ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ҚАРАҒАНДЫ…
"№53 МЛ" КММ

Learning the Kazakh language

Жомарт
щедрый
Question answer
Всего ответов: 189
Новых вопросов: 0

Болашақ бірінші сынып оқушысы

КММ ЖББ №53 ОМЛ

ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ

«Болашақ бірінші сынып оқушысы мектебі»

БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ

1

Бағдарламаның атауы

«Болашақ бірінші сынып оқушысы мектебі»

 

2

Бағдарлама жасау негіздемесі

Бағдарлама болашақ бірінші сынып оқушыларын мектепте оқуға  дайындау бағдарламасы болып табылады

3

Бағдарламаны жасаған

мұғалім

Попова Т.А.

4

Бағдарламаның негізгі мақсаты

Болашақ мектеп оқушысының бастауыш мектепте оқуға дайындығын қалыптастыруды қамтамасыз ету, болашақ бірінші сынып оқушысының бейімделуінің табыстылығын, оқуда жетістігін және мектепке деген оң көзқарасын қамтамасыз ететін тұлғаның зияткерлік сапаларын, шығармашылық қабілетін және тұлғалық қасиетін дамыту

5

Бағдарламаның міндеттері

·         Осы жас балаларының қажеттіктері мен мүмкіндіктерін есепке ала отырып, мектепалды дайындық білімі кезеңінде балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту үдерісін ұйымдастыру;

·         баланың мектепке деген әсерлік – оң қатынасын, оқуға деген тілегін  бекіту және дамыту;

·         мектепке жайлы бейімделуге қажетті болашақ бірінші сынып оқушысы тұлғасының әлеуметтік ерекшелігін қалыптастыру 

6

Мақсатқа жету шарттары және бағдарламаның міндеттері

Бірінші сыныптардың болашақ мұғалімдерінің мектеп жасына дейінгі баланың оқуын ұйымдастыруы.

7

Бағдарламаның негізгі бағыттары

Мектептік оқуға бейімделу:

мектепте оқуға қажетті  базалық біліктерді қалыптастыру;

·         қоршаған заттық орта, табиғи және әлеуметтік орта туралы білімдерін кеңейту;

·         баланың белсенді сөздігін, байланыстыра сөйлеу тілін, қисындық және символикалық пропедевикасын байыту арқылы өтеді. 

8

Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі

01.06.14-13.06.2014 ж, с 15.06.14-30.06.14 ж

9

Бағдарламаның негізгі шараларын пайдаланушылар

6-7  жастағы балалар

10

Күтілетін нәтиже

·         болашақ бірінші сынып оқушысының бірыңғай бастапқы мүмкіндіктерін қамтамасыз ету,

·         жоғары мектеп жасындағы бала тұлғасын дамыту,

·         жүйелі оқуға оның дайындығын қалыптастыру 

 

Түсінік хат

Бастауыш мектепте көбірек қиындық көретін жеткілікті көлемде білім, білік, дағдылары жоқ балалар емес,  көбірек қиындық көретіндер зияткерлік енжарлық көрсететіндер, оларда тілек және ойлау, жаңа бірдеңе білуге тырысу дағдысы жоқ.

Аталған бағдарламаның мақсаты:

Болашақ мектеп оқушысының бастауыш мектепте оқуға дайындығын қалыптастыруды қамтамасыз ету, болашақ бірінші сынып оқушысының бейімделуінің табыстылығын, оқуда жетістігін және мектепке деген оң көзқарасын қамтамасыз ететін тұлғаның зияткерлік сапаларын, шығармашылық қабілетін және тұлғалық қасиетін дамытуды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін баланың жан-жақты дамуы

Бағдарламаның негізгі міндеттері:

*Осы жас балаларының қажеттіктері мен мүмкіндіктерін есепке ала отырып, мектепалды дайындық білімі кезеңінде балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту үдерісін ұйымдастыру;

*баланың мектепке деген әсерлік – оң қатынасын, оқуға деген тілегін  бекіту және дамыту;

*мектепке жайлы бейімделуге қажетті болашақ бірінші сынып оқушысы тұлғасының әлеуметтік ерекшелігін қалыптастыру.

