Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

ренжу
огорчаться
Question answer
Всего ответов: 43
Новых вопросов: 0

Мектепшілік Парламент

 

2023-2024 оқу жылын дағы мектепшілік Парламенттің жұмыс жоспары

План работы школьного Парламента КГУ «ОШ № 61» на 2023-2024 учебный год.

Содержание деятельности

Сроки

Ответственныефракции

  1. Выборы Президента школьного Парламента
  2. Формирование депутатов школьного Парламента
  3. Выборы лидеров фракций.
  4. Утверждение плана работы на 2021-2022 учебный год

 

 

сентябрь

 

 

 

Все

  1. День учителя. Праздничное онлайн поздравление «Любимым учителям посвящается!»
  2. Поздравление с «Днем пожилого человека»
  3. Онлайн выставка рисунков «Моя семья»
  4. Челлендж «Будь с нами и будь ярче»

 

 

 

Октябрь

Культура и искусство

 

 

Права и порядок

Спорт и ЗОЖ

Самопознание и счастье

  1. Выставка поделок из природного материала
  2. Викторина «Eco-Mind» про экопросвещение волонтеров
  3. Дебатные игры «Образование в РК»
  4. Выставка плакатов «Международный День птиц»

 

 

 

Ноябрь

Экология и труд

Забота

 

Дебатное движение

 

Информация

  1. Конкурс коллажей на тему «Нет СПИДу в школьной семье!»
  2. Онлайн конкурс чтецов «Республика моя-  Независимая»
  3. Торжественный прием в ряды ДЮО «Жас Ұлан» посвященный Дню Первого Президента
  4. Подвижные игры «Делай с нами, делай как мы, делай лучше нас!»

 

 

 

Декабрь

Самопознание и счастье

Культура и искусство

 

Права и порядок

 

 

Спорт и ЗОЖ

  1. Эстафета – игры на свежем воздухе «Зимние забавы»
  2. Поделись с опытом эковолонтерства конкурс на лучший пост
  3. Конкурс видеороликов на лучшие тренировки

 

 

 

Январь

Спорт и ЗОЖ

 

Забота. Дебатное движение

 

 

Экология и труд

 

  1. Конкурс «Говорящий микрофон» Тема «Какой я вижу школу будущего»
  2. «Афганистан-боль всей планеты» -онлайн встреча с воинами-афганцами
  3. Экологическая выставка поделок из бросового материала «Сами с усами»

 

 

 

 

Февраль

Права и порядок

 

Культура и искусство

 

Экология и труд

 

  1. Концерт, посвященный Дню 8 марта – «Вам, любимые женщины, посвящается!»
  2. Вечер национальных игр «Байга», посвященная празднику Наурыз
  3. «Лучший в своем деле» встреча с тренерами в сфере спорта 

 

 

 

Март

Самопознание и счастье

 

Спорт и ЗОЖ

 

Информация

  1. Эко-патруль и его команда.
  2. Конкурс  рисунков   
  3. Преступность среди несовершеннолетних детей Появление и их решение
  4. Мероприятие, посвященное Дню космонавтики «Покорители космоса»

 

 

Апрель

Экология и труд

Забота

Права и порядок

 

 

Культура и искусство

 

  1. Торжественный прием в ряды ДЮО «Жас Ұлан», приуроченный ко Дню единства народов Республики Казахстан
  2. Конкурс рисунков, посвященный «Дню защитника Отечества»
  3.  «Вечная память павшим!» о

Онлайн поздравление Дню Великой Победы

  1. Участие в праздновании последнего звонка.

 

 

 

 

Май

Дебатное движение

 

 

Информация

 

Все

 

Все

Қарағанды облысының білім беру ұйымдарында

«Мектеп парламенті» білімалушылардың

 өзін-өзі басқару органдарын дамыту

тұжырымдамасы

Қазақстанның балалары мен жастары – Қазақстан қоғамының стратегиялық құндылығы және болашақ адами капиталы.

