Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Жел – дауылдың шақырушысы.
Ветер бурю кличет.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 43
Жаңа сұрақтар: 0

0 «А» сынып. Мектеп психологы Тусупбаева Н.Т.

ХАТТАМА

Күні: ____________________

Мақсатты топ:  0 «А» сынып

Зерттеуші:мектеп психологы Тусупбаева Н.Т.

Тақырыбы:  «Мектепалды даярлық тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығы және мотивациясы»

Мақсаты: Мектепалды даярлық  тобындағы оқушылардың мектепке деген дайындығын, ақыл-ойының дамуын зерттеу, мектепке деген мотивациясын анықтау.

 

Жалпы сынып бойынша көрсеткіш

Дайындық деңгейі

Д – 18/82%

 

ШД – 1/5%

 

ШДБ –1/5%

 

ДБ – 2/9%

№6 тапсырма

Ж –7/32%

 

О – 1/5%

 

Т – 12/54%

 

ӨТ – 2/9%

 

Тапсырмаларды орындау барысындағы қорытынды ұпай саны және нәтижесі:

1 деңгей: Мектепте үнемі оқуға дайындық (17-25 ұпай)

Шартты белгісі : (Д)

2 деңгей: Оқытудың басталуына шартты дайындық (14-17 ұпай)

Шартты белгісі : (ШД)

3 деңгей: Мектепте үнемі оқуға шартты түрде  дайын болмау  (11-14 ұпай)

Шартты белгісі : (ШДБ)

4 деңгей: Зерттеу кезінде үнемі оқуға дайын болмау  (10-нан төмен  ұпай)

Шартты белгісі : (ДБ)

Мектепке деген мотивация (№6 тапсырма):

1 деңгей – 30 ұпай

2 деңгей – 20 ұпай

3 деңгей – 10 ұпай

4 деңгей – 0 ұпай

 

 

Көрсеткіштік диаграмма

 

Дайындық деңгейі (№1 диаграмма)

 

Мектепке деген мотивация                             (№2 диаграмма)

 

Қорытынды

Көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, оқушыларға 6 тапсырма берілген болатын. Оның бесеуі жалпы дайындық деңгейін анықтаса, соңғы №6 тапсырма мектепке деген мотивациясын зерттеуге  арналған.  Жоғарыда көрсетіліп кеткендей, шартты белгі «Д» - оқуға дайындықты білдіреді. Диаграммада көрсетіліп тұрғандай, сынып оқушыларының 82%-ы  мектепте оқуға дайын. «ШД» - яғни шартты түрде дайын – сыныптың 5%-ы, «ШДБ» - шартты түрде дайын емес – 5% және мүлде дайын емес – 9%-ды құрайды.

Оқушылардың мектепке деген мотивациясына келетін болсақ, оқушыларға мектепке байланысты сурет салуға тапсырма берілді. Әдістемеге сүйенсек, егер оқушы нақты оқу үрдісіне байланысты заттарды, мәселен тақта, мұғалім, парта, оқу құралдарын салса – оқушының мектепке деген мотивациясы жоғары бағаланады. Бұл сыныпта оқушылардың 32% жоғарғы деңгейдегі мотивацияны көрсетіп отыр. Егер оқушы – сыныптастарын, достарын салса, оқушыға мектептегі нақты оқу-тәрбиелену үрдісі емес, адамдармен қарым-қатынас маңыздырақ. Бұл 20 ұпаймен бағаланады және орташа деңгейді білдіреді. Берілген жағдайда бұл сыныптың 5%. Егер оқушы сыныптағы оқу үрдісіне қатысты емес заттарды салатын болса (мысалы гүл, шкаф т.б.) – оқушының мектепке деген мотивациясы төмен деңгейде (10 ұпай). Сыныптың 54% осылай бағаланып отыр.  Ал егер оқушы мүлдем мектепке қатысты емес, өзінің сүйікті заттарын, ойыншықтар және т.б. осы түрдегі суреттерді салса немесе  мүлдем сурет салмаса – бұл өте төмен деңгей. Бұл сыныпта өте төмен деңгей  9%-ды құрап отыр.

Сынып жетекшіге берілетін кеңес: көреткіштік кестеге сүйене отырып, оқыту-тәрбиелеу үрдісінде әр оқушының даму ерекшілігін жекелеп ескеріп отыру қажет. Сонымен қатар,  оқушылардың мектепке деген молтивациясын көтеру үшін, оқуға еліктіру әдістерін ойлап табу керек.