Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№10 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

сараң
скупой
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 189
Жаңа сұрақтар: 1
Хабарландыру

Қарағанды ​​облысы білім басқармасының Қарағанды ​​қаласының білім бөлімі «№ 10 ЖББМ » коммуналдық мемлекеттік мекемесі мемлекеттік қызметшілердің бос лауазымдарына орналасуға конкурс  жариялайды.

Бос орын Мұғалім дефектолог 0,25 ставка (негізгі қызметкердің бала күтіміне байланысты демалысы кезінде).

 Білім беру ұйымының атауы: Қарағанды ​​облысы білім басқармасының Қарағанды ​​қаласының білім бөлімі «№ 10 ЖББМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Орналасқан жері: 100029 Қарағанды ​​облысы, Қарағанды ​​қаласы, көш. Ермекова 102, телефон нөмірі (87212) 430732, электрондық пошта мекенжайы sch10@kargoo.kz.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген  мерзімге сай  құжаттарды электронды түрде мектеп поштасына жібереді немесе қағаз түрінде мектептің қабылдау бөліміне әкеледі.

Біліктілік талаптары:

«Арнайы білім» бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат.

Еңбекақы еңбек өтіліне және білім деңгейіне байланысты

Жалақы 42000-50000

  Құжаттарды қабылдау мерзімінің күні мен уақыты:19.08.2022 - 26.08.2022 ж. 09:00-ден 17:00-ге дейін (түскі ас 13:00-ден 14:00-ге дейін)

қажетті құжаттар тізімі:

1) конкурсқа қатысу үшін берілген өтінімге құжаттардың тізбесі қоса ұсынылады (Қазақстан Республикасының  Білім және ғылым 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына сәйкес ҚР Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 бұйрығымен өзгерту енгізілді. Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларының 10-қосымшасына сәйкес ) .

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін)

 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);

4) педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасы нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысандағы денсаулық жағдайы туралы анықтама. » (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген)

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымның анықтамасы;

9) соттылықтың  болуы не болмауы  туралы анықтама;

10) бұрынғы жұмыс орнынан үміткерге қолданылған жазалар мен көтермелеулер (бар болса) көрсетілген мінездеме.

11) ҰБТ сертификаты немесе оқытушы, педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, оқытушы-мастер біліктілік санатының сертификаты;

12) мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін лауазымдарға тағайындау, қызметтен босату қағидаларына 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған бағалау парағы;

13) үміткер, бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіптік деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар) ұсынады;

14) Құжаттар тізбесінде көрсетілген құжаттардың бірінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар:

Лауазымдық міндеттері:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік, медициналық-педагогикалық және түзеушілік қолдау туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдары. және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері.      Өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетудің мемлекеттік стандарттары;

арнайы педагогика;

оқу процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;

арнайы білім берудегі соңғы жетістіктер;

педагогикалық этика нормалары;

еңбек заңнамасының негіздері, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер

Лауазымдық міндеттері:

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық сараптама жүргізеді және оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалайды;

дамуында кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуының бұзылыстарын жеңу үшін жеке оқу, жеке дамытатын, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және енгізеді және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар) өткізеді;

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

басқа педагогтармен және мамандармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді, білім берудегі инклюзивтілік қағидатын жүзеге асыруға ықпал етеді;

басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жүзеге асырады;

 тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және басқа да заңды өкілдерге оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану мәселелері бойынша кеңес береді;

жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты мен үлгілік оқу жоспарларының талаптарына сәйкес білім берудің әртүрлі нысандарын, білім беру технологияларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

түзету, оңалту орталықтары, аутизм орталықтары және басқа орталықтар) мүмкіндігі шектеулі балаларды арнайы педагогикалық тексеруден өткізеді;

арнайы білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауға қатысады;

психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің, оңалту орталықтарының, аутизм орталықтарының арнайы оқытушысы білім беру ұйымының жоспары мен кестесіне сәйкес жеке, топтық және топтық сабақтарды жүргізеді;

жеке оқу, жеке әзірлейтін, түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлейді және енгізеді және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар) өткізеді;

олардың кәсіби құзыреттілігін арттырады;

әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның толерантты көзқарасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;

Конкурс  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңының 5-бабының 35) тармақшасына сәйкес, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ақпандағы бұйрығына өзгерістер енгізу туралы «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мемлекеттік ұйымдарының басшыларын байқау арқылы ауыстыру және мектепке дейінгі білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшылары лауазымдарына байқау тағайындау қағидаларын бекіту туралы» 2012 жылғы 21 № 57 қаулысына өзгерістер енгізу туралы орта білім және қосымша білім берудің білім беру бағдарламалары «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 22 қарашадағы No 568 бірлескен бұйрығы.

Байқау өтетін күні мен орны: Қарағанды ​​қаласы, «Қарағанды ​​облысы білім басқармасы» ММ «Қарағанды ​​қаласының білім бөлімі» ММ «№ 10 ЖББМ » 31 тамыз 2022 ж., сағат 10.00.

Авторство: