Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ер шекіспей, бекіспейді.
Батыры не помирятся, пока силами не померятся.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 43
Жаңа сұрақтар: 0

Қазақстан тарихы

Мұғалімі: Мукашева С.

Сынып: 10 «А»

Күні: 29.02.2016ж.

Тақырыбы   

Музыка өнері

Мақсаты

Оқушыларға  музыка тарихына шолу жасай отырып, ХІХ және ХХ ғасырлардағы әншілік мектептер,музыкалық аспаптар жайлы түсінік бере отырып музыка өнерінің дамуы, тарихи ерекшелігі жайында мәліметтерді топтық жұмыс жасау арқылы ұғындыру.

Жалпы мақсат

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды, Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Күтілетін нәтиже

Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, «Ой қозғау» әдісі , «Сөз мерген»телебағдарлама,

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

   3минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.Психологиялық жағымды ахуал туғызу: гүл ұсыну арқылы бір-біріне тілектер, ұсыныстар айтады.

 Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін. Екі топ болады - «Қобыз», «Домбыра»

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

       7мин

Қызығушылық

тарын  ояту

«Миға шабуыл»

Слайдта жазылған сұрақтар      

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру, Слайдта үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интербелсенді тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық  сұрақтары мен тапсырмалар интербелсенді тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді

Түсіну

10минут

«Ой қозғау» әдісіоқушыларға сұрақ арқылы ой шақыру, содан барып жаңа сабақтың тақырыбын айту.Тақырыпты оқып шығуға нұсқау беру

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы ой шақыру, топта жұмыс жасату.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қолдану

3минут

«Сөз мерген»

телебағдарлама қатысу арқылы қолданады.

Тақырып: Музыка өнері

1.Мықты болсаң, тауып көр.

Телебағдарламаға белсенді қатысу керек екендігі айтылады. Бірінші кезеңіндегі сұрақ-жауаптарға мүдірмей жауап беру

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  сабаққа қатысады.

Сергіту сәті

2 минут

«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

5минут

Жүйрік болсаң, шауып көр

 (жыр-күй өнері)

 

Тақтаға әр топтан жыр-күй тартатын оқушылар шығады да өз өнерлерін көрсетеді.

 

Жыр - күй арқылы музыка өнерінің маңызын толықтырады,

мағынасын талдайды

Жинақтау

10 минут

 

Шығармашылық тапсырма

 «Ойлы болсаң, озып көр»айтыс өнері

«Суреттер сөйлейді» музыка майталмандары

(кітап,суретпен жұмыс, жинақтау)  

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты айтыс өнерін тапсырма ғып  таратады

Оқушылардың мақсаты берілген тапсырмаға байланысты өз ойларын  айтыс және суреттерге баяндама беру арқылы жинақтайды.

Бағалау

2минут

Өзін-өзі бағалау

 

Бағдаршам, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін-өзі топпен бағалайды

Рефлексия

3минут

«Алты қалпақ»ой қорыту

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»  стикерлерге толтыру

«Алты қалпақ» арқылы сабақты түйіндеп кетеді

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы өз ұсыныс, тілектерін стикерлерге толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру