"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№88 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

Таспен ұрғанды аспен ұр.
Бьют тебя камнем, ты бей хлебом.
Question answer
Всего ответов: 35
Новых вопросов: 0

"Жаз-2022" бағдарламасы

 

«КЕЛІСІЛДІ»                                                                   «БЕКІТЕМІН»

Қарағанды қаласының                                                      №88 ЖББМ директоры

Білім бөлімінің                                                                   Г.К.Мухаммедина

Басшысы Е.М.Әшім                                                          «   »________ 2022 ж 

___________________

«      »________2022 ж.

 

 

 

 

 «№88 жалпы білім беретін мектеп» КММ

«Жаз – 2022» БАҒДАРЛАМАСЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚАРАҒАНДЫ -2022

Түсіндірме жазба

     Демалысты күту – бұл арман. Сіздің сүйікті іс – әрекеттеріңіз, шытырман оқиғалар, тосынсыйлар, әртүрлі мүдделерді қанағаттандыру (спорт, шығармашылық, танымдық), шомылу, оқу, шығармашылық, серуендеу және ойындар туралы арманыңыз.
Егер біз балалардың көзқарасын негізге алсақ, онда демалыс – бұл баланың шығармашылық әлеуетін дамытуға, оны жаңа қатынастар жүйесіне қосуға, жинақталған шиеленісті жеңілдетуге, оқу кезінде жұмсалған күш – жігерді қалпына келтіруге, жеке өсудің жаңа мүмкіндіктеріне арналған уақыт.Ересектердің көзқарасына сүйене отырып, демалыс – бұл баланың әлеуметтік өзара әрекеттесу өрісін кеңейту, дербестігін арттыру және оның қызметін өзгерту арқылы баланың қоршаған ортамен белсенді өзара әрекеттесуі арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру, әлеуметтендіру және қалыптастыру процесінің жалғасы.
          Жазғы демалыстар оқушылардың бос уақытының жылдық көлемінің едәуір бөлігін құрайды, бірақ барлық ата-аналар баласына толыққанды, дұрыс ұйымдастырылған демалысты бере алмайды.
          Мектеп жанындағы лагерь – мектеп жасындағы балалар демалысының ең қажетті түрлерінің бірі. Баланың бастапқы мотивациясын, әсіресе орта және жоғары мектеп жасындағы, мектеп жанындағы лагерь жұмысына қатысуды қолдана отырып, басқа мотивациялық компоненттерді арттыруға болады: қызығушылық, танымдық қызығушылық, көкжиекті кеңейту және т. б..
 Бұл функцияларды жазғы мектеп жанындағы лагерь орындайды: қызығушылықтар бойынша сабақтар - спорттық секциялар мен үйірмелер ,  еңбек ширегі ( көгалдандыру бойынша бригадалар).
«Жаз 2022»  бағдарламасының әзірленуі келесідей болды.
- қала жағдайында оқушылардың ұйымдастырылған демалысына ата-аналар мен балалардың сұранысын арттыру;
- перспективалық жоспарлаудың қалыптасқан жүйесін реттеу қажеттілігі;
- жұмыстың дәстүрлі нысандарын жетілдіру және жаңаларын енгізу;
- бағдарламаның мақсаты мен міндеттерін іске асыруда оқушылар мен педагогтардың бай шығармашылық әлеуетін пайдалану қажеттілігі.
 Бұл бағдарлама өзінің бағыты бойынша кешенді болып табылады, яғни әртүрлі іс-әрекеттерді қамтиды, жұмыспен қамту, демалыс, сауықтыру және балаларды тәрбиелеудің әртүрлі бағыттарын біріктіреді.

Ұзақтығы бойынша бағдарлама ұзақ мерзімді болып табылады, яғни жазғы сауықтыру және еңбек науқаны кезінде іске асырылады.
 Бағдарламада 1-8 сынып аралығындағы оқушыларды қамтитын бірнеше бағыт біріктірілген.

