«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№8 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

Жомарт
щедрый
Question answer
Всего ответов: 160
Новых вопросов: 26

2021-2022 оқу жылына арналған тәрбие жұмысын талдау

2021-2022 оқу жылына арналған

«№8 орта мектебі» КММ-де

Тәрбие жұмысын талдау

2021-2022 оқу жылындағы тәрбие жұмысының мақсаты – «Рухани жаңғыру» бағдарламасы мен Мәңгілік Ел ұлттық идеясын табысты жүзеге асыру үшін оқушылар арасында рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру, патриоттық тәрбие беру және салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру. . Бұл жұмысты жүзеге асыру үшін патриоттық, толеранттылық, Отанды қорғауға дайындық сезімін тәрбиелеу және азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін жағдай жасау міндеттері шешілді; «Жасұлан» жастар қозғалысымен қамтылған мектеп оқушыларының үлесін арттыру; құқықтық сауаттылықты, адамгершілік және экологиялық мәдениетті қалыптастыру үшін жағдай жасау; салауатты өмір салтын насихаттау, нашақорлықтың, алкоголизм мен темекі шегудің алдын алу бойынша профилактикалық жұмыстарды жүргізу; құқық бұзушылықтың, діни экстремизмнің алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру; әлеуметтік маңызы бар, шығармашылық және еңбек қызметі үшін жағдай жасау; қосымша білім беру ұйымдарымен, спорт клубтарымен өзара әрекеттесу арқылы студенттерді бос уақытты өткізумен қамтуды арттыру; студенттердің бірлескен басқаруын жүзеге асыру үшін жағдай жасау; ата-аналардың оқу-тәрбие процесіне қатысуын арттыру үшін жағдай жасау.

Тәрбие жұмысы сегіз бағыт бойынша жүргізіліп, жиналыстар, мұғалімдер кеңестері, психологиялық-педагогикалық семинарлар, тренингтер, сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі арқылы ғылыми-әдістемелік негізде формалар мен әдістер таңдалды. Ұжымдық шығармашылық іс-әрекеттер, практикалық жаттығулар мен рөлдік ойындар, диспуттар мен пікірталастар, қызықты адамдармен акциялар мен кездесулер сияқты студенттермен жұмыстың интерактивті әдістері мен формалары қолданылды. Мектепте оқу-тәрбие және сыныптан тыс іс-шаралардың әртүрлі бағыттары бойынша әр оқушының жеке басының өзін-өзі танытуына жағдай жасалып, үйірмелер, спорттық секциялар, жобалық іс-шаралар жүргізілді.

2021-2022 оқу жылында мектепте келесі санаттағы балалар оқиды:

Қамқоршылықтағы балалар – 7 адам

Аз қамтылған отбасы балалары – 9 адам

Көп балалы отбасы балалары – 95 адам

Толық емес отбасы балалары – 140 адам

21 бала тегін тамақпен қамтылды. Әлеуметтік-психологиялық қызмет аталған студенттерді оқытумен қамту, консультациялық көмек көрсету, тегін тамақпен, кеңсе тауарларымен, киім-кешекпен қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізді. Бұл жұмысқа мектеп мұғалімдері мен ата-аналар қауымы атсалысты.

Өткен оқу жылында сынып жетекшілерінің МО отырыстары өткізілді.

1. 2021-2022 оқу жылына сынып жетекшілерінің әдістемелік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру.

2. Оқуға деген мотивация – табысты оқудың басты шарты.

3. Ақпараттық-коммуникациялық білім беру ресурстарын пайдалану.

4. Педагогикалық ұжымның оқу-тәрбие процесін жетілдіру бойынша қызметінің нәтижелері.

 

     Оқу жылы бойы сынып жетекшілері үнемі тәжірибе алмасып отырды. Олардың әрқайсысы оқу-тәрбие жұмысында өзін-өзі тәрбиелеудің белгілі бір тақырыбын өздеріне алып, осы тақырыптан бастап, өзіндік тәрбие жоспарын құрады.

         Оқу жылында сынып жетекшілері мектептегі педагогикалық кеңес жұмысына, әдістемелік кеңестерге белсенді қатысып, баяндамалар жасап, баяндамалар жасады.

    Барлық сынып жетекшілері өз әзірлемелерін тәрбиешілердің түрлі сайттарында жариялауды, байқауларға, мектепішілік және қалалық іс-шараларға белсенді қатысуды жалғастыруда. Ұстаздар мен студенттер еңбегінің көрсеткіші түрлі деңгейдегі шығармашылық байқаулардағы жүлделі орындар болды.

Келесі оқу жылына сынып жетекшілеріне ұсыныстар:

• мақалалар, әдістемелік әзірлемелер, оқу бағдарламалары және т.б. жариялау арқылы жұмыс тәжірибесін тарату жұмысын жандандыру.