Жаһандық тәуекелдер мен сын-қатерлер кезеңінде өмір сүретін жаңа буын белсенділігі мен қызығушылықтарының әртүрлілігімен сипатталады. Сондықтан мемлекет пен азаматтық қоғамның шынымен біртұтас балалар-жасөспірімдер және жастар қозғалысын құрудағы күш-жігерін біріктіру – заманауи мемлекеттің стратегиясы.

Соңғы онжылдықта республиканың қоғамдық-саяси өмірінде болып жатқан өзгерістер балалар мен жастар ортасындағы адамгершілік-рухани бағдарлар мен мұраттардың өзгеруіне алып келді. Тәжірибе көрсетіп отырғандай, өскелең ұрпақ (балалар, жасөспірімдер, жастар) тәрбиелеудің қолданыстағы моделі трансформацияны және жаңа идеологиялық негізді талап етеді.

Бүгінгі таңда білім беру ұйымы қызметінің қазіргі жағдайында білім беру ұйымын демократиялық басқаруға жағдай жасауға байланысты мәселелер туындайды, онда тек басшы мен педагогикалық кеңес қана емес, сонымен қатар білім алушылар, студенттер мен ата-аналар білім беру үдерісінің толық субъектілері ретінде білім беру ұйымы ұсынатын қызметтердің сапасына әсер ете алады.

Қазіргі уақытта мемлекет пен азаматтық қоғам балалар мен жастардың құқықтық мүмкіндіктерін іске асыру мәселелерін белсенді түрде көтеруде. Осыған байланысты қазақстандық мектептердің, колледждер мен жоғары оқу орындарының алдында құқықтық мемлекет жағдайында шығармашыл, бастамашыл, өзі және қоғам үшін пайдалы әрекет ете алатын еркін, жауапты тұлғаны, мәдениетті адамды тәрбиелеу міндеті тұрды.

Бүгінгі таңда республикада балалар мен жастардың өз құқықтарын іс жүзінде қолдануға және қорғауға оқытатын оңтайлы тетік жоқ, бұл оқушылар мен студенттердің әлеуметтік маңызы бар қызметке уәждемелік дайындығын төмендетуге әкеп соғады. Білім беру ұйымының қабырғасынан шыққан білім алушылар нақты өмірде көбіне мүлдем дәрменсіз болып қалады.

Қазақстан Республикасының балалар-жасөспірімдер және жастар қоғамдық қозғалысы шеңберіндегі мектеп кеңестерінің, старостаттардың, жоғары сынып оқушылары кеңестерінің, мектеп әкімдіктерінің және т.б. орнына мектеп Парламенті (бұдан әрі – Парламент) түріндегі бірыңғай құрылымдық моделі бола алады.

Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында білім алушылардың «Мектеп парламенті»  өзін-өзі басқару органдарын дамыту тұжырымдамасы «Білім туралы», «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар саясаты туралы» Қазақстан Республикасының заңдары, «Қазақстан 2020: болашаққа жол» 2020 жылға дейінгі мемлекеттік жастар саясатының тұжырымдамасы (екінші кезең-2016-2020 жылдар), Жастар жылын өткізу жөніндегі жол картасы негізінде әзірленді.

Парламент – оқу-тәрбие процесінің мәселелерін шешуде мектеп әкімшілігінің таптырмас көмекшісі.

Парламентте оқушылар мен педагогтер бірлесіп ынтымақтасуға үйренеді, маңызды мәселелерді шешуде толық құқылы әріптес болады.

Парламент – бұл білім алушылардың білім беру ұйымын бірлесіп басқаруға, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезіндегі мәселелерді шешуге қатысу нысаны.

Парламенттің мақсаты:білім алушылардың бойында азаматтық белсенділік, әлеуметтік құзыреттілік, азаматтық жауапкершілік дағдыларын дамыту, әлеуметтік шығармашылыққа қабілетті, өзінің жеке басын, қоғам мен мемлекетті жетілдіру мүддесінде әрекет ете алатын жоғары мәдениетті, гуманистік бағыттағы азаматты тәрбиелеу.

