• Алдымен сабаққа дайындалатын орынды дайында: үстел үстінен артық заттарды алып таста, қажетті оқулықтарды дәптерлерді,қағаздарды, қарындаштарды және т.б. ыңғайлы орналастыр.
• Бөлмеге сары және күлгін түс интерьер еңгізуге болады, өйткені олар зияткерлік белсенділікті оятады. Осы түстегі суреттер немесе эстампа жеткіліксіз болады.
• Сабақ жоспарын құр. Ең алдымен анықтап ал: сен - "жапалақсынба" әлде "бозторғайсыңба", және осыған байланысты барынша таңғы және кешкі сағаттарды қолдан. Бүгін дәл не оқытылатыны туралы дайындықтың әр күніне жоспар құр."аздап шұғылданып алайын"деген сияқты, қандай бөлімдер мен тақырыптар жалпы емес.
• Сонымен қатар бөлімнің ең қиынына баста. Егер саған "қозғалу" қиын болса, онда сен қызықты және жағымды материалдардан бастауна болады. Мүмкін, бірте-бірте жұмыс ырғағына үлкен жұмыспен кірерсің.
• Сабақ пен демалысты кезектестір, мысалға, 40 минут сабақ, кейін 10 минут - үзіліс. Тіпті осы үзілісті пайдалана отырып ыдыс-аяқты жууға, гүлдерді суаруға, жаттығу жасауға, душ қабылдауға болады,
• Барлық оқулықтарды оқып, жатқа жаттап,есте сақтауға талпынып керегі жоқ. Материал есебінен жасалынған жоспарарды,сызбаларды,қағаздарды пайдалы құрылымдау. Жоспарлар пайдалы, себебі материалдарды қысқаша қайталау кезінед оңай пайдаланылады.
• Осы пән бойынша әр түрлі жарияланған тестерді көбірек орында.Бұл жаттығулар сені тест тапсырмаларының конструкцияларымен таныстырады.
•Тест орындау уақытын қолындағы секундаймермен белгілеуді шұғылдан. (А тапсырмасы бойынша 2 минут уақыт кетеді).
• Емтиханға дайындалғанда, таптырмаларға дұрыс жауап бере алмаймын деп ешқашан ойлама, керісінше, өз ақылына жүгініп іс-жүзіндегі көрінісінді суретте.
• Емтиханға арнап бір күн қалдыр, ең қиын мәселелерге бір тоқталып жаңадан қайталауға барлық жауаптар жоспарларын құр.