1-11 сыныптардың сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог, педагог-психолог, аға кеңесші, үйірмелер мен секция жетекшілері, мектеп кітапханашысы 38 сыныпта тәрбиелік іс-шаралар жүргізілді.

Жоғарыда аталған мектеп ұжымы оқу-тәрбие жұмысының әртүрлі әдістері мен формаларын пайдалана отырып, жоспарланған жоспарларды жүзеге асырды, мысалы: жобалық іс-шаралар, тақырыптық іс-шаралар, тәрбие сағаттары, қызықты адамдармен кездесулер, экскурсиялар, жарыстар, балалармен және ата-аналармен жеке әңгімелесу, т.б.

Барлық дәстүрлі мектеп істері жалпымектептік, сыныптық және топтық болып бөлінді.

Дәстүрлі мектеп істеріне келетін болсақ, олардың барлығы сәтті болды, олар:

«1 қыркүйек білім күні»

Денсаулық фестивалімен аяқталатын «Спорт апталығы».«Қазақстан Республикасы халықтары тілдерінің онкүндігі»

«Мұғалімдер күні»

«Қарттар күні»

«Рухани келісім күні»

«Қамқоршылар күні»

«Күз мерекесі»

«СПИД күні»

«Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күні»

«Тәуелсіздік күні»

«Жаңа жылдық таңғы қойылымдар», «Жаңа жылдық бал»

«Ауғанстаннан әскерлердің шығарылған күні»

«Төтенше жағдайлардан балаларды қорғау күні» (өмір қауіпсіздігі негіздері бойынша)

«8 наурыз – халықаралық әйелдер күні»

«Наурыз»

«Құстар күні»

Жол-көлік жарақаттары мен құқық бұзушылықтардың алдын алу айлықтары

«Қазақстан Республикасы халқының бірлігі күні»

«Отан қорғаушылар күні»

«Жеңіс күні»

«Үздік студенттер кездесуі»

«Отбасы күні»

«Соңғы қоңырау»

Мектептің барлық оқушылары дәстүрлі мектеп іс-шараларына қатысты, бірақ мектеп өміріндегі оқушылардың белсенділігінің деңгейі әртүрлі. Бұл сынып жетекшілерінің жұмысы мен ұйымшылдық, балаларды жандыру, әр баланы іс-әрекетке қатыстыра білудің арқасы.

Өйткені, табысты тәрбие жұмысының негізі – оқу үдерісіне барлық қатысушылардың бірлескен шығармашылық қызметі. Бастауыш сыныптардағы және орта буын оқушылары арасындағы тиімді тәрбие жұмысын атап өткім келеді. Оқу жылында мектептегі іс-шараларға және ата-аналар қоғамдастығына белсенді қатысты. Бұл үлгі бастауыш сыныптарда және орта буында да байқалды.

Студенттер мен олардың жетекшілерінің жобалық әрекеттерін енгізу белсендірілді.Мектепте жобалық технологияны дамыту бойынша бір жылдағы жұмысты қорытындылай келе, жобалар санының көбейгенін, жұмыс сапасының жақсарғанын, сынып жетекшілер ұжымы оны ойдағыдай меңгеріп келе жатқанын айтуға болады. бірақ келесі оқу жылында жұмыс барысында назар аударылатын жас мамандармен әдістемелік жұмыс жүргізетін материалдық база қажет.

Сынып жетекшілерінің жобалық іс-әрекеті:

Танашева Ж.Б. - «Мектептегі буккроссинг», күтілетін нәтиже – оқушылар мен ата-аналар қауымы арасында оқырман белсенділігінің артуы, кітап қорын жаңарту, «Бүкіл әлемді кітапханаға айналдырайық!» интернет-қауымдастығын құру;

Барлық бастауыш сынып мұғалімдері – «Шеберлер қаласы. Бастауыш сынып оқушыларына арналған «Арбат шығармашылық шеберханалары» жобасының бір бөлігі ретінде қабылдаңыз және орындаңыз, күтілетін нәтиже атмосфераны ластап, көшеге лақтырылуы мүмкін импровизацияланған құралдардан жасалған модельдердің ластануы;

Медеубаева А.Е. – «Бейне» театр ұжымы, күтілетін нәтиже актерлік шеберлікті меңгеру, мектеп оқушыларының шығармашылық тобын құру.

