ҒӘК отырысында қаралды Бекітілді
Хаттама №__ «№13 ҚББМО» КММ
«___»_______2024ж. директоры
____Бектемиров К.А.
ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
ҚАРАҒАНДЫ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
«№13 ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕП-ОРТАЛЫҒЫ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ЖҰМЫС ОҚУ ЖОСПАРЫ
РАБОЧИЙ УЧЕБНЫЙ ПЛАН
КОММУНАЛЬНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
«ШКОЛА-ЦЕНТР ДОПОЛНИТЕЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ №13»
ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА КАРАГАНДЫ
УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ КАРАГАНДИНСКОЙ ОБЛАСТИ
НА 2024-2025УЧЕБНЫЙ ГОД
ҚАРАҒАНДЫ, 2024
Түсінік хат
Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды қаласы білім бөлімінің «№13 қосымша білім беру мектеп-орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын, «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы» Заңдарды және басқа да заңнама актілерін басшылыққа алуы және оқыту процесін келесі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- «Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру, мамандандырылған, арнаулы білім, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған білім беру ұйымдарында, балаларға және ересектерге қосымша білім беру ұйымдарынының үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы №385 бұйрығы (31.07.2024 ж. енгізілген өзгерістерімен) https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200029329;
- «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы (ҚР Денсаулық сақтау министрінің 05.04.2023 жылғы № 60 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен), https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2100023890;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Қазақстан Республикасындағы балаларға қосымша білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін бекіту туралы» 2019 жылғы 19 ақпандағы № 81 бұйрығымен бекітілген, https://www.gov.kz/memleket/entities/otdel-obrazovaniya-karagandy/documents/details/155691?directionId=11705&lang=ru;
- «Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 219 бұйрығы, (ҚР Білім және ғылым министрінің 01.09.2022 жылғы № 387 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен), https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020695/history;
- «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, 07.08.2023 ж. енгізілген өзгерістерімен https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020317;
- «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі N 591 Заңы (12-бап) (білім беру органдарының кәмелетке толмағандардың жазғы демалысын, бос уақытын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру жөніндегі құзыреті көзделген);
- «2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат.
Қазақстан Республикасының білім беру саясаты міндеттерінің қатарында - адамгершілік-рухани тұлғаны қалыптастыру үшін тиісті жағдайлар жасау, патриотизмге, толеранттылыққа, азаматтық сана-сезімге тәрбиелеу, жалпы адами құндылықтарды, шығармашылық қабілеттерді, креативті ойлауды және өскелең ұрпақты әлеуметтендіруді дамыту.
Балалар мен жастардың шығармашылық мүмкіндіктерін кеңейтудің, оларды өзін-өзі табысты жүзеге асыруға тартудың тиімді тәсілі балаларға қосымша білім беру болып табылады. Қосымша білім беру-білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жан-жақты қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында жүзеге асырылатын тәрбиелеу және оқыту процесі (ҚР «Білім туралы» Заңының 1-бабының 39-тармақшасы).
Жалпы білім беретін мектепте қосымша білім беру блогының жұмысы жылдық және басқа да жоспарлар, білім беру бағдарламалары негізінде жүзеге асырылады.
Балаларға қосымша білім беру жүйесі ашықтыққа, ұтқырлыққа және икемділікке ие бола отырып, баланың, отбасының, қоғамның, мемлекеттің мүдделері үшін «уақыт сындарына» тез және дәл жауап бере алады.
Балаларға қосымша білім берудің құндылығы-бұл жалпы білімнің өзгермелі компонентін күшейтеді, жасөспірімдерге кәсіби өзін-өзі анықтауға көмектеседі, балалардың мектепте алатын күштері мен білімдерін жүзеге асыруға ықпал етеді.
Балаларға қосымша білім беру пәндік оқытуды толықтыратын балалардың вариативті қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Қосымша білім беру баланың ерте өзін-өзі анықтауына көмектеседі және баланың әлеуметтік маңызды міндеттерді шеше отырып, өзін-өзі жүзеге асыруына мүмкіндік береді. Балаларға қосымша білім беру-негізгі базалық білім беруге қосымша ретінде қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру, қосымша білім беру қызметтерін және ақпараттық – білім беру қызметін көрсету арқылы тәрбиелеудің, дамытудың және оқытудың мақсатты процесі, сондай-ақ өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі жетілдіру біліктері мен дағдыларын дамыту.Осылайша, балалардың негізгі білімі мен қосымша білімі тең, бірін-бірі толықтыратын компоненттерге айналуы керек және сол арқылы әр баланың толыққанды жеке дамуы үшін қажетті бірыңғай білім беру кеңістігін құруы керек.
