"Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№88 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

жұқа
тонкий
Question answer
Всего ответов: 35
Новых вопросов: 0

Конкурсты өткізу тәртібі 22.01.2024 - 30.01.2024

"№88 жалпы білім беретін мектеп " КММ 2023-2024 оқу жылына арналған бос жұмыс орындары туралы хабарлайды
 
Мекен-жайы:
 
100000, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Қазыбек би атындағы аудан, Мұстафин көшесі, 28-құрылыс
 
Электрондық пошта: sch88@kargoo.kz
 
Телефон: 8 (7212) 563635
 
 
 
Мемлекеттік білім беру ұйымдарының педагогтерін қызметке тағайындау, қызметтен босату тәртібі
 
 
 
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:
 
Педагогикалық білімнің, тиісті бейін бойынша өзге де Педагогикалық білімнің, қайта даярлау жөніндегі құжаттың болуы, педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкестігі. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 бұйрығымен бекітілген
 
 
 
Конкурсқа қатысу үшін үміткер мыналарды ұсынуы керек:
 
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
 
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
 
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);
 
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 
5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
 
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы"Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама(нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №21579 болып тіркелген).
 
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
 
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
 
9) соттылығының жоқ (бар) екендігі туралы анықтама;
 
10) бұрынғы жұмыс орнынан қолда бар жазалар мен көтермелеулерді көрсете отырып мінездеме (бар болса).
 
11) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік(бар болса).
 
12) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
 
 
 
 
 
Уақытша бос және бос лауазымдар:
 
 
Лауазымы: мектеп директорының оқу-тәрбие работе жөніндегі орынбасары (оқыту орыс тілінде) – 1 ставка.
 
Лауазымы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі (оқыту орыс тілінде) – 12 сағат. Негізгі қызметі: Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру.
 
Лауазымы: ағылшын тілі мұғалімі (оқыту орыс тілінде) – 1 ставка. Негізгі қызметі: ағылшын тілі пәндерінің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру.
 
Лауазымы: математика пәнінің мұғалімі (орыс тілінде оқытатын) – 1 ставка. Негізгі қызметі: математика пәнінің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру.
 
Лауазымы: педагог ұйымдастырушы – 1 ставка. 
 
Лауазымы: педагог-психолог  - 1 ставка.
 
Лауазымы: логопед - 0,5 ставка
 
 
 
.- Академиялық / ғылыми дәрежесі
 
- Ұлттық білікті тестілеу
 
- Санат
 
- Педагогикалық еңбек өтілі
 
- Әдістемелік қызмет
 
- Кәсіби жетістіктер көрсеткіштері
 
Директор орынбасарының ОВР жөніндегі лауазымдық міндеттері: оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады; оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды; мемлекеттік стандартты, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау бойынша педагогтердің жұмысын үйлестіреді, сондай-ақ құжаттаманы әзірлейді; педагогтердің қысқа мерзімді жоспарларын тексереді; мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты шеңберінде білім беру процесінің сапасын және білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады; ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру жөніндегі жұмысты жүзеге асырады; білім беру процесіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді; қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастырады, барлық сыныптар үшін Қашықтықтан оқытудың оқу бағдарламасын және сабақ кестесін түзетеді; пәндер бойынша мектепішілік бақылауды ұйымдастырады және жүзеге асырады, білім кесімін жүргізеді, мектепішілік бақылау қорытындылары бойынша білім сапасын талдайды, ТЖБ және ТЖБ. пәндер бойынша білімді тақырыптық бақылауды қамтамасыз етеді; білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және жұмыс оқу жоспарының вариативтік компонентінің сабақтарының кестесін жасайды; білім алушылар мен педагогтердің олимпиадаларға қатысуын ұйымдастырады, конкурстарға, жарыстарға қатысады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің қызметін үйлестіреді; білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді; педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды; тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санаттарын беру (растау) жөніндегі жұмысты ұйымдастырады; оқу зертханалары мен кабинеттерін заманауи жабдықтармен, көрнекі құралдармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандыру бойынша жұмысты жоспарлайды және ұсыныс енгізеді, пән мұғалімдерімен бірлесіп баламалы оқулықтарды таңдауды жүзеге асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстарды сатып алуға, әдістемелік кабинеттер мен оқу-әдістемелік және кітапхана қорын әдебиетпен толықтыруға жыл сайын өтінім енгізеді; оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді; белгіленген есепті құжаттаманың сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді және кері байланыс ұсына отырып, педагогтердің сабақтарын талдайды; оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік сағаттар, оқыту семинарлары, тренингтер өткізеді; педагогикалық кеңестердің күн тәртібі мен материалдарын дайындайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасындағы адалдық.
 
Біліктілік талаптары:
 
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілін кемінде 3 жыл растайтын құжат;
және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер"болуы.
 
 
Педагогтердің лауазымдық міндеттері: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады; білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі; білім алушыда педагогке құрметпен қарауға тәрбиелейді, іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді педагогтің аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы үндеу немесе "мұғалім / мұғалім"тікелей үндеуі; білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады; пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, Бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды; бөлім үшін жиынтық бағалау және түсініктемелермен тоқсан үшін жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау жүргізеді; журналдар (қағаз немесе электронды); білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелі-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді; оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оларды оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асыруды қамтамасыз етеді; білім алушылардың жеке білім алушылардың, тәрбиеленушілердің қабілеттері, мүдделері мен бейімділіктері; инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттілігін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді; арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады; интерактивті Оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан режимде сабақтар ұйымдастырады; әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қауымдастықтардың отырыстарына қатысады; ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады; ата-аналарға кеңес береді; кәсіби құзыреттілігін арттырады; еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды; білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді; ата-аналармен немесе адамдармен, олардың тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады; ; білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.
 
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
 
Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзету арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын; оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұны, оқыту және бағалау әдістемесі; Педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, Тәрбие жұмысы, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; педагогикалық этика нормалары; оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар; еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру және құқық негіздері; еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау қағидалары, санитарлық ережелер мен нормалар. Конкурс спараграфқа сәйкес өткізіледі1 (мемлекеттік білім беру ұйымының педагог лауазымына орналасуға конкурс өткізу тәртібі) 3-тарау (лауазымға тағайындау тәртібі, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бірлескен бұйрығы Мемлекеттік орта, техникалық және кәсіптік ұйымдардың басшыларын конкурстық ауыстыру қағидаларын, мектепке дейінгі, орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарының басшылары лауазымына конкурстық тағайындау".  Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде мектептің электрондық мекенжайына жүзеге асырылады.Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде мектептің электрондық мекенжайына жүзеге асырылады.
 
 
 
Құжаттарды қабылдаудың басталу күні мен уақыты: 22.01.2024 ж., 09.00 сағ.
 
Құжаттарды қабылдаудың аяқталу күні мен уақыты: 30.01.2024 ж., 17.30 сағ.
 
Үміткерлердің біліктілік талаптарына сәйкестігі құжаттарын қарау 2024 жылғы 31 қаңтардан 06 ақпанға дейін жүргізіледі.
 
Конкурстық комиссияның қорытынды отырысы 2024 жылғы 06 ақпанда өтеді.
 
Конкурс нәтижелері білім беру ұйымының интернет-ресурсында және әлеуметтік желілерінің ресми аккаунттарында 2024 жылғы 06 ақпанда сағат 17.30-дан кешіктірілмей жарияланады.