Осатай А.Қ., Султанбекова Ж.Қ. – «Шаңырақ» жобасы аясында 6, 9-10 сынып оқушылары арасында «Ақниет» әлеуметтік жобасы, күтілетін нәтиже мектепте еріктілер клубын құру;

Макачева Г.Қ., Иманбеков Қ.Б. - «Жас қалам», күтілетін нәтиже оқушыларды қазақ жазушыларының шығармашылығымен таныстыру, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Даутова Ж.Б. - «Ғибрат» әжелер үйірмелері, күтілетін нәтиже оқушылардың қазақ халқының салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, жамау жасау техникасы туралы білімдерін меңгеруі, халық өнері бұрышын жасау;

Исина О.О. - «Жас тілші», күтілетін нәтиже балалардың тілші мамандығының ерекшеліктерімен танысуға мүмкіндік беру, бала тұлғасының коммуникативтік қасиеттерін дамыту;

Қуандық А.- «Шебер қолдар», күтілетін нәтиже әртүрлі техникада жасалған шығармашылық жұмыстар жинағын жасау, балалардың шығармашылық жұмыстарының көрмесін ұйымдастыру;

 

«Жас Ұлан», «Жас қыран» мектеп өзін-өзі басқару жұмыстары

Жоғары сынып оқушыларының кеңесі түріндегі студенттердің өзін-өзі басқаруы жыл сайын жұмыс істейді. Жоғары сынып оқушылары кеңесінің жұмысы сынып жетекшілерімен, педагогикалық ұжыммен тығыз байланыста, кеңесші А.Е.Медеубаеваның жетекшілігімен өтеді.

Жоғары сынып оқушылары кеңесінің жұмыс жоспарына сәйкес айына бір рет «Сыртқы келбет», «Оқушылардың сабаққа қатысуы», «Оқу құралдарының сақталуы», «Үлгілі күнделік» рейдтері өткізіледі. Әр бейсенбі сайын еңбек десанты болады. Үлкен үзілістерде жоғары сынып оқушыларының кеңесі 1-4 сынып оқушыларының бос уақытын ұйымдастырады.

Жоғары мектеп оқушыларының кеңесіне 8-11 сынып оқушылары кіреді. Жоғары мектеп оқушыларының кеңесі «Жас Ұлан» ЖББОМ-мен тығыз байланыста.

Жоғары мектеп оқушыларының кеңесі мектепішілік түрлі іс-шараларды (мерекелер, акциялар) дайындауға және өткізуге белсенді қатысады. Сценарийлерді әзірлеуге өз идеяларын жеткізеді. Мектепті мерекеге сай безендіреді. Жасөспірімдерге көмектеседі. Әрине, мектебіміздің оқушылары белсене қатысып, алғыс хаттармен ынталандырылған қалалық іс-шаралар мен байқаулар жоғары сынып оқушыларының кеңесінсіз өтпейді. Ай сайын жоғары сынып оқушылары кеңесінің отырыстары өткізіліп, онда ұжымдық іс-шараларды дайындау және өткізу мәселелері талқыланып, идеялар ортаға салынып, сценарийлер әзірленеді.

2021-2022 оқу жылының басында жаңа орта мектеп оқушылары кеңесі құрылды.2021-2022 оқу жылына негізгі мектептен тыс жұмыстардың жұмыс жоспары құрылды. Алғашқы отырыста муниципалитет мүшелері оқу жылындағы жұмыс жоспарымен таныстырылып, муниципалитет мүшелері арасында міндеттер бөлінді.

Жоғары сынып оқушылары кеңесі жұмысының оң нәтижелері

Қыркүйек айында Денсаулық күні өткізілді, оған мектептің барлық оқушылары қатысты. Ал бұл шараның ұйымдастырылуы мен безендірілуін «Жас Ұлан» ұйымымен бірлесе отырып, жоғары сынып оқушылары кеңесі жүзеге асырды. Сондай-ақ, жігіттер «Ақниет» акциясына белсенді қатысып, студенттермен жұмыс жасап, осы іс-шараның сұрақтары бойынша түсіндірме әңгімелер жүргізді. Сондай-ақ қыркүйек айында мектепте жол қозғалысы ережелерінің онкүндігі өтті, онда жоғары сынып оқушыларының кеңесі ЖИД отрядымен бірге барлық іс-шараларға белсене қатысты.

Қазан айында жоғары сынып оқушыларының кеңесі осындай мерекелерді дайындады: Мұғалімдер күні, Күз аруы байқауы. Мұғалімдер күні жоғары сынып оқушыларының кеңесі Мектеп мұғалімдеріне мерекелік концерт әзірленді. Әрине, «Армандастар» КВН командасының әзіл-оспақ нөмірлері мен концерттік нөмірлері де жоқ емес еді. Жыл сайынғы «Күз аруы» байқауына келсек. «Күз аруы» байқауы жыл сайын интеллектуалдық және эстетикалық тұрғыдан жаңа, күшті және күшті бейнеге ие болатыны атап өтілді. Қатысушылардың дайындығы жарқын, түрлі-түсті сандармен және жауапкершілікпен ерекшеленеді.

Желтоқсан айы оқиғалардың көптігімен сипатталады. Уақыт болғанына қарамастан

 

АЙНАЛДАУ ЖҰМЫСЫ

 

Үйірме жұмыстары үйлесімді дамыған тұлғаны жан-жақты тәрбиелеуге ықпал етеді. Мектебімізде биылғы оқу жылында 7 үйірме, сонымен қатар 11 спорттық секция жұмыс істеді.

Наименование кружка, секции

Дни проведения

Время проведения

Руководители

1

Дзюдо

Понедельник 

Среда 

Пятница

Вторник

Четверг

Суббота

09:00-10:30

16:00-17:30

17:30-20:00

17:30-20:00

 

 

Плотницкая Светлана Адамовна

2

Дзюдо

Понедельник

Среда

Пятница

Вторник

Четверг

Суббота

14:30-16:00

17:30-20:00

 

10:30-12:00

14:30-16:00

17:30-20:00

Кичатов Владимир Петрович

3

Дзюдо

Понедельник

Среда

Пятница

Вторник

Четверг

Суббота

17:30-20:00

 

 

09:00-10:30

17:30-20:00

Султанов Марат Мурсалович

4

Дзюдо

Понедельник

Среда

Пятница

Вторник

Четверг

Суббота

10:30-12:00

 

 

16:00-17:30

Ахметова Александра Александровна

5

Каратэ

Понедельник

Среда

Пятница  

19:30-20:45

Сонников Валерий Валерьевич

6

Президентское многоборье

Понедельник

Среда

Пятница

Суббота 

10:30-11:00

15:00-18:00

 

09:00-11:00

Лукьянов Алексей Лукич

7

Лыжные гонки

Понедельник

Вторник

Среда

Пятница

Суббота

Воскресенье 

10:00-11:30

15:00-16:30

Калибеков Алданыш Нурланович

8

Футбол

Вторник

Четверг

Суббота

10:00-11:00

15:00-16:00

09:00-10:30

Толеуов Д.Р.

9

Волейбол

Понедельник

Четверг

Суббота

14:00-16:00

 

10:00-12:00

Сейдгазина Айдана Ергазиевна

10

Теннис

Четверг

Пятница

14:00-15:00

Кребаев Болат Токтарович

11

Эстрадный вокал

Среда

Пятница

09:00-16:00

Калиев Медет Нұрланұлы

12

Хореографический кружок 

Импульс

Понедельник

Среда

Пятница

Вторник

Четверг

Суббота

08:30-11:00

 

 

18:00-21:00

Исламгазиева Дана Аманбаевна

13

Хореографический кружок Аруай

Понедельник

Среда

Пятница 

11:00-14:00

17:00-20:00

Левина Елена Александровна

14

Домбыра-прима

Понедельник

Четверг  

Вторник

Пятница

     08:15-18:00

 

09:00-18:00

Базаева Айнагул Төкенқызы

15

Художественная школа «Акварельки»

Среда

Пятница 

Суббота

09:40-10:20

10:25-11:05

11:20-12:00

12:50-13:30

14:00-14:40

14:45-15:25

15:40-16:20

Костина Мария Александровна

16

Домбыра

Среда

Суббота

09:00-18:00

Омарова Жазира Баймағамбетқызы

17

Фортепиано

Вторник

Четверг

09:00-15:00

Саулатова Виолетта Игоревна

18

Кружок «Шебер қолдар»

Вторник

Пятница

11:00-13:00

Рыскулова  Шнара Еркебулановна

Үйірме жұмыстары балалардың өмірін бай және қызықты етті, физикалық, интеллектуалдық, шығармашылық, адамгершілік және рухани дамуына барынша жағдай жасады.

Ұсыныстар: Үйірмелер жұмысын әртараптандыру қажет, бұл барлық іс-шараларға белсендірек қатысуға мүмкіндік береді. Үйірмелер мен секция жетекшілері өз жұмыстарын заманауи формалар мен әдістерге сай түрлендіру, АКТ-ны қолдану, ата-аналар жиналысында жарнама беру, мектеп, қалалық, облыстық, республикалық деңгейде өткізілетін іс-шараларға қатысу арқылы оқушыларды барынша көп тартуы қажет.Құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың, балалардың қараусыз қалуының алдын алу.

Жыл сайын сыныптың әлеуметтік портреті құрастырылады, сондықтан мектептің портреті құрастырылады, онда әлеуметтік портретті талдау кезінде отбасылардың категориялары мен құрамы, ата-аналардың білім деңгейі, балалардың бос уақытын ұйымдастыру. оқушыларды байқауға болады. Әлеуметтік портрет мектептегі әлеуметтік жағдайды талдауға және бағалауға арналған ақпаратты қамтуы керек.

