Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Аймақ, аудан
площадь, территория.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 43
Жаңа сұрақтар: 0

1 «ә» сынып. Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.

ХАТТАМА

Уақыты: ______________________

Мақсатты топ: 1 «Ә» сынып

Зерттелінушілер саны:25 оқушы

Сынып жетекшісі:Аскарова А.А.

 

Бесбаллдық жүйемен бағалағанда:

5 – жоғарғы  деңгей

3-4 – орташа деңгей

1-2 – төмен деңгей

 

Баланың жұмысқа қабілеті

Материалды қабылдау

Есту арқылы есте сақтау

Көру арқылы есте сақтау

Зейіннің шоғырлануы

Баланың даму деңгейі

Мұғаліммен қарым-қатынас

Жалпы сынып бойынша ортақ көрсеткіш

4,7

4,8

4,2

4

3,8

3,5

95%

5%

 

Жоғары деңгей

64%

45%

14%

9%

50%

27%

Орташа деңгей

36%

55%

86%

86%

27%

23%

Төмен деңгей

-

-

-

5%

23%

50%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Бірінші сынып оқушыларының мектепке деген бейімділігін зерттеу барысында, 1 «Ә» сыныбында 22 оқушы қатысты. Оқушыларға жеке-жеке  6 тапсырма берілген болатын:

№1 тапсырма – баланың жұмысқа қабілеті;

№2 тапсырма – материалды қабылдау

№3 тапсырма – есту арқылы есте сақтау;

№4 тапсырма – көру арқылы есте сқтау;

№5 тапсырма – баланың даму деңгейін зерттеу;

№6 тапсырма – мұғалімге деген қарым-қатынасын анықтау.

Мұндағы №2 тапсырма және №5 тапсырма нәтижесі диаграммада ортақ шығарылған, мәселен дәл осы екі тапсырма оқушылардың толық мектепке жетілуін анықтайды. Диаграммадан және көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, сыныптағы 64% оқушы жұмысқа жоғары деңгейде қабілетті және 36%-ы орташа деңгейде қабілетті. Толық мектепке жетілген 36%, орташа деңгейде 52% және төмен деңгейді көрсетіп отырған 11%. Есту арқылы есте сақтау тапсырмасында жоғары деңгейді 14% оқушы көрсетті, орташа деңгейде 86%, төмен деңгей жоқ. Көру арқылы есте сақтау: жоғары деңгей - 9%, орташа деңгей 86% және төмен деңгей - 5%. Зейіннің шоғырлануын анықтауға арналған тапсырмада сыныптың 50%-ы жоғары деңгейді, 27%-ы орташа деңгейді және 23%-ы төмен деңгейді көрсетіп отыр. Жалпы сынып бойынша көрсеткіш көңілге қонымды. Бірақ әлі де әр бір оқушының өз нәтижесін оқыту-тәрбиелеу процесінде ескере отырып, жекелеген жұмыстар жасау қажет.

Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.