Мектеп жанындағы лагерьге 0-6 сынып оқушылары барады. Лагерь тұрақты негізде құрылады және жазғы мектеп каникулдары кезеңінде жұмыс істейді. Лагерь балалардың денсаулығын нығайту, олардың зияткерлік қабілеттерін, шығармашылық белсенділігін, дене шынықтыруын дамыту үшін жағдай жасау; балалардың күшін қалпына келтіруді, шығармашылық өзін–өзі іске асыруды, адамгершілік, азаматтық, патриоттық, экологиялық тәрбиені қамтамасыз ететін профилактикалық, спорттық, мәдени-демалыс бағдарламаларын іске асыру мақсатында ұйымдастырылады.
Бағдарлама тұжырымдамасы
      Шындығында, денсаулығы жақсы, психологиялық тұрақтылығы, жоғары адамгершілігі бар сау адам ғана белсенді өмір сүре алады, әртүрлі қиындықтарды сәтті жеңіп, кез-келген қызметте жетістікке жетеді. Сондықтан ата-аналар мен мұғалімдер дені сау баланы тәрбиелеу және ондағы шығармашылық қабілеттерін дамыту мәселелеріне алаңдайды.
     Мектептің педагогикалық ұжымы балалардың шығармашылық әлеуетін дамытуға үлкен мән береді. Мұғалімдер бірауыздан шығармашылық қабілеттердің дамуына мақсатты педагогикалық әсер болмаған кезде олардың жойылуы орын алады деп санайды.

Лагерь жұмысы тану қағидаттарына негізделген:

Баланың жеке басының маңыздылығы;

- белсенділік әлеуметтілігі;

-қызмет түрлері, түрлерінің және мазмұнының әртүрлілігі;

- балалардың жас ерекшеліктерін, ұсынылатын жұмыс нысандарының қолжетімділігін есепке алу.



        «Салауатты өмір салты» ұғымы балалық шақта қойылуы керек. Балалардың, ата-аналардың сұрақтары бойынша дұрыс ұйымдастырылған дұрыс демалу өсіп келе жатқан ағзаға жағымды әсер етеді және мотор белсенділігі, қатаю, тамақтану және т. б. сияқты факторлардың тиімділігін арттырады.

Жоғарыда айтылғандардың бәрін ескере отырып, мектептің жазғы жұмыспен қамту орталығының педагогикалық ұжымы келесі мақсаттар мен міндеттерді қояды:

Мақсаты:

Сауықтыру маусымы кезінде оқушылардың денсаулығын нығайту және бос уақытын өткізу үшін қолайлы жағдайлар жасау.

Балалардың дене, психикалық, зияткерлік, адамгершілік дамуына жәрдемдесу;

Балалардың денсаулығын өмірлік маңызы бар құндылық және салауатты өмір салтын ұстануға саналы ұмтылыс ретінде нығайтуға ықпал ететін педагогикалық тәрбие ортасын құру;

Экологиялық сауатты оқушыларды еңбек қызметі арқылы тәрбиелеу.
Міндеттері:


- балаларды әртүрлі әлеуметтік тәжірибемен таныстыру, ынтымақтастық, достастық, ынтымақтастық қарым-қатынас стилін құру;

- әр түрлі жастағы топтарда қарым-қатынастың әртүрлі формаларын дамыту;

- әр түрлі әлеуметтік маңызы бар еңбек, бос уақытты ұйымдастыру және ең алдымен белсенді қарым-қатынас ;

- баланың шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту, оны дамытушы ұжымдық және жеке іс-әрекетке қосу;

- балалардың ауруларының алдын алуға байланысты сауықтыру іс-шараларының жүйесін ұйымдастыру, денсаулықты нығайту;

- салауатты өмір салты дағдыларын нығайтуға ықпал ету;

- Жазғы кезеңде балалардың қадағалаусыз қалуының, құқық бұзушылықтардың алдын алу.

- Балалар мен жасөспірімдер жарақаттарының азаюы.