№1 кесте

Әлеуметтік қорғалмаған санаттағы балаларды бақылау

                       Санаттар   2019-2020   2020-2021   2021-2022

Көп балалы отбасылар      29                 65                   95

Аз қамтылған отбасылар    7                  10                    9

Жалғызбасты ана                3                  22                    2

Асыраушысынан айырылу  4                  0                     0

Қамқорлықтағы балалар     13               13                     7

№2 кесте

Қамқорлықтағы балалардың санын бақылау 

Санат          2019-2020 2020-2021 2021-2022

палаталар      14                13              7 

3 жыл ішінде палаталардың қысқаруы балалардың кетуіне және 9-11 сынып оқушыларының босатылуына байланысты болды, ал биылғы оқу жылында қамқоршының қайтыс болуына байланысты қамқорлыққа алынған 5 оқушы мектептен балалар үйіне ауыстырылды ». Таңшолпан».

3 жыл ішінде тәрбиеленушілер тәрбиеленетін отбасыларға бақылау жүргізіліп, кәмелетке толмағандардың тұрғын үй-тұрмыстық, әлеуметтік-психологиялық тұру жағдайларына сараптама актілері жасалады. Қамқоршылармен жеке консультациялар жүргізіліп, жылына екі рет қамқоршылар жиналысы өткізіліп, осындай отбасыларға көмек көрсету мәселелері шешілуде, қорғаншылықтағы балалардың табысының бөлінуі қадағаланып, тұрғын үйге өтініш берілді. Жыл сайын «Қамқоршылар күні» мерекесі өткізіліп, өзін-өзі басқару мүшелерін тарта отырып, мерекелік бағдарлама дайындалады.

Түрлі қайырымдылық қорларынан және мектеп әкімшілігінен әлеуметтік қорғалмаған отбасылардан шыққан оқушыларға киім-кешек, кеңсе тауарлары, сыйлықтар түрінде материалдық көмек көрсетілді.

      Оқушылардың сабаққа қатысуы күнделікті қадағаланып, сабаққа келмеу немесе кешігіп келу себептері түсіндіріліп, ата-аналармен, сынып жетекшілерімен тығыз байланыс орнатылды. Мектепке бару туралы есеп күн сайын жарияланады.Студент ұзақ уақыт сабаққа келмеген жағдайда ББ қызметкерлерімен, әлеуметтік педагогпен және сынып жетекшілерімен бірге олардың келмейтінін анықтау үшін отбасылардың тұрғылықты жеріне барды. Ата-аналармен көптеген профилактикалық жұмыстар жүргізіледі: әңгімелесулер, кеңестер, мұғалімдермен және кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі инспекторлармен кездесулер. Дисфункционалды отбасылар мен девиантты мінез-құлқы бар балаларды алдын алу және анықтау жөніндегі кеңестің шешімімен Ново-Маюдук ОП қызметкерлері есепке алынды.

 

№3 кесте

Мемлекеттік Думада тіркелген студенттердің санын бақылау

 

                                                                                     2019-2020 2020-2021 2021-2022

Мемлекеттік Думаға тіркелген тұрақты студенттер           3              0                0

 

№4 кесте

ЕҚ, ТҚ және ТҚБ бойынша қабылданған студенттердің санын бақылау

 

2019-2020 2020-2021 2021-2022

HSE 1 0 0 оқу орнының студенттері

 

№5 кесте

Дисфункционалды отбасылардың сандық құрамын бақылау

 

                                                    2019-2020 2020-2021 2021-2022

Дисфункционалды отбасылар          0               1                 0

 

Нәтижелі жұмыс істеу үшін Құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу жөніндегі кеңестің отырыстары өткізіледі, жоспар бойынша айына бір рет жоспар бойынша және қажетіне қарай, мектепте заң бұзушылықтар орын алса немесе сабақтан бос қалған оқушылар жыл сайын өткізіледі. дәлелді себеп, сондай-ақ психоактивті заттарды, темекі мен алкоголь өнімдерін пайдаланатындар.

3 жыл ішінде ОП, ҚДНиЗП, Балалардың құқықтарын қорғау департаменті, Орталық ғылым академиясы және басқа да әлеуметтік осал отбасыларға көмек көрсететін мемлекеттік органдардың қызметкерлерімен жұмыс жүйесі құрылды.

 

№6 кесте

KDNiZP-те қаралған материалдардың мониторингі.2019-2020 2020-2021 2021-2022

KZPN бойынша материалдарды қарастыру 1 1 0

 

№7 кесте

Сотта қаралған материалдарға мониторинг жүргізу

2019-2020 2020-2021 2021-2022

Сотта материалдарды қарау 1 1 0

3 жыл ішінде Жаңа-Майқұдық ОМ қызметкерлерімен бірлесе отырып, ӘҚБ-де девиантты мінез-құлықты балаларды анықтау үшін ата-ана құқығынан айыру туралы 2 материал сотқа жолданды.

 

№8 кесте

Қиын өмірлік жағдайдағы студенттерге арналған орталыққа орналастыру

 

2019-2020 2020-2021 2021-2022

ЦАН 2 0 1 бөлмесі

 

ОАО-ға қиын өмірлік жағдайға тап болған, жұмыс істемейтін отбасыларда тұратын студенттер жіберілді. Ағымдағы оқу жылында полиция актісі негізінде 1 бала ОАО-ға жіберілді, 1 бала қамқоршысының өтініші бойынша «Шанс орталығына» жеткізілді.

Мектеп күзет тобы кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі инспектормен бірге қызықты кездесулер өткізді, т.б. ата-аналар мен студенттердің қатысуымен құқықтық дәрістер.

Жоғары сынып оқушылары арасында кәсіптік бағдар беру жұмыстары, дөңгелек үстелдер, «Сенің таңдауың» әңгімелері өткізілді. 9-сынып оқушыларымен №2 ПЛ, тамақ және қызмет көрсету колледжіне экскурсиялар ұйымдастырылды. Педагогикалық ұжымға консультативтік көмек көрсетемін, біз келесі тақырыптарды қарастырдық: «Ата-аналарды құқықтық тәрбиелеу бойынша сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен формалары», «Мұғалім мен ата-ана мен оқушы арасындағы қарым-қатынас этикасы», «Оқушылардың ата-аналары мен тәрбиешілері арасындағы қарым-қатынас этикасы». Талдау ата-аналардың балалары арасындағы беделі неғұрлым жоғары болса, оның олардың әлеуметтік көзқарастары мен өмірлік құндылықтарының қалыптасуына әсері соғұрлым күшті болады деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Ата-ана билігінің құлдырауымен отбасындағы психологиялық шиеленіс күшейеді, оның мүшелерінің жанжалы күшейеді, ыдырауға дейін келіспеушілік қаупі артады. Осы факторлардың барлығы балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлқына әсер етеді. Біздің жағдайда көптеген балалар толық емес, аз қамтылған, тұрмысы нашар отбасыларда тәрбиеленуде, бұл олардың өміріне қатты әсер етеді.

Өнімділік нәтижелері.

«Тәуекел тобының» балаларымен және олардың ата-аналарымен әр оқушыға жеке көзқарас негізінде алдын алу және түзету бойынша жүйелі жұмысты ұйымдастыру жақсы деңгейге қойылды. Қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алуға бағытталған профилактикалық іс-шаралар белсенді жұмыс режимінде.

Мониторинг нәтижелеріне байланысты төмендегідей қорытынды жасауға болады, мектепте ЕП, ҚДН және ЖП, Орталық ғылым академиясы және басқа да мемлекеттік органдармен бірлесіп құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу бойынша жүйелі жұмыстар жүргізілуде. әр түрлі жазбалардағы балалар саны, қылмыс азайды.

Әскери-патриоттық тәрбие айлығы басталды, оның аясында «Есімде! Мен мақтан тұтамын!». «Патриотизм. Азаматтық. Борыш», «Отан неден басталады?».

Жасұлановшылармен «Біз біргеміз» атты челлендж өткізілді.

Барлық іс-шаралар әлеуметтік желілерде және мектеп сайтында көрсетіледі.

Жыл бойы мектеп-интернаттың әлеуметтік серіктестерімен байланыс орнатылды.Олардың шақыруы бойынша студенттеріміз театрландырылған қойылымдарға, концерттерге, кездесулерге қатысты, байқауларға қатысып, оқушылардың мәдени деңгейіне жақсы әсер етті, әлеуметтенуіне, мектептен тыс уақытта оқушылардың қарым-қатынас аясын кеңейтуге ықпал етті.

Осы жұмыстардың барлығы мектептегі микроклиматтың жақсаруына, күнделікті мектептегі көптеген мәселелердің шешілуіне ықпал етті.

Айта кету керек, іс-шаралардың барлығына дерлік оқу іс-әрекетінде табысқа жеткен студенттер белсенді қатысады. Студенттерді «енжар ​​рөлі» бар іс-шараларға тарту кезінде олар жобалық іс-әрекетте қиындықтар, материалды табу және дайындау, сөйлеу, ән мәтінін жаттау, оқшаулану, үлкен құлықсыздық, мектеп өмірінен алшақтау, денсаулығына шағымдану, т.б. d. Қорытынды, балалармен тәрбие жұмысын одан әрі жетілдіру үшін балалардың қажеттіліктерін, қызығушылықтарын, олардың психоэмоционалдық жағдайын, жалпы балалар ұжымын зерттеу бойынша диагностикалық жұмыстарды жүргізудің жүйесі жоқ.

