Қарағанды қаласы әкімдігінің" Қарағанды қаласының…
"№61 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ерте
рано
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 43
Жаңа сұрақтар: 0

1 «А» сынып. Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.

ХАТТАМА

Уақыты: _____________________

Мақсатты топ: 1 «А» сынып

Зерттелінушілер саны:26 оқушы

Сынып жетекшісі:Ибраева М.М.

 

Бесбаллдық жүйемен бағалағанда:

5 – жоғарғы  деңгей

3-4 – орташа деңгей

1-2 – төмен деңгей

 

 

Баланың жұмысқа қабілеті

Материалды қабылдау

Есту арқылы есте сақтау

Көру арқылы есте сақтау

Зейіннің шоғырлануы

Баланың даму деңгейі

Мұғаліммен қарым-қатынас

Жалпы сынып бойынша ортақ көрсеткіш

4,9

4,2

4,6

4,1

4,6

4,2

92%

8%

-

Жоғары деңгей

92%

27%

-

31%

73%

31%

Орташа деңгей

8%

62%

77%

58%

23%

69%

Төмен деңгей

-

11%

23%

11%

4%

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Біріншісыныпоқушыларыныңмектепкедегенбейімділігінзерттеубарысында, 1 «А» сыныбында26 оқушықатысты. Оқушыларғажеке-жеке 6 тапсырмаберілгенболатын:

№1 тапсырма– баланыңжұмысқақабілеті;

№2 тапсырма – материалды қабылдау

№3 тапсырма – есту арқылы есте сақтау;

№4 тапсырма – көру арқылы есте сқтау;

№5 тапсырма – баланың даму деңгейін зерттеу;

№6 тапсырма – мұғалімге деген қарым-қатынасын анықтау.

Мұндағы №2 тапсырма және №5 тапсырма нәтижесі диаграммада ортақ шығарылған, мәселен дәл осы екі тапсырма оқушылардың толық мектепке жетілуін анықтайды. Диаграммадан және көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, сыныптағы 92% оқушы жұмысқа жоғары деңгейде қабілетті және 8%-ы орташа деңгейде қабілетті. Толық мектепке жетілген 31%, орташа деңгейде 65% және төмен деңгейді көрсетіп отырған 4%. Есту арқылы есте сақтау тапсырмасында жоғары деңгей көрсеткен оқушы жоқ, орташа деңгейде 77%, төмен деңгейде 23%. Көру арқылы есте сақтау: жоғары деңгей - 31%, орташа деңгей 58% және төмен деңгей - 11%. Зейіннің шоғырлануын анықтауға арналған тапсырмада сыныптың 73%-ы жоғары деңгейді, 23%-ы орташа деңгейді және 4%-ы төмен деңгейді көрсетіп отыр. Жалпы сынып бойынша көрсеткіш көңілге қонымды. Зерттеу нәтижесі ата-аналар жиналысында талданып, әр бір ата-анаға және сынып жетекшіге кеңестер берілді. 

Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.