ХАТТАМА
Күні: ____________________
Мақсатты топ: 0 «А» сынып
Зерттеуші:мектеп психологы Тусупбаева Н.Т.
Тақырыбы: «Мектепалды даярлық тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығы және мотивациясы»
Мақсаты: Мектепалды даярлық тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығын, ақыл-ойының дамуын зерттеу, мектепке деген мотивациясын анықтау.
Жалпы сынып бойынша көрсеткіш |
|||
Дайындық деңгейі |
|||
Д – 18/82%
|
ШД – 1/5%
|
ШДБ –1/5%
|
ДБ – 2/9% |
№6 тапсырма |
|||
Ж –7/32%
|
О – 1/5%
|
Т – 12/54%
|
ӨТ – 2/9% |
Тапсырмаларды орындау барысындағы қорытынды ұпай саны және нәтижесі:
1 деңгей: Мектепте үнемі оқуға дайындық (17-25 ұпай)
Шартты белгісі : (Д)
2 деңгей: Оқытудың басталуына шартты дайындық (14-17 ұпай)
Шартты белгісі : (ШД)
3 деңгей: Мектепте үнемі оқуға шартты түрде дайын болмау (11-14 ұпай)
Шартты белгісі : (ШДБ)
4 деңгей: Зерттеу кезінде үнемі оқуға дайын болмау (10-нан төмен ұпай)
Шартты белгісі : (ДБ)
Мектепке деген мотивация (№6 тапсырма):
1 деңгей – 30 ұпай
2 деңгей – 20 ұпай
3 деңгей – 10 ұпай
4 деңгей – 0 ұпай
Көрсеткіштік диаграмма
Дайындық деңгейі (№1 диаграмма)
|
Мектепке деген мотивация (№2 диаграмма)
|
Қорытынды
Көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, оқушыларға 6 тапсырма берілген болатын. Оның бесеуі жалпы дайындық деңгейін анықтаса, соңғы №6 тапсырма мектепке деген мотивациясын зерттеуге арналған. Жоғарыда көрсетіліп кеткендей, шартты белгі «Д» - оқуға дайындықты білдіреді. Диаграммада көрсетіліп тұрғандай, сынып оқушыларының 82%-ы мектепте оқуға дайын. «ШД» - яғни шартты түрде дайын – сыныптың 5%-ы, «ШДБ» - шартты түрде дайын емес – 5% және мүлде дайын емес – 9%-ды құрайды.
Оқушылардың мектепке деген мотивациясына келетін болсақ, оқушыларға мектепке байланысты сурет салуға тапсырма берілді. Әдістемеге сүйенсек, егер оқушы нақты оқу үрдісіне байланысты заттарды, мәселен тақта, мұғалім, парта, оқу құралдарын салса – оқушының мектепке деген мотивациясы жоғары бағаланады. Бұл сыныпта оқушылардың 32% жоғарғы деңгейдегі мотивацияны көрсетіп отыр. Егер оқушы – сыныптастарын, достарын салса, оқушыға мектептегі нақты оқу-тәрбиелену үрдісі емес, адамдармен қарым-қатынас маңыздырақ. Бұл 20 ұпаймен бағаланады және орташа деңгейді білдіреді. Берілген жағдайда бұл сыныптың 5%. Егер оқушы сыныптағы оқу үрдісіне қатысты емес заттарды салатын болса (мысалы гүл, шкаф т.б.) – оқушының мектепке деген мотивациясы төмен деңгейде (10 ұпай). Сыныптың 54% осылай бағаланып отыр. Ал егер оқушы мүлдем мектепке қатысты емес, өзінің сүйікті заттарын, ойыншықтар және т.б. осы түрдегі суреттерді салса немесе мүлдем сурет салмаса – бұл өте төмен деңгей. Бұл сыныпта өте төмен деңгей 9%-ды құрап отыр.
Сынып жетекшіге берілетін кеңес: көреткіштік кестеге сүйене отырып, оқыту-тәрбиелеу үрдісінде әр оқушының даму ерекшілігін жекелеп ескеріп отыру қажет. Сонымен қатар, оқушылардың мектепке деген молтивациясын көтеру үшін, оқуға еліктіру әдістерін ойлап табу керек.