СМҰ мәжілісінде ӘТҚК мүшелері сауалнама жүргізу, сауалнама жүргізу, балаларды зерттеу, «оқшауланған» балаларды ата-аналарымен бірге жас ерекшеліктерін, бар диагнозды ескере отырып, әртүрлі іс-шараларға тарту туралы ұсыныстар жасады. т.б.

Салауатты өмір салтын қалыптастыру және насихаттау

     Мектепте спорттық-бұқаралық жұмыстарды өткізуге арналған спорт залын, спорт алаңын және спорттық құрал-жабдықтарды дайындау үшін оқу жылының басынан бері мектепте үлкен дайындық жұмыстары жүргізілді.

Оқу жылында мектепте барлық спорттық іс-шаралар жоспарға сай, ойын түрлерінен мектеп біріншілігі өткізілді.

Оқу жылының басынан мектептің медицина қызметкерлері келесі жұмыс түрлерін атқарды:

Мектеп оқушыларының денсаулығы мен оқу жағдайын жақсарту үшін іс-шаралар жоспары жасалды. Салауатты өмір салты бойынша білім деңгейін арттыру үшін денсаулық сабақтары өткізіледі. Мектепте медициналық көмек көрсету Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 7 сәуірдегі бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымының студенттері мен тәрбиеленушілеріне медициналық көмек көрсету қағидаларының талаптарына сәйкес жүзеге асырылды. 2017 жылғы № 141.

Мектепте қауіпсіз болу үшін сыныптарда байланыстар бақыланды. Жұқпалы ауру белгілері бар оқушыларды анықтау кезінде учаскелік дәрігердің бақылауына жіберілді. Ауырғаннан кейін студенттер емханадан сауықтыру іс-шарасын тағайындау туралы анықтамасы болған жағдайда сабаққа жіберілді. Жыл ішінде оқушылар тарапынан да, педагогикалық және ата-аналар қауымы тарапынан да құқық бұзушылық фактілері анықталды.Санитарлық-гигиеналық жағдайлар, жаттығуларды өзгерту, оқу процесінде миды белсендіру және көру мүшелерін босаңсу үшін дене шынықтыру жаттығулары сияқты денсаулықты сақтайтын білім беру технологияларын жеткіліксіз пайдаланбау, тек жекелеген бастауыш сынып мұғалімдері, күнделікті жұмыстың қарбаластығына қарамастан, әртүрлі диагнозы бар балалардың айтарлықтай саны бар, бұл кез келген сабақ кезіндегі тәртіпке әсер етеді.

  Жоспар бойынша 9,11 сынып оқушыларымен кәсіптік бағдар беру жұмыстары жүргізілді. Жігіттер қаланың оқу орындарында өткен ашық есік күндерін, кәсіби сынақтарды тамашалады. Оқу жылында лицейлер мен колледждердің өкілдері сынып сағаттарына шақырылды, кәсіптік бағдар беру бойынша сынып жиналыстары өткізілді. Бұл мәселе әкімшілік кеңесте талқыланып, клиникалық аурухана мектебінің мүшелері түлектермен диагностика жүргізіп, мамандық таңдау бойынша ұсыныстар берді.

Тәрбие жұмысында мектеп кітапханасының алатын орны зор. Аудандық, қалалық кітапханалармен бірлесе жұмыс істеуге мектеп кітапханасының меңгерушісі Ж.Б.қазіргі өмір құралдары мүмкіндік берді.Оқу жылының басында «Елбасы – көшбасшымыз», «Жер – біздің үйіміз», «Конституциямыз – бейбітшілік пен келісім кепілі», «Достық пен келісім тілі», «Елбасы – Елбасы» атты көрмелер ұйымдастырылды. Өмір сүру құқығы», «Қазақстанның мәдени мұрасы», «Кәсіпті таңда – өмірді таңда. Кітапхана мерейтойларға да, атаулы даталарға да, айларға да түрлі көрмелер ұйымдастырды. Мектеп кітапханасы жыл ішінде мұғалімдерге, сынып жетекшілеріне, тәрбиешілерге бұқаралық іс-шараларды, сынып сағаттарын өткізуге көмек көрсетті. Әдебиеттер, сценарийлер, өлеңдер іріктеу жүргізілді, кітап көрмелері ұйымдастырылды.

Ата-аналармен жұмыс.

Педагогикалық ұжымның тәрбие жұмысын талдай отырып, оқу-тәрбие процесінің ажырамас аспектісі ата-аналар қауымымен жұмыс екенін атап өткен жөн.

