https://cloud.mail.ru/public/RoDY/H9xFqTz7t
Білім беру ұйымдарындағы тамақтану сапасына
мониторинг жургізу жөніндегі комиссияларға арналған
жаднама
1.Санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды бойынша талап
Эпидемиологиялық маңыздылығы жоғары объектіде асхана жұмысы басталғанға дейін санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды болуы тиіс.
2. Ас блогы қызметкерлерінің жеке гигиенасына қойылатын талаптар
Қол жуу үшін оларға ыстық және суық су келтірілген раковиналар, қол жууға және кептіруге арналған құралдар орнатылады.
3. Жинау мүкаммалына қойылатын талаптар
Жинау мүкәммалы (легендер, шелектер, щеткалар, шүберектер) таңбалануы және жеке (арнайы) үй-жайларда, олар болмаған жағдайда арнайы шкафта сақталуы тиіс.
4. Бөлшектеу мүкәммалына қойылатын талаптар
Шикізаттар мен дайын тамақ өнімдерін (ет, құс еті, балық, көкөніс, көк, ет, сүт өнімдері, нан және нан-тоқаш өнімдері, аспаздық, ұннан жасалған аспаздық, кондитерлік өнімдер) бөлу үшін жарықтары мен сынықтары жоқ таңбаланған жеке бөлшектеу мүкәммалы пайдаланылуы тиіс.
5. Асхана ыдысына қойылатын талаптар
Жарықтары, сынығы бар, шеттері сынған, деформацияланған, эмалі зақымдалған ыдыстарды пайдалануға жол берілмейді.
6. Тамақ өнімдерін қабылдауға қойылатын талаптар
Тамақ өнімдерін және азық-түлік шикізатын қабылдау олардың сапасы мен қауіпсіздігін куәландыратын құжаттар болған кезде жүзеге асырылады (тез бұзылатын өнімдер мен жартылай фабрикаттардың бракераждық журналы бекітілген нысанда жүргізіледі).
7. Қойма үй-жайларына қойылатын талаптар
Қойма бөлмелері және тоңазыту камералары стеллаждармен, тұғырықтармен жабдықталады. Тамақ өнімдерін стеллаждарда, табандықтарда, тауар қоятын орындарда сақтау көзделеді. Еденде сақтауға жол берілмейді.
8. Асхана жиһазына қойылатын талаптар
Нан сақтауға арналған шкафтардан басқа, ылғал мен температураның ауытқуына төзімді материалдардан жасалған жиһаздар мен жабдықтарды пайдалануға тыйым салынады.
9. Тамақ өнімдерін сақтауға қойылатын талаптар
Тамақ өнімдерін сақтауға арналған қойма үй-жайларында: температуралық-ылғалдық, жарық режимі, азық-түлік өнімдерінің әрбір түріне қойылатын қоймалау нормаларына сәйкес тауар көршілестігі сақталуы тиіс.
10. Перспективалық мәзірге қойылатын талаптар
Объектіде екі, төрт апталық перспективалық маусымдық (жаз – күз, қыс – көктем) ас мәзірі жасалады. Ас мәзірін әзірлеу кезінде оқушылар мен тәрбиеленушілердің болу ұзақтығын, олардың жас санатын ескереді, витамин-минералды кешенмен байытылған тамақ өнімдерін қарастырады. Ас мәзірінде бір тағамды немесе аспаздық өнімдерді бір күнде және келесі екі–үш күнтізбелік күнде қайталауға жол берілмейді.
Білім алушылардың жекелеген санаттары үшін мәзір ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 12 наурыздағы №320 қаулысымен бекітілген бір реттік тамақтану нормаларына (15-қосымша) сәйкес білім беруді басқару органымен бекітіледі.
11. Мәзірге қойылатын талаптар
Күн сайын тамақтану залында объектінің басшысы бекіткен ас мәзірі ілінеді, онда тағамның атауы, әрбір дайын тағамның шығуы көрсетіледі. Ас мәзірінде көрсетілген тағамдар мен аспаздық өнімдердің атаулары пайдаланылған рецептуралар жинақтарында және технологиялық карталарда көрсетілген атауларға сәйкес болуы тиіс.
12. Мәзірге қойылатын талаптар
Күн сайын тамақтану рационына ет, сүт, сары май және өсімдік майы, қара бидай және (немесе) бидай наны, көкөніс және қант кіреді. Балық, жұмыртқа, ірімшік, сүзбе, құс еті күнтізбелік екі – жеті күнтізбелік күн ішінде бір рет қосылады.
13. Тыйым салынған өнімдер
құрамында жасанды бояғыштар, консерванттар, хош иістендіргіштер, дәм күшейткіштер және тәттілендіргіштер бар шұжық өнімдері, сосискалар және басқа да өнімдер. Пастерленбеген сүт, термиялық өңдеусіз сүзбе және қаймақ, сондай-ақ суда жүзетін құстардың жұмыртқалары мен етін тамақтануда қолдану, ауыл шаруашылығы жануарларының аурушаңдығы бойынша қолайсыз шаруашылықтардан алынған сүт және сүт өнімдері.
Тіл, жүрек, бауырдан басқа, өнімді жануарлар мен құстың қосымша өнімдері; құс етінен жасалған коллагенді шикізат; қайта мұздатуға ұшыраған өнімді жануарлар мен құстың сойылған өнімдері; генетикалық түрлендірілген шикізат және құрамында генетикалық түрлендірілген көздер бар шикізат.
Йодталмаған тұз, фортификацияланбаған ұн, деформацияланған немесе герметикалық емес банкалардағы консервілер, тамақ, саңырауқұлақтар, үйде дайындалған тамақ, ащы дәмдеуіштер, сірке суы және кофе.
Асхана простоквашасын, сүзбе, айран, фаршталған құймақ, флотша макарон, зельц, форшмактар, сілікпе, паштет, кремі бар кондитерлік өнімдер, морстар, квастар, фритюрде қуырылған өнімдер, шала пісірілген жұмыртқа, глазунь жұмыртқасы, күрделі (төрт компоненттен астам) салаттар мен қаймақ пен майонез құйылған салаттарды дайындауға және сатуға тыйым салынады.
Окрошка, тез дайындалатын құрғақ тағамдық концентраттар негізіндегі тағамдар, фастфуд, жасанды бояғыштары, консерванттары, хош иістендіргіштері, дәм күшейткіштері және тәттілегіштері бар тамақ өнімдері.
14. Тәуліктік сынамаларға қойылатын талаптар
Күн сайын дайын өнімнің тәуліктік сынамалары нақты мәзірге сәйкес қалдырылады, сынамалар тоңазытқышта қақпағы бар шыны ыдыста, келесі күні дайындалған тағаммен немесе демалыс күнінен кейін (демалыс күндерінің санына қарамастан) - таңғы аспен, түскі аспен, бесін немесе кешкі аспен тиісінше ауыстырылғанға дейін кемінде 24 сағат сақталады.
15. Дайын тағамдардың сапасын бақылау
Күн сайын медицина қызметкері немесе жауапты тұлға дайын тағамдардың сапасын органолептикалық бағалау журналына (бракеражды) жазба енгізе отырып, дайын тағамдардың сапасына органолептикалық бағалау жүргізеді. Тамақтану сапасын мерзімді бағалауды бракераждық комиссия жүргізеді, оның құрамы медициналық қызметкерді, әкімшілікті, өндіріс меңгерушісін және ата-аналар комитетінің өкілін міндетті түрде қоса отырып, объект басшысының бұйрығымен анықталады.
16. Тамақтану нормаларын бақылау
Медицина қызметкерлері мен объектілердің әкімшілігі: кейіннен тамақ өнімдері нормаларының орындалуын бақылау ведомосын түзете және жүргізе отырып, күнтізбелік 10 күн ішінде негізгі өнімдер бойынша тәуліктік нормалардың орындалуына онкүндік бойынша талдау жүргізеді.
17. Медициналық тексеруден өтуге қойылатын талаптар
Ас блогының персоналында жұмысқа жіберілгені туралы белгісі бар жеке медициналық кітапша болуы тиіс (6 айда 1 рет медициналық тексеруден өтеді).
