Бастауыш сынып мұғалімі Мяленко Марина Васильевна топтық жұмыстар кіші сыныптың оқушыларына ұйымдастырушылық қызметіне әсер етеді.
Орта буында пайда болатын тұлға ретінде қалыптастыру барысында балалар арасындағы мінездерінің ауысуы, психологиялық қиын жүйесіндегі мәселелер жайында орта буындарға беретін математика мұғалімі Д.А. Сулейменова айтты.
Топтық жұмыстарды 10 және 11 сыныптардағы енгізу кезінде сабақтың жартысы екпінмен араласты. Сондықтанда жоғары сыныптарға топтық оқыту сабақтарын дифференциалды жаттығулар қолданып өткізу керек. Өзінің тәжірибесімен жоғары сыныптардағы география мұғалімі Петрова Светлана Владимировна бөлісті.
Жоба шешімі:
1. Ішкі мектептің желілік бірлестігінде пәнарлақы мұғалімдерге әртүрлі әдістемелік тәжірибелерімен бөлісу үшін жеке блок құру.
2. Сабақтарға төмен оқитын балалар мен оқушылардың арасындағы топтық жүйесін енгізу (пәнаралық мұғалімдер)
3. Заманауи сабақтарда төмен дәреже көрсеткен мұғалімдердің оқыту сабақтарын бақылау (директордың ОТЖ жөніндегі орынбасарлары)
Байланыс телефондары