Бекітемін
№ 61ЖББОМ директоры
Галимуллина Р. М.
_____________________
«____» _______________
2011-2012оқу жылына арналған педагог-психологтың жұмыс жоспары
План работы педагога-психолога на 2011-2012учебный год
Мақсаты:оқу-тәрбие үрдісіне психологиялық ахуал жасау, сонымен қатар қоршаған ортада жағымды жағдай жасау арқылы оқушылардың психологиялық дамуын қамтамсыз ету.
Міндеттері:
1. Оқудың әр түрлі этаптарында оқушылардың психологиялық дамуын зерттеу.
2. Оқу үрдісінің субъекттеріне уақыты психологиялық көмек көрсету және жеке тұлғаның дамуы үшін қолайлы жағдай жасау.
3. Даму мәселесін шешуде оқушыларға психологиялық көмек көрсетуге жағдай жасау.
4. Мектеп оқушыларының жеке және жасаралық ерекшеліктерін ескере отырып, мектепішілік бағдарламалар мен технологияларды психологиялық талдау.
5. Мектептің білім алу ортасында оқушылардың білім алу, тәрбиелену және даму үрдістеріне ақпараттық және кеңес бере отырып қолдау көрсету.
6. Әр бір жас кезеңінде баланың қабілетінің, оның мүмкіндіктерінің дамуына көмек көрсету.
7. Ата-ана – бала сферасында ата-аналардың психологиялық компетенттілігін арттыру және олардың балаларының даму мәселесін шешу.
8. Оқушылардың оқуы мен дамуы мәселесіне байланысты педагогтардың психологиялық компетенттілігін жоғарылату.
9. ҰБТ мен МАБ кезінде психологиялық қызметті күшейту.
10. Жоғары сыныптарда мотивацияның жоғарылауымен жұмысты, 0 мен 1-сыныптарда, сонымен қатар 5-ші сыныптарда түзету-ағарту жұмыстарын күшейту.
Педагог-психологтың жұмыс бағыттары:
1. Психологиялық ақпараттандыру– оқушылардың, ата-аналардың және мұғалімдердің өзінің тұлғалық дамуы үшін психологиялық білімді қажетсінуін қалыптастыру.
2. Психопрофилактика – оқушыларда кері бейімделу құбылысының пайда болуын ескерту. Тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелерінде ұстаздар мен ата-аналарға көмек ретінде нақты кеңестерді дайындау.
3. Психодиагностика – оқушыларды, ата-аналарды және ұстаздарды терең психологиялық зерттеу.
4. Түзету-ағарту жұмыстары– жеке тұлғаның қандай да бір жақтарын, оқушылардың қабілетін әрі қарай дамытуға арналған бағдарламалар жасап шығару, және берілген кеңестердің жүзеге асуын қадағалау.
Психологиялық кеңес беру– психологиялық кеңес беру арқылы тәрбиелеу, даму және оқу сұрақтарында оқушыларға, ата-аналар мен ұсаздарға көмек беру.
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
ҚЫРКҮЙЕК |
Психодиагностика |
Оқуға деген мотив-я: § Мектепке дайындық; § Оқуға деген мотив-я; § Әрекет-қимылдың еркіндігі алғашқы тексеріс – 0 сын. |
Мазасыздық деңейін анықтау (Филлипс)–5 сын. |
Оқуға деген мотивация – 8-9 кл. |
|
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
Шағын-лекция: «Өз-өзіне жазғы демалыстан кейін мектепке бейімделуге қалай көмектесуге болады?» |
|
|
Психопрофилак тика |
|
|
|
|
0 сын. келген оқушылар дың ата-аналарына кеңес беру |
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Топқа сіңісуге септігін тигізетін жаттығу: «Есім және қимыл» |
|
|
|
|
Мер зімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
ҚАЗАН |
Психодиагнос тика |
Мектепке бейімділік– 1 сын.: v Оқуға дег. мотивация; v Инттел.қаб.; v Мектепке дег.қарым-қат. |
Оқуға деген мотивация – 5 сын. Пәнге деген қызығуш.(Лутошкина әдістемесі бойынша) – 5-7 сын. |
Кәсіби бағыттылық (Голланд) -9,11 сын.
