«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№95 мектеп-гимназия" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Жау, дұшпан, қас
враг, неприятель.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 228
Жаңа сұрақтар: 24

Психологиялық қызмет

Жұмыстың негізгі мақсаты

Оқушыларға оқу және тәрбие үрдісінде психологиялық көмек көрсету.

Қызметтің мақсат пен міндеттері:

- оқушылардың, ата-аналарының (заңды өкілдерінің), педагогикалық қызметкерлердің және білім үрдісінің басқа да барлық қатысушыларының денсаулығын қорғау үшін психологиялық жағдайды қамтамасыз етуші және білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес дамудың әлеуметтік жағдайын жасауда әкімшілік пен педагогикалық ұжымға көмек көрсету;

-   оқушылар бойында мамандық алуға, өмірде табыс пен жетістікке жетуге қажетті психологиялық білім мен дағдыларды қалыптастыруда көмек көрсету;

- оқушыларға қабілет пен қызығушылыққа, денсаулық жағдайына байланысты өз мүмкіндіктерін анықтауға жәрдемдесу;

- педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналарға (заңды өкілдерге) оқушыларды тәрбиелеуде, бойларында адамгершілік, мейірімділік, жауапкершілік, басқа тұлғаның құқықтары мен бостандығына нұқсан келтірмей белсенді әлеуметтік өзара әрекет ету қабілетін қалыптастыруда көмек көрсету.

Негізгі этикалық қағидалар:

         № 95 МГ педагог-психологтары жұмыс барысында халықаралық қоғамдастық психологтары жұмысында қабылданған, кәсіби стандарттарға сәйкес қағидаларды басшылыққа алады: 

құпиялылық; құзыреттілік; жауапкершілік; этикалық және заңгерлік құзыреттілік; психологияны білікті насихаттау; клиенттің саулығы; кәсіби қоғамдасу; клиентті тексеріс мақсаты мен нәтижесі туралы ақпараттандыру.

Психологиялық қызмет 2005 жылдан бастап сүйемелдеу моделінде жұмыс атқарады (авторы М.Р.Битянова)

Психологиялық қызмет тұжырымдамасының жобасы әзірленген.

Сүйемелдеу психологтың өзара байланысқан үш міндет белгіленген тұтас қызметі ретінде қарастырылады:

-   оқытудың түрлі кезеңінде баланың психологиялық даму ерекшеліктерін жүйелі түрде бақылау;

-   педагогикалық ортада оқушылардың тұлға ретінде дамуы мен олардың табысты оқуы үшін психологиялық жағдай жасау;

-   психологиялық даму мен оқуда қиындықтар бар балаларға көмек көрсету үшін арнайы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау.

Сүйемелдеудің негізгі кезеңдері аясында  мектеп психологы қызметінің мазмұны

мектептің бастауыш буынында бейімделу; орта буынға көшу; орта буында бейімделу; жасөспірімдік кезең; жоғары буында бейімделу.