- Әр баланың қызығушылықтары мен қабілеттерін анықтау арқылы өзін-өзі анықтауға жағдай жасау.

- «Жасыл патруль»бригадаларының жұмыс істеуі арқылы оқушылардың әлеуметтік өзара әрекеттесу тәжірибесін алуға ықпал ету .

 

Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру мақсатында № 88 ЖББМ КММ құрылады:

 Балалардың күндізгі «Улыбка»  жазғы сауықтыру лагері (0-8 сынып.)

Жазғы алаң /тамақтану жоқ/

«Жасыл патруль» бригадасы (5-8 сынып)

«Жазғы мектеп» (5-8 сыныптар);

Жазғы науқанды жоспарлау және жүргізу кезінде қолданылатын принциптер :

 

1  Өзін-өзі тану принципі

-балалардың жазғы кезеңде іске асырылатын қызметтің мақсаттарын, перспективаларын білуі;

 -оқушыларды қандай да бір қызметке қосудың еріктілігі:

 - балалардың жыныстық-жас және жеке ерекшеліктерін міндетті түрде есепке алу;

- табысқа жету жағдайын жасау, балаларды көтермелеу;

- өсіп келе жатқан және дамып келе жатқан жеке адамды жоғары әлеуметтік құндылық ретінде тану.

2 Әлеуметтік маңызы бар қатынастарға қосылу принципі:

-мектеп оқушыларына барлық жазғы кезеңде мектеп жұмысы шеңберінде қызметті еркін таңдау кепілдігін қамтамасыз ету ;

 -өз пікірін қорғауға мүмкіндік және құқық беру;

 - процестің барлық қатысушыларын өзара құрметтеу.

3. Педагогикалық басқару мен балалардың өзін-өзі басқаруының өзара байланысы принципі :

- ұжымдық шешім қабылдауды талап ететін жағдайлар жасау;

- қабылданған шешім үшін, олардың әрекеттері мен әрекеттері үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру;

- топтың әр мүшесін теріс көріністерден қорғау.

4. Динамизм принципі (қызмет түрлерінің тұрақты өзгеруі).

5.5. Шығармашылық даралық принципі: шығармашылық даралық – бұл өзінің шығармашылық әлеуетін толық жүзеге асыратын, дамытатын жеке тұлғаның сипаттамасы.

 

 

 ОҚУШЫЛАРДЫ САУЫҚТЫРУ МЕН ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ НЫСАНДАРЫ


Балалар күндіз болатын / ыстық тамақпен бірге  «Улыбка»  мектеп жанындағы лагері/

Балаларды сауықтыру және демалу, тұрғылықты жері бойынша дамыту мақсатында ұйымдастырылады .Балалар күндіз болатын "Улыбка" жазғы сауықтыру лагері (0-6 сынып)

 

Лагерь қызметінің негізгі бағыттары:

Көркем-эстетикалық ;

Спорттық-сауықтыру;

Азаматтық-патриоттық;

Еңбек, экологиялық

Мектеп жанындағы лагерь жұмысы әртүрлі елдердің қалалары бойынша сырттай саяхат түрінде ұйымдастырылады, бұл оқушылардың халықтардың мәдениеті, тарихы , салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік береді . Мәдениет мекемелерімен бірлескен жұмыс: театр им . Станиславский атындағы театр. Сейфуллин атындағы кинотеатр . Ленин, музыкалық комедия театры, цирк; лагерьдің қызметін әртараптандыруға мүмкіндік беретін өрт бөлімі. Пайдаланылатын жұмыс түрлері-экскурсиялар , жарыстар, ойын – сауық бағдарламалары , танымдық викториналар, адамгершілік – құқықтық тақырыптағы пікірталастар 0-6 сынып балаларының лагерьде демалуына ықпал етеді.