|
|
|
Психологиялық ақпарат- тандыру
|
|
|
|
Кіші пед.кеңес «1-ші және 5-ші сыныптардың бейімділік нәтижесі» Тест «Сіз қандай жансыз?» |
|
|
Психо профилактика |
|
|
|
|
Ата-аналарға сауалнама «жеткіншек тердің бойынан агрессияға бейімдлілікті анықтау» |
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
К.Фопель «Балаларды әріптестікке қалай үйретуге болады?» Ойын: «Бетпердені келесіге бер» |
Ойын «Кел, танысайық» |
|
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
ҚАРАША |
Психодиагностика |
Э.Ф.Замбацявичене «Ой қисынын анықтау» 2-3 сын. |
Д.Морено «Әлеуметтік топ лидерін анықтау» - 5-7сын. |
Оқушы-ң нтеллектуал. қабілеттерін анықтау – 9-11 сын. |
Жеке тұлғаның бәсекеге қабілеттілігіне экспресс-диагностика жүргізу |
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
Сынып сағаты «Стресс кезеңдері» |
Кіші пед.кеңес: «Қиын оқушылармен жүргізілген диагностика нәтижесі (жағдайлық және жеке мазасыздық, агрессия, өзіндік баға, отбасындағы қарым-қатынас)» |
|
|
Психопрофилактика |
|
Психологиялық тренинг «АҚТҚ/ЖҚТҚ» |
|
|
Шағын-лекция «Бала психикасын қалай сау сақтап қалуға болады? |
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Ойын «Күңгей алаң» 2-3сын. |
|
|
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
ЖЕЛТОҚСАН |
Психодиагностика |
Э.Ф.Замбацявичене «Ой қисынын анықтау» 4 сын. |
Интеллектуал. қабілеттер – 5-6 сын. |
Суицидтік бағыттылықты зерттеу – 8сын. |
|
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
Лекция «13 жастағы күйзеліс» |
|
|
Психопрофилактика |
|
|
«Жеткіншек және қақтығыстар» тренинг элементі бар жаттығу |
|
Ата-аналарға консультация «Балаларға МАБ-ға дайындалуға қалай көмектесу керек» |
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Зеіннің дамуына арналған ойын: «Бағдаршам» |
Логикалық жаттығулар |
|
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
ҚАҢТАР |
Психодиагностика |
|
Суицидтік бағыттылықты зерттеу – 7сын |
Жеке тұлғаның агресситілігі мен қақтығысқа бейімділігін анықтау |
|
Сауалнама «Ата-аналар мектепті қалай бағалайды» |
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
Диспуд «Қазіргі қоғамдағы әке мен бала мәселесі» |
|
|
|
Психопрофилактика |
Семинар-сабақ: «Біздің эмоцияларымыз»- 4 сын. |
|
|
Аутотренинг «Орманда» |
|
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
|
Сенсорлық сезімдердің дамуына арналған ойын «Арқаға салынған сурет» |
|
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
АҚПАН |
Психодиагностика |
|
|
Адамгершілік тәрбиенің деңгейін анықтау 8-11 сын. |
|
Сауалнама «Сіз қандай ата-анасыз?» |
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
Мектеп оқушыларының жеке агрессивтілік, конфликттілік және суицидтік бағыттылығын зерттеу нәтижелері |
|
|
Психопрофилактика |
|
Алкоголизмге профилактика: шағын-лекция және рольдік ойын «Қауіпті қонақтар» |
|
Лекция-сілтеме «сынып жетекшінің ойын бағдарламасы» |
|
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Арттерапия: «Мандала» 4 сын |
|
Арттерапия: «Мандала» 9,11 сын |
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
НАУРЫЗ |
Психодиагностика |
Есте сақтаудың көлемі мен ойлау қабілетін анықтау – 2-3сын. |
Агрессивтілікті анықтау. Басса-Дарк әдістемесі – 7 сын. |
Тест «жеке тұлғаның стресске төзімділігі» 9-11сын. |
|
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
4-5 сыныптардың ұстаздарына берілетін кеңестер |
ҰБТ мен МАБ-ға дайындық кезінде ата-аналарға кеңестер |
|
Психопрофилактика |
|
|
Ойын «Мамандықтар әлемінде» |
|
|
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Зейінді дамытуға арналған ойын «Мен қайдамын?» |
|
|
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
СӘУІР |
Психо диагностика |
Сауалнама «Сіз оқи білесіз бе» 4сын |
Сауалнама «Сіз оқи білесіз бе» 7 сын |
Емтихан алдындағы алаңдаушылық пен мазасыздықты анықтау |
|
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
Бастауыш сынып педагогтарына арналған семинар «Мектепке дайындық туралы түсінік» |
|
|
Психо профилактика |
|
|
|
|
Ата-аналарға кеңес: «Оқушыларға емтиханға дайыдалуға қалай көмектесуге болады» |
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
Фопель әдістемесі. Өзін-өзі тануға арналған ойын «Мен кіммін?» 4-5сын. |
|
Емтихан алдындағы стресстің алдын алу |
|
|
Мерзімі |
Бағыттар |
Оқушылар |
Ұстаздар ұжымы |
Ата-аналар |
||
Кіші буын |
Орта буын |
Жоғарғы буын |
||||
МАМЫР |
Психодиагностика |
Оқуға деген мотив-я: қорытынды тексеріс – 0 сын. |
Өз ойын еркін білдіре алу мүмкіндгін анықтауға арналған әдістеме 7 сын |
Өмірлік мақсаттарын талдауға арналған практикалық тапсырмалар 9,11-сын |
|
|
Психологиялық ақпараттандыру
|
|
|
|
|
«Мектепке дайындық» тақырыбында 0 сынып-ң ата-аналар жиналысы |
|
Психопрофилактика |
|
|
Сұхбаттасу «Наша туралы шындық пен жалған» |
|
|
|
Түзету-ағарту жұмыстары |
|
Демалуға арналған шағын-тренинг «Жұлдыз»5-7 сын |
|
Синельников әдістемесі бойынша аутотренинг «Жақын адамдармен қарым-қатынас» |
|
Орын.: Тусупбаева Н.Т. ,Фомина В.В.