18. Өндірістік бақылауға қойылатын талаптар
Объектіде өндірістік бақылау ұйымдастырылады және жүргізіледі (қызметтің осы түріне лицензиясы бар мамандандырылған зертханамен шарт жасалуы және өндірістік бақылау бағдарламасы әзірленуі тиіс).
19. Арнайы киімге қойылатын талаптар
Ас блогының қызметкерлері арнайы киіммен (халат немесе шалбары бар күрте, бас киім, аяқ киім) қамтамасыз етіледі.
20. Тамақ өнімдерінің бұрмалануын анықтау үшін ілеспе құжаттарды қарау қажет, онда тамақ өнімінің толық атауы көрсетіледі.
21. Ас блогында тауарлардыңсатылуынажол бермеу
Ас блогында білім алушылардың тамақтануына байланысты емес тауарларды (кеңсе тауарларын сату және т. б.) сатуға жол берілмейді.
Памятка
для комиссий по мониторингу качества питания
в организациях образования
1.Требование посанитарно-эпидемиологическомузаключению
Объект высокой эпидемиологической значимости должен иметь санитарно-эпидемиологическое заключение до начала работы столовой.
2. Требования к личной гигиене работников пищеблока
Для мытья рук устанавливают раковины с подводкой к ним горячей и холодной воды, средствами для мытья и сушки рук.
3. Требования к уборочному инвентарю
Уборочный инвентарь (тазы, ведра, щетки, ветошь) должен быть промаркирован и храниться в отдельных (специальных) помещениях, при их отсутствии в специальном шкафу.
4. Требования к разделочному инвентарю
Для разделки сырья и готовой пищевой продукции (мяса, мяса птицы, рыбы, овощей, зелени, мясной, молочной продукции, хлеба и хлебобулочных изделий, кулинарных, мучных кулинарных, кондитерских изделий) должен использоваться отдельный промаркированный разделочный инвентарь без осколов и трещин.
5. Требования к столовой посуде
Не допускается использование посуды с трещинами, сколами, отбитыми краями, деформированной, с поврежденной эмалью.
6. Требования к приему пищевой продукции
Прием пищевой продукции и продовольственного сырья осуществляют при наличии документов, удостоверяющих их качество и безопасность (ведется бракеражный журнал скоропортящейся продукции и полуфабрикатов утвержденной формы).
7. Требования к складским помещениям
Складские помещения и холодильные камеры оборудуются стеллажами, подтоварниками. Хранение пищевой продукции предусматривается на стеллажах, поддонах, подтоварниках. Хранение на полу - не допускается.
8. Требования к мебели столовой
Запрещается использование мебели и оборудования из материалов,неустойчивых к влаге и перепадам температур, кроме шкафов для хранения хлеба.
9. Требования к хранению пищевых продуктов
В складских помещениях для хранения пищевой продукции должны соблюдаться: температурно-влажностный, световой режим, товарное соседство в соответствии с нормами складирования, предъявляемых для каждого вида пищевой продукции.
10. Требования к перспективному меню
На объекте составляется перспективное сезонное (лето – осень, зима – весна) двух, четырехнедельное меню. При разработке меню учитывают продолжительность пребывания обучающихся и воспитанников, их возрастную категорию, предусматривают пищевую продукцию, обогащенную витаминно-минеральным комплексом. В меню не допускается повторение одних и тех же блюд или кулинарных изделий в один и тот же день и в последующие два–три календарных дня.
Для отдельных категорий обучающихся меню утверждается органом управления образованием в соответствии с нормами одноразового питания, утвержденными постановлением Правительства РК от 12 марта 2012 года №320
11. Требования к меню-раскладке
Ежедневно в обеденном зале вывешивается утвержденное руководителем объекта меню, в котором указывают наименования блюд, выход каждого готового блюда. Наименования блюд и кулинарных изделий, указанных в меню, должны соответствовать их наименованиям, указанным в использованных сборниках рецептур и технологических картах.
12. Требования к меню
Ежедневно в рацион питания включают мясо, молоко, сливочное и растительное масло, хлеб ржаной и (или) пшеничный, овощи и сахар. Рыбу, яйца, сыр, творог, мясо птицы включают один раз в два – семь календарных дней.
13. Запрещенные продукты:колбасные изделия, сосиски и другие продукты, в составе которых содержатся искусственные красители, консерванты, ароматизаторы, усилители вкуса и подсластители. Непастеризованное молоко, творог и сметана без термической обработки, а также использование в питании яиц и мяса водоплавающих птиц, молока и молочных продуктов из хозяйств, неблагополучных по заболеваемости сельскохозяйственных животных.
Субпродукты продуктивных животных и птицы, за исключением языка, сердца, печени; коллагенсодержащее сырье из мяса птицы; продукты убоя продуктивных животных и птицы, подвергнутых повторному замораживанию; генетически модифицированное сырье и сырье, содержащее генетически модифицированные источники.
Нейодированная соль, нефортифицированная мука, консервы в деформированных или негерметичных банках, приготовленная накануне пища, грибы, пища домашнего приготовления, жгучие специи, уксус и кофе.
Запрещены изготовление и реализация в столовых простокваши, творога, кефира, фаршированных блинчиков, макарон по-флотски, зельцев, форшмаков, студней, паштетов, кондитерских изделий с кремом, морсов, квасов, жареных во фритюре изделий, яиц всмятку, яичницы-глазуньи, сложных (более четырех компонентов) салатов и салатов, заправленных сметаной и майонезом.
Окрошка, блюда на основе сухих пищевых концентратов быстрого приготовления, фастфуд, продукты питания с искусственными красителями, консервантами, ароматизаторами, усилителями вкуса и подсластителями.
14. Требования к суточным пробам
Ежедневно оставляются суточные пробы готовой продукции в соответствии с фактическим меню, пробы хранят в холодильнике в стеклянной посуде с крышками, не менее 24-х часов до замены приготовленным на следующий день или после выходных дней блюдом (независимо от количества выходных дней) – завтраком, обедом, полдником или ужином соответственно.
15. Контроль качества готовых блюд
Ежедневно медицинским работником или ответственным лицом проводится органолептическая оценка качества готовых блюд с внесением записей в журнал органолептической оценки качества блюд (бракеражный). Периодически оценка качества питания проводится бракеражной комиссией, состав которой определяется приказом руководителя объекта с обязательным включением медицинского работника, администрации и представителя родительского комитета.
16. Контроль норм питания
Медицинские работники и администрация объектов подекадно проводят анализ выполнения суточных норм по основным продуктам за 10 календарных дней с последующей коррекцией и ведением ведомости контроля за выполнением норм пищевой продукции.
17. Требования к прохождению медицинского осмотра
Персонал пищеблока должен иметь личные медицинские книжки с отметкой о допуске к работе (проходят медосмотр 1 раз в 6 месяцев).
18. Требования к производственному контролю
На объекте организуется и проводится производственный контроль (должен быть заключен договор со специализированной лабораторией, имеющей лицензию на данный вид деятельности и разработана программа производственного контроля).
19. Требования к специальной одежде
Работники пищеблока, обеспечиваются специальной одеждой (халат или куртка с брюками, головной убор, обувь).
Для определения фальсификациипродуктов питания необходимо смотреть сопроводительные документы, где указывается полное наименование пищевого продукта. Недопущение реализации товаров на пищеблоке
На пищеблоке не допускается реализация товаров, не связанных с питанием обучающихся (реализация канцелярских товаров и др.).
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу
жөніндегі комиссиялардың (бракераждық комиссиялар)
мониторингті жүзеге асыруы бойынша
ұсынымдар
1. Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссияның міндеттері:
- ас блогындағы, асханадағы жұмыстың ұйымдастырылуын;
- тамақ өнімдерінің сапасын, оларды тасымалдау, жеткізу, түсіру, сақтау шарттарын;
- өнімдерді өткізу мерзімдерін;
- тамақ дайындау сапасын;
- тамақтың балалардың негізгі тағамдық заттарға физиологиялық қажеттіліктеріне сәйкестігін;
- ас блогы қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін сақтауын бақылау болып табылады.
