23 қараша күні педагог-психолог « Сенің есімің бесінші сынып оқушысы» атты түзету-дамытушы сабағы өтті.
Мақсаты:Бейімделу деңгейі төмен бесінші сынып оқушысына бейімделу уақытында психолого-педагогикалық қолдау және көмек көрсету.
Міндеттері:
-балалардың оқуға деген психологиялық даярлығының және танымдық дамуының деңгейін көтеру.
-жақсы бейімделуге жағдай жасау.
-ұйымның ынтымақтастығының қабілетін, бірлік сұраныстарын, балалардың өзге оқушылармен және өзге де оқу процессінің қатысушыларымен өзара карым-қатынасын қалыптастыру.
Семинар-тренинг «Ата-ана махаббаты».
Мақсаты: Ата-ана мен баланын арасындағы қарым-қатынастық ерешекліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.
Ата-анамен балаларда семинар-тренингқа қатысты. Ата-аналардың жастығы мен бала тәрбиесіндегі тәжірибенің жоқтығы, болмаса тәрбие жұмыстарында тек қана өз ойлары мен көзқарастарына ғана жүгінуі немесе қажетті педагогикалық білімдерінің жетіспеушілігі салдарынан тәрбие процестері көптеген қателіктерге ұшырап отырады. Сондықтан да мектеп өміріндегі ата-аналардың педагогикалық білімін жітілдіру, мәдениетін арттыру, бала тәрбиесіне белсене араластыру, соның нәтижесінде ата-ананы баланың алғашқы ұстазына айналдыру мақсатында ұйымдастырылатын семинар- тренингтердің маңызы орасан зор.
Адаптация первоклассников.
Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделу процесі бұл білім беру жүйесіндегі қазіргі таңдағы күрделі мәселелердің бірі болып табылады. Мектеп табалдырығын аттап; басқа бір ортаға тап болған жағдайда барлық балалар толқиды және көңіл-күйлерінде ерекше бір толқыныстар байқалады. Ата-аналарда, ұстазда бірінші сынып оқушыларының тез мектеп өміріне бейімделгенін қалайды. Ойын тәсілдері арқылы оқушының мектепке тез бейімделуін жүзеге асыруға болады.
Мен 1қазақ сыныбында бейімделу сабақтарын аптасына екі рет өткіземін. Сабақтың уақыты 30-40 минут. Барлық ойындар мен сабақтарды (музыкалық шығармашылық түрде өткіземін. Бұл сабақтарды әсерлі түрде өткізуге ықпал етеді.
Бейімделу сабақтарының мақсаты мектепте бірінші сынып оқушыларын оқыту кезіндегі әлеуметтік-психологиялық жағдайларды жасау арқылы, оқушылардың мектеп ортасына тез бейімделуіне әрекет жасау.