Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№ 82 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

биік
высокий
Question answer
Всего ответов: 214
Новых вопросов: 1

Айткожина А.С.

Информатика пәнінен интерактивті ойынның  сценарийі

«Ең ақылды» 7сынып

1. Сәлемдесу (1 мин)

- Сәлеметсіздер ме. Біз осы ақапарат және ақпараттық технологиядан интерактивті сабақ-ойынға «Ең ақылды» ойнына қатысуға келгендерге құтықтаймыз. Әр айналымда 2 команда қатысуға болады. Сондықтан да екі топқа бөлінейік. Бәрін кездейсоқтық шешетін болады.

2. Жеребе ұстау. (3 мин)

Жүргізуші жеребе ұстатады: KOMANDI. (Ескерту. Жеребе ұстау  SCRATCH жүйесі арқылы жүзеге асырылады. Егер компьтерде мұндай жүйе орнатылмаған болса, Жеребе ұстауды басқа үлгіде де жасауға болады).

- Интерактивті тақта  топқа бөлінуге көмектеседі. Экранда әр түрлі кескіндер көрінеді, соның біреуін таңдау қажет.

 

   Ойыншылар маркермен интерактивті тақта экранынан әр түрлі кескіндердің біреуін таңдайды. Кескін төмен құлап бара жатып түсін өзгертеді де, командалардың бірінің саны көрініп қалады. Әр топта 4 ойыншыдан. Бірінші және екінші топ интерактивті тақта алдынан өз орындарына жайғасады. Қалған екі топ өздерінің қашан ойынға қатысатын уақыттарын күтеді. Ойыншылар кезегімен маркермен интеракактивті тақтадағы кескіндерді таңдайды. Кескін төмен құлап бара жатып топтың айқын сан реттерін көрсетеді. Әр топта төрт ойыншыдан. Бірінші және екінші топ ойын тақтасы алдынан өз орындарына жайғасады. Қалған екі топ көрушілер залына жайғасып, өздерінің ойынға қатысатын кезектерін күтеді.

3.      Ойын. Ең «ақылды топта» анықтау(28 мин)

Жүргізуші ойын бағдарламасын интерактивті тақтада  босатады. (файл IGRA.exe)  және ТУР текстінде 1 санын жазады.

-Сонымен  бірінші айналым. Сіздің алдыңызда сұрақтар жасырылған 12 түрлі-түсті түйме тұр. Топ интерактивті тақтада көрінген сұрақты таңдайды. Ойлануға 5 секунд уақыт беріледі.Уақыт экранда өлшеніп тұрады. Ариынан дыбысты белгі беріледі. Топтар жауабын береді. Жүргізуші түймешікті басып дұрыс жауапты көрсетеді. Дұрыс жауап бере алмаған жағыдайда қарсы команда ұпай алады.Жүргізуші түймешікті сырт еткізіп 1 топтың немесе 2 топтың жауаптарына сәйкес ұпайларын көрсетеді, лып еткізіп көрсетіп тұрады.Мұның артынша экранда текст бәрі өшіріліп қалады да, ойынды жаңадан жалғастыруға болады.

 

Бірінші тур аяқталғаннан кейін жеңген топ орнында қалады да, оған қарсылас топпен ойынды жалғастырады. 4 тур өткеннен кейі ең жеңімпаз анықталады.

4. 5 және 6 айналымдар. «ең ақылды ойыншыны» анықтау. (10 мин)

- Бізде жеңімпаз топ бар, бірақ ең ақылды ойыншы кім?  Оны анықтау үшін жеңімпаз топты екіге бөлейік.

Жүргізуші  KOMAND I2 бағдарламасын жібереді..

 

Ойыншылар екі топқа бөлініп 5 тур өткізеді.Жеңген командалардың 2 ойыншысы 6 турда кездесіп ең ақылды ойыншы анықталады.

5. Ойынды қортындылау. Жеңімпазды марапаттау. (3 мин)

-Төрешілер және жүргізуші бәріңізді пәнді жақсы білетіндеріңіз үшін мақтайды, алғыс білдіреді. 4 турда жеңген топ марапат есебінде «Үздік» деген баға алады, ал, жеңімпаз жүлде және «Ең ақылды» деген атаққа ие болады.