ХАТТАМА
Уақыты: ______________________
Мақсатты топ: 1 «Ә» сынып
Зерттелінушілер саны:25 оқушы
Сынып жетекшісі:Аскарова А.А.
Бесбаллдық жүйемен бағалағанда:
5 – жоғарғы деңгей
3-4 – орташа деңгей
1-2 – төмен деңгей
|
Баланың жұмысқа қабілеті |
Материалды қабылдау |
Есту арқылы есте сақтау |
Көру арқылы есте сақтау |
Зейіннің шоғырлануы |
Баланың даму деңгейі |
Мұғаліммен қарым-қатынас |
||
|
|
|
|||||||
Жалпы сынып бойынша ортақ көрсеткіш |
4,7 |
4,8 |
4,2 |
4 |
3,8 |
3,5 |
95% |
5% |
|
Жоғары деңгей |
64% |
45% |
14% |
9% |
50% |
27% |
|||
Орташа деңгей |
36% |
55% |
86% |
86% |
27% |
23% |
|||
Төмен деңгей |
- |
- |
- |
5% |
23% |
50% |
Қорытынды
Бірінші сынып оқушыларының мектепке деген бейімділігін зерттеу барысында, 1 «Ә» сыныбында 22 оқушы қатысты. Оқушыларға жеке-жеке 6 тапсырма берілген болатын:
№1 тапсырма – баланың жұмысқа қабілеті;
№2 тапсырма – материалды қабылдау
№3 тапсырма – есту арқылы есте сақтау;
№4 тапсырма – көру арқылы есте сқтау;
№5 тапсырма – баланың даму деңгейін зерттеу;
№6 тапсырма – мұғалімге деген қарым-қатынасын анықтау.
Мұндағы №2 тапсырма және №5 тапсырма нәтижесі диаграммада ортақ шығарылған, мәселен дәл осы екі тапсырма оқушылардың толық мектепке жетілуін анықтайды. Диаграммадан және көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, сыныптағы 64% оқушы жұмысқа жоғары деңгейде қабілетті және 36%-ы орташа деңгейде қабілетті. Толық мектепке жетілген 36%, орташа деңгейде 52% және төмен деңгейді көрсетіп отырған 11%. Есту арқылы есте сақтау тапсырмасында жоғары деңгейді 14% оқушы көрсетті, орташа деңгейде 86%, төмен деңгей жоқ. Көру арқылы есте сақтау: жоғары деңгей - 9%, орташа деңгей 86% және төмен деңгей - 5%. Зейіннің шоғырлануын анықтауға арналған тапсырмада сыныптың 50%-ы жоғары деңгейді, 27%-ы орташа деңгейді және 23%-ы төмен деңгейді көрсетіп отыр. Жалпы сынып бойынша көрсеткіш көңілге қонымды. Бірақ әлі де әр бір оқушының өз нәтижесін оқыту-тәрбиелеу процесінде ескере отырып, жекелеген жұмыстар жасау қажет.
Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.