Бағдарлама 6 жастағы балаларға арналған. Ол оның жеке ерекшеліктерін есепке ала отырып, баланың дамуын көздейді.  Бағдарламаны жүзеге асыру барысында балаларда шығармашылық, ойлап таба білу, ең жақсы түрде жаңа бірдеңе жасау арқылы баланың тұлғасы қалыптасады, оның дербестігі және әлем тануы дамиды. Осылайша, бірінші сынып оқушылары мектебі жұмысы кезінде  мұғалім мен оқушы танысып қана қоймайды, сондай - ақ бағдарламаның басты міндеті шешіледі: бала мектепке келгенде оның бейімделу уақыты қысқарады.

«Болашақ бірінші сынып оқушысы мектебі»  болашақ бірінші сынып оқушыларын дайындау бағдарламасының Концепциясы келесі идеяға негізделген: мектепке дейінгі балалар тек жүйелі оқуға дайындалады және осымен балаларға білім беруді ұйымдастырудың мазмұнын, әдісін және формаларын таңдау анықталады.

Жұмысты ұйымдастыру тәртібі:

·         топтар 6-7- жастағы балалардан қалыптастырылады;

·         оқыту ұзақтығы 10 сабақты құрайды;

·         топта 15 адамнан артық болмайды;

·         сабақ тәртіптемесі:  аптада 5 күн – 35 минуттан 3 сабақ;

Бағдарламаның мазмұны іс - әрекеттің келесі бағыттарынан тұратын сабақтар кешенін көздейді:

Ø   «Қызықты математика». Курс сабақтарында болашақ бірінші сынып оқушылары сандар мен белгілер әлемі бойынша саяхаттайды, «сиқырлы торшалармен» танысады. Балалар түрлерді салыстыруға, геометриялық фигураларды эталон ретінде пайдаланып, заттардың формасын анықтауға, заттардың  сандық  мінездемелерін бағдарлай алуға, 10-ға дейін зататрды санауға,  кеңістікте бағдар табуға үйренеді,  Математиканы мектепте оқуға дайындалу үш бағытта жүзеге асырылады:

1.бастауыш мектепте оқытылатын математикалық түсініктер негізінде жатқан базалық  біліктерді қалыптастыру;

2. қисындық пропедевтика,  ол сан түсінігін қалыптастыру негізін құрайтын қисындық білікті қалыптастырудан тұрады;

3. символдық пропедевтика – белгілерді пайдалануға дайындық.

Ø  «Сауат негізі». Бұл курс сабақтарындасөздермен ойынға үлкен рөл беріледі, олардың барысында  балалар сөздерді өзгерту, сөздер құрау, сөздердің лексикалық және грамматикалық сәйкестігі дағдыларын алады, сөйлем құрылымын игереді. Аталған курстың басты мақсаты: сөйлеу және тыңдау  біліктерін дамыту, баланың белсенді, енжар және әлеуетті сөздігін байыту.

Балалармен жұмыстың басты тәсілі – ойын. Іс- әрекеттің аталған типі мектеп жасына дейінгі жаста басты болып табылады.

Іс –әрекетті ұйымдастырудың басты формасы – ойын. Сабақтың әр түрлі түрлері пайдаланылады –  саяхат - сабақ, ойын сабағы.

Сабақтардың мақсаты

Ø  .Естіп және көріп қабылдауды дамыту.

Ø  .Мақсатты назар мен байқағыштықты дамыту.

Ø  . Естіп және көріп есте сақтауды дамыту.

Ø  .Ойлау және сөйлеуді дамыту.

Ø  .Жалпы және ұсақ мотриканы дамыту.

Ø  .Қарым - қатынастық дағдыларын жетілдіру.

Ø  .Қоршағандарға тілектестік қатынасты тәрбиелеу.

Ø  .Монологтық сөйлеу дағдысын жетілдіру

Ø  . Диалогтық сөйлеу дағдысын жетілдіру

Ø  .Ым мен пантомимиканы дамыту

Ø  .Қиялдау мен елестетуді дамыту

Ø  .Терең образдық ойлау қабілетін дамыту

Ø  . Себеп - салдардық байланыс орнату қабілетін дамыту

Ø  .Шығармашылық қабілеттерін дамыту

Ø  .Әсерлі – еріктік ортаны қалыптастыру

Ø  .Әдептік түсініктерді қалыптастыру

Ø  .Өзіне сенімділігін көтеру

Ø  .Шешім қабылдауға үйрету

Сабақ жоспары

1.     «Математика»-10 сағат

2.     «Сауат негізі»-10 сағат

«Математика» курсынан сабақтардың тақырыптық жоспары

 

№ р/с

Күні

Сабақ тақырыбы

Сабақтың мақсаты

1.

 

Математика патшалығына саяхат. 10 көлемінде тура және кері санау.

 

Балалардың математикалық түсінігін анықтау. Заттардың қасиеттері: түс, форма, өлшемі. Реттік және ырғақтық есеп.

2.

 

Заттарды салыстыру ойындары. Танграмм.

 

10 шегінде санау. Саны бойынша заттар тобын салыстыру. Аз, көп осынша түсініктері.   >,  <,  = белгілері.

3

 

 

                 Көрнекілік негізінде заттардың санын салыстыру.            Танграмм

Екі топ арасында заттардың санын салыстыру

4

 

Геометриялық фигуралар.  Танграмм

Геометриялық фигуралар атауын білу және оларды ажырата алу

5

 

Бөліктерден фигуралар құрастыру және фигураларды бөліктерге бөлу. Танграмм

Берілген үлгі бойынша фигуралар құрастыру

6

 

Орыстың халық ертегісі «Теремок».            (оңға, солға, жоғары, төмен, дейін, шейін, астында, үстінде)

 

Кеңістік қатынастар: оң жақта, сол жақта, үстінде, астында. Парақта бағдар таба  білу.

7

 

Түсіну « бір-көп»

Түрлі топ арасында заттардың санын салыстыру

8

 

Оқиға ретін орната алу.  Аптадағы күндердің реті.

Апта күндері.

9

 

Біз сурет саламыз. Есептер шығару

10 шегінде санау. Ұзынырақ, қысқарақ, кеңдеу, жоғарырақ, төменірек түсінктері. 10 шегінде санау. Ұзынырақ, қысқарақ, кеңдеу, жоғарырақ, төменірек түсінктері.

10.

 

Математикалық викторина 

 

Алған білімдерін қорытындылау.

 

 

 «Сауат негіздері» курсы сабағының тақырыптық жоспары

№ р/с

күні

Сабақ тақырыбы

Сабақтың мақсаты

1.

 

Сөз.  Сөз не үшін керек. 

Сурет сұлбасы нүктелері бойынша жүргізу.

2

 

Сөз бен буын әлемінде. Сөздерді буынға бөлу.  Ойын «Сөзді бөліктерге бөл».

Сөздерді буынға бөлу. Сөздердің сызбасы

3

 

Сөйлем мен сөз. Ойын «Сөздер әр түрлі болады»

Естіген сөздің дыбыстық жағына балалардың назарын дамыту (өзінікіне және басқанікіне)

    4

 

Әріп пен дыбыс. Сөздерді буынға бөлу. К.И.Чуковскийдің ертегілері

Сурет сұлбасы нүктелері бойынша жүргізу. Суреттер бойынша ертегіні мазмұндау.

5

 

Сөз дыбыстары. Д.Н.Мамин – Сибиряк «Серая Шейка». Ертегіні өз бетінше және сұрақтар бойынша мазмұндау.            

Үзік сызықпен сызу.

6

 

Сөйлем түсінігі. Сөйлем сызбасы. Сурет бойынша әңгіме құру.

Геометриялық фигуралардың көшірмесі бойынша жүргізу және түрлі бағыттарда сызу.

7

 

Сызба бойынша сөйлемдер құрау. мақалдар.   

Геометриялық фигуралардың көшірмесі бойынша жүргізу, композициялар құру және үзік сызықпен сызу.

8

 

Дауысты дыбыстар. Сөз. Буын.

Сурет сұлбасының нүктелері бойынша жүргізу. Сурететр бойынша ертегіні мазмұндау.

9

 

Дауысты дыбыстар. Мәтін. Сөйлем.

Үзік сызықпен сызу.

10.

 

Қорытынды сабақ

 

 

«Шебер қолдар» сабағының тақырыптық жоспары

1

Желімдеу « Павлин»

Қайшыны дұрыс ұстай алу,

өз алақанын сызу, сұлба бойынша кесіп алу, шығармашылықты ресімдеуге қолдану.

2

«Алаңқай үстіндегі кемпірқосақ», «Көбелек»

Бояуларды, парақты екіге бүктеу техникасын қолдану

3

Оригами «Аққу»

Оригами техникасымен танысу, квадратқа бүктеу тәсілдері

4

 «Жұмыртқа»  пішіні бойынша  бояу

Қағазға жазу техникасымен танысу.

5

«Саңырауқұлақ» пішіні бойынша  желімдеу

 Пішін мен сұлба бойынша  жұмыс

 

6

Құрастыру  «Жол бойындағы үй»

 Геометриялық фигуралардан желімдеу

 

7

Сурет салу  «Ағаш»

Знакомство  с техникой «по-мокрому листу»

8

Алаңқайдағы қонжықты суретке салу

 Шығармашылық бастамасын дамыту

 

9

Мозаика «Кеме»

Техника «қағаздың жыртылған  бөліктерінен мозаика»

10

Ұжымдық жұмыс «Біздің алақандарымыздан панно»

Топта жұмыс істей алу

 

Әдебиет:

1.         Амонашвили Ш.А. Сәлетемсіздер ме, балалар! – М.: Просвещение, 1983 -  190с.

2.         Архипенко Ф.А. Кіші мектеп оқушысының оқу іс- әрекетіндегі ойыны/ Бастауыш мектеп, 1992,  № 4 - с.4-6

3.         Бабкина Н.В. Оқу үрдісінде дамытушылық ойындарды және жаттығуларды қолдану / Бастауыш мектеп, 1998г., № 4 -  с.11-19

4.         Бурс Р.С. Балаларды мектепке дайындаймыз – М: Просвещение, 1997

5.         Васильева – Гангнус Л.П. Сыпайылық әліппесі – М.:Педагогика, 1989 -  89с.

6.         Волина В. САндар мерекесі. Қызықты математика – М.: Просвещение, 1996 -  208с.

7.          Гаврина С.Е., Кутявина Н.Л және басқалар. Мен мектепке дайындалып жатырмын  ( Ата-аналар мен  педагогтарға арналған танымал құрал)  - Ярославль: Дамыту Академиясы,  2000 – 33с.

8.         Гаврина С.Е., Кутявина Н.Л. және басқалар. Оқу және жазу және әдемі сурет салу үшін қолдарымызды дамытамыз Ата-аналар мен  педагогтарға арналған танымал құрал)   - Ярославль: Дамыту Академиясы,  2000 – 187с.

9.         Гин С.И., Прокопенко И.Е. Мектептегі бірінші күндер. (Бірінші сынып мұғалімдеріне арналған құрал) – М.: Вита-пресс, 2000 – 79с.

10.      Мектепалды дайындық. Бастауыш мектеп. Негізгі және жоғары мектеп /Бағдарламалар жинағы 2100 – М.: Баласс, 2004

11.      Дубровина И.В. және басқалар. Психология. Орта педагогикалық оқу орындарының студенттеріне арналған оқулық – М.: Баспа орталығы «Академия», 1999 – 464с.

12.      Дубровина Н.В., Акимова  және басқалара. Мектеп психологының жұмыс кітабы – М.: Просвещение, 1991 - 303с.