Алдын алу іс-шаралары және жазғы кезеңде төтенше жағдайлардың алдын алу және балалардың өмірін қорғау жөніндегі іс-шаралар

-       Балаларға арналған нұсқаулықтар: «Өрт қауіпсіздігі ережелері», «Серуендеу және серуендеу кезіндегі балалардың мінез-құлық ережелері», «Спорттық іс-шараларды өткізу кезіндегі балалардың қауіпсіздігі», «Су объектілерінде қауіпсіз жүріс-тұрыс және суда зардап шеккендерге көмек көрсету ережелері» және т. б.

-        Медицина қызметкерінің әңгімелері: «Егер денің сау болғың келсе-шынық!», «Есірткінің, темекі шегудің, алкогольді тұтынудың зияны туралы», «Көзді қалай қорғауға болады?»;

-        ӨСБ өкілдерін шақырумен «Өрт кезіндегі қауіпсіздік сабақтары»;

-       КТІ инспекторын шақырумен кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтары туралы профилактикалық әңгіме:

  -        Асфальтта сурет салу конкурстары;

-        Тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша нұсқаулық: «Үйде жалғыз», «Қалалық пәтердегі қауіпсіздік», «Бейтаныс адамдармен мінез-құлық ережелері», «Суда адамның мінез-құлқы мен қауіпсіздігі ережелері», «Дәрігерге дейінгі көмек шаралары»;

Жазғы-сауықтыру лагеріндегі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау.

 Лагерьде болған алғашқы күннен бастап көптеген балалар психологиялық-педагогикалық қолдауды қажет етеді. Лагерьде бұл үшін мүмкіндіктер өте жақсы      Әрбір бала белсенді қатысатын бірлескен іс-шаралар, ойындар, жорықтар оған кейіпкердің жаңа қырларын ашады ,баланың өзін-өзі анықтауы үшін барлық жағдай жасауға ерекше мүмкіндік береді.

  Балалардың жеке ерекшеліктерін және олардың әлеуметтік тұрмыстық жағдайларын білу – баланың лагерьде болуының оң нәтижелерін қамтамасыз етудің қажетті шарты. Көңіл-күй графикасы-бұл топтағы балалардың психо-эмоционалды атмосферасын анықтаудың қарапайым және қарапайым әдісі. Қарапайым формаларды қолдануға болады:

«Шарлар» - кіші отрядтарға жарайды. Балалық шақтағы кез-келген танымал кейіпкер шарларды ұстап тұрады. Шарлар баланың көңіл-күйіне сәйкес түстермен боялған. Ұсыныс: қара түстерді (қара, қоңыр, сұр) енгізбеңіз, оларды көк, жасыл, сиреньмен алмастырыңыз. Бұл күн сияқты әдемі емес, бірақ өте лайықты. Шардың ішіне қағазға тілектерді салып, қоштасу кезінде балаларға сол түстегі шарларды сыйға тартуға болады, бұл «Тамаша  күндерді» білдіреді.

«Эмодзи»- бұл қарапайым және қол жетімді форма, бірақ сүйкімді. Эмодзи-шеңбер және екі көз. Әр кеш сайын күлу мен аяқталады – күлімсіреу, немқұрайлы, қайғылы, айқайлау, құлаққа күлімсіреу және т.б. қиял қаншалықты жеткілікті.

Осылайша, қандай жұмыс түрлері, іс-шаралар балаларға эмоционалды түрде әсер ететінін бақылау және талдау ыңғайлы және осыған сәйкес лагерь мен отрядты жоспарлау қажет. Балалар жеңістер мен жеңілістерге қатты жауап береді , соңғысы олардың өзін-өзі бағалауына қатты әсер етеді. Сондықтан мұғалімдер тек барлық балаларды назардан тыс қалдырмайды. Барлық іс-шараларға қатысушыларды-жеке немесе командалық түрде ынталандырыңыз.Нәтижеге қарамастан еңбекқорлық марапатталуы керек. Олар жас оқушылардың өзін-өзі жоғары бағалауын ескереді, оларды өз іс-әрекетінің (шығармашылық, спорттық, еңбек) нақты тәжірибесі арқылы өз күштері мен мүмкіндіктерін шынымен бағалауға үйрету керек.