Парламенттің міндеттері:

- білім алушылардың қабілеттері мен мүдделерін, мектепте, колледжде, ЖОО-да бірыңғай құқықтық кеңістікті дамыту үшін жағдай жасау, білім беру ұйымын басқаруға қатысуға нақты мүмкіндік беру;

- ұжымдық өмір нормаларына, мемлекет заңдарына, адамдарға пайда әкелгісі келетіндігіне, достары мен құрдастарына қиындықтарды жеңуге көмектесуге оң көзқарас қалыптастыру;

- әрбір білім алушыны білім беру ұйымының қоғамдық өміріне тарту;

- өзіндік ойлау мен өзіндік сана-сезімді, көшбасшылық мінез-құлық дағдыларын, ұйымдастырушылық білімді, іскерлікті, ұжымдық және басшылық қызмет дағдыларын дамыту.

Парламент өзара көмек және сенім, дамуға ұмтылу, барлық оқушылардың тең құқылығы, шешімдер қабылдаудың ұжымдылығы, оқушылардың құқықтары мен мүдделерінің басымдығы, әрбір жеке тұлғаға қатысты ізгілік, ашықтық, еріктілік, адалдық және серіктестерді құрметтеу қағидаттарына негізделеді.

Парламент құрылымы 8 фракциядан тұрады:

1.Құқық және тәртіп фракциясы.

2. Ақпарат фракциясы.

3. Спорт және салауатты өмір салты фракциясы.

4. Өзін-өзітану және бақыт фракциясы (психология).

5. Қамқорлық фракциясы (еріктілік).

6. Мәдениет және өнер фракциясы (музыкалық, көркем шығармашылық).

7. Дебат қозғалысының фракциясы.

8. Экология және еңбек фракциясы.

Парламенттің жоғарғы органы – фракциялар көшбасшыларының жалпы жиналысы.

Парламенттің мектептегі қызметін директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, колледж бен ЖОО-да Жастар ісі жөніндегі комитетінің (бұдан әрі – ЖІК) төрағасы үйлестіреді.

Білім беру ұйымының әр сыныбында, әр тобында барлық 8 фракцияға депутаттар сайланады.

Парламент Президенті қажет болған жағдайда білім беру ұйымының түрлі алқалы органдарының отырыстарына қатысады.

Парламентті басқарудың негізгі нысаны–жобалықменеджмент тетіктерді тиімді басқарудың әмбебап технологиясы.

Мектеп оқушылары, колледж, ЖОО студенттері Парламент депутаттары бола алады.

Парламенттің жобалық қызметінің бағыттары: экологиялық, еріктілік, өлкетану, туристік, зияткерлік, экономикалық, спорттық, дебаттық, этномәдени, көркем-эстетикалық, музыкалық және басқа да шығармашылық жобалар.

Парламенттердің жобалау қызметін жүзеге асыру үшін мектептер, колледждер мен жоғары оқу орындары базасында жобалау кеңселері (бұдан әрі – жобалау кеңселері) құрылады.

Жобалық кеңселер:

- жыл бойы парламент фракцияларының жобалық қызметін;

- мектеп, колледж, ЖОО Президентін сайлау және өзін-өзі басқару күндерін;

- алқалы органдардың жұмысына қатысуды үйлестіреді.

Әр жобаға түрлі іс-шаралар, жарыстар, акциялар, флешмобтар, экскурсиялар, жорықтар, турнирлер және т. б. кіреді.

Парламент Президентінің сайлауы жылына 1 рет қыркүйек айында өткізіледі.

