«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының іс-шаралар жоспары
| № | Іс-шара | Қатысатын сыныптар | Мерзімі | Жауапты | Аяқталу формасы | 
| 1 | «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубынының құрамын, іс-шаралар жоспарын бекіту | 9-11 | қазан қараша 
 | Ибрайбекова А.Н Таттимбетова Ұ.К | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 2 | Мектеп ата-аналарынан сауалнамалар алу | 9-11 | қазан қараша | Сакенова А.С. 
 | сауалнама | 
| 3 | «Қоғамдық тәртіп негіздері» пікірталас | 9-11 | қазан | Сакенова А.С. «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 4 | «Қазақстан – құқықтық мемлекет» айлығы «Сенім кепілі- адалдық» сынып сағаттары | 1-11 | 07.11.2020-07.12.2020 | Сакенова А.С. Сынып жетекшілер Әлеуметтік педагог «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 5 | «Сынып басшысын сайлау» сюжеттік –рөлдік ойын | 1-4 | қараша | Бастауыш сынып мұғалімдері «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 6 | «Парасатты азамат» бұрышын жасақтау | 7-10 | Қараша Ақпан Сәуір | Сакенова А.С. «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 7 | «Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі» сурет байқауы | 4-6 | Желтоқсан | Сакенова А.С. «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 8 | «Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу» іскерлік ойын | 5-8 | Желтоқсан | Сакенова А.С. «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 9 | «Жемқорлық құқық бұзушылардың картасы» жобалар байқауы | 9-11 | қаңтар | Сакенова А.С. «Сенім» өзін-өзі басқару ұйымы | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 10 | «Адалдық – ардың ісі» театрлық қойылым байқауы | 1-4 | Ақпан | Сынып жетекшілер | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 
| 11 | «Мемлекеттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек» шығарма байқауы | 5-8 | Наурыз | Қазақ тілі пәнінің мұғалімдері | Фото есеп Ақпар Мектеп сайты Әлеуметтік желілер | 

 
				 
				 
				 
			