Қосымша білім беру арқылы балалар өздерінің шығармашылық әлеуетін, қазіргі қоғамға бейімделу дағдыларын дамытады және бос уақытын толыққанды ұйымдастыруға мүмкіндік алады. Балаларға қосымша білім беру жеке өзін-өзі дамыту процестерін ынталандыратын бірқатар мүмкіндіктер береді. Оқушыларды сабақтан тыс уақытта жұмыспен қамту өзін-өзі тәрбиелеуді нығайтуға, оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыруы мен өзін-өзі бақылауын дамытуға, бос уақытты тиімді өткізу дағдыларының пайда болуына ықпал етеді, балаларда салауатты өмір салтының практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қоршаған ортаның жағымсыз әсеріне қарсы тұруға мүмкіндік береді. Балалардың бос уақыт бағдарламаларына жаппай қатысуы мектеп ұжымын біріктіруге, мектеп дәстүрлерін нығайтуға, ондағы қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуалды қалыптастыруға ықпал етеді.
Жұмыстың мақсаты:адамгершілік-рухани тұлғаны қалыптастыру үшін тиісті жағдайлар жасау, патриотизмге, толеранттылыққа, азаматтық сана-сезімге тәрбиелеу, жалпы адами құндылықтарды, шығармашылық қабілеттерді, креативті ойлауды және өскелең ұрпақты әлеуметтендіруді дамыту.
Міндеттері:
- білім алушылардың рухани-адамгершілік, патриоттық, толерантты тәрбиесінқамтамасыз ету ;
- оқушылардың шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту;
- оқушыларды кәсіптік бағдарлауға мүмкіндік беру;
- жас ұрпақты тұлғалық дамыту, креативті ойлау, кәсіби өзін-өзі анықтау және әлеуметтендіру үшін қажетті жағдайлар жасау;
- балаларды қоғам өміріне бейімдеу процесін жүзеге асыру;
- білім алушылардың жалпы мәдениетін қалыптастыру;
- оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру.
№13 қосымша білім беру мектеп-орталығы
келесі бағыттарды жүзеге асырады:
- «Авто ісі» үйірмесі;
- «Шабыт» би үйірмесі;
- «Creative KIDS» үйірмесі;
- «Әсем әуен» вокалдық үйірмесі;
- «Қағаз және пластилин ғажайыптары»үйірмесі;
- «Шекарасыз ағылшын тілі» үйірмесі;
- «Ғажайып палитра» үйірмесі;
- «Робототехника зертханасы» үйірмесі;
- «Сөз өнері және дебат» үйірмесі.
Жұмыс оқу жоспарын құру кезінде оқыту сатылары мен сыныптар арасындағы сабақтастық сақталды.
- «Авто ісі» үйірмесі (10-11 сыныптар)
10-11 сыныптарға арналған "Авто ісі" курсының мақсаты – оқушыларға автомобильдермен жұмыс істеуге қажетті негізгі білім мен практикалық дағдыларды үйретіп, олардың техникалық және шығармашылық қабілеттерін дамыту. ВС1 санатындағы көлік құралдарын басқарудың бастапқы дағдыларына үйретуге, автомобиль механизмдерінің, құрылғылары мен жүйелерінің қолданылу мақсаты мен принципін зерттеуге және оқушылардың жас ерекшеліктеріне, болашақ мамандық таңдауына бағытталған.
Жеңіл автомобильдерді жүргізуге «Авто ісі» бойынша тиісті дайындықтан өткен және 18 жасқа толған оқушылар жіберіледі. Үйірмені оқыту барысында практикалық сабақтар 10 сынып оқушылары үшін автотренажерде, 11 сынып оқушылары үшін «Hyundai H-100», «Нива» және «Газ 52» автокөліктерінде практикалық сабақтар өткізіледі. Нәтижесінде оқушы заманауи автокөлік құралдарын пайдалану ережелері мен құрылғыларын; жол қозғалысы ережелерін, жол қозғалысы саласындағы заңнама негіздерін; көлік құралдарын басқару және қозғалыс қауіпсіздігі негіздерін; жолға шығу алдында автомобильді бақылау және оған күнделікті техникалық қызмет көрсету бойынша жұмыстарды орындау тәртібін білетін болады.
- «Шабыт» би үйірмесі (1-5 сыныптар)
Би үйірмесінің мақсаты – қатысушыларға би өнерін үйретіп, олардың шығармашылық және физикалық қабілеттерін дамыту.