Парламент мүшелерін, мектеп және студенттік өзін-өзі басқару көшбасшыларын ынталандыру үшін көтермелеудің мынадай түрлері мүмкін: мадақтамалар, дипломдар, «Мектеп Парламентінің көшбасшысы», «Студенттік Парламенттің көшбасшысы» медальдары, стипендиялар, табысты жобаны «Платиналық идеялар» әлеуметтік бастамаларының ұлттық базасына енгізу, Қазақстан бойынша сапарлар, «Балдәурен» РОСО сауықтыру және басқа да лагерьлерде балаларды сауықтыру.

Мектеп және студенттік жобалау кеңселерінің жобалар рейтингтері, Парламент туралы толық ақпарат мектеп, колледж және ЖОО-ның сайттарында орналастырылады.

Жыл сайын балалар мен жастар қозғалысы көшбасшыларының азаматтық қоғамды дамыту және жас ұрпақтың Отанды нығайту және өркендетудегі рөлі мәселелері жөніндегі бірегей республикалық диалог алаңы –Қазақстан Республикасы білім беру ұйымдарының мектеп және студенттік парламенттері көшбасшыларының республикалық слеті өткізіледі.

Күтілетін нәтижелер:

- адал, мейірімді және белсенді тұлғалардың тәрбиелі жас ұрпағы;

- қоғамдық (балалар мен жастар) сананы трансформациялау мен жаңғыртуда оқушылар мен студенттердің өзін-өзі басқару органдарының мәртебесі мен рөлін арттыру;

- білім алушылардықызығушылықтары бойынша жобалық қызметке тарту;

- барлық деңгейлердегі бюджеттерден тұрақты және жүйелі қаржыландыру.

                                               ПАРЛАМЕНТ ДЕПУТАТТАРЫ

Ф.И.

Класс

1

Абитаева Данель

5 а

2

Батаева Назерке

3

Асхатова Томирис

5 б

4

Проскурякова Виктория

5 в

5

Касым Анеля

5 г

6

Глазунова Ника

5 д

7

Чернышова Русана

5 е

8

Хасенова Жансая

6 а

9

Алтын Назгүл

6 ә

10

Нариман Дильназ

6 б

11

Мусина Диана

6 в

12

Хабибова Марина

6 г

13

Надобко Арина

6 д

14

Изат Нурғасыр

7 а

15

Шуткубаева Аяна

7 ә

16

Кулмурзаева Жасмина

7 б

17

Цой София

7 в

18

Сандер Ксения

7 г

19

Бугумбаева Дарима

7 д

20

Ийдарбекова Әсел

8 а

21

Анарбекова Баян

8 ә

22

Слатинина Дарья

8 б

23

Хамазина Яна

8 в

24

Беленко Валерия

8 г

25

Круч Юлия

8 д

26

Қалыбек Марьям

9 а

27

Атабек Мөлдір

9 ә

28

Осокина Арина

9 б

29

Ашимбаева Дильназ

9 в

30

Котляр Ульяна

9 г

31

Жумабекова Жанар

10 а

32

Цой Елизавета

10 б

33

Аманжолова Аружан

11 а

34

Круч Лилия

11 б

                                                     ПАРЛАМЕНТ КӨШБАСШЫЛАРЫ

Фракции

Ответственные

Класс

1

Права и порядка

Атабек Мөлдір

Осокина Арина

9 ә

9 б

2

Информация

Ийдарбекова Әсел

Слатинина Дарья

8 а

8 б

3

Спорт и здоровый образ жизни

Қалыбек Марьям

Котляр Ульяна

9 а

9 г

4

Самопознание и счастье (психология)

Анарбекова Баян

Хамазина Яна

8 ә

8 в

5

Забота (волонтерство)

Беленко Валерия

Ашимбаева Дильназ

8 г

9 в

6

Культура и искусство

Анарбекова Баян

Цой София

8 ә

7 в

7

Дебатное движение

Жумабекова Жанар

Цой Елизаветв

10 а

10 б

8

Экология и труд

Шуткубаева Аяна

Бугумбаева Дарима

7 ә

7 д