Коммунальное государственное казенное предприятие "Ясли-сад"…
КГКП "Ясли-сад" «Ақбота»

Мұғалімдерге арналған "күшті буын"іскерлік ойыны

                       Мұғалімдерге арналған "күшті буын"іскерлік ойыны

Мақсаты: Мектепке дейінгі балалар жағдайында адамгершілік-патриоттық тәрбие беру мәселелері бойынша педагогтардың педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру.

Міндеттері:

1. Мектеп жасына дейінгі балаларға адамгершілік-патриоттық тәрбие беру бойынша семинарға қатысушылардың білімдерін нақтылау және бекіту;

2. Патриоттық тәрбие жұмысының формалары мен әдістері туралы мұғалімдердің білімдерін қорытындылау;

3. Педагогикалық такт көрсете отырып, ойын барысында өзінің және басқа қатысушының іс-әрекетін талдау тәсілін дамыту;

4. Өлкетану семинарына әр қатысушының ой-өрісін кеңейту

Өткізу формасы:іскерлік ойын

Алдын ала жұмыс:

- осы мәселе бойынша әдебиеттерді зерттеу;

- «Мықты буын»  ойынына атрибуттарды дайындау.

Семинар-практикум барысы

Құрметті әріптестер, мен сіздерге "Мықты

буын " іскерлік ойынын ұсынамын.

Кез келген кәсіпті бастамас бұрын әрқашан теориялық сауатты білімді болу керек. Ендеше, ойынымыздың басында балабақшамызда адамгершілік-патриоттық тәрбиенің ұйымдастырылуы туралы қысқаша айтып өткім келеді.

Патриоттық тәрбие – әсер етудің мақсатты процесі

патриотизмді Отанға деген сүйіспеншілік,ар-намыс пен адалдықпен оған қызмет етуден көрінетін қасиет ретінде дамыту мақсатында жеке тұлғаны қалыптастыру.

Мектеп жасына дейінгі балалардың патриоттық сезімін тәрбиелеу күрделі және ұзақ мерзімді, мұғалімнен үлкен шабытты  және жеке сенімділікті талап ететін  өте қиын жұмыс. Бұл барлық жас топтарында, әр түрлі қызмет түрлерінде сәйкес әртүрлі бағыттар жүйелі түрде жүргізілуі керек:

- жақын адамдарға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу,

- балабақшаға,

- туған жеріңе

- еліңізге.

Міндеттері:

- туған жерге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру (өз үйіне, отбасына,

балабақша, қала);

- рухани-адамгершілік қатынастарды қалыптастыру;

- өз халқының мәдени мұрасына деген сүйіспеншілікті дамыту;

- ұлттық қасиеттерге деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу;

- балаларды мемлекеттің рәміздерімен (елтаңба, ту, әнұран) таныстыру;

- өз халқының өкілі ретінде өзін-өзі бағалау;

- өзге ұлт өкілдеріне, оларға деген төзімділік

құрдастар, ата-аналар, көршілер, басқа адамдар.

Бұл міндеттер балалар іс-әрекетінің барлық түрлерінде шешілуі керек:

ұйымдастыру қызмет, ойындарда, жұмыста, күнделікті өмірде - өйткені олар балаға тек патриоттық сезімдерін ғана емес, сонымен қатар оның үлкендермен және құрдастармен  қарым-қатынасын қалыптастырады.

Жұмысты келесі тақырыптар бойынша жоспарлаған жөн:

- менің жанұям;

- менің көшем;

-менің балабақшам

Баланы адамгершілікке, патриоттыққа тәрбиелеу – кешенді педагогикалық

процесс. Ол адамгершілік сезімдерді дамытуға негізделген. Отанға деген сезім.

Ол баланың өз отбасына, ең жақын адамдарына деген көзқарасынан басталады. ана, әке, әже, ата. Бұл оны өз үйімен және жақын маңайымен байланыстыратын тамырлар .

А.С.Макаренконың өсиетінде «Сенің отбасыңда және сенің басшылығыңда

болашақ азамат өсіп келеді. Елде болып жатқанның бәрі де сенің жан дүниең, ойың арқылы балаларға жетуі керек».

Мұғалімдер өз жұмысында келесі әдістерді қолдана алады:

1. Қажетті заттарды көрсетумен және балалардың тікелей бақылауымен біріктірілген әңгіме, мұғалімнің түсіндірмесі;

2. Балалармен ел, туған жер туралы әңгімелесу;

3. Балалармен ән, тақпақ, мақал-мәтел, мәтел оқу, оқу

ертегілер, музыка тыңдау;

4. Балаларды халықтық сәндік кескіндемемен таныстыру.

Ол үшін әртүрлі жұмыс формалары қолданылады:

-мақсатты серуендер,

-экскурсиялар,

-әңгімелер,

-танымдық ойындар,

-көркем әдебиет оқу,

-мерекелер, ойын-сауық,

-кештер, демалыс, викториналар.

Ал жыл бойы мұғалім балалардың бұрын үйренгеніне бірнеше рет қайтып оралады. Кейбір тақырыптар әр жас тобында белгілі бір күрделілікпен қайталанады.

Технологиялар:

- жобалық іс-шаралар;

- мұражай педагогикасы;

- «Уақыт өзенімен саяхат»

Ал енді, құрметті әріптестер, мен сендерге қораптан жетон таңдап, командаларға бірігуді ұсынамын.

Ойынережесі:

Жетонды таңдауарқылысізқайкомандадаболатыныңыздыанықтадыңыз. Біздебарлығы4команда. Сіздіңүстеліңіздеқоңыраубар. Сіздіңміндетіңіз: сұрақтысоңынадейінтыңдаңыз, ойланып, қоңыраусоғыңыз. Қоңырауды біріншіболыпсоққанкомандажауапбереді. Дұрысжауапүшінкомандажетоналады.