2. Комиссия адалдық, құзыреттілік, парасаттылық, ашықтық қағидаттарына сәйкес өз құзыретіне жатқызылған функцияларды орындайды.
Комиссия төрағасы білім беру ұйымының басшысы болып табылады.
Бракераждық комиссияның құрамы медицина қызметкерін, әкімшілік мүшелерін, өндіріс меңгерушісін, ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің өкілдерін міндетті түрде қоса отырып, білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
Бракераждық комиссия мүшелерінің саны кемінде 7 адамды, оның ішінде осы мектептің ата-аналар қауымдастығының ішінен кемінде 3 адамды құрауы тиіс. Комиссияның жекелеген мүшелерінің болмауы оның қызметіне кедергі болмайды.
Комиссия құрамын жыл сайын жаңарту ұсынылады.
Комиссия қызметінің циклограммасы:
Күн сайын медицина қызметкері немесе жауапты тұлға:
- тағамдардың және аспаздық өнімдердің сапасын органолептикалық бағалау журналына жазба енгізе отырып, дайын тағамдардың сапасына органолептикалық бағалау жүргізеді.
Комиссия күн сайын:
пайдаланылатын тамақ өнімдерінің сапасына бақылауды жүзеге асырады (тамақ өнімдерінің сапасын растайтын құжаттардың көшірмелері жеке папкада сақталады); мәзірдің дұрыс жасалуын бақылауды жүзеге асырады; тамақтану сапасының мониторингі актісін ресімдей отырып, ас блогының қызметкерлеріне және (немесе) қызметті жеткізушіге алдын ала ескертусіз тамақтану сапасын тексеруді жүзеге асырады.
Тоқсан сайын комиссия жұмысының қорытындысы кейіннен олар білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінде қарала және орта білім беру ұйымының интернет-ресурсында орналастырыла отырып, ақпарат түрінде ресімделеді.
Әр жылдың мамыр, қаңтар айларында комиссия қызметінің қорытындысы жалпы ата-аналар жиналысында қаралады.
Бракераждық комиссия:
негізгі өнімдерді салу кезінде мезгілімен қатысуы; тамақ өнімдерінің сапасын, олардың сапасын куәландыратын құжаттардың болуын бақылауды жүзеге асыруы (осы құжаттардың ксерокөшірмелері бракераждық комиссияның төрағасында сақталады); тамақтардың шығуын, дайындалған тамақтану көлемінің бір реттік порция көлеміне және балалар санына сәйкестігін тексеруі; дайын тамақты органолептикалық бағалауды (оның түсін, иісін, дәмін, консистенциясын, қаттылығын, шырынын және т. б. анықтау) «Дайын өнімнің бракераж журналына» органолептикалық бағалау нәтижелерін енгізе отырып жүргізу әдістемесіне сәйкес жүргізуі, бағалауды комиссия мүшелерінің жеке қолдарымен растауы; бракераж жүргізу кезінде «Технологиялық карталарға» сәйкес тағамдар мен аспаздық өнімдерді дайындау технологиясы мен сапасына қойылатын талаптарды басшылыққа алуы; өз функцияларын арнайы берілетін таза киімде (халатта, комбинезонда, бас киімде, аяқ киімде және т. б.) жүзеге асыруы қажет. Бракераждық комиссия қызметінің нәтижесі: көрсетілетін қызметті, тауарларды жеткізушілердің кінәсінен балалар, ересектер уланған жағдайда, Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес жүргізілген тексерулердің нәтижелері расталған кезде өнім берушімен Шартты дереу бұзу және өнім берушіні жосықсыз деп тану үшін сотқа талап-арыз жіберу;
2) бұзушылықтар анықталған кезде бракераждық комиссия:
- анықталған бұзушылықтар туралы қызметтерді, тауарларды жеткізушіні және білім беру ұйымының басшысын хабардар етеді;
- 1 (бір) жұмыс күні ішінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелерінежоспардан тыс тексеруге бастамашылық жасау мақсатында тексеру актісімен қоса анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып, өтініш жолдайды;
- бұзушылықтарды жоюға 5 (бес) жұмыс күнін ұсынады.
3) бұзушылықтар қайта анықталған кезде бракераждық комиссия:
- қызметтерді, тауарларды жеткізушіні және білім беру ұйымының басшысын анықталған бұзушылықтар туралы хабардар етеді;
- 1 (бір) жұмыс күні ішінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелеріне анықталған бұзушылықтарды көрсете отырып және жоспардан тыс тексеруге бастамашылық жасау мақсатында тексеру актісін қоса бере отырып, өтініш жібереді;
- «Халықтыңсанитариялық-эпидемиологиялықсаламаттылығысаласында тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 27 маусымдағы № 463 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 20 шілдедегі № 285 бірлескен бұйрығына сәйкес өрескел бұзушылықтар анықталған халықтың санитариялық-эпидемиологиялықсалауаттылығысаласындағы аумақтық органдардың жоспардан тыс қайта тексеру нәтижелерін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде шартты бұзу және жеткізушіні жосықсыз деп тану үшін сотқа талап арыз береді.
- сот шешіміне дейін тамақтану сапасын күнделікті бақылауды ұйымдастырады.
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссиялардың қызметін талдауды және оқушылардың тамақтануын тиімді ұйымдастыру бойынша шаралар қабылдауды білім беру саласындағы уәкілетті орган және Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топ жүзеге асырады.
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу актісі
Күні ____________
№______________
Білім беру ұйымы ________________________________________________________
Қызметті жеткізуші (болған жағдайда)________________________________________
Мынадай құрамдағы комиссия:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Асханаға, ас блогына келесі параметрлер бойынша тексеріс жүргізді:
Көрсеткіш |
Талап етіледі |
Сәйкес келеді |
Сәйкес келмейді |
Ескерту |
|
Объектінің қолданыстағы талаптарға сәйкестігі туралысанитариялық-эпидемиологиялыққорытындының болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінің сапасы, оларды тасымалдау, жеткізу, түсіру шарттары |
|
|
|
|
|
Күнделікті мәзірдің перспективалық мәзірге сәйкестігі |
|
|
|
|
|
Асхананың жұмыс кестесінің сақталуы |
|
|
|
|
|
Сыныптар бойынша тамақтану кестесі мен тамақтану арасындағы аралықты сақтау |
|
|
|
|
|
Еркін мәзірге арналып бекітілген прайс |
|
|
|
|
|
Ауыз су режимін ұйымдастыру |
|
|
|
|
|
Дайын өнімнің сапасы |
|
|
|
|
|
Бақылаудағы тағамның болуы |
|
|
|
|
|
Дайындалған өнімнің органолептикалық қасиеті |
|
|
|
|
|
Технологиялық картаға сәйкестігі |
|
|
|
|
|
10 порцияны бақылап өлшеу |
|
|
|
|
|
1 тағамды үлестіру желісі (мармит) |
|
|
|
|
|
2 тағамды үлестіру желісі (мармит) |
|
|
|
|
|
3 тағамды үлестіру желісі (мармит) (алюминий ыдыста суытуға тыйым салынады) |
|
|
|
|
|
Тарату жағдайы(ылғалды затты пайдалануға тыйым салынады) |
|
|
|
|
|
Асханалық аспаптарды дұрыс сақтау (кассеталардың болуы және қасықтарды, шанышқыларды жоғары қаратып сақтау ) |
|
|
|
|
|
Тағамды дәрумендендіру |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақпен байланысты емес тауарларды сатудың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ ішуді ұйымдастыру |
|||||
Отыратын орындар саны |
|
|
|
|
|
Қол жуатын раковиналардың саны |
|
|
|
|
|
Сабынның болуы |
|
|
|
|
|
Кептіргіштердің болуы |
|
|
|
|
|
Жиһаздың жағдайы |
|
|
|
|
|
Үстелдерді өңдеуге арналған құрал |
|
|
|
|
|
Асхана және ас үй ыдыстарының, асхана аспаптарының жай-күйі |
|
|
|
|
|
