Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа…
КГУ "Общеобразовательная школа №61"

Изучаем казахский язык

Күту, тосу
ждать.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 43
Новых вопросов: 0

Алгебра

Мұғалімі: Билисова А.Р.

Сыныбы: 9 а

Сабақ № 72.            

 Күні: 04.03.2016

Сабақтың тақырыбы:     §22.     Қосу формулаларына қайталау есептері.

Мақсаты: Екі бұрыштың қосындысы мен айырымындағы тригонометриялық функциялардың формулаларын үйрету, осы формулаларды тригонометриялық функцияларды тепе – тең түрлендіруде қолдана білуді меңгерту. Оқыту нәтижесі: Екі бұрыштың қосындысы мен айырымындағы тригонометриялық функциялардың формулаларын біледі, осы формулаларды тригонометриялық функцияларды тепе – тең түрлендіруде қолдануды үйренеді Түйінді идеясы: Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының тригонометриялық функцияларын сол бұрыштардың тригонометриялық функциялары арқылы өрнектейтін формулаларды қосу формулалары деп атайды.

Түрі:  Топтау, топтық, жеке жұмыс

Ұйымдастыру:   Ынтымақтастық  атмосфера орнату.

Психологиялық тренинг. « Жұбыңды   тап  »

Радианмен (градуспен) берілген  бұрыштың мәні  бойынша жұптасады.

 =30о ,        =45о , ,     =270о,   = 210о

=60о ,          =90о ,        =120о,              = 225о

=135о ,        =150о , 360о,=240о,=300о,=315о ,  =330о

Бұрыштың  градустық өлшемдерінің  ширекте орналасуы  бойынша  топқа бөлу.

1 топ- I  ширек            2топ- II  ширек    3топ- III ширек4топ- IV ширек

Бүгінгі сабақта өз білімдеріңді өздерін бағалап отырасыңдар.

Ол үшін сіздерге «Сәттілік» картасы қажет болады. Оған аты-жөндеріңді жазасыздар.Парақта бүгінгі сабақтың тапсырмалары келтірілген. Әрбір дұрыс орындалған тапсырманың тұсына «плюс» таңбасын қойып отырасыздар. Сабақ соңында әр оқушы өз жинаған «плюс»-тарын санап, өз білімін бағалай алады. Әрине бұл жұмыс шындықты, жауапкершілікті талап етеді. Мен сіздердің шыншыл адам екендеріне сенемін. Ал енді сабағымызды бастайық.  

“Білім алудың негізі – қайталау”

Қайталау есептері    «Сәттілік»  картасында 

1) Берілген бұрыштар қай ширекке тиісті:

а) 36°; б) 340°; в) -270°  г) -125°

2) Берілген функцияның таңбасы қандай:

а) cos 280 °           б) sin 179° ;

в) tq 500°              г) ctq 359°

Топтық жұмыс беріледі:  ІІІ деңгей  тапсырмасы:  Жауаптары :  , 0;

ІІ деңгей  тапсырмасы:  Жауаптары :  0; 1;   ;1

І  деңгей  тапсырмасы

І.     №354   (а)   sinα=      және cosβ=, 

  sin (α+ β)=sinαcosβ+ cosαsinβ формуласын қолданамыз. Ол үшін  алдымен cosα мен  sinβ  -ның мәнін анықтаймыз.

сos 2α=  1- sin α= ;

sin 2β=  1- cosα= ; Сонда sin (α+ β)=       

ІІ.    №354(ә)    sinα=      және cosβ=, 

cos(α +β)=cosαcosβ- sinαsinβ    формуласын қолданамыз. Ол үшін  алдымен cosα мен  sinβ  -ның мәнін анықтаймыз.

сos 2α=  1- sin α= ;

sin 2β=  1- cosα= ; Сонда cos(α + β) =        

ІІІ.     №354(б)    sinα=      және cosβ=, 

cos(α - β)=cosαcosβ+ sinαsinβ    формуласын қолданамыз. Ол үшін  алдымен cosα мен  sinβ  -ның мәнін анықтаймыз.

сos 2α=  1- sin α= ;

sin 2β=  1- cosα= ; Сонда cos(α - β) =        

ІV.    №354(в)     sinα=      және sinαβ=  -  , 

tg (α+β)=     формуласын қолданамыз. Ол үшін  алдымен cosα мен  cosβ-ның мәнін анықтаймыз.

сos 2α=  1- sin α= ;

sin 2β=  1- cosα= ;

Сонда tg (α+β) = =-   

 Төрт топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір – біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді 2 – тапсырма:

оқушыларға оқулықтан   №355    есеп беріледі.

Тапсырманы орындатуда «қарлы кесек» әдісі қолданылады.

 Әр топ түсті маркерлермен өздеріне берілген тапсырманың бірінші алгоритмін постерге орындап келесі топқа береді, келесі топ екінші алгоритмді өзге түспен жазады. Осылайша алғашқы постерді әр топ өздері қайтып алады және класта қорғайды, жіберілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді.

  

жауаптары:  ;0;1;1;

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен пікірлерін білдіреді :   «Сиқырлы сұрақ» әдісімен қорытындылайды    Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды   Кері байланыста  оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл – күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын «Бүгін мен...» әдісімен өз ойын жеткізеді

 Қосымша тапсырма &22. №357(ә), №358(ә)