Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Ә.Бөкейхан атындағы жалпы білім беретін мектебі"

Қазақ тілін үйренеміз

Ақ
белый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 221
Жаңа сұрақтар: 4

ЖАЗ 2022

2022  2022                 

«Жаз - 2022» БАҒДАРЛАМАСЫ

    Бағдарлама мазмұны                                                                                                    

Кіріспе

  1. Бағдарлама тұжырымдамасы
  2. Жазғы демалысты ұйымдастыру  жөніндегі комиссия
  3. Жазғы лагерді ұйымдастыру мақсаты мен міндеттері, күтілетін нәтиже.
  4. Бағдарламаны жүзеге асыру мазмұны мен формалары.
  5. Лагерьде жұмыс істейтін үйірмелер.

    Жазғы демалысты ұйымдастыру түрлері:

                  -  мектепішілік сауықтыру лагері

                  - жазғы мектеп және бейіндік лагері

                  - қала сыртындағы сауықтыру лагері

                  - аула клубтары мен үйірмелер

                  - «Жасыл ел» штабына жұмысқа орналастыру

1. Кіріспе.

      Жаз – демалуға арналған мезгіл. Жазда балаға оқу жылындағыдай талаптар қойылмауы керек. Жаз – демалыс, сондықтан оқушылар еркін өмірге ұмтылады. Оқу жылының соңғы  айлары, тіпті соңғы күндері де жакын. Осындай күнді оқушылардың ерекше күтетіні анық. Жазғы демалыстың оқушының ойында қалатындай, оның алдағы дамуына оң әсер қалдыратындай алдын-ала дайындық жұмыстары жүргізілуі тиіс.

    Ә.Бөкейхан атындағы ЖББМ жазғы демалу уақытын дұрыс жолға қою үшін, биылғы жылы оқушыларға арналған ақылы түрде екі мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз етілген мектепішілік сауықтыру лагерін  ұйымдастырып отыр.

    Мектепішілік сауықтыру лагері 4 маусым жұмыс істейді. Барлығы 1- 5 сынып оқушыларынан 200 оқушы қамтылады. Оның ішінде аз қамтылған отбасы балалары - 12,  көпбалалы отбасы балалары - 7,  әртүрлі санаттағы балалар - 23, оқу озаттары -20, олимпиада, байқаулардың жүлдегерлері - 38;

Лагерь маусымдарының кестесі:

І маусым:01.06 -  14.06.2022 (2 күн санитарлық жұмыстар жүргізіледі);                                                      

ІІ маусым: 17.06 - 30.06.2022 (2 күн санитарлық жұмыстар жүргізіледі);                                                     

ІІІ маусым 04.07 - 15.07.2022 (2 күн санитарлық жұмыстар жүргізіледі);                                                      

ІV маусым 19.07 -  01.08.2022 (2 күн санитарлық жұмыстар жүргізіледі);                                                                                                                                                        Сонымен қатар мектеп ауласын тазартып, гүлдендіру жұмыстарына оқушылар қамтылады. Оқушылардың жазғы демалуын ұйымдастыруда мектеп ұжымының  оқушыларды тәрбиелеудегі атқарар ісі зор. Себебі:

демалу, тынығу-оқушының тұлға ретінде өзінің ерекшеліктерін айқындай алатын мүмкіндік.

демалу, тынығу-оқушы дамуындағы еркіндік, ойын, жарыс кезіндегі алғырлығы, тапқырлығы  байқалатын кезең.

демалу, тынығу-оқушының тұлға ретінде ұжымда бейімделуі және психологиялық қажеттілігін айқындайтын өмір белесі.

    Сондықтанда, жазғы демалыс күндері оқушының тәрбиеленуі мен дамуы педагогикалық ықпал әсерімен өтілуі тиіс.

   Бағдарлама балалардың маусымдық демалысын қамтамасыз етеді, үлкендер мен балалардың ынтымақтастығына жағдай жасайды, балалардың бойында патриоттық сезім қалыптастыруға, балалар мен жасөспірімдерді ұлттық мәдениетке тәрбиелеуге, өздігінен өмір сүру дағдылары мен икемдерін игеруге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Ұйымдастырылған демалыс бір уақытта демалу, сауықтыру, танымдық қабілеттерін дамыту қызметін атқарады.