Ыдыстың қосалқы жиынтығының жеткіліктілігі және болуы |
|
|
|
|
|
Асхананың санитариялық жай-күйі |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалы (таңбалау, жеке сақтау орны) |
|
|
|
|
|
Ас блогы үй-жайларының жай-күйі |
|||||
«Ыдыс жуу ережесі» маңдайшасының болуы |
|
|
|
|
|
Ыстық және суық сумен жабдықтау жүйелерінің, су жылытқыштардың жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Су бұру жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Жылу жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Жарықтандыру жүйелерінің жарамдылығы |
|
|
|
|
|
Ас блоктарында шамдарда қорғаныш арматурасының, ылғалдан қорғанышы бар шамдардың болуы |
|
|
|
|
|
Асхананы жуу және өңдеу үшін және ас үй ыдыстары үшін жеке жағдайлардың болуы |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарының болуы |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарын сақтау және таңбалау шарттары (жеке жабық ыдыста) |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарын сақтау мерзімдерін сақтау |
|
|
|
|
|
Жуу құралдарына сертификаттардың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарын жинауға арналған ыдыстың болуы |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарын жинауға арналған сыйымдылықты таңбалау |
|
|
|
|
|
Тамақ қалдықтарына арналған контейнерлерді өңдеу (не өңделеді және кім жауапты) |
|
|
|
|
|
Ағындылықты сақтау: - «лас»асхана ыдыстарын жинау; - жуу және өңдеу процесі; - таза асхана ыдыстарын сақтау |
|
|
|
|
|
Тазалау кестесінің болуы |
|
|
|
|
|
Өнімдерді сақтау шарттарын сақтау |
|||||
Қоймалар |
|||||
Сусымалы өнімдерді тұғырықтарда, тауар қойғыштарда, стеллаждарда сақтау |
|
|
|
|
|
Температуралық-ылғалдылық режимін сақтау. Қоймада термометрдің, гидрометрдің болуы |
|
|
|
|
|
Тауар көршілестігін сақтау |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінде жарамдылық мерзімдерінің болуы және сақталуы |
|
|
|
|
|
Көкөністерді жәшіктерде, тауар қойғыштарда, тегендердегі таңбаланған сыйымдылықтарда сақтау |
|
|
|
|
|
Қоймалардың санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыштар |
|||||
Тоңазытқыш жабдығының мақсаты туралы таңбалау |
|
|
|
|
|
Термометрлердің болуы |
|
|
|
|
|
Тауар көршілестігін сақтау |
|
|
|
|
|
Тамақ өнімдерінде жарамдылық мерзімдерінің болуы және сақталуы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыш жабдығының санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Тәуліктік сынамаларды сақтау шарттары мен дұрыстығы |
|
|
|
|
|
Ет цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Көкөніс цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Ұн цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Нан цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Нан сақтауға арналған сөрелерді өңдеуге арналған 1% сірке суыерітіндісінің болуы |
|
|
|
|
|
Нан үгіндісін жинауға арналған ыдыс пен щетканың болуы |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған өнімдердің болуы |
|
|
|
|
|
Пісіру цехы |
|||||
Жабдықтар мен мүкәммалды таңбалау |
|
|
|
|
|
Электр жабдықтарының жарамдылығы және жай-күйі |
|
|
|
|
|
Жерге тұйықтаудың болуы, резеңке кілемшелердің болуы |
|
|
|
|
|
Механикалық желдетудің жай-күйі |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Персоналдың қол жууыжәне кептіруі үшін жағдайлардың болуы. Асхана қызметкерлерінің жеке және өндірістік гигиенасын сақтау |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаларды сақтау және пайдалану |
|||||
Сапа мен қауіпсіздікті куәландыратын құжаттардың болуы |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаны сақтау шарттары |
|
|
|
|
|
Жұмыртқаны жууға және өңдеуге арналған таңбасы бар сыйымдылық |
|
|
|
|
|
Жұмыртқа жууға арналған құрал |
|
|
|
|
|
Бактерицидті шамның болуы |
|
|
|
|
|
Буфет |
|||||
Мөрмен немесе қолмен расталған сатылатын буфет өнімдері ассортиментінің тізбесі (прайс-парақ) |
|
|
|
|
|
Баға белгілерінің болуы |
|
|
|
|
|
Сақтау шарттарын сақтау |
|
|
|
|
|
Сату шарттары мен мерзімдерін сақтау |
|
|
|
|
|
Санитарлық жағдайы |
|
|
|
|
|
Тыйым салынған тағамдар мен өнімдерді дайындаудың, сатудың және пайдаланудың болуы |
|
|
|
|
|
Құжаттар |
|||||
Тамақ өнімдерін жеткізушілерменжасалғаншарттар |
|
|
|
|
|
Автокөлікке арналған хабарлама (азық-түлікті жеткізуге рұқсат беру) |
|
|
|
|
|
Сертификаттар, сәйкестік туралы декларациялар |
|
|
|
|
|
Түскен өнімді өткізу мерзімі |
|
|
|
|
|
Келіп түскен өнімнің сапасы, нормаларға сәйкестігі |
|
|
|
|
|
Тағам дайындаудың технологиялық карталары |
|
|
|
|
|
Тез бұзылатын тамақ өнімдері мен жартылай фабрикаттардың бракераждық журналы |
|
|
|
|
|
«С-дәрумендендіру»журналы |
|
|
|
|
|
Тағамдардың және аспаздық өнімдердің сапасын органолептикалық бағалау журналы |
|
|
|
|
|
_________ _ ж.________ ас өнімдері нормаларыныңорындалуын бақылау ведомосы |
|
|
|
|
|
Жұмыс орнында медициналық тексеруден және гигиеналық оқытудан өткені туралы белгісі бар ас блогы қызметкерлерінің жеке медициналық кітапшаларының болуы |
|
|
|
|
|
Ас блогының жұмысшыларында бөгде заттардың, іріңді аурулардың және жаралардың болуы |
|
|
|
|
|
«Денсаулық» журналы ас блогы қызметкерлерін тексеру нәтижелері туралы |
|
|
|
|
|
Толық тазалау жүргізу журналы |
|
|
|
|
|
Тоңазытқыштардың температуралық режимін тіркеужурналы |
|
|
|
|
|
Өндірістік бақылау бағдарламасының болуы |
|
|
|
|
|
Тұрмыстық бөлме |
|
|
|||
Арнайы киімніңқосалқыжиынтығының болуы |
|
|
|
|
|
Қызметкерлердің жеке заттарын сақтауға арналған шкафтың болуы |
|
|
|
|
|
Арнайы киімді сақтауға арналған шкафтың болуы |
|
|
|
|
|
Душ бөлмесі, ванна бөлмесі |
|
|
|
|
|
Асхана қызметкерлерінің сыртқы келбеті (форманың тазалығы, ұқыптылығы, арнайы киімнің толық жиынтығында жұмыс істей ме) |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалы, олардың жеткіліктілігі, таңбалануының болуы |
|
|
|
|
|
Жинау мүкәммалын, таңбалауды сақтауға арналған жеке үй-жайдың (арнайы орындардың) болуы |
|
|
|
|
|
Дезинфекциялық құралдардың, ілеспе құжаттардың болуы. Оларды сақтау шарттары. |
|
|
|
|
|
Москит торының болуы |
|
|
|
|
|
Жиыны |
|
|
|
|
|
Тексеру нәтижесінде мыналар белгіленді:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комиссияның қолдары:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өнім беруші (қызметтіжеткізушітамақтандыруды ұйымдастырған кезде) және/немесе жауапты аспаз (білім беру ұйымы тамақтандыруды ұйымдастырған кезде) танысты ________________ (қолы)
Рекомендации
по осуществлению мониторинга
комиссиями по мониторингу качества питания
(бракеражных комиссий)
Задачами комиссии по мониторингу качества питания являются контроль за:
- организацией работы на пищеблоке, в столовой;
- качеством продуктов питания, условиями их транспортировки, доставки, разгрузки, хранения;
- сроками реализации продуктов;
- качеством приготовления пищи;
- соответствием пищи физиологическим потребностям детей в основных пищевых веществах;
- соблюдением правил личной гигиены работниками пищеблока.
