ХАТТАМА
Уақыты: _____________________
Мақсатты топ: 1 «А» сынып
Зерттелінушілер саны:26 оқушы
Сынып жетекшісі:Ибраева М.М.
Бесбаллдық жүйемен бағалағанда:
5 – жоғарғы деңгей
3-4 – орташа деңгей
1-2 – төмен деңгей
|
Баланың жұмысқа қабілеті |
Материалды қабылдау |
Есту арқылы есте сақтау |
Көру арқылы есте сақтау |
Зейіннің шоғырлануы |
Баланың даму деңгейі |
Мұғаліммен қарым-қатынас |
||
|
|
|
|||||||
Жалпы сынып бойынша ортақ көрсеткіш |
4,9 |
4,2 |
4,6 |
4,1 |
4,6 |
4,2 |
92% |
8% |
- |
Жоғары деңгей |
92% |
27% |
- |
31% |
73% |
31% |
|||
Орташа деңгей |
8% |
62% |
77% |
58% |
23% |
69% |
|||
Төмен деңгей |
- |
11% |
23% |
11% |
4% |
- |
Қорытынды
Біріншісыныпоқушыларыныңмектепкедегенбейімділігінзерттеубарысында, 1 «А» сыныбында26 оқушықатысты. Оқушыларғажеке-жеке 6 тапсырмаберілгенболатын:
№1 тапсырма– баланыңжұмысқақабілеті;
№2 тапсырма – материалды қабылдау
№3 тапсырма – есту арқылы есте сақтау;
№4 тапсырма – көру арқылы есте сқтау;
№5 тапсырма – баланың даму деңгейін зерттеу;
№6 тапсырма – мұғалімге деген қарым-қатынасын анықтау.
Мұндағы №2 тапсырма және №5 тапсырма нәтижесі диаграммада ортақ шығарылған, мәселен дәл осы екі тапсырма оқушылардың толық мектепке жетілуін анықтайды. Диаграммадан және көрсеткіштік кестеден көріп отырғанымыздай, сыныптағы 92% оқушы жұмысқа жоғары деңгейде қабілетті және 8%-ы орташа деңгейде қабілетті. Толық мектепке жетілген 31%, орташа деңгейде 65% және төмен деңгейді көрсетіп отырған 4%. Есту арқылы есте сақтау тапсырмасында жоғары деңгей көрсеткен оқушы жоқ, орташа деңгейде 77%, төмен деңгейде 23%. Көру арқылы есте сақтау: жоғары деңгей - 31%, орташа деңгей 58% және төмен деңгей - 11%. Зейіннің шоғырлануын анықтауға арналған тапсырмада сыныптың 73%-ы жоғары деңгейді, 23%-ы орташа деңгейді және 4%-ы төмен деңгейді көрсетіп отыр. Жалпы сынып бойынша көрсеткіш көңілге қонымды. Зерттеу нәтижесі ата-аналар жиналысында талданып, әр бір ата-анаға және сынып жетекшіге кеңестер берілді.
Мектеп психологы: Тусупбаева Н.Т.