Жыл бойы ата-аналармен жұмыс жүргізілді, оның мақсаты ата-аналар жиналысы арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру, мектеп әкімшілігімен, сынып жетекшілерімен, әлеуметтік мәселелер бойынша психологпен, әлеуметтік педагогпен, балаларды педагогикалық түзету мәселелері бойынша кеңестер беру болды. жеке отбасылардағы балалар мен ересектер арасындағы қалыптасып келе жатқан қарым-қатынастар, ата-аналар лекциялары, жас ерекшеліктері және баланы тәрбиелеудегі әдіс-тәсілдер туралы жеке әңгімелер, суицидтің, психоактивті заттарды қолданудың, қадағалаусыз және құқық бұзушылықтың алдын алу, сақтау және насихаттау денсаулық сақтау, кәсіптік бағдар беру және бейіндік оқыту бойынша, EAEA бойынша, жазда жұмысқа орналастыру.Қазіргі уақытта ата-аналар қауымдастығының көпшілігі мектеппен ынтымақтастықтың қажеттілігін түсінбейді, өйткені олардың тұрақты жұмысына байланысты олар балаларға жеткілікті уақыт бөлмейді.

Қорытынды:

Бұл салада атқарылған жұмыстар қанағаттанарлық бағаға лайық. Өткен жылдың ішінде солай болды

Жұмыс процесінде туындаған мәселелерге сүйене отырып, келесі міндеттерді тұжырымдауға болады:

балаларды тәрбиелеу саласындағы педагогикалық ұжымның әдістемелік деңгейін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

оқушылардың денсаулығын нығайту, оқушыларда салауатты өмір салты туралы дұрыс түсінік қалыптастыру.

жобалық іс-шараларды енгізу және дамыту, байқауларға, фестивальдерге қатысу және өткізу арқылы мектептің балалар ұжымының бастамасын, дербестігін, шығармашылығын және одан әрі топтастыруын дамыту.

толеранттылыққа тәрбиелеу, құқық бұзушылықтың алдын алу, білім деңгейін көтеру, тәртіпті нығайту, олардың біртұтас мектеп ережелерін сақтау және

           оқушылардың білім деңгейін көтеру талаптары.

педагогикалық ұжым арасында тәрбие жұмысын одан әрі жетілдіру үшін балалар ұжымын зерттеу бойынша диагностикалық жұмысты жандандыру.

ата-аналарды бірлескен іс-шараларға тарту, ата-аналардың педагогикалық мәдениетін көтеруге ықпал ету.

студенттерді оқыту мен тәрбиелеуде тұрақты оң нәтижелерді сақтау үшін мұғалімнің кәсіби мәдениеті мен педагогикалық шеберлігінің деңгейін арттыру

Қорытындылар:

Тәрбие жұмысын қорытындылай келе, жалпы алғанда, ұстаздар қауымы алға қойылған міндеттерді орындағанын атап өту керек. Мектеп мұғалімдері балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие процесін шебер басқарды.Барлық оқу-тәрбие іс-шараларын үйлестіру, олардың педагогикалық мақсатқа сай болуы, қажеттілігі мен жеткіліктілігі, жоспарлар мен іс-әрекеттерді үйлестіру мектептің оқу-тәрбие процесінде оң нәтиже берді, бұл әр түрлі жетістіктер деңгейінен көрінеді.

Келесі 2022-2023 оқу жылындағы міндеттер:

- студенттерді кәсіби даярлау және жеке құзыреттіліктердің қажетті жүйесін қалыптастыру мақсатында жобалық іс-шараларды жүзеге асыру;

- патриоттық, толеранттылық, Отанды қорғауға дайын болу сезімін тәрбиелеу және азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін жағдай жасау;

- «Жасұлан» жастар қозғалысына тартылған мектеп оқушыларының санын арттыру, әскери спорт клубын құру жұмыстарын ұйымдастыру;

- құқықтық сауаттылықты, адамгершілік және экологиялық мәдениетті қалыптастыруға жағдай жасау;

- өлкетану жұмысын жандандыру және жүйелеу, ұлттық киелі орындарды зерттеу;

- оқушылардың мінез-құлқын, оқу үлгерімін, психологиялық жағдайын бақылау;

- салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру;

- мектеп оқушыларының деструктивті мінез-құлқының алдын алу және дер кезінде түзету;

- отбасының мәртебесін көтеруге бағытталған ата-аналармен бірлескен іс-шаралар ұйымдастыру;

- ата-ана мен бала, отбасы мен мектеп арасындағы қарым-қатынасты нығайту;

- студенттердің отбасыларына әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсету.

 

Директордың ВП жөніндегі орынбасары: Осатай А.Қ.