2. Комиссия выполняет отнесенные к ее компетенции функции согласно принципам добросовестности, компетентности, разумности, честности и прозрачности.
3. Председателем комиссии является руководитель организации образования.
Состав бракеражной комиссии утверждается приказом руководителя организации образования с обязательным включением медицинского работника, членов администрации, заведующего производством, представителей родительского комитета и попечительского совета.
Количество членов бракеражной комиссии должно быть не менее 7 человек, в том числе не менее 3-х человек из числа родительской общественности данной школы. Отсутствие отдельных членов Комиссии не является препятствием для ее деятельности.
Рекомендуется ежегодное обновление состава комиссии.
Циклограмма деятельности комиссии:
Ежедневно медицинский работник или ответственное лицо:
- проводит органолептическую оценку качества готовых блюд с внесением записей в журнал органолептической оценки качества блюд и кулинарных изделий.
Еженедельно Комиссия:
- осуществляет контроль за качеством используемых продуктов питания (копии документов, подтверждающих качество продуктов питания, хранятся в отдельной папке);
- осуществляет контроль за правильностью составления меню;
- осуществляет проверки качества питания без предварительного предупреждения работников пищеблока и (или) поставщика услугис оформлением акта мониторинга качества питания.
Ежеквартально итоги работы комиссии оформляются в виде информации с последующим их рассмотрением на педагогическом совете организации образования и размещением на интернет-ресурсе организации среднего образования.
В мае, январе месяцах каждого года итоги деятельности комиссии рассматриваются на общем родительском собрании.
Бракеражной комиссии необходимо:
- периодически присутствовать при закладке основных продуктов;
- осуществлять контроль за качеством продуктов питания, наличием документов, удостоверяющих их качество (ксерокопии данных документов хранятся у председателя бракеражной комиссии);
- проверять выход блюд, соответствие объемов приготовленного питания объему разовых порций и количеству детей;
- проводить органолептическую оценку готовой пищи (определять ее цвет, запах, вкус, консистенцию, жесткость, сочность и т. д.) в соответствии с методикой проведения с занесением результатов органолептической оценки в «Журнал бракеража готовой продукции», заверять оценку личными подписями членов комиссии;
- руководствоваться требованиями к технологии и качеству приготовления блюд и кулинарных изделий в соответствии с «Технологическими картами» при проведении бракеража;
- осуществлять свои функции в специально выдаваемой чистой одежде (халате, комбинезоне, головном уборе, обуви и т.п.).
Результатом деятельности бракеражной комиссии является: незамедлительное расторжение Договора с поставщиком в случае отравления детей, взрослых по вине поставщиков услуги, товаров,при подтверждении результатами проведенных проверок согласно Предпринимательскому Кодексу Республики Казахстан и направление искового заявления в суд для признания поставщика недобросовестным; при выявлении нарушений бракеражная комиссия:
- ставит в известность поставщика услуги, товаров и руководителя организации образования о выявленных нарушениях;
- направляет в течение 1 (одного) рабочего дня в территориальные подразделения ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения обращение с указанием выявленных нарушений с приложением акта проверки с целью инициирования внеплановой проверки;
- предоставляет 5 (пять) рабочих дней на устранение нарушений;
при повторном выявлении нарушений, бракеражная комиссия:
- ставит в известность поставщика услуги, товаров (при наличии) и руководителя организации образования о выявленных нарушениях;
- направляет в течение 1 (одного) рабочего дня в территориальные подразделения ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения обращение с указанием выявленных нарушений и приложением акта проверки с целью инициирования внеплановой проверки;
- в течение 3 (трех) рабочих дней после получения результатов повторной внеплановой проверки территориальных подразделений ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населенияс выявленными грубыми нарушениями, утвержденнымисовместным приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 июня 2017 года № 463 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 июля 2017 года № 285 «Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения»подает на действующего поставщика иск в суд для расторжения договора и признания его недобросовестным поставщиком;
- организует ежедневный контроль качества питания до решения суда.
Анализ деятельности комиссий по мониторингу за качеством питания и принятие мер по эффективной организации питания школьников осуществляется уполномоченным органом в области образования и Межведомственной экспертной группой по контролю за качеством питания.
АКТ мониторинга качества питания
Дата ____________
№_______________
Организация образования ________________________________________________
Поставщик услуги (при наличии)____________________________________________
Комиссия в составе:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Провели проверку столовой, пищеблока по следующим параметрам:
Показатель |
Требуется |
Соответствует |
Не соот-ветствует |
Примечание |
||
Наличие санитарно-эпидемиологического заключения о соответствии объекта действующим требованиям |
|
|
|
|
||
Качество продуктов питания, условия их транспортировки, доставки, разгрузки |
|
|
|
|
||
Соответствие ежедневного меню перспективному меню |
|
|
|
|
||
Соблюдение графика работы столовой |
|
|
|
|
||
Соблюдение интервала между приемами пищи и графика питания по классам |
|
|
|
|
||
Наличие утвержденного прайса на свободное меню |
|
|
|
|
||
Организация питьевого режима |
|
|
|
|
||
Качество готовой продукции |
|
|
|
|
||
Наличие контрольного блюда |
|
|
|
|
||
Органолептические свойства приготовленной продукции |
|
|
|
|
||
Соответствие технологической карте |
|
|
|
|
||
Контрольное взвешивание 10 порций |
|
|
|
|
||
Линия раздачи (мармиты) 1 блюдо |
|
|
|
|
||
Линия раздачи (мармиты) 2 блюдо |
|
|
|
|
||
Линия раздачи (мармиты) 3 блюдо (запрещено остужать в алюминиевой посуде) |
|
|
|
|
||
Состояние разносов (запрещено использование влажных) |
|
|
|
|
||
Правильность хранения столовых приборов (наличие кассет и хранение ложек, вилок ручками вверх) |
|
|
|
|
||
Витаминизация блюда |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Наличие реализации товаров, которые не связаны с питанием |
|
|
|
|
||
Организация приема пищи |
||||||
Количество посадочных мест |
|
|
|
|
||
Количество раковин для мытья рук |
|
|
|
|
||
Наличие мыла |
|
|
|
|
||
Наличие сушилок |
|
|
|
|
||
Состояние мебели |
|
|
|
|
||
Средства для обработки столов |
|
|
|
|
||
Состояние столовой и кухонной посуды, столовых приборов |
|
|
|
|
||
Достаточность и наличие запасного комплекта посуды |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние столовой |
|
|
|
|
||
Уборочный инвентарь (маркировка, отдельное место хранения) |
|
|
|
|
||
Состояние помещений пищеблока |
||||||
Наличие вывески «Правила мытья посуды» |
|
|
|
|
||
Исправность систем горячего и холодного водоснабжения, водонагревателей |
|
|
|
|
||
Исправность систем водоотведения |
|
|
|
|
||
Исправность систем отопления |
|
|
|
|
||
Исправность систем освещения |
|
|
|
|
||
Наличие на пищеблоках защитной арматуры на светильниках, светильников с влаго-защитным исполнением |
|
|
|
|
||
Наличие условий для мытья и обработки столовой и отдельно для кухонной посуды
|
|
|
|
|
||
Наличие моющих средств |
|
|
|
|
||
Условия хранения и маркировка моющих средств (отдельно в закрытой посуде) |
|
|
|
|
||
Соблюдение сроков хранения моющих средств |
|
|
|
|
||
Наличие сертификатов на моющие средства |
|
|
|
|
||
Наличие ёмкости для сбора пищевых отходов |