Жазғы Мектеп

   Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру формасы. Пәндер бойынша сабақтар, таза ауадағы ойындар, спорттық іс-шаралар , танымдық сабақтар қарым-қатынас , өзара сыйластық және өзара көмек дағдыларын, ұжымдық қызметті қалыптастыруға ықпал етеді.

мақсаты:

  • Ынтымақтастық технологиясын оқыту.
  • Денсаулықты нығайту үшін жағдай жасау.
  • Қарым-қатынас мәдениетін арттыру, достық жеке қарым-қатынасты сақтау
  • орыс, қазақ тілі, математика, тарих пәндері бойынша үлгерімі нашар балалармен түзету жұмыстарын жүргізу.

 

- 5,6,7,8 сынып / 40 оқушы үшін жазғы мектеп ұйымдастырылады./

2022 жылғы 1 маусымнан 14 маусымға дейін.

                    «Жасыл ПАТРУЛЬ»  жасағының жұмысы

5-8 сынып оқушыларын жұмыспен қамту нысаны . Отрядтардың /сыныптардың / жұмысы 1 маусымнан басталады. Бригада 10 жұмыс күні ішінде жұмыс істейді. Жұмыс уақыты-сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін орындалатын жұмыстардың түрлері мен сипаты.

- Оқу-тәжірибелік учаскеде жерді қазу, тыңайтқыш қолдану, тұқым себу, көшет отырғызу, суару, отау, ағаштарды, бұталарды кесу,  клумбаларды қалыптастыру.

Мақсаты мен міңдеттері:

- мектеп аумағын көгалдандыру, мектепті абаттандыру бойынша оқушылардың қызметін жандандыру;

- еңбек қызметін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру;

- еңбекке саналы қажеттілікті қалыптастыру;

- еңбек адамдарына құрмет;

- қоғамдық игілік пен туған табиғатқа ұқыпты және ұқыпты қарау;

- Еңбек және өндірістік тәртіпті тәрбиелеу;

94 оқушыны қамту жоспарланған.

ЭКСКУРСИЯЛАР, ЖОРЫҚТАР

Оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеттерін ашуға, тәуелсіз, жауапты шешімдер қабылдау дағдыларына ықпал етеді;

жасөспірімдер жаңа жағдайда бұрын белгісіз қабілеттерін , дағдыларын көрсетеді;

Оқушылар арасында қарым-қатынас, қажетсіз қақтығыстардан аулақ болу қабілеті дамиды ;

оларды қоршаған адамдарға шыдамдылықпен қарауға үйретеді.

Қала мұражайларына, кітапханаларға экскурсиялар, көркемдік көрмелерге бару және т. б. жоспарлануда.

 

БАҒДАРЛАМАНЫ ЕНГІЗУ КЕЗЕҢДЕРІ

І КЕЗЕҢ:
Ұйымдастырушылық-дайындық (2022 жылғы 20 наурыздан 1 маусымға дейін)

 

Мазмұн қызметі

Мерзімі

Жауаптылар

1

Директор жанындағы жазғы сауықтыру маусымына дайындық туралы кеңес

наурыз – сәуір

Мухамедина Г.К.

Убайдуллаева С.А

2

1-10 сынып параллельдері бойынша ата-аналар жиналысы

25 мамырға дейін

Сынып жетекшілері

3

Оқушылардың жазғы демалысы туралы алдын ала ақпарат жинау

14 мамырға дейін

Сынып жетекшілері

4

2022 жылдың жазында Қалалық білім басқармасына оқушыларды сауықтыру және жұмыспен қамту туралы есеп

 сәуір-мамыр

Убайдуллаева С.А.

Евстафьева Т.В.

Новикова Д.А.

