Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№10 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

жұқа
тонкий
Question answer
Всего ответов: 189
Новых вопросов: 1
15.02-20.02 2016 жыл аралығында бастауыш сыныптарда өтетін әдістемелік апталығының жоспары

«Келісемін»                                                                                                                                                                                                     « Бекітемін»

___________                                                                                                                                                                                                    Мектеп директоры

Мектеп директорыныңт ғылыми                                                                                                                                                                 Т.Т.Нуркишева

жұмыстар жөнінен орынбасары

Маймурунова Қ.А

 

15.02-20.02  2016жыл аралығында бастауыш сыныптарда

өтетін әдістемелік апталығының жоспары

III - тоқсан

Тақырыбы:«Өз тілін  сезбеген бала — ана сүтін татпаған  жетіммен тең.»

Мақсаты:Сөздік қорларын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге баулу, тілге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

 

Мұғалім аты-жөні

сынып

күні

кабинеті

уақыты

тақырыбы

1

 

2-4-сыныптар

 

 

 

1-4сыныптар

15.02

 

 

Ашылуы

«Тіл-ұлы байлық»қабырға газет сайысы

 

 «Қазақ тілі»сөзжұмбақ шешу

2

Зарыххан.А

 

 

 

 

Калиякбарова.Ж.Ж

1-4-сыныптар

 

16.02

 

 

 

 

 

313

 

 

 

 

 

16.00

«Сүйемін туған тілді - анам тілін»

     Шығарма жазу

 

 

 «Жүзден жүйрік,мыңнан тұлпар» интел ойын

3

Зарыххан.А

 

 

1-4 -сыныптар

17.02

313

16.00

«Фариза,Фаризажан,Фариза қыз»мәнерлеп оқу сайысы

 

4

Искакова.Г.

Болатова .Ж

1-сыныптар

 

18.02

313

11.00

«Ұр тоқпақ» ертегілер еліне саяхат

 

5

Койшыгарина.М

4-сынып

20.02

311

 

«Тапқырлар»  инт.ойын

6

Зарыххан.А

 

Бастауыш сынып мұғалімдері

1-4 сыныптар

21.02

201

11.30

Қазақ тілі мен әдебиеттен олимпияда

  Қорытынды

 

Авторство: