ОҚУҒА ҚҰШТАР МЕКТЕП ЖОБАСЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
Оқуға құштар мектеп бойынша есеп берді
Мақсаты:
Мектебімізде «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында
"Оқы және өзгеге сыйла"атты буккроссинг бұрышы ұйымдастырылған.
Мақсаты: Өзіңіздің сүйіп оқыған кітабынызды басқа да оқырмандармен бөлісіп, оларға да түрлі жанрдағы кітаптарды оқуға мүмкіндік беру. Мектеп кітапханасындағы кітап қорын молайту және байыту.
Қыскаша түсінік: «Bookcrossing» қазақшаға аударғанда «кітап сыйлау» немесе «кітаптың айналыста жүруі» деген мағынаны білдіреді. Үйлеріңіздегі оқып болған кітапты алып келіп орнына оқымаған кітаптарыңызды алуларыңызға болады. Буккроссингті алғаш ойлап тапқан ғалым Рон Хорнбекер. "Оқы және өзгеге сыйла"атты буккроссинг акциясы мектеп кітапханасында мұғалімдер мен оқушылардың ат салысуымен өткізіледі. Сонымен қоса игі іс жасау яғни бұл акцияның ерекшелігі ешқандай оқырманға формуляр ашылмайды және акцияға берілген кітапты алған оқырман өзінің қаншалықты кітапқа жауапты екенін білу керек. Яғни кітапты кері қайтаруы оқырманның негізгі жауапкершілігі болып табылады.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында
«Оқу сәні» жұмысы жүйелі түрде жүргізіліп жатыр.
Мақсаты: Оқушыны кітап оқуға үйрету көркем әдебиетке қызығушылығын арттыру,сөздік қорын молайту күштеп емес ерікті түрде кітап оқуға машықтандыру.
Қысқаша түсінік:Оқушылар сыныпта күнде сабақтың алдында бес минут барлығы бірге кітап оқиды.
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында «Бәрін тастада, кітап оқуды баста» үзілісте кітап оқу
Мақсаты: Оқушыларды кітап оқуға қызықтыру, сауаттылығы мен оқу мәдениетін қолдау.
Қысқаша түсінік: Оқушылармен бірге үзілісте кітапханада, сыныпта кітап оқу.
«Оқуға құштар мектеп»жобасы аясында «Бір отбасы-бір кітап» акция отбасымен бірге кітап оқимыз жұмысы жүргізіліп жатыр
Мақсаты: Отбасылық кітап оқу дәстүрін қайта жаңғырту, оқырмандардың жан-дүниесінде рухани ізгілікті қалыптастыру. Оқу мәдениетін қолдау мен дамытуда жалпы қоғам мен отбасының назарын аудару.
Қысқаша түсінік:Кітап - адамзат баласының баға жетпес рухани құндылығы. Кітап білім мен тәрбие құралы ретінде жеке тұлғаны қалыптастыруда ерекше ықпалға ие.Оқырман мен кітаптың арасын жақындату мақсатында қолдан келген бар мүмкіндіктерді қолдану. Отбасымен бірге әдеби кітап оқу.