№13 Жалпы білім беретін орта мектебі» КММ «Мұражай сабақтары» факультативтік курсы өз жұмысын бастап кетті. Мұражай қорында жинақталған мұралармен танысу, тәрбие, білім беру үрдісінде оқушыларға нағыз ұлттық білім негіздерін беруге мүмкіндік тудырады деп санаймын. Ол мүмкіндікті, біз, мектеп пен мұражайлар арасындағы тығыз байланысты қамтамасыз ету жұмыстарының нәтижесінде пайдалана аламыз. Мектеп оқушыларының оқырмандық қызығушылығын дамыта отырып, олардың бойында оқырмандық дағдыны қалыптастыру арқылы адамгершілікке тәрбиелеу мәселесі оқу-тәрбие үрдісіне үздіксіз, жүйелі түрде атқарылатын жұмыстарының маңыздысы әрі бастысы. Бұл жүйелі жұмыстардың бір саласы ретінде әдеби-мәдени орындардың қызметі зор.
Мұражайда білім беру процесінің мәні сәл өзгеше: мұражайға келуші енді тәрбие құралы емес, тең дәрежедегі пікірлесуші, яғни аудиториямен әңгімелесу диалог формасына ауысты. Мұражай мен оған келушілердің өзара қарым-қатынасының жаңа әдістеріне байланысты «мәдени-білім беру қызметі» термині пайда болды. Мұндағы «білім беру» ұғымы кең ауқымды, оқушылардың интеллектісі мен ой-өрісін дамыту, оның жан дүниесі мен жеке қасиеттерін, қарым-қатынастарын дамыту. Мәдени-білім беру қызметінің теоретикалық және әдістемелік негізі мұражай педагогикасын құрайды; ол мұражайға келушілермен бірге жасалатын жұмыстың жаңа әдістері мен бағдарламасын құрайды, мұражайдағы көпшілікпен жасалатын жұмыстар түрлі формаларда жүргізіледі. Олар – экскурсия жүргізу, лекция оқу, сыныптан тыс жұмыстар, танымдық сабақтар өткізу және т.б.