|
|
|
|
||
Маркировка емкости для сбора пищевых отходов |
|
|
|
|
||
Обработка емкостей для пищевых отходов (чем обрабатываются и кто ответственный) |
|
|
|
|
||
Соблюдение поточности: - сбора «грязной» столовой посуды -процесса мытья и обработки - хранения чистой столовой посуды |
|
|
|
|
||
Наличие графика уборки |
|
|
|
|
||
Соблюдение условий хранения продуктов |
||||||
Склады |
||||||
Хранение сыпучих продуктов на поддонах, подтоварниках, стеллажах |
|
|
|
|
||
Соблюдение температурно-влажностного режима. Наличие термометра, гидрометра на складе |
|
|
|
|
||
Соблюдение товарного соседства |
|
|
|
|
||
Наличие и соблюдение сроков годности на продуктах питания |
|
|
|
|
||
Хранение овощей в ларях, подтоварниках, в маркированных ёмкостях на поддонах |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние складов |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Холодильники |
||||||
Маркировка о предназначении холодильного оборудования |
|
|
|
|
||
Наличие термометров |
|
|
|
|
||
Соблюдение товарного соседства |
|
|
|
|
||
Наличие и соблюдение сроков годности на продуктах питания |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние холодильного оборудования |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Условия и правильность хранения суточных проб |
|
|
|
|
||
Мясной цех |
||||||
Маркировка оборудования и инвентаря |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Овощной цех |
||||||
Маркировка оборудования и инвентаря |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Мучной цех |
||||||
Маркировка оборудования и инвентаря |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Хлебный цех |
||||||
Маркировка оборудования и инвентаря |
|
|
|
|
||
Наличие 1% раствора уксуса для обработки полок для хранения хлеба |
|
|
|
|
||
Наличие емкости и щетки для сбора крошек хлеба |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие запрещенных продуктов |
|
|
|
|
||
Варочный цех |
||||||
Маркировка оборудования и инвентаря |
|
|
|
|
||
Исправность и состояние электрооборудования |
|
|
|
|
||
Наличие заземления, наличие резиновых ковриков |
|
|
|
|
||
Состояние механической вентиляции (вытяжки) |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Наличие условий для мытья и сушки рук персоналом. Соблюдение личной и производственной гигиены сотрудников столовой |
|
|
|
|
||
Хранение и использование яиц |
||||||
Наличие документов, удостоверяющих качество и безопасность |
|
|
|
|
||
Условия хранения яиц |
|
|
|
|
||
Емкость с маркировкой для мытья и обработки яиц |
|
|
|
|
||
Средство для мытья яиц |
|
|
|
|
||
Наличие бактерициднойлампы |
|
|
|
|
||
Буфет |
||||||
Перечень ассортимента реализуемой буфетной продукции (прайс-лист) заверенный печатью или подписью |
|
|
|
|
||
Наличие ценников |
|
|
|
|
||
Соблюдение условий хранения |
|
|
|
|
||
Соблюдение условий и сроков реализации |
|
|
|
|
||
Санитарное состояние |
|
|
|
|
||
Наличие изготовления, реализации и использование запрещенных блюд и продуктов |
|
|
|
|
||
Документы |
||||||
Договора с поставщиками продуктов питания |
|
|
|
|
||
Уведомление (разрешение на перевозку продуктов) на автотранспорт |
|
|
|
|
||
Сертификаты, декларации осоответствии |
|
|
|
|
||
Срок реализации поступившей продукции |
|
|
|
|
||
Доброкачественность поступившей продукции, соответствие нормам |
|
|
|
|
||
Технологические карты приготовления блюд |
|
|
|
|
||
Бракеражный журнал скоропортящейся пищевой продукции и полуфабрикатов |
|
|
|
|
||
Журнал «С-витаминизации» |
|
|
|
|
||
Журнал органолептической оценки качества блюд и кулинарных изделий |
|
|
|
|
||
Ведомость контроля за выполнением норм пищевой продукции за _____месяц ____г. |
|
|
|
|
||
Наличие личных медицинских книжек сотрудников пищеблока на рабочем месте с отметкой опрохождении медосмотра и гигиенического обучения |
|
|
|
|
||
Наличие у работников пищеблока посторонних предметов, гнойничковых заболеваний и микротравм |
|
|
|
|
||
Журнал «Здоровье» о результатах осмотра работников пищеблока |
|
|
|
|
||
Журнал проведения генеральных уборок |
|
|
|
|
||
Журнал регистрации температурного режима холодильников |
|
|
|
|
||
Наличие программы производственного контроля |
|
|
|
|
||
Бытовая комната |
|
|
||||
Наличие запасных комплектов специальной одежды |
|
|
|
|
||
Наличие шкафа для хранения личных вещей сотрудников |
|
|
|
|
||
Наличие шкафа для хранения специальной одежды |
|
|
|
|
||
Душевая комната, санузел |
|
|
|
|
||
Внешний вид сотрудников столовой (чистота формы, аккуратность, работают ли в полном комплекте спецодежды) |
|
|
|
|
||
Уборочный инвентарь, их достаточность, наличие маркировки |
|
|
|
|
||
Наличие отдельного помещения (специальных мест) для хранения уборочного инвентаря, маркировки |
|
|
|
|
||
Наличие дезинфицирующих средств, сопроводительных документов. Условия для их хранения. |
|
|
|
|
||
Наличие москитной сетки |
|
|
|
|
||
Итого |
|
|
|
|
||
В результате проверки установлено:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Подписи комиссии:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Поставщик(при организации питании поставщиком услуги) и/или ответственный повар (при организации питания организацией образования) ознакомлен __________ (подпись)
02.09.2020-ғы № 4496 шығыс хаты 03.09.2020-ғы № 4544 кіріс хаты |
Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі
ведомствоаралық сараптамалық топтың қызметін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар
Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топ (бұдан әрі – Сараптамалық топ) тамақтану сапасын мониторингтеу жөніндегі комиссиялардың (бракераждық комиссиялардың) қызметінің тиімділігіне жүйелі талдауды жүзеге асырады және балалардың тамақтануын тиімді ұйымдастыру жөнінде шаралар қабылдайды.
Сараптамалық топтың міндеттері:
- бракераждық комиссиялар қызметінің мониторингі;
- балалардың тамақтануын ұйымдастыруды бақылау;
- өңірдегі балалардың тамақтануын ұйымдастыру саласындағы өзекті мәселелерді шешуге жәрдемдесу;
- байқаушылар ретінде қызметтерді, тауарларды жеткізушіні таңдау жөніндегі конкурстық комиссияға қатысу;
- өңірдің білім беру ұйымдарында білім алушылар мен тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- балалардың дұрыс тамақтануын насихаттау және тамақтану мәдениетін қалыптастыру мәселелері бойынша білім беру ұйымдарының қызметіне мониторинг жүргізу;
- халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді өрескел бұзған қызметтерді жеткізушілердің есебін жүргізу.
2. Сараптамалық топ адалдық, құзыреттілік, парасаттылық және ашықтық қағидаттарына сәйкес өз құзыретіне жатқызылған функцияларды орындайды.
3.Сараптамалық топ келісім бойынша әкім аппаратының, білім, денсаулық сақтау, қоғамдық даму істері жөніндегі басқармалардың, мәслихат депутаттарының, қоғамдық кеңестердің, саяси партиялардың, ата-аналар қоғамдастығының, сондай-ақ балалық шақ саласындағы үкіметтік емес ұйымдардың өкілдерінен құрылады.
Топтың құрамы қажет болған жағдайда өзгеруі мүмкін.
Сараптамалық топты білім басқармасының басшысы басқарады.
Сараптамалық топтың төрағасы немесе төрағасының орынбасары жалпы басшылықты жүзеге асырады, оның қызметін үйлестіреді және Сараптамалық топқа жүктелген міндеттердің орындалуына жауап береді.
Сараптамалық топтың хатшысы Сараптамалық топтың мүшелерін және шақырылғандарды отырыстың күні, күн тәртібі және басқа да мәселелер туралы хабардар етуді қамтамасыз етеді, Сараптамалық топтың мүшелеріне шешімдердің жобаларын және өзге де құжаттарды жіберуді жүзеге асырады.
Сараптамалық топ мүшелерінің саны кемінде 7 адам, оның ішінде ата-аналар қауымдастығынан кемінде 3 адам болуы тиіс.
Комиссия құрамын жыл сайын жаңарту ұсынылады.
Сараптамалық топтың түрі:
- аудандық;
- қалалық;
- облыстық.
4.Сараптамалық топ өз қызметін:
Сараптамалық топтың отырысында қабылданатын және оның төрағасы бекітетін жоспарға; мониторингтің жоспар-кестесіне сәйкес жүзеге асырады.
