Психологтар әдептілік бізге кез-келген сұхбаттасушыны жеңуге көмектеседі дейді. Алайда, біз әрқашан "сиқырлы" сөздерді дұрыс қолданамыз ба?
* Сәлем-сәлем!
- Бір кездері адамдар кездесу кезінде барлық салттық биді орындауға мәжбүр болды. Енді оны бастың жеңіл түйіні алмастырады. Бірақ денсаулық, Қайырлы таң, күн немесе кеш кезінде тілек өзгеріссіз қалады.
- Ер адам әйелді, кішісін - қарт адамды, бағыныштысын - басшыны қарсы алады.
- Кешіккен адам жиналған қонақтарды бірінші болып қарсы алады.
- Сұхбаттасушымен бірге тұрып, оның көзіне қараңыз.
* Барлығына рахмет!
- Тіпті кішігірім қызмет үшін Алғыс айту қиын. Дегенмен, жақсы сөз және мысық жақсы, сондықтан алғыс айтпаңыз!
- Сыйлық пен көмек үшін қайта алғыс айтуға болады.
- Жауап ретінде кішкене сыйлық беріңіз.
Алғыс айту уақтылы болуы керек.
* Мейірімді болыңыз...
- Сіздің кез-келген өтінішіңіз, тіпті елеусіз болса да, "Өтінемін","өтінемін" және т. б. сөздермен бірге жүруі керек.
- Кінәні түзету қажет болған жағдайда "Сиқырлы" сөздер алмастырылмайды.
- Үшінші тұлғалар арқылы кешірім сұрамаңыз.сіздің әрекетіңіз қаншалықты жаман болса да, батылдық танытып, жеке кешірім сұраңыз.
- Егер біз елеулі қателік туралы айтатын болсақ, кешірім сұрамаңыз, бәрін әзілге айналдырыңыз, әйтпесе сіз сұхбаттасушыны одан сайын ренжітесіз.
- Кешігіп қалу-кешірім сұрауға да себеп, бұл тек іскерлік кездесулерге ғана емес, сонымен қатар кездесулерге де қатысты.