Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

Ақ
белый
Question answer
Всего ответов: 43
Новых вопросов: 0

0 «Ә» сынып. Мектеп психологы Тусупбаева Н.Т.

ХАТТАМА

Күні: ____________________

Мақсатты топ:  0 «Ә» сынып

Зерттеуші: мектеп психологы Тусупбаева Н.Т.

Тақырыбы:  «Мектепалды даярлық тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығы және мотивациясы»

Мақсаты: Мектепалды даярлық  тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығын, ақыл-ойының дамуын зерттеу, мектепке деген мотивациясын анықтау.

 

Жалпы сынып бойынша көрсеткіш

Дайындық деңгейі

Д – 19/86%

 

ШД – 2/9%

 

ШДБ –1/5%

 

ДБ – 0

№6 тапсырма

Ж –11/50%

 

О – 1/5%

 

Т – 7/32%

 

ӨТ – 3/14%

 

Тапсырмаларды орындау барысындағы қорытынды ұпай саны және нәтижесі:

1 деңгей: Мектепте үнемі оқуға дайындық (17-25 ұпай)

Шартты белгісі : (Д)

2 деңгей: Оқытудың басталуына шартты дайындық (14-17 ұпай)

Шартты белгісі : (ШД)

3 деңгей: Мектепте үнемі оқуға шартты түрде  дайын болмау  (11-14 ұпай)

Шартты белгісі : (ШДБ)

4 деңгей: Зерттеу кезінде үнемі оқуға дайын болмау  (10-нан төмен  ұпай)

Шартты белгісі : (ДБ)

Мектепке деген мотивация (№6 тапсырма):

1 деңгей – 30 ұпай

2 деңгей – 20 ұпай

3 деңгей – 10 ұпай

4 деңгей – 0 ұпай

 

Көрсеткіштік диаграмма

 

Дайындық деңгейі (№1 диаграмма)

 

Мектепке деген мотивация                             (№2 диаграмма)

Қорытынды

Көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, оқушыларға 6 тапсырма берілген болатын. Оның бесеуі жалпы дайындық деңгейін анықтаса, соңғы №6 тапсырма мектепке деген мотивациясын зерттеуге  арналған.  Жоғарыда көрсетіліп кеткендей, шартты белгі «Д» - оқуға дайындықты білдіреді. Диаграммада көрсетіліп тұрғандай, сынып оқушыларының 86%-ы  мектепте оқуға дайын. «ШД» - яғни шартты түрде дайын – сыныптың 9%-ы, «ШДБ» - шартты түрде дайын емес – 5% және мүлде дайын емес  оқушы жоқ.

Оқушылардың мектепке деген мотивациясына келетін болсақ, оқушыларға мектепке байланысты сурет салуға тапсырма берілді. Әдістемеге сүйенсек, егер оқушы нақты оқу үрдісіне байланысты заттарды, мәселен тақта, мұғалім, парта, оқу құралдарын салса – оқушының мектепке деген мотивациясы жоғары бағаланады. Бұл сыныпта оқушылардың 50% жоғарғы деңгейдегі мотивацияны көрсетіп отыр. Егер оқушы – сыныптастарын, достарын салса, оқушыға мектептегі нақты оқу-тәрбиелену үрдісі емес, адамдармен қарым-қатынас маңыздырақ. Бұл 20 ұпаймен бағаланады және орташа деңгейді білдіреді. Берілген жағдайда бұл сыныптың 5%. Егер оқушы сыныптағы оқу үрдісіне қатысты емес заттарды салатын болса (мысалы гүл, шкаф т.б.) – оқушының мектепке деген мотивациясы төмен деңгейде (10 ұпай). Сыныптың 32% осылай бағаланып отыр.  Ал егер оқушы мүлдем мектепке қатысты емес, өзінің сүйікті заттарын, ойыншықтар және т.б. осы түрдегі суреттерді салса немесе  мүлдем сурет салмаса – бұл өте төмен деңгей. Бұл сыныпта өте төмен деңгей  14%-ды құрап отыр.

Сынып жетекшіге берілетін кеңес: көреткіштік кестеге сүйене отырып, оқыту-тәрбиелеу үрдісінде әр оқушының даму ерекшілігін жекелеп ескеріп отыру қажет. Сонымен қатар,  оқушылардың мектепке деген молтивациясын көтеру үшін, оқуға еліктіру әдістерін ойлап табу керек.