Үйірменің міндеттері:қатысушылардың өздерінің би қимылдары арқылы өзін-өзі көрсетуіне, өнерде еркін ойлауға және шығармашылық идеяларды жүзеге асыруға мүмкіндік беру. Би арқылы дененің икемділігі мен қозғалыс үйлесімін жақсарту, төзімділік пен күшті арттыру. Бірлесе жұмыс істеу, топпен үйлесімді әрекет ету және ортақ мақсаттарға қол жеткізу қабілетін қалыптастыру.Әр түрлі ұлттардың би дәстүрлерін таныстырып, мәдениетке деген құрметті арттыру.Би өнері арқылы жеке тұлғаның өзіне деген сенімділігін күшейтіп, сахнада өнер көрсету дағдыларын дамыту.Би қимылдары мен музыка арқылы сұлулық пен үйлесімділік сезімін дамыту. берілген бейнені шығармашылық білдіру үшін негізгі хореографиялық дағдыларды қалыптастыру. Тәрбиеленушілерді би өнерінің тарихымен, оның дәстүрлерімен, халық өміріндегі бидің маңыздылығын түсіну. Есту, есте сақтау, ырғақ сезімі, эмоциялар, ым-ишаралар, пластика, мимика арқылы би тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әсем қозғалу қабілетттерін анықтау және дамыту. Ұжымдық шығармашылық, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру.
Би үйірмесі оқушы бойында шыдамдылық, мақсатқа жету, еңбекқорлық, басталған жұмысты соңына дейін жеткізе білу, өзін-өзі жетілдіру және шығармашылық өсуге ұмтылу сияқты жеке қасиеттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Денсаулықты сақтау және нығайту қажеттіліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
- «Creative KIDS» үйірмесі (5-9 сыныптар)
Бұл үйірменің мақсаты өнер және еңбек технологиялары саласында функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, шығармашылық көзқарасты, жеке тұлғаны дамыту. Мектеп жасында шығармашыл тұлғаны қалыптастыру жеке тұлғаның одан әрі толыққанды дамуының маңызды шарты болып табылады. Шығармашыл адам қызметі кез-келген салада қажет: ғылыми, көркемдік, өндірістік-техникалық, экономикалық және т. б. «Creative KIDS» үйірмесінің құрылуы мен атауы мектеп білімін қоршаған ортамен ықпалдастырудың өзектілігінен және жасөспірімді қазіргі ақпараттық, әлеуметтік-мәдени кеңістікке енгізу қажеттілігінен туындады. Бағдарламаның мазмұны оқушылардың шығармашылықтың адам өміріндегі маңыздылығын, оның рухани әлеміне әсерін, адамгершілік құндылық бағдарларын қалыптастыруда оны түсінуді қамтамасыз етеді.
Үйірме барысында еңбек қызметі процесінде оқушының қиялды, ойлау икемділігін, көркемдік бейімділікті дамытады,саусақтардың ұсақ моторикасын дамытады, интеллектуалды және физикалық дамуға ықпал ететін жоғары моториканы қамтамасыз етеді, оқушылардың қоғамдық тамақтануда заманауи технологияларды қолдану негіздері туралы алғашқы түсініктерін қалыптастырады, білім алушылардың мамандық таңдауда саналы түрде өздерінің бейімділіктерін анықтауға дайындайды,өз қолдарымен шығармашылық туындылар жасайды, өзін-өзі шығармашылық туындыны жасаушы ретінде сезінуге ықпал етеді.
- «Әсем әуен» вокалдық үйірмесі (1-7 сыныптар)
Бұл үйірменің мақсаты бастауыш және орта мектеп жасындағы балалардың әншілік қабілеті арқылы шығармашылық дағдыларын, музыкалық қабілеттерін дамыту, дауысты дұрыс пайдалану техникасын үйрету және шығармашылықты ояту үшін жағдай жасау болып табылады.Бағдарлама балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру, тәрбие және дамыту міндеттерін шешуді көздейді. Бұл бағдарлама соңғы уақытта балалардың вокалдық шығармашылығын танымал етумен, балалардың вокалдық байқаулары мен фестивальдары санының өсуімен байланысты.
Балалар өздерінің жеке қажеттіліктерін көреді және естиді, вокалдық тәжірибелерін байытады, жарқын эмоционалды әсер алады.