     Демалыс кезінде өмірлік қиын жағдайларға түскен оқушыларға (жетім балалар, көп балалы және аз қамтылған отбасы балалары) ерекше көңіл бөлініп, бос уақытын тиімді ұйымдастыру қарастырылады

                2. БАҒДАРЛАМА ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

      Денсаулығы жақсы, орнықты, адамгершілігі мол адам ғана белсенді өмір сүріп, түрлі қиындықтарды жеңіп, қызметінде жақсы табыстарға жетеді. Сол себептен ата-аналар мен педагогтарды денсаулығы мықты, шығармашылық қабілеті зор бала тәрбиелеу мәселесі көп алаңдатады.

    Балалардың шығармашылықпен жұмыс атқаруларына, олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға педагогикалық ұжым үлкен мән береді.

   Балалық шағынан бастап балаға «салауатты өмір сүру» түсінігін бойына сіңіру қажет.  Сауалнама нәтижесі бойынша балалардың 92 % пайызы «салауатты өмір сүреміз» деп есептейді, қалған 8% пайызы бұл мәселеге үлкен мән бермейді. Бірақ барлық тәрбиеленушілер денсаулық мәселесі маңызды деп есептейді.

Жазғы демалысты ұйымдастыру жөніндегі комиссия

1.  Кузембаев М.К – мектеп директоры

2.  Есебаева О.Ж– директордың тәрбие жөніндегі орынбасары

3.  Исайынова Б.К – директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

4.  Жанпейсова  Г.К -  Қамқоршылық кеңесінің  төрайымы

5.  Н.С. Тиржанова  – кәсіподақ төрайымы

6.  Давылбекова Ж.П - жұмысы жөніндегі директордың  орынбасары

7. Копжанова К.Ф – әлеуметтік педагог

8. Мукашева А.М  – педагог - психолог

9.  Жарикова Д.К – мектеп медбикесі

«Жаз-2022» жоспарының мақсаты мен міндеттері, күтілетін нәтиже.

БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ:Мектептің педогогикалық ұжымының, ата-аналар қоғамының, мектептен тыс мекемелердің оқушылардың жазғы демалыс уақытын ұйымдастырудағы бірлескен жұмысын қалыптастыру

БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:

  • Оқушы бойында салауатты өмір салтын қалыптастыру.
  • Ізденушілік, танымдық мүмкіндіктерін кеңейту.
  • Құқықтық және экологиялық мәдениетін дамыту.
  • Ұжымдағы  оқушылардың жекелей ұйымдастырушылық, шығармашылық қасиеттерін айқындау.
  • Әлеуметтік жағдайы төмен оқушыларға мектептегі, сыртта ұйымдасқан демалу орындарына жолдама беріп материалдық көмек  көрсету.
  • Оқушылардың шығармашылық қабілетінің ашылуына қажетті жағдайлар тудыру
  • Қарым-қатынас жасауға жайлы көңіл-күйлі атмосфера қалыптастыру
  • Қоршаған  ортаға жауапты қарым-қатынас, құқықтық білім, өзара көмек сезімін және көркем, эстетикалық, еңбек мәдениетін, адамгершілік санасын қалыптастыру.

Бағдарламадан күтілетін нәтижелер.

 1.Балалардың денсаулығын нығайту және жеке гигиена дағдыларын үйрету.

 2.Түрлі шараларға қатысу арқылы балалардың табиғи қабілеттерін ашу, шығармашылығын дамыту.

 3.Мейірімділікке, өзін-өзі сыйлауға, бір-біріне қолдау көрсетуге, достық қарым-қатынасты қалыптастыру.

4. Жазғы сауықтыру алаңының күндіз болу кезіндегі әлеуметтік- психологиялық ахуалын жақсарту;

5. Балалар арасындағы теріс әлеуметтік жайлардың өсу қарқынын төмендету;құқық бұзушылықты болдырмауы.

6. Пән бойынша білімдері мен қабілет-қарымдарын жетілдіреді, байытады;

7. Математикалық білім көкжиектерін кеңейтеді;

8. Математикалық сөйлемдерді ауызша және жазбаша түрде дұрыс құрай білуге үйренеді.