Ұйымдардың отырыстары мен мониторингін Сараптамалық топ қажеттілігіне қарай, бірақ тоқсанына бір реттен сиретпей өткізеді және егер оларға оның мүшелерінің 1/3 бөлігі қатысса, заңды болып саналады.
Сараптамалық топ келесі бару жоспарына сүйене отырып, тамақтану сапасын ұйымдастыру бойынша мониторингтің жоспар-кестесін жасайды:
қалалық / аудандық Сараптамалық топ оқу жылы ішінде білім беру ұйымдарының 100%-на барады (тоқсанына 25%); облыстық Сараптамалық топ оқу жылы ішінде өңірдің білім беру ұйымдарының кемінде 28%-ына (тоқсанына 7%) барады.
Сараптамалық топтың шешімі қатысушы мүшелердің көпшілік дауысымен қабылданады және тамақтану сапасын бақылау жөніндегі ведомствоаралық сараптамалық топтың актісімен ресімделеді.
Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етуші дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.
Білім беру ұйымдарына барған кезде Сараптамалық топ білім беру ұйымының басшысын, қызметті жеткізушіні (бар болса) білім басқармасының мониторинг жүргізу туралы бұйрығымен таныстырады.
Сараптамалық топтың жұмыс нәтижелері туралы білім беру мекемесі, ата-аналар комитеті, қызметті жеткізуші (бар болса) хабардар етіледі.
5. Сараптамалық топ мынадай функцияларды орындайды:
өңірдің білім беру ұйымдарындағы балалардың тамақтануын ұйымдастыру үшін өнім ассортиментінің мониторингін жүргізеді. Бұл үшін актіге сәйкес тиісті құжаттама мәліметтерінің дұрыстығын салыстырып тексеруге құқылы; нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес келетін тамақтану рационын сапалы жақсарту, білім алушылардың және тәрбиеленушілердің қауіпсіз және теңгерімді тамақпен қамтамасыз ету бойынша ұсынымдар қабылдайды, тамақтануды ұйымдастыру мәселелері бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеуге қатысады; білім алушылар мен тәрбиеленушілер үшін тамақ дайындау процесінде пайдаланылатын тамақ өнімдерінің сапасын куәландыратын тиісті құжаттардың болуына мониторинг жүргізеді; фото-бейнетіркеу құралдарын пайдалана отырып, терапевт қорытындысымен флюро тексеруден өткені туралы анықтама болған кезде бір өкіл қол жеткізе отырып, ас блогын, қойма үй-жайларын, технологиялық жабдықты және т. б. көзбен шолып тексеру; қажет болған жағдайда Сараптамалық топ алдыңғы күндердегі бейнежазбаны (бар болса) қарауды жүзеге асырады; тамақтануды ұйымдастыру және сапасы бойынша балалардың, ата-аналардың (заңды өкілдердің) пікірін зерделеу.
6. Сараптамалық топ:
балалардың тамақтану сапасын бақылау жөніндегі комиссия мүшелерін тамақтандыруды ұйымдастыру мәселелері бойынша олардың қызметі туралы тыңдауға; бұзушылықтар анықталған жағдайда халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелеріне тиісті өтінішпен жүгінуге; балалардың сапалы тамақтануын қамтамасыз ету және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтау, тиісті құжаттаманы жүргізу жөніндегі міндеттерді орындау бойынша білім беру ұйымының әкімшілігін тыңдауға;
- ата-аналардың (заңды өкілдердің) тамақтануды ұйымдастыру және оның сапасы туралы жұмысқа берген бағасын қамтитын шағымдарымен танысуға, олар бойынша түсініктеме беруге;
- қызметтерді, тауарларды жеткізушіні таңдау кезінде конкурстық комиссияға бақылаушы ретінде қатысуға құқылы.
7. Сараптамалық топтың мүшелері өздеріне жүктелген міндеттерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін дербес жауапты болады.
Сараптамалық топтың тамақтанудың ұйымдастырылуына және сапасына мониторинг жасаумен айналысатын мүшелері актілерде ұсынылған фактілердің дұрыстығы үшін жауапты болады.
8. Сараптамалық топтың қызметін регламенттейтін қажетті құжаттама:
- Сараптамалық топтың құрылуы туралы бұйрықтың көшірмесі;
- Сараптамалық топтың бір жылға арналған жұмыс жоспары;
- отырыстар хаттамалары;
- жоспар-кесте;
- мониторинг актісі (ай сайынғы бақылау);
- жыл қорытындылары бойынша қызметті талдау.
Тамақтану сапасын бақылау жөніндегі
ведомствоаралық сараптама тобының актісі
Бару күні ____________
№______________
Сараптамалық топтың мүшелері (Т.А.Ә., лауазымы) мынадай құрамда:_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Білім беру ұйымының атауы________________________________________________
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссияның төрағасы – білім беру ұйымының басшысы _________________________________________________
Тамақтану сапасына мониторинг жүргізу жөніндегі комиссия (бракераждық комиссия) мүшелерінің құрамы (Т.А.Ә., лауазымын көрсете отырып): _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Қызметті жеткізуші (болған жағдайда)________________________________________
Асхананың (ас блогының) қызметіне санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының №, күні____________________________________________________
Білім беру ұйымының контингенті (адам): _____________________________________
Ас блогы қызметкерлерінің саны, (адам): ________________________(Тамақтандыруды ұйымдастыру қағидаларының талаптарына сәйкестігі (31.10.2018 ж. №598 бұйрықтың 22-тармағы 2020 жылғы шілдеден бастап жасалған шарттарға қатысты)
№ |
Көрсеткіш |
Сәйкес келеді (бар) |
Сәйкес келмейді (жоқ) |
Ескерту |
1 |
Бракераждық комиссия құру туралы бұйрықтың болуы |
|
|
|
2 |
Бракераждық комиссияның оқу жылына арналған жұмыс жоспарының болуы |
|
|
|
3 |
Тиісті құжаттаманың (актілер, өтініштер, хат алмасу және т. б.) болуы |
|
|
|
4 |
Балалардың тамақтануын ұйымдастыру (асханаға ұйымдасқан түрде баруды қамтамасыз ету) |
|
|
|
5 |
Балалардың тамақтануы үшін жағдай жасау (раковиналардың, кептіргіштердің болуы және жағдайы, сабынның болуы және т. б.) |
|
|
|
6 |
Тамақтану залының жалпы санитарлық жағдайы және эстетикалық безендірілуі |
|
|
|
7 |
Білім алушылардың ауыз су режимін сақтау |
|
|
|
8 |
Дайын тағамның шығуы көрсетілген мәзірдің болуы (перспективалық, білім беру органы бекіткен, күнделікті) |
|
|
|
9 |
Балалардың жекелеген санаттары үшін перспективалық мәзірдің 2012 жылғы 12 наурыздағы №320 ҚР ҮҚ бекіткен бір реттік тамақтану нормаларына сәйкестігі (15- қосымша) |
|
|
|
10 |
Күнделікті мәзірдің перспективалы мәзірге сәйкестігі (барған күні) |
|
|
|
11 |
Нақты тамақтану рационының (барған күні) күнделікті, перспективалық мәзірге сәйкестігі |
|
|
|
12 |
Балалардың, ата-аналардың тамақтану сапасы бойынша сұрауы, сауалнамасы |
|
|
|
13 |
Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін куәландыратын құжаттарды қоса бере отырып, олардың пайдаланылатын тізбесі туралы мәліметтердің болуы (сертификаттардың көшірмелері) |
|
|
|
14 |
Балалардың дұрыс тамақтануын насихаттау және тамақтану мәдениетін қалыптастыру мәселелері бойынша іс-шаралар өткізу |
|
|
|
15 |
Білім беру ұйымының сайтында, «Күнделік» жүйесінде балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру туралы ақпаратты жүйелі түрде орналастыру (тағамдардың фотолары бар ас мәзірі, жоспарлар, бракераждық комиссияның актілері) |
|
|
|
Тексеру нәтижесінде мыналар белгіленді:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комиссия мүшелері:
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(қолдары)
Білім беру ұйымының басшысы таныстырылды____________________ (қолы)
Рекомендации
по организации деятельности
межведомственных экспертных групп
по контролю за качеством питания
1. Межведомственная экспертная группа по контролю за качеством питания (далее – Экспертная группа) осуществляет систематический анализ эффективности деятельности комиссий по мониторингу качества питания (бракеражных комиссий) и принимает меры по эффективной организации питания детей.
