Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Қаныш Сәтбаев ат. гимназиясы" КММ

Мемлекеттік тіл мұғалімдерінің ӘБ

Шығармашылық топтың тақырыбы: Мемлекеттік тілді деңгейлеп оқыту, оқытудағы жаңа тәсілдемелерді жүзеге асыру арқылы гимназия оқушыларының жоғарғы уәжін қамтамасыз ететін жағдай туғызу.

Мақсаты: Дамытушылық педагогикалық технологияларды, даралап және саралай оқытуды пайдалану, соымен қатар жаңартылған білім беру бағдарламалары мен бірінші сыныптарда критериялдық бағалау жүйесін енгізу арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.

Міндеттері:

1. Озат технологияларды, атап айтсақ, RWCT стратегияларын, интерактивті оқыту, жеке тұлғаға бағытталған тәсілдеме, деңгейлеп оқыту, денсаулық сақтау технологиялары, құзыреттілікке бағытталған тәсілдемелерді қолдану арқылы оқушылардың білім сапасын және оқу деңгейін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру;

2. Оқушылардың өз шығармашылық, зияткерлік, адамгершілік және басқа да маңызды мүмкіндіктерін жүзеге асыруына тиімді жағдай туғызу;

3. Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, сабақта тиімді оқу әдіс-тәсілдерін жинақтау мақсатында зерттеу әдістерін қолдану, сонымен қатар, педагогтердің педагогикалық шеберліктерін практикалық семинарлар, өзара сабаққа кіру, топтарда жұмыс жасау, таңдалған тақырып көлемінде зерттеу жұмысын жүргізу арқылы шыңдау;

4. Оқу, ғылыми-әдістемелік, дидактикалық материалдарды әзірлеп шығару бойынша жұмыстарды жалғастыру;

5. Кәсіби сайытарға қатысу, авторлық жұмыстарын жариялау және озат тәжірибелерін жинақтау мәдениеті арқылы кафедра мұғалімдерінің жоғарғы деңгейін қолдау.

 

6. Оқыту тиімділігін анықтау мақсатында оқушылардың білім сапасы мен оқу деңгейіне мониторингтік сараптама жүргізу, сондай-ақ, осы бағытта мұғалімнің жұмысына түзетулер жасап отыру;

6. Кафедра жұмысының тәжірибесін тарату үшін жаңартылған білім бағдарламасы мен критериалдық бағалау жүйесін енгізуге байланысты әр түрлі деңгейлерде жағдай жасау.

7. Сыныптан тыс жұмыстар арқылы оқушыларды "Мәңігілк ел" идеясын терең түсінуін, елжандыққа, отансүйгіштікке баулу.

 

 

  

 

 

 

Саттыбаева

Гульбагира Балхашовна

ӘБ-ң меңгерушісі

Білімі: жоғарғы, «Ғылым» мемлекеттік емес университет, 2002 ж.

Өтілі: 27  жыл

Санат:  педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

Аймаганбетова

Гульзат Кенжебаевна

Білімі: жоғарғы, Е.А. Бөкетов ат. ҚарМУ, 1993 ж.

Өтілі: 28 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

Бактиярова

Нургуль Калымтаевна

Білімі: жоғарғы, Е.А. Бөкетов ат. ҚарМУ, 2004 ж.

Өтілі: 25 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кельмагамбетова

Ермек Кобегеновна

Білімі: жоғарғы, Е.А. Бөкетов ат. ҚарМУ, 2004 ж.

Өтілі: 31 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Масабаева

Алмагул Утесиновна 

 Білімі: жоғарғы, Е.А. Бөкетов ат. ҚарМУ, 2005 ж.

Өтілі: 32 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән:қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сакимбаева

Алмагуль Амангельдиновна

 Білімі: жоғарғы, Е.А.Бөкетов ат. ҚарМУ, 2000 ж.

Өтілі: 33 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән:қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

  

 

 

 

Тусупбекова

Шайзат Умирбековна

Білімі:  жоғарғы, Е.А.Бөкетов ат. ҚарМУ, 2002 жыл.

Өтілі: 33 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

Табекелова

 

 

 

 

 

 

Табекелова

Макпал Ергазыевна

Білімі: жоғарғы, Е.А.Бөкетов ат. ҚарМУ, 2008 жыл.

Педагогикалық өтілі: 15 жыл

Санат: педагог-сарапшы

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

Сартбаева 

Гульнур Рахмановна 

Білімі: жоғарғы, Е.А.Бөкетов ат. ҚарМУ, 2003 жыл.

Педагогикалық өтілі: 20 жыл

Санат: педагог-зерттеуші

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

 

Абзал

Кулайым Әлімжанқызы

Білімі: жоғарғы, Е.А.Бөкетов ат. ҚарМУ, 2019 жыл.

Педагогикалық өтілі: 8 жыл

Санат: педагог-модератор

Пән: қазақ тілі және әдебиет

 

 

 

 

 

 

Тим

Ольга Германовна

Білімі: жоғарғы,  Қар "Болашақ"универститеті, 2013 жыл.

Педагогикалық өтілі: 16 жыл

Санат: екінші

Пән: қазақ тілі және әдебиет