5

Лагерь бастығы лауазымына үміткерлермен маусым бойынша , тәрбиешілермен әңгімелесу

14 мамырға дейін

әкімшілік

6

 

Лагерьді орналастыру үшін үй-жайларды дайындау :

- спорт залы

- асхана

- кабинеттер

31 мамырға дейін

Убайдуллаева С А

Багжанова Ш.З

7

Дайындау:

- ойын жабдықтары

- спорттық жабдықтар

- кеңсе тауарлары

- муз. аппаратура

31 мамырға дейін

 

Убайдуллаева С.А.

Новикова Д.А.

Балтағазы А К

 

                                              

 

                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   IIКЕЗЕҢ:

Жарнамалық-ақпараттық(2022 жылғы 20 сәуірден бастап 31 мамырды қоса алғанда)

Мазмұн қызметі

мерзімі

жауаптылар

1

Оқушылар арасында «Жаз келе жатыр!»

20сәуірден бастап

Марущенко Л.С.

2

 

Мектептен тыс мекемелермен бірлескен жұмысты ұйымдастыру:

- Әуезоватындағы кітапхана

- БЖС

- Өрт сөндіру бөлімі

- БЖСМ

- Театрлар, мұражайлар

1 маусымға дейін

Огородник НВ

Ханина Г.В.

Новикова Д.А.

Балтағазы  А К

 

 

3

«Жасыл патруль»жасағының жұмыс кестесін жасау

20 мамырға дейін

Убайдуллаева С.А.

Сынып жетекшілері

 

4

Лагерьге ақылы және тегін баратын балалардың тізімін нақтылау

20 мамырға дейін

5

1-11 сынып оқушыларына ҚТ,ЖҚЕ, ӨҚЕ ережелері, суда өзін-өзі ұстау ережелері бойынша нұсқаулық

20  мамыр-25мамыр

Сынып жетекшілері

6

«Улыбка»мектеп жанындағы лагерінің жұмыс жоспарын, күн тәртібін әзірлеу

31 мамырға дейін

Убайдуллаева С.А

Новикова Д.А.

Огородник НВ

Ханина Г.В.

 

.

7

СЭС және ӨСБ-да лагерь ашуға рұқсат алу

31 мамырға дейін

 Убайдулаева С.А

Багжанова Ш.З.

 

IIIКЕЗЕҢ:

Жұмыс істеуі (2022 жылғы 1 маусымнан 10 шілдеге дейін)

Мазмұн қызметі

мерзімдері

жауаптылар

1

Мектеп жанындағы лагерь жұмысы

01.06.-14.06

20.06.-05.07.

Новикова Д А.

Кусмарцева Н.Ф.

2

Тамақсыз спорт алаңы

19.07.-01.08.

 

Жантлесова Ш.Х.

 

3

«Жасыл патруль»  жасағының жұмысы

Маусым – шілде

Багжанова Ш.З.сынып жетекшілері

 

4

Жазғы мектеп

26.05.22ж.17.06.22ж.

Рымтаева А С

Сынып жетекшілері

 

5

Жорықтар . экскурсиялар

  Маусым  - шілде

Лагерьдің бастықтары

6

 Мектептің ГДН-мен алдын алу бойынша бірлескен жұмысы

Жазғы кезеңде кезбе және құқық бұзушылықтар:

- есептетұрған оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыруды бақылау . есепке алу;

- базарлар , сауда нүктелері бойынша рейдтер;

- пәтерлерге бару

Июнь- август

 

Убайдуллаева С.А

 

әлеуметтікпедагог- Евстафьева Т.В.

мектепинспекторысынып жетекшілер

 

                                                         IV  КЕЗЕҢ:

Рефлексия (2022 жылғы 25 тамыздан 15 қыркүйекке дейін )

Мазмұн қызметі

мерзімдері

жауаптылар

1

Жазғы сауықтыру маусымын талдау

Тамыз айында педкеңесінде

Убайдулаева С.А

2

Сайыстар:

- «Мен жазды қалай өткіздім»әңгімелері 5-8 сыныптар

- «Көңілді демалыс» суреттері

2-4 сыныптар

қыркүйек

Сынып жетекшілері

Балтагазы А.К.