9. Ұлттық спорт түрлері мен ұлттық қолөнерді  танып біледі, үйренеді;

10. Мектеп айналасы жасыл желекке бөленеді, оқушылардың танымдық белсенділіктері артады,

11. Табиғатты қорғау, аялау, сүю сезімдері оянады.

12. Эстетикалық талғамға сай жұмыстарының нәтижесін көру

13. Салауатты өмір салтын насихаттап, денсаулығын нығайтуға таза ауадағы жұмыстың ерекше әсерін сезіну

14.Оқушылардың жаратылыстану, биология пәндері бойынша алған теориялық білімдерін практикамен ұштастыруға мүмкіндік береді.

 Бағдарламаны жүзеге асыру мазмұны  мен ормалары

 

Бағыттары

 

 

Міндеттері

 

Формалары

Оқушылардың сауықтыру

Балалардың денсаулығын нығайту, өз денсаулығын күту дағдыларын қалыптастыру.

-таңертеңгі жаттығулар

-серуендер

-бассейнде жүзу

-ритмикамен айналысу

Экологиялык мәдениет негіздерін қалыптастыру

Табиғатқа қамқор қарым-қатынас қалыптастыру, табиғатты зерттеу дағдыларын дамыту

-әңгіме

-викториналар

-саяхаттар

-экологиялық мерекелер

-табиғатта сабақ өткізу

Оқушылардың шығармашылық қабылеттерін дамыту

 Балалардың жады мен ойлауын, фантазиясын дамыту. Көптің алдында сөйлеуге үйрету.

-сурет байқаулары

-ән байқаулары

-қойылымдар

-үйірмелерге қатысу

Құқықтық мәдениет негіздерін қалыптастыру.

Өз позициясында тұра білуге үйрету. Балалардың құқығы туралы конвенцияларымен таныстыру. Балалардың өз құқығы мен еркіндігі туралы білім деңгейлерін анықтау.

-әңгіме

-байқаулар

-ойындар

-сауалнамалар

-сайыстар

Оқушылардың бойында лидерлік саналарын дамыту

 Шығармашылық және ұйымдастырушылық қабылеттерін дамыту. Лидерлікке дайындық деңгейлерін айқындау. Командаларда, топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Балалардың лагерді басқаруға қатысуы.

Ұжымдық еңбек іс әрекеттерін өткізу.

-сұрақтар мен жауаптар күні

-тренингтер

-шығармашылық байқаулар

               Лагерьде жұмыс істейтін үйірмелер

Үйірменің аты

 

 

Жетекшісі

1

«Шебер қолдар»үйірмесі

 

1

 

Тиржанова Н.С

Айнашова А.К

Уатаева З.У

Скендирова Н.С

Әбу Г.І

Елесбаева А.

2

«Көңілді тапқырлар»үйірмесі

        2-1 2-2

Ашықбаева А.Ж

Садикова И.К

Шалабаева М.Б

Жумадилова С.К

 

3

«Сиқырлы қылқалам»сурет үйірмесі

3
 

      

Бердикабулова С.Б

Оспанкулова Г.С

Марат Д.М

Рахимова Р.С

 

4

«Әгугай»ән үйірмесі

         5

Магазова А.Т

Султанбекова Л.А

Нұртаева М.Б

5

«Дарабоз»үйірмесі

       6 6-1

Болат О.

Тулеков А.А

Копжанова К.Ф

Мукашева А.М

Жазғы демалысты ұйымдастыру түрлері

  1. Мектеп жанындағы жазғы алаң (мектепішілік лагерь) – 1-6 сынып оқушылары;
  2. Жазғы мектеп – 1-4 сынып оқушылары;
  3. «Жасыл ел» тобы – 14-18 жас аралығындағы оқушылар;
  4. Қала сыртындағы демалыс – 2-8 сынып оқушылары; (аз қамтылған

отбасы, ата-анасынан айрылған, қамқоршылықтағы, көп балалы жанұя санаттарына жататын оқушылар)

5. Республикалық  сауықтыру-демалыс лагерлері – мектептің үздік оқушылары, олимпиада, спорт жарыстары мен өнер байқауларының жеңімпаздары…т.с.с