Задачи Экспертной группы:
- мониторинг деятельности бракеражных комиссий;
- контроль за организацией питания детей;
- содействие в решении актуальных вопросов в сфере организации питания детей региона;
-участие в конкурсной комиссии по выбору поставщика услуг, товаров в качестве наблюдателей;
- разработка предложений по реализации государственной политики в области сохранения здоровья обучающихся и воспитанников в организациях образования региона;
- мониторинг деятельности организаций образования по вопросам пропаганды здорового питания детей и формирования культуры питания;
- ведение учета поставщиков услуг с грубыми нарушениями нормативных правовых актов в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения.
2. Экспертная группа выполняет отнесенные к ее компетенции функции согласно принципам добросовестности, компетентности, разумности, честности и прозрачности.
3. Экспертная группа формируется по согласованию из представителей аппарата акима, управлений образования, здравоохранения, по делам общественного развития, депутатов маслихата, общественных советов, политических партий, родительской общественности, а также неправительственных организаций в сфере детства.
Состав группы может меняться при необходимости.
Экспертную группу возглавляет руководитель управления образования.
Председатель или заместитель председателя Экспертной группы осуществляет общее руководство, координирует ее деятельность и отвечает за выполнение возложенных на Экспертную группу задач.
Секретарь Экспертной группы обеспечивает оповещение членов Экспертной группы и приглашенных о дате заседания, повестке дня и других вопросах, осуществляет рассылку проектов решений и иных документов членам Экспертной группы.
Количество членов Экспертной группы должно быть не менее 7 человек, в том числе не менее 3-х человек из числа родительской общественности.
Рекомендуется ежегодное обновление состава комиссии.
Вид Экспертной группы:
- районная;
- городская;
- областная.
Экспертная группа осуществляет свою деятельность в соответствии с:
- планом, принимаемым на заседании Экспертной группы, утвержденным ее председателем;
- планом-графиком мониторинга.
Заседания и мониторинг организаций проводятся Экспертной группой по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал и считаются правомочными, если на них присутствует 1/3 её членов.
Экспертная группа составляет план-график мониторинга по организации качества питания, исходя из следующего плана посещений:
- городская/районная Экспертная группа посещает в течение учебного года 100% организаций образования (25% в квартал);
- областная Экспертная группа посещает в течение учебного года не менее 28% организаций образования региона (7% в квартал).
Решение Экспертной группы принимается большинством голосов из числа присутствующих членов и оформляетсяактом межведомственной экспертной группы по контролю за качеством питания.
В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председательствующий.
При посещении организаций образования Экспертная группа ознакамливает руководителя организации образования, поставщика услуги (при наличии) с приказом управления образования о проведении мониторинга.
О результатах работы Экспертной группы информируется образовательное учреждение, родительский комитет, поставщик услуги (при наличии).
5. Экспертная группа выполняет следующие функции:
- мониторинг ассортимента продукции для организации питания детей в организациях образования региона. Для этого согласно акту имеет право сверять достоверность сведений соответствующей документации;
- принятие рекомендаций по качественному улучшению рациона питания, обеспечению обучающихся и воспитанников безопасным и сбалансированным питанием, соответствующим требованиям нормативных документов, участие в разработке предложений и рекомендаций по вопросам организации питания;
- мониторинг наличия соответствующих документов, удостоверяющих качество продуктов питания, используемых в процессе приготовления пищи для обучающихся и воспитанников;
- визуальный осмотр пищеблока, складских помещений, технологического оборудования и т.д. с доступом одного представителя, при наличии справки о прохождении флюрообследования с заключением терапевта, с использованием средств фото-видеофиксации;
- при необходимости Экспертная группа осуществляет просмотр видеозаписи (при наличии) за предыдущие дни;
- изучение мнения детей, родителей (законных представителей) по организации и качеству питания.
6. Экспертная группа имеет право:
- заслушивать членов комиссии по контролю за качеством питания детей об их деятельности по вопросам организации питания;
- в случае выявления нарушений обратиться с соответствующим заявлением в территориальные подразделения ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения;
- заслушивать администрацию организации образования по выполнению ими обязанностей по обеспечению качественного питания детей и соблюдению нормативных правовых актов в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения, ведению соответствующей документации;
- знакомиться с жалобами родителей (законных представителей), содержащими оценку работы об организации и качеству питания, давать по ним объяснения;
- участвовать в конкурсной комиссии при выборе поставщика услуги, товаров в качестве наблюдателей.
7. Члены Экспертной группы несут персональную ответственность за невыполнение или ненадлежащее исполнение возложенных на них обязанностей.
Члены Экспертной группы, занимающиеся мониторингом организации и качества питания, несут ответственность за достоверность излагаемых фактов, представляемых в актах.
8. Необходимая документация, регламентирующая деятельность Экспертной группы:
- копия приказа о создании Экспертной группы;
- план работы Экспертной группы на год;
- протоколы заседаний;
- план-график;
- акты мониторинга (ежемесячный контроль);
- анализ деятельности по итогам года.
АКТ
межведомственной экспертной группы
по контролю за качеством питания
Дата посещения: ____________
№_________________________
Члены Экспертной группы(Ф.И.О. с указанием должности) в составе:____________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наименование организации образования: ____________________________________
Председатель комиссии по мониторингу качества питания - руководитель организации образования: _________________________________________________
Состав членов комиссии по мониторингу качества питания (бракеражная комиссия) (Ф.И.О. с указанием должности): ___________________________________________
_______________________________________________________________________
Поставщик услуги (при наличии) ____________________________________________
№, дата санитарно-эпидемиологическое заключения на деятельность столовой (пищеблока)_________________________________________
Контингент организации образования (чел.): _______________________
Количество сотрудников пищеблока, (чел.): ________________________
(соответствие требованиям Правил организации питания (пункт 22 приказа №598 от 31.10.2018г., применительно к договорам, заключенным с июля 2020 года)
№ |
Показатель
|
Соответствует (имеется) |
Не соответствует (не имеется) |
Примечание |
1 |
Наличие приказа о создании бракеражной комиссии |
|
|
|
2 |
Наличие плана работы бракеражной комиссии на учебный год |
|
|
|
3 |
Наличие соответствующей документации (акты, обращения, переписка и др.) |
|
|
|
4 |
Организация приема пищи детей (обеспечение организованного посещения столовой) |
|
|
|
5 |
Создание условий для приема пищи детьми (наличие и состояние раковин, сушилок, наличие мыла и др.) |
|
|
|
6 |
Общее санитарное состояние и эстетическое оформление обеденного зала |
|
|
|
7 |
Соблюдение питьевого режима обучающихся |
|
|
|
8 |
Наличие меню с указанием выхода готового блюда (перспективное, утвержденное органом образования, ежедневное) |
|
|
|
9 |
Соответствие перспективного меню для отдельных категорий детей одноразовым нормам питания, утвержденным ПП РК от 12 марта 2012 года №320 (15 приложение) |
|
|
|
10 |
Соответствие ежедневного меню перспективному (в день посещения) |
|
|
|
11 |
Соответствие фактического рациона питания (в день посещения) ежедневному, перспективному меню |
|
|
|
12 |
Опрос, анкетирование детей, родителей по качеству питания |
|
|
|
13 |
Наличие сведений об используемом перечне продуктов питания с приложением документов, удостоверяющих их качество и безопасность (копии сертификатов) |
|
|
|
14 |
Проведение мероприятий по вопросам пропаганды здорового питания детей и формирования культуры питания |
|
|
|
15 |
Систематическое размещение на сайте организации образования, в системе «Күнделік» информации об организациипитаниядетей (меню с фото блюд, планы, акты бракеражной комиссии) |
|
|
|
В результате проверки установлено:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Члены комиссии: ________________________________(подпись)
Руководитель организации образованияознакомлен ____(подпись)