Марущенко Л.С.

3

Жазғы кезеңде құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша ГДН  бірлескен жұмысты талдау

 Қыркүйек

Алдын алу кеңесі

Убайдулаева С.А

 

Евстафьева Т.В.

 

                  БАҒДАРЛАМАНЫ  ӘДІСТЕМЕЛІК  ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

Мазмұн қызметі

мерзімі

жауаптылар

1

Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру бойынша әдістемелік әдебиеттерді таңдау

Мамыр бойы

 

Лагерьдің бастықтары

 

 

КАДРЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

Мектеп жанындағы «Улыбка»  лагерін екі маусым бойы және жазғы алаңның жұмысын ұйымдастыру жоспарлануда:

I Маусым-01 маусымнан 14 маусымға дейін

 

Лагерь бастығы - Новикова Д. А.

Мед. қызметкері - Коробицына О. Н.

Тәрбиешілер - Маишева З. Ж. Ханина Г. В.

Аға тәлімгер - Балтағазы А. К.

Физ. жетекшісі - Булатов Д. И.

 

II маусым-16 маусымнан 30 маусымға дейін

 

Лагерь бастығы - Огородник Н.В.

Мед.қызметкері – Коробицына О.Н.

Тәрбиешілер– Онуфриенко Т.А.Жукова Е.В.

Аға тәлімгер – Балтагазы А.К.

Физ.жетекшісі –Булатов Д.И.

 

 

Жазғы лагерьге 0-7 сыныптардың 60 оқушысын қабылдау жоспарлануда. Тамақтану құны - 800 теңге.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР

№ 88 ЖОББМ КММ  «Жаз – 2022» бағдарламасын жүзеге асыру:

- лагерьде қызықты және мазмұнды демалыс өткізу.

- балалардың өмірін қызықты әлеуметтік-мәдени Оқиғалармен толықтыру.

- оқушылардың сауықтыру процесін , олардың еңбек, бос уақытын өткізуді қамтамасыз ету бойынша жағдайлар жасау ;

- балалар мен жасөспірімдерді ұйымдастырылған демалыс түрлерімен қамтуды 200 оқушыға дейін ұлғайту.

-балалардың шығармашылық белсенділігін, баланың шығармашылық іс-әрекеттегі өзін-өзі дамыту деңгейін көтеру;

- әртүрлі жастағы жасақтардың қызметі барысында басқару және өзара көмек дағдыларын дамыту;

- - қазақстандық патриотизм сезімін, халықтардың тарихы мен мәдениетіне құрмет сезімін қалыптастыру , оқушылардың ой-өрісін кеңейту ;

- "Жасыл патруль" жасағындағы бірлескен еңбек қызметі оқушылардың практикалық қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге көмектеседі ;

- "тәуекел тобындағы" жасөспірімдердің жазғы демалысын ұйымдастыру, мектеп оқушыларының қаңғыбастық ,қайыршылық жағдайларын болдырмау

- балалардың жол-көлік жарақатын азайту

- жазғы демалысты ұйымдастыру сапасын арттыру.

 

Жазғы демалыс-бұл балалар қызықты таныстарға, пайдалы хоббиге, іс-шараларға толы "өз өмірлерін жасай" алатын кезең. Мектеп әкімшілігі әр бала үшін осындай мүмкіндіктерді орындауға тырысады. Ал, мектеп оқушысы жазғы демалыс кезінде, мектеп алаңдарында, лагерьлерде емес, өзін еркін, еркін, тәуелсіз сезінеді?!

Жазғы демалыс кезінде бір жыл ішінде жинақталған шиеленістің бәсеңдеуі, жұмсалған күштердің қалпына келуі, денсаулық, шығармашылық әлеуеттің дамуы бұрыннан белгілі

Балаларымыз жақсы демалуы үшін жалпы күш-жігер мен күш жұмсаймыз.