Мектепішілік «Рахат» сауықтыру лагерінің кешенді жоспары

МАҚСАТЫ:балалар мен жасөспірімдердің толыққанды демалысына, бос уақытын мазмұнды өткізуіне оңтайлы жағдай жасау

МІНДЕТТЕРІ:

-    Балалар мен жасөспірімдердің рухани және физикалық тұрғыда денсаулығын нығайту;

-    Бос уақыттарын тиімді ұйымдастыру, салауатты өмір салтын насихаттау;

-    Аз қамтылған, көп балалы отбасы балаларының, жетім балаларды қамту;

-   Үздік оқушылар мен олимпиада, байқаулар, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын қамту

     ЛАГЕРЬ БАСШЫЛАРЫ:

Абилова Ж.А  -  І маусым

      Әбдрахман Л.С - ІІ маусым

      Макашева А.С - ІІІ маусым

 Сейтжанова Ж.Б – ІV маусым

Әлихан Бөкейхан атындағы ЖББМ 2022 жылдың жазғы маусымында балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын ұйымдастыру бойынша «Рахат» сауықтыру лагерінің І,ІІ,ІІІ,ІV маусымдар (01.06.-01.08.2022 ж. аралығындағы) жұмыс жоспары

Уақыты

(ауысым)

 

Өткізілетін іс-шаралар

Жауаптылар

01.06.2022

(І маусым)

17.06.2022

(ІІ маусым)

      04.07.2022

(ІІІ маусым)

      19.07.2022

(IVмаусым)

 

«Танысу» күні

Күн ұраны:

«Достығымыз жарасқан
Мəңгілік ел ҚАЗАҚСТАН!»

 

 

Лагерь басшысы, топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.Лагердің ашылу салтанаты

2.Лагерь кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

3. «Шебер қолдар» үйірмесінің  жұмысы: «Ең үздік оригами» топтарды безендіру

4. Майқұдық саябағына саяхат

02.06.2022

(І маусым)

20.06.2022

(ІІ  маусым)

      05.07.2022

(ІІІ маусым)

      20.07.2022

(ІVмаусым)

 

Салауатты өмір салты күні

Күн ұраны:

«Денсаулық ол шынығу,

Күн сайын бір әдетпен.

Денсаулығың зор байлық,

Күте білсең әдеппен»

Топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі, дәрігер

1. «Дарабоз» спорт үйірмесінің жұмысы: «Спорт-денсаулық кепілі» спорттық жарыстар

2. «Денсаулық-зор байлық» тақырыбында мектеп дәрігері әңгіме жүргізеді.

3. Денсаулық сағаты. «Дельфин» бассейніне бару

03.06.2022

(І маусым)

21.06.2022

(ІІ  маусым)

      06.07.2022

(ІІІ маусым)

      21.07.2022

(IV маусым)

 

ҚР рәміздері күні / Астана күні

Күн ұраны:

«Рәміздерім-елдігімнің белгісі,
Білу керек – бала да, үлкен,  ең кіші»

Лагерь басшысы, топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.«Ел рәміздері- елдігімнің тірегі» интеллектуалдық ойыны

2.«Әгугай» үйірмесінің жұмысы: «Әуенді тап» - музыкалық ойыны  

3.Патриоттық әндер флешмобы

06.06.2022

(І маусым)

22.06.2022

(ІІ  маусым)

      07.07.2022

(ІІІ маусым)

      22.07.2022

(IV маусым)

 

Тәртіп күні

Күн ұраны:

«Тәртіпсіз ел болмайды,

Тәртіпке бас иген құл болмайды»

Лагерь басшысы, топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.«Жол ережесін білейік, аман есен жүрейік» жас жол инспекторларының байқауы

2. «Сиқырлы қылқалам»үйірмесінің жұмысы:«Менің досым бағдаршам»асфальтта сурет салу

3. Өрт сөндіру орталығына саяхат

07.06.2022

(І маусым)

23.06.2022

(ІІ  маусым)

      08.07.2022

(ІІІ маусым)

      25.07.2022

(IV маусым)

 

Достық күні

Күн ұраны:

«Достығымыз тым ыстық,

Мақсатымыз тыныштық»

Мектеп психологы, топ жетекшілері

1.«Дос боламыз бәріміз» тренинг

2.  «Дарабоз» спорт үйірмесінің жұмысы: «Көңілді мәре» эстафеталық жарыс

3. Достық үйіне саяхат.

