Есте сақтау әдістемесі: ақаусыз жұмыс істейтін ми жұмысының схемасы
Психолог Алек Мейс әзірлеген есте сақтау әдістемесі - есте сақтауды жақсартудың және көптеген ақпаратты игерудің тиімді тәсілі. Ол ми жұмысы туралы ғылымға негізделген және бірнеше қадамнан тұрады.
Ол қалай жұмыс істейді:
1.Зерттеу және қайталау: Материалды оқығаннан кейін бірден оны қайталаңыз.
2.20 минуттан кейін қайталау: Осы уақыт ішінде миыңыз ақпаратты белсенді өңдеуді жалғастырады.
3.Ұйқыдан кейін қайталау: Ұйқыдан кейін дереу материалды қайталауды ұйымдастырыңыз, миыңыз ақпаратты өңдеу режимінде.
4.Бір тәуліктен кейін қайталау: Материалды бір күннен кейін есте сақтау үшін оған оралу маңызды.
Бұл балаларға қалай көмектеседі:
Бұл әдістеме балалардың жадын, шоғырлануын және назарын жақсартуға көмектеседі. Ақпаратты белгілі бір уақыт аралығында қайта зерделеу оны ұзақ мерзімді жадыға бекітуге және оқыту процесін неғұрлым тиімді етуге көмектеседі.
Жас шектеулері:
Бұл әдістемені 4-5 жас және одан жоғары балаларды оқыту үшін пайдалануға болады. Алайда, кiшi балалар үшiн олардың жас ерекшелiктерi мен оқыту тәсiлдерiн ескере отырып, бейiмделу қажет болуы мүмкiн.