«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№8 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

кеш
поздно
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 160
Жаңа сұрақтар: 27

Сынып жетекшіге көмек

Сынып жетекшіге көмек

Ата-аналар жиналысын жемісті өткізудің он сыры 

(ұстазға арналған жаднама)

 

Ата-аналар жиналысы мектеп тынысының қажетті белгісі болып саналады. 

Оны қызықты және жемісті өткізу үшін не істеу керек? 

Олар әсіресе жұмысын енді бастаған сынып жетекшілерге пайдалы болмақ: 

1.Ата-аналар жиналысын өткізу үшін ең қолайлы күн мен уақытты таңдаңыз, яғни осы уақытта өзіңіз де, оқушыларыңыздың ата-анасы да маңызды жұмыстарды, қызықты теле бағдарламаларды және т.б. жоспарламайтындай болсын. 

2. Өз сыныбыңыздағы оқушыларға қатысты ең мәселелі сұрақты белгілеп, сол туралы ата-аналармен әңгіме жүргізіңіз. 

3. Ерекше көңілді сыныпта орналасқан ата-аналарға бөліңіз. Мысалы, үстел мен орындықтарды дөңгелетіп қоюға болады, онда ата-аналар жиналысына қатысушылар бір-бірін жақсы көріп, жақсы естиді.  

4. Ата-аналар бір-бірін жақсы танымайтын жағдайда, олардың аты жазылған визиткаларды дайындауыңызға болады. 

5.  Жиналысқа қатысушыларға арналған ата-аналармен бірге ережелер ойластырыңыз. Мысалы, сыртқы киімді міндетті түрде шешу керек; мәселені талқылау кезінде үндемей қалуға жол берілмесін; ұсынысты (пікірді) қабыл алмау, міндетті түрде өзінің қарсы пікірін қосу; бір-бірлерін тек аттарымен немесе аты және әкесінің атымен атау т.б.   

6. Жиналысқа шақырылған адамдардың уақытын қадірлеңіз. Осы мақсатпен регламент белгілеп, оны қатаң сақтауды қадағалаңыз.   

7. Жиналыс барысында ата-аналардың өзара әрекетін ұйымдастыратын ойындар мен топтық жұмыстарды қолданыңыз. 

8. Жиналыста тілдесу еркін және ашық болуға бір-бір кесе шай көмектеседі

9. Мәселелі сұрақты талқылау кезінде өмір мен ұстаздық тәжірибесі көп, беделді ата-аналарға, ата-аналар комитеті мен мектеп кеңесі мүшелерінің пікіріне сүйеніңіз.  

10.Жиналыста нақты шешімдер қабылдауға тырысыңыз.   

 

 

 

 

Сынып жетекшілердің оқушылар күнделігімен жұмыс жүргізу ережесі 

1. Сынып жетекші күнделікті аптасына 1 рет тексеруі тиіс. 

2. Күнделікті толтырудағы жетекші берген талаптарды оқушылар анық білулері керек. 

3.Оқушы күнделігі оқушының жеке өзінің сапасы емес, оның оқу жетістіктері нәтижесімен айқын көрінуі қажет.   

4. Оқушылардың күнделігі оқушының сынып өміріне белсенді қатысуы мен оның мектеп өміріне қатысудағы нәтижелілігі айқын көрінуі қажет.  

5. Күнделікті жақсы мақсатпен пайдалануда сынып жетекшілерге көмектесетін тағы бір жаңалықты ұсынуға болады. Апта соңында оқушылар өткен аптадағы жақсы бағаларды санап, белгілей алады, бұл оқушылардың өздері үшін тамаша, оқушының күнделігіне қараған және өз баласының апта бойғы жетістіктерін көру ата-ана үшін де көңіл сүйсіндірерлік.  

6. Күнделіктер оқушыларды өмірдің қиын сәттерінде демеуге болады, өз жазуымен өздері шынымен қол жеткізген табыстары мен жетістіктерді белгілеуі керек. 

Сынып жетекшілердің оқушылардың күнделіктеріне жазған жазуы бір типті және стандартты болуы тиіс емес. Оқушылар, әсіресе оқытудың орта буындағылар мұғалімнің күнделікке не жазғанына, қандай сөздер тапты, оның жетістіктерін белгілеп, осы сөздерді басқа күнделіктерде де қайталады ма дегенге қызғана қарайды.