Әрбір команданың міндеті - олардың эрудициясы мен реакция жылдамдығын көрсету. Соңында

Іскерлік ойынымызда қазылар алқасы жетондарды санайды.

№1 тапсырма

Команда капитанын таңдаңыз, соған байланысты команда атын ойлап табыңыз

семинар тақырыбы.

Топпен таныстыру.

№2 тапсырма

Мен барлық командаларға сұрақ қоямын, сендердің міндеттерің қоңырау соғып дұрыс жауап беру.

1.Дүние жүзі халықтарының мәдениеті мен тұрмысын зерттейтін тарих ғылымы, олардың шығу тегі, этникалық тарихы және мәдени әсерлері?

 (Этнография.)

2.Қазақстанның Елтаңбасында не бейнеленген?

3.Бала тәрбиесіне бірінші кезекте кім жауапты? (Ата-аналар.)

4. «Өз Отаныңа, халқыңа деген адалдық пен сүйіспеншілік»

(Патриотизм.)

5. Мектепке дейінгі жаста патриоттық тәрбие берудің бір саласы?

(Туған өлкемен таныстыру.)

6.Әлеуметтік қамтамасыз ететін арнайы саяси институт

халықтың қауiпсiздiгiн, елдiң қорғанысы мен қауiпсiздiгiн? (Мемлекет.)

7.Казақмузыкалық аспаптар аттарын ата.

8. Батырлар есімдерін ата.

9. Бірге өмір сүретін және ортақ нәрселерді бөлісетін жақын туыстар жиынтығы (Отбасы.)

№3 тапсырма

Үстеліңізде конверт жатыр. Онда кесілген, аралас мақал-мәтелдер бар.

Сіздің міндетіңіз - оларды мүмкіндігінше тез құрастыру.

Еңбек туралы мақал-мәтелдер.

Отбасы туралы мақал-мәтелдер.

№3 тапсырма

Үстеліңізде конверт жатыр. Онда кесілген, аралас мақал-мәтелдер бар.

Сіздің міндетіңіз - оларды мүмкіндігінше тез құрастыру.

Еңбек туралы мақал-мәтелдер.

Кто любит труд, того люди чтут.

Есть терпение, будет и умение.

У лодыря что ни день, то лень.

Еңбегіне қарай — құрмет,

Жасына қарай — ізет.

Отбасы туралы мақал-мәтелдер.

Вся семья вместе, так и душа на месте.

Не будет добра, коли в семье вражда.

Согласие да лад - в семье клад.

Согласную семью горе не берёт.

Өз балаңды өскенше бағасың,

Немереңді өлгенше бағасың.

Жер туралы мақал-мәтелдер.

Кто мать - сыру землю любит, тот голоден не будет.

Добра мать до своих детей, а земля – до всех людей.

Без хозяина земля – круглая сирота.

Нет плохой земли, есть плохие хозяева.

Туған жер - тұғырың,

Туған ел - қыдырың.

Достық туралы мақал-мәтелдер.

Дружба крепка не лестью, а правдой и честью.

Взаимное доверие – основа дружбы.

Человек без друзей, что дерево без корней.

Жолдасы көптің — олжасы көп

Тапсырманы бірінші орындаған топ 4 жетон алады. Екінші -3

жетон. Үшінші орындаған команда 2 жетон алады. Соңғы – 1 жетон.

Задание № 4

1. Мемлекеттік егемендігі және белгілі шекаралары бар  ірі аймақ

? (Ел, мемлекет)

2. Казак әйелдерінің бас киімі? (Сәулкеле)

3.Күш пен қайратты, Отан үшін төгілген қанды бейнелейтін тудың түстерін ата.

4. Патриотизм дегеніміз не? (Отанға, оның табиғатына, мәдениетіне, адамдарына  деген адалдық пен сүйіспеншілік).

№ 5 тапсырма

«Халық өнерінің түрлері» ойыны

Үстелде жұмбақтар салынған конверт бар, суретті құрастырып, өнер түрін атау керек.

№ 6 тапсырма 

1.Бір ұрпақтан ұрпаққа не қалды, неден мұра қалды

алдыңғы ұрпақтар? (Дәстүр.)

2. Бала іс-әрекетінің материалдық объектілерінің жүйесі, функционалдық оның рухани және физикалық дамуының мазмұнын модельдеу. Бұл не?

(Пәндік-кеңістіктік даму ортасы.)

3.Түпнұсқалығы, басқалардан айырмашылығы. (Жеке басын куәландыратын.)

4. Белгілі бір мемлекеттің тұрақты халқына жататын адам

және барлық адамгершілікті пайдаланады, осы мемлекеттің барлық міндеттерін орындайды

(Азамат.)

5. Қыспен қоштасу мерекесіндегі ғұрыптық ас. (Құймақ.)

6. Басқа адамдардың пікіріне, сеніміне, мінез-құлқына төзімділік. Бұл не?

(Төзімділік.)

7. Балалардың өмірлік іс-әрекетінің негізгі аспектілерін қамтитын құжат,

басқаша айтқанда, оқу-тәрбие процесінің үлгісі болып табылады.

(Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы.)

8. Ұлттық болмысты ашып, қалыптасу құралы

патриоттық сезімдер? (Фольклор.)

Біз барлық тапсырмаларды орындадық, енді жетондар санын санаймыз.

Сонымен, қазылар алқасының сөзі.

Іскерлік ойынымызды Милена  Скакованың өлеңімен аяқтағым келеді.

           Родина

Казахстан — Родина моя!

Любимая, могучая страна.

В ней люди мирно все живут,

Красивую природу берегут.

Я горжусь, что здесь я рождена!

Казахстан — Родина моя!