Сабақ барысында балалардың музыкаға деген қызығушылығы артады, әуенді есту қабілеті дамиды, бала вокалды шығармаларды орындауды үйренеді және сол арқылы өзінің шығармашылық қабілетін шыңдай түседі, музыкалық өнердің көптеген салаларында білім қалыптастырады, жалпыадамзаттық құндылықтармен танысады.Вокалды оқыту оқушылардың тұлғалық, әлеуметтік, танымдық, коммуникативтік дамуын қамтамасыз етеді. Оқушылар эмоционалды және рухани саланы байытады, құндылық бағдарлары қалыптасады, көркем және шығармашылық міндеттерді шеше алады, көркемдік талғам тәрбиеленеді, қиял және ассоциативті ойлау дамиды, әртүрлі музыкалық байқаулар мен фестивальдерге қатысуға ұмтылады.
- «Шекарасыз ағылшын тілі» үйірмесі (3-7 сыныптар)
Мектептегі ағылшын тілі үйірмесінің мақсаты мен міндеттері оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытып, ағылшын тілін еркін қолдана алуға жағдай жасауға бағытталған. Мақсаттар мен міндеттер мектептің жалпы оқу бағдарламасын қолдаумен қатар, оқушылардың ағылшын тілін тереңірек меңгеруіне көмек беруге арналған.
Тілдік дағдыларды дамыту;сөздік қорды кеңейту; халықаралық қарым-қатынасқа дайындау; мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылықты дамыту; өзіндік сенімділік пен тілдік кедергілерді жеңу; оқушыларға ағылшынша сөйлегенде сенімді болуға көмектесу, тілдік кедергілерді жою.
Бұл бағдарлама оқушылардың тілді меңгеру үшін әлеуетті мүмкіндіктерін пайдалануға, пәнді оқытудың неғұрлым жоғары нәтижелілігін алуға сүйене отырып, оқушылардың ағылшын тілін үйренуге деген тұрақты оң ынтасын сақтауға көмектеседі. Бағдарламада лингвистикалық және аймақтық құзіреттіліктің кеңеюіне ықпал ететін қызықты елтану материалдары бар.Қойылған мақсаттар мен міндеттер оқушылардың ағылшын тілін жүйелі түрде меңгеріп, оны практикада еркін қолдана алатын деңгейге жетуіне көмектеседі.
- «Ғажайып палитра» үйірмесі (1-6 сыныптар)
Үйірменің мақсаты көркем өнерге қызығушылық танытқан оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бұл үйірме оқушылардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылығын оятып, эстетикалық талғамын қалыптастыруға және шығармашылық ойлауын арттыруға көмектеседі.
Бағдарлама мазмұны оқушылардың бейнелеу өнерінің түрлері, жанрлары, стильдері туралы түсініктерін кеңейтеді, техникалармен және безендіру іс-әрекеттерімен (графика, кескіндеме және декоративтік-қолданбалы өнер) таныстырады, үйлесімділік пен эстетикалық талғам сезімін қалыптастырады. Бағдарлама оқушының жеке басы дамуының барлық кезеңдерін қамтиды, қабылданған шешімдердің бастамасы мен дербестігін, еркін өзін-өзі көрсету әдетін, өзіне деген сенімділікті оятады. Бағдарлама баланы шығармашылықтың таңғажайып әлеміне ендіреді, өзіне, өз қабілеттеріне сенуге мүмкіндік береді, оқушылардың бейнелеу, көркем-конструкторлық қабілеттерін, стандартты емес ойлауын, шығармашылық даралығын дамытуды көздейді. Бейнелеу өнері сабақтары балаларды халықтық дәстүрлерді зерттеуге тартудың тиімді құралы болып табылады.
Қосымша білім беру бағдарламасын іске асырудың негізгі нысаны-көрмелерді мерзімді ұйымдастыру, бұл балаларға өз жұмыстарын көруге және бағалауға мүмкіндік береді.
- «Сөз өнері және дебат» үйірмесі (7-9 сыныптар)
Үйірменің мақсаты – оқушылардың пікірталас, сөз сөйлеу және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Бұл үйірме қатысушылардың өз пікірін дәлелдеп, сенімді түрде жеткізу дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ сыни тұрғыда ойлау қабілетін арттыруға бағытталған.
«Шешендік өнер және дебат» үйірмесінің өзектілігі бірнеше маңызды аспектіге негізделеді:
-Сөйлеу дағдыларын дамыту: Шешендік өнер – кез келген кәсіби және әлеуметтік ортада қажетті дағдылардың бірі. Үйірме қатысушылары сөйлеу шеберлігін, сөзді әсерлі жеткізуді, аудиторияның назарын аударуды үйренеді.
-Критикалық ойлау: Дебаттар – пікірталас арқылы ойлау қабілетін тереңдетудің тамаша әдісі. Үйірмеге қатысушылар өз пікірін қорғап қана қоймай, қарсы пікірлерді сын тұрғысынан талдап, логикалық дәлелдер келтіре білуге машықтанады.
-Өзіндік сенімділік: Жақсы сөйлеу дағдылары мен пікірталасқа қатысу арқылы өзін еркін сезініп, көпшілік алдында сенімді сөйлеу қабілетін арттырады.
-Жан-жақты даму: Дебаттарда әртүрлі тақырыптар талқыланады, бұл білім алушыларға білімдерін кеңейтуге, түрлі көзқарастарды түсінуге және әлемге деген кеңірек көзқараспен қарауға мүмкіндік береді.
-Көшбасшылық қабілеттерді дамыту: Шешендік өнер мен дебат арқылы оқушылар лидерлік қасиеттерін қалыптастырып, топты басқару, басқаларды сендіру және келіссөздер жүргізу сияқты дағдыларды үйренеді.
-Әлеуметтік және кәсіби байланыстар: Үйірмеге қатысу оқушыларға түрлі пікірлес адамдармен танысып, қарым-қатынасты нығайтуға мүмкіндік береді. Болашақта бұл байланыстар кәсіби жетістіктерге септігін тигізуі мүмкін.
Шешендік өнер және дебат үйірмесі оқушыларды болашақта қоғамдық ортада белсенді әрі сенімді болуға, пікірін негіздеп айтуға және түрлі жағдайларда дұрыс шешім қабылдауға дайындайды.Жастардың жан-жақты дамуы мен табысты болашағы үшін үлкен маңызға ие.
- «Робототехника зертханасы» үйірмесі (3-7 сыныптар)
Үйірменің мақсаты Lego Mindstorms EV3 роботын, сондай-ақ Blender бағдарламасындағы 3Д принтерді пайдалана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін зерделеу, бастапқы инженерлік-техникалық конструкцияны және робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы бала тұлғасының ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Үш өлшемді модельдеу виртуалды шындық жүйелерін зерттеуге негіз болады. «Робототехника зертханасы» үйірмесіне қатысу кезінде оқушылар әртүрлі пәндер — математика, физика, химия, биология және т.б. бойынша баяндамалар мен мультимедиялық әзірлемелерге сапалы иллюстрациялар дайындау үшін қолдана алады.
Бағдарлама оқушылардың шығармашылық және дизайнерлік қабілеттерін дамыту, жоғары оқу орындарында оқуын жалғастыру және кейіннен робототехникамен байланысты мамандықтар бойынша кәсіпорындарда жұмыс істеу үшін оқушыларды ынталандыру, даярлау және кәсіптік бағдарлау үшін жағдай жасауға негізделген. Үйірме оқушының қызығушылықтары мен бейімділіктеріне сәйкес дамуға бағытталған, пәндердің интеграциялануын қамтамасыз етуге, оқудағы сабақтастықты жүзеге асыруға, балалар ұжымының даму принциптерін белгілеуге, одан әрі іздеуді өзектендіруге мүмкіндік береді. Үйірме қатысушылары робототехника саласындағы соңғы тенденциялармен танысып, бұл бағыттағы болашақ мамандықтарды зерттейді. Робототехника саласындағы дағдылар заманауи еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие.
Қосымша білім беру орталығының ұсынылатын білім беру үйірмелері оқушылардың кәсіби қалауы бойынша өзін-өзі анықтауға және жалпы адами құндылықтарды, шығармашылық қабілеттерін, креативті ойлауын, өскелең ұрпақты әлеуметтендіруге бағытталған.
№1 қосымша
Үйірме сағаттарының саны
№ р/с
|
Үйірмелер |
Сыныптар |
Сағат саны
|
Жүктеме саны |
1 |
Авто ісі |
10-11 |
16 |
1 |
2 |
«Шабыт» би үйірмесі |
1-5 |
16 |
1 |
3 |
CreativeKIDS |
5-9 |
8 |
0,5 |
4 |
«Әсем әуен» вокалдық үйірмесі |
1-7 |
8 |
0,5 |
5 |
«Қағаз және пластилин ғажайыптары» үйірмесі |
1-4 |
4 |
0,25 |
6 |
Шекарасыз ағылшын тілі |
3-7 |
4 |
0,25 |
7 |
Ғажайып палитра |
1-6 |
8 |
0,5 |
8 |
Робототехника зертханасы |
3-7 |
8 |
0,5 |
9 |
«Сөз өнері және дебат» үйірмесі |
7-9 |
8 |
0,5 |
Барлығы: |
|
|
80 сағ. |
5 |