08.06.2022

(І маусым)

24.06.2022

(ІІ  маусым)

      11.07.2022

(ІІІ маусым)

      26.07.2022

(IV маусым)

 

 Қала күні

Күн ұраны:

«Туған жерге туыңды тік!»

 

Топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.«Сиқырлы қылқалам»үйірмесінің жұмысы: «Менің сүйікті – Қарағандым!» сурет байқауы

2. Қаламыздың көркем жерлеріне саяхат

3.«Әгугай» үйірмесінің жұмысы: «Әуенді  Қарағанды» - музыкалық әдеби сазды монтаж

 

09.06.2022

(І маусым)

27.06.2022

(ІІ  маусым)

      12.07.2022

(ІІІ маусым)

      27.07.2022

(IV маусым)

 

Өнер күні

«Өнерлі де жас дарынды баламыз,

Алға қарай самғап қанат қағамыз»

Топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.«Әнші, биші, күйші балапан» топтар сайысы

2. «Әгугай» үйірмесінің жұмысы: «Сазды аспаптар сыры» Интеллектуалды ойын

3. Сәкен Сейфуллин атындағы облыстық драма театрына саяхат

10.06.2022

(І маусым)

28.06.2022

(ІІ  маусым)

      13.07.2022

(ІІІ маусым)

      29.07.2022

(IV маусым)

 

Болашақ күні

Күн ұраны:

«Алда жүрер ұланбыз,

Көкте самғар қыранбыз»

Лагерь басшысы, топ жетекшілері, мектеп психологы

1.«Болашақ жастардікі» флешмоб

2. «Мәдениетті ана – мәдениетті ұлт» республикалық жобасы аясында  «Анам және мен» байқауы

3. «Дарабоз» спорт үйірмесінің жұмысы: «Ұлттық ойындар» спорттық жарыстар

13.06.2022

(І маусым)

29.06.2022

(ІІ  маусым)

      14.07.2022

(ІІІ маусым)

      21.07.2022

(IV маусым)

 

Білім күні

Күн ұраны:

«Білекті бірді жығады,

Білімді мыңды жығады»

Топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі, үйірме жетекшісі

1.«Көңілді тапқырлар» үйірмесінің жұмысы. «Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» мақал-мәтелдер сайысы.

2. «Оқиық та, тоқиық» топтық жұмыстар.

3. Кітапханаға саяхат. («Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында)

14.06.2022

(І маусым)

30.06.2022

(ІІ  маусым)

      15.07.2022

(ІІІ маусым)

      01.08.2022

(IV маусым)

 

 Қош бол лагерь!

Күн ұраны:

«Бірлік қайда болса,
Ерлік сонда.
Еркіндік қайда болса,
Елдік сонда»

Лагерь басшысы, топ жетекшілері, музыка пәнінің мұғалімі

  1. «Әрқашан күн сөнбесін» тілек айту сағаты 
  2. «Шебер қолдар»үйірмесінің жұмысы: «Мен не үйрендім?»
  3. Лагердің салтанатты жабылуы

 

Күн тәртібі

8.30 - 9.00      - Балаларды қабылдау,                                      

9.00 - 9.30      - Таңғы жаттығу                                                  

9.30 - 10.00    - Таңғы ас  

10.00-11:30    - Жоспар бойынша іс-шаралар өткізу (театр, кинотеатр, бассейн, зообақ, музей, ойын орталықтары, кездесу, дөңгелек үстел, саябақ, аула клубтарына саяхат т.с.с)- Спорттық шаралар

11.30-12.00    - Денсаулық шаралары, тазалық сағаты     

12.00-13.00    - Түскі ас

13.00- 13.45   - Үйірме жұмыстары

13.45- 14.00   -Балаларды қайтару

Жазғы мектеп жанындағы лагерь оқушыларының жазғы демалысында денсаулығын нығайтып, дене тәрбиесін шыңдап, күш жинауға, білімін толықтырып жаңа әсер алуына ықпал жасайды. Белсенді түрде демалудың бұл түрі уақытша балалар ұжымының дамуына, қалыптасуына әсер етеді,олар алған тәжірибесін кез келген ұжымда қолдана отырып, соңыңда оқу іс-әрекетінде де қарым - қатынас жасай алады. Еркін пікір алмасуға үлкен мүмкіндік алады. Еркін, қалыпты жағдай балалардың өз еркімен әрекет жасау қабілетін дамытуға жол ашады, белсенділігін арттырып, жеке тұлғалық қасиетін тәрбиелеуге, түрлі дағды, білім алуын қалыптастырады. Оқушылардың жазғы демалысыны тиімді ұйымдастыру бағдарламаның мақсат-міндеттерін іске асыруда жасөспірімдер мен педагогтардың бай тәжірибелі шығармашылық іскерлігін, мүмкіндігін, заман талабына сай, цифрлы технологияларды  кеңінен  пайдаланып жұмыс жасау  қажет.

Дене шынықтыру, спортпен айналысу сияқты  сауықтыру шаралары лагерьдің жұмыс мазмұнының әдіс -тәсілінің бір артықшылығы  болып табылады. Бұл шаралар баланың дұрыс дамып-жетілуіне, өсуіне, денсаулығының мықты болуына бағытталған: (дұрыс тамақтануы, медициналық көмектің дер кезінде көрсетілуі, таза ауада серуендеуі, сауықтыру, дене шынықтыру, мәдени іс-шаралардың өткізілуі, саяхат жасау, жорыққа шығу, түрлі ойын-сауық құру, қызығушылықтары бойынша біргелікте жұмыс жасау:  үйірме, секция, топ, шығармашылық шеберхана, клуб  т.б.) Балалардың демалыс лагерінде демалу уақыты сағат 9.00 мен 14.00 аралығы.

                       ЖАЗҒЫ МЕКТЕП ЖӘНЕ БЕЙІНДІК ЛАГЕРІ.

          Жазғы мектеп жұмысының мақсаты:  

  • Мектеп оқушыларының даму және білім алу деңгейін, білім алу дағдысы мен біліктілігін арттыру, оқу процесінің сапасын анықтап, оқушылардың білім білік дағдыларына қажетті бағыт жасап, біліміндегі олқылықтарды жою.
  • Міндеттері:
  • Тиімді тәсілдер арқылы қабілеті жоғары оқушылармен арнайы жоспар бойыншажәне үлгерімі төмен оқушылардың оқу ынтасын арттыру;
  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, шәкірттердің оқу бағдарламасын  игеруін қамтамасыз ету;
  • Логикалық ойлау жүйелерін жетілдіру;
  • Шәкірттерге адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру;
  • Творчестволық тұрғыдан дамыту, рухани байыту.
  • Оқушылардың білім деңгейіне мониторинг жүргізе отырып, түлектерді қорытынды аттестаттауға жүйелі дайындау.
  •  

         Жазғы мектептіңжұмыс  тәртібі:

1-4 сыныптар үшін - 26.05-17.06.22 аралығында

 МАД, 1 сыныпқа дайындау топтары  (тамызайы);

5, 6, 7, 8, 10 сыныптар үшін -26.05-17.06.22 аралығында

Оқытып-үйретудің әдістері мен тәсілдері:

Математиканы оқытып-үйретуде дидактикалық бірліктерді ірілендіру әдісі;

Дидактикалық ойындар (жаттығу).

   Білім алушылардың  ағылшын және орыс тілі пәндері бойынша білімді тереңдету және кеңейту мақсатында  27.05-17.06. 2022  аралығында бейіндік лагерь және жазғы мектеп ашылады. 1-8, 10 сыныптардан ата-аналарды өтініш білдірген оқушылар қамтылады.

   Жазғы мектептерді ұйымдастыру мектеп оқушыларының  елімізде орын алған эпидахуалға байланысты білім  берудегі кеткен олқылықтардың орнын толтыру және білім сапасын  күшейту қажеттілігінен туындады. Жазғы мектеп аясында оқушыларға өздерінің  білім, білік, дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік беріледі.

26 мамыр мен 19 маусым аралығында оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру үшін барлық білім беру ұйымдарында жазғы мектептер ұйымдастырылады.

Оқушылар жазғы мектепке ата-аналарының немесе заңды өкілдерінің өтініштері бойынша қабылданады.

Жазғы мектепте білім алу – тегін. Сабақтар үлгерімі төмен оқушыларға назар аудара отырып, білім деңгейін көтеру мақсатында ұйымдастырылады.

Жазғы мектепте сабақтар санитарлық талаптарға сай өтеді. Оқушыларға үй тапсырмасы берілмейді. Мектепке еркін киініп келе алады.

Жазғы мектептің ұйымдастырылуы жөнінде мектеп директорының бұйрығы дайындалады.

Оқу жылының соңына дейін екі апта қалғанда жазғы мектептің жоспары бекітіледі.

Бұл жоспармен ата-аналар таныстырылады.

Оқушылардың, сынып комплектілерінің саны, оқыту пәндері бекітіледі.

ҚАЛА СЫРТЫНДАҒЫ САУЫҚТЫРУ ЛАГЕРІНДЕ ДЕМАЛЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

 «Салют»  қала сыртындағы лагерде демалу.

(қалалық білім бөлімінің кестесі бойынша)

       2021-2022 оқу жылында аз қамтылған, көпбалалы отбасынан шыққан, ата-анасынан айрылған, камқорлықтағы  тәрбиеленушілерден 7 жастан 14 жасқа дейінгі 15 баланы қала сыртындағы «Салют» лагерінде демалдыру жоспарланып отыр.

Жауапты: әлеуметтік педагог– Көпжанова К.Ф

ЖАЗ АЙЛАРЫНДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН

АУЛА КЛУБТАРЫ МЕН ҮЙІРМЕЛЕР

МАҚСАТЫ: балалар мен жасөспірімдердің толыққанды демалысына, бос уақытын мазмұнды өткізуіне оңтайлы жағдай жасау

МІНДЕТТЕРІ:

  • Балалар мен жасөспірімдердің рухани және физикалық тұрғыда денсаулығын нығайту;
  • Бос уақыттарын тиімді ұйымдастыру, салауатты өмір салтын насихаттау;
  • Ұлттық спорт түрлері мен ұлттық қолөнерді насихаттау, үйрету;
  • Аз қамтылған, көп балалы отбасы балаларының, жетім балаларды қамту;

ҰЙЫМДАСТЫРУ:

Аула клубтарына аз қамтылған, көп балалы отбасы, қамқоршысынан айрылған, ерекше білімд қажет ететін, әр түрлі ойындарға бейімі бар оқушылар,  қиын балаға бейім оқушылар қамтылған. Бұл оқушылармен арнайы жұмыс жоспары құрылып, жеке жұмыс түрлері жасалады.

Аула клубтары

Үйірмелер

 

 

Айлар

маусым

шілде

тамыз

«Мұрат»

«Шебер қолдар»

24

21

20

«Ұлттық ойындар»

        25

25

20

«Мини футбол»

25

25

25

«Арман»

«Асыл мұра»

15

15

15

«Шахмат»

15

15

15

                                                                                                       Барлығы       205

"ЖАСЫЛ  ЖЕЛЕК"  КӨГАЛДАНДЫРУ БРИГАДАСЫ.

       Білім алушылардың  туған жер табиғатын қорғай отырып, экологиялық  білімдерін  тереңдету және кеңейту мақсатында  01.06 - 25.08. 2022   аралығында «Жасыл желек»  көгалдандыру  бригадасы  ашылады. 8 және 10  сыныптардан

140 оқушы қамтылады.

Мақсаты:

Білімділік:үйірме мүшелеріне аула мен бақша аймағын көгалдандыру жобасын құру туралы түсінік беру, үлгілері мен жолын үйрету;

Тәрбиелік: көгалдандыру жұмыстарына тарта отырып , еңбекке деген ынталарын арттыру, қызығушылығын ояту;

Дамытушылық:жоспарлау негізін үйрете отырып, кәсіби мамандықтың бір түрі ретіндегі көзқарас қалыптастыру.

ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ:

  • гүл, ағаш отырғызу
  • суару
  • қопсыту, арам шөптерден тазарту

Әлихан Бөкейхан атындағы ЖББМ 2022 жылдың жазғы маусымында балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын ұйымдастыру бойынша «Жасыл желек» гүлдендіру бригадасының  01.06.-25.08.2022ж. аралығындағы жұмыс жоспары

Уақыты

Ұйымдастырылатын іс-шаралар

Қатысатын сынып және оқушы саны

Жауаптылар

1.06 - 09.06

Көгалдандыруға  арналған  ағаш,өсімдіктер    түрлерінің физикалық-морфологиялық, биологиялық,эстетикалық            ерекшеліктерін анықтау  және экологиялық  тұрғыдан зерттеу.

8 «а»

21 оқушы

Рахметолла С.Қ

 

10.06-18.06

Мектеп ауласын, қоқыстардан  тазарту, қалпына   келтіру, көшеттер отырғызу, суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

8 «ә»

23 оқушы

Мамбетова А.У

19.06-29.06

Су ресурстарының экологиялық.  мәселелері. Мектеп ауласындағы гүлдерді суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

8 «б»

19 оқушы

Әбу Г.І

30.06-08.07

Көгалдандыруға   арналған   ағаштар  мен өсімдіктердің   төзімділігіне 

 қарай, шаң- тозаңды  тазалай  алу  қасиеттеріне  және эстетикалық тұрғысынан әсемділігіне   қарай  көшеттерді отырғызу  және  оларды  баптап   күту

8 «в»

22 оқушы

Акишева А.Ж

09.07- 17.07

Тірі жүйенің бірлігі мен алуан түрлігі. Мектеп ауласындағы гүлдерді суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

«Ерітілер» тобы

21 оқушы

Абилова Ж.А

20.07-31.08

Қоршаған орта факторларының ағзаға әсері. Мектеп ауласындағы гүлдерді суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

10 «а»

19 оқушы

Елесбаева А

03.08-14.08

Қоғам мен табиғаттың өзара қарым-–қатынасы. Мектеп ауласындағы гүлдерді суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

10 «ә»

20  оқушы

 

        Баймолда А.С

17.08 - 25.08

Жер ресурстарың пайдаланудың экологиялық мәселелері. Мектеп ауласындағы гүлдерді суғару, күтіп-баптау жұмыстарын жүргізу

10 «б»

19 оқушы

Рахметолла С.Қ

«ЖАСЫЛ  ЕЛ» ОБЛЫСТЫҚ ШТАБЫНА ЖАЗҒЫ МАУСЫМДА ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРЫЛАТЫН ОҚУШЫЛАР

Уақыты

Қатысатын бала саны

Аз қамтылған

Көпбалалы отбасынан

Әртүрлі санаттағы

1

маусым

5

5

5

2

шілде

5

3

2

3

тамыз

2

3

2

                                                                                                                                                  Барлығы: 32

           

        Қорытындылай келе, оқушылардың бос уақыттарын тиімді пайдалануы мен ұйымдастыру жолдарының және оның басты нәтижелері еліміздің өркениетті елдер қатарына қосылу бағытындағы үлкен мәселелердің бірі- келешек ұрпақтық рухани дамуы. Елбасың ұлттық рухани дамудың кең көлемді мәселелерін текшелей келе «Егер біз мемлекет болғымыз келсе, өзіміздің мемлекетімізде ұзақ мензеп тұрғымыз келсе, онда халық руханиятының бастауларын түсінгеніміз жөн» дегеніне сүйене отырып, оқушыларын заман талабына сай эстетикалық талғамы жоғары, парасатты, отансүйгіш, елжанды, жан- жақты дамыған тұлға етіп қалыптастыру, осы бағытта тәрбиелеу - бүгінгі күнгі мұғалімдер алдындағы өзекті мәселе.

SLAID1.jpg SLAID24a5a08774619c440.jpg SLAID3015fd08a25298040.jpg SLAID46c1400b273031bac.jpg SLAID56cf754e15487d755.jpg SLAID6ba091fba60470536.jpg SLAID7afded426041c2c59.jpg SLAID8c1f7ad5e37b3e3ea.jpg SLAID95a408bed235a2823.jpg SLAID10.jpg SLAID11.jpg SLAID12.jpg SLAID13.jpg SLAID14.jpg SLAID15.jpg SLAID16.jpg SLAID17.jpg SLAID18.jpg SLAID19.jpg SLAID20.jpg SLAID21.jpg SLAID22.jpg SLAID23.jpg SLAID24.jpg SLAID25.jpg SLAID26.jpg SLAID27.jpg SLAID28.jpg