КММ №137 НОМ педагог-психологының 2017-2018 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаты:Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпараттық қоғамның жылдам дамуына олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;
- Білім алушылардың асоциалды және аутодеструктивті жүріс –тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу;
- Педагогтерге әлеуметтік-психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
- Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктерін арттыру.
ПСИХОДИАГНОСТИКА |
|||||||
Педагогикалық ұжым |
мерзімі |
оқушылар |
мерзімі |
Ата-аналар |
ескерту |
||
Бастауыш мектеп кезеңі |
Орта буын |
Жоғарғы мектеп кезеңі |
|||||
|
Қыркүйек |
Бастауыш класс оқушыларының оқу мотивациясын анықтауға арналған Н.Г.Лускановасауалнамасы 1 сынып 2-3-4 сынып оқушыларының оқу мотивациясын зерттеу. |
1.Оқу мотивациясы; 5-6- сыныптардан |
Оқу мотивациясын зерттеу 7-8-9сыныптар
|
|
|
|
|
Қазан |
МЭДИС 1 сынып
|
2.«Алаңдаушылықты анықтау тесті» (Филлипс тест) 5 сыныптар үшін Басса-Дарки әдістемесі 6 -сынып |
1.Басса-Дарки әдістемесі 7сынып СБА сауалнамасы 7-8-9 сыныптар |
|
|
|
Жас мамандармен жұмыс психодиагностика әдістемелер кешені. |
Қараша |
Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 3-4 сыныптан |
Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 5-6-сыныптан |
Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 7-8-9 сыныптан |
|
|
|
|
Желтоқсан |
|
Амтхауэр әдістемесі 5 сынып оқушыларының зияткерлік қабілет деңгейін зерттеу. |
«Эрудит» әдістемесі ШТУР әдістемесі Г.В Резапкинмен модификацияланған үлгісі 9 сыныптарға |
|
|
|
Тұлғаның өз еңбегіне қанағаттану деңгейін бағалау (аттестациядан өтететін мұғалімдерге) |
Қаңтар |
МАД тобымен жұмыс «Мектеп суреті» сурет әдістемесі |
4 сынып оқушыларының оқуға деген ынта –ықыласын зерттеу |
Оқушылардың оқу мотивациясын зерттеу. 9 сыныптар |
|
|
|
Оқушылардың бағалауына ұсынылатын әдістеме «Мұғалім оқушы көзімен» М.Поташник. |
Ақпан |
1.Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 3-4 сыныптан. 2.МАД тобымен жұмыс
|
5 сынып оқушыларының оқуға деген ынта –ықыласын зерттеу. |
Тұлғаның кәсіби бағдар ( Голланд) 9- сыныптардан Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 5-6-7-8-9 сыныптардан |
|
|
|
|
Наурыз |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Бастауыш сынып түлектерінің орта буында оқуға дайындығының диагностикасы ( Л.Ф. Тихомирова, А.В. Басов) 4-сыныптар үшін |
|
|
Мұғалімнің бойында маңызды кәсіби қасиеттерді бағалауда ата-ананың көзқарасы (ата-аналардың бағалауы |
|
|
Сәуір |
Н. Я Семаго, М.М Семаго әдістемесі бойынша мектепте білім алуға дайындықтың психологиялық-педагогикалық бағасы. МАД тобы үшін. |
Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 5-6-сыныптан |
СБА сауалнамасы 7-8-9 сыныптардан |
|
|
|
|
мамыр |
|
|
Тұлғаның кәсіби бағдар ( Голланд) 9- сыныптардан |
|
|
|
Коррекциялық – дамытушылық бағыт |
ескертпе |
|||
1 |
Ата аналардың, мұғалімдердің сұранысы және зерттеу қорытындылары бойынша «қауіпті топ» тізімін құру |
1-9 сыныптар |
қыркүйек |
|
2 |
Сұраныс бойынша жеке дара түзету – танымдылық аймағы, мазасыздануы, қобалжуы, күйзелісі, үрей, агрессивтілігі, қарым – қатынас қиындығы, тұлғалық өсуін түзету дамыту жаттығулары. |
1 – 9 сыныптар |
Жыл бойы |
|
3 |
«Бірінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы.Диагностика қорытындысы бойынша арнайы топ |
1 сынып |
І- тоқсан |
|
4 |
«Бесінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы. Диагностика қорытындысы бойынша арнайы топ |
5 сынып |
І тоқсан |
|
5 |
«Менің кәсіби таңдауым» бағдарламасы. |
9 сынып |
2-3 тоқсан |
|
6 |
Дарынды, үлгерімі жоғары оқушылармен дамыту сабақтары топ бойынша. |
2-8 сын |
ақпан сәуір |
|
7 |
Тіркеуде тұрған, «қауіпті топ» оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары. |
1- 9сын |
Жыл бойы |
|
8 |
Үлгермеуші оқушылармен коррекциялық -дамыту жұмыстары. |
1–4сын |
Жыл бойы |
|
9 |
Жазғы мектеп «Мен мектепке барамын» бағдарламасы. |
0,1 сын |
Мамыр, маусым |
|
10 |
Оқушыларды ОСЖБ (ВОУД) –ке дайындау бағдарламасы. |
9 сынып |
Сәуір,маусым |
|
Консультациялық бағыт
1 |
«Менің балам оқушы» - 1-сынып ата-аналарына арналған сұраныс бойынша кеңес. |
1 сынып ата-аналарымен |
қыркүйек |
|
|
2 |
Жеке мәселелер бойынша оқушыларға кеңес ұйымдастыру |
6 – 9 сыныптар |
Жыл бойы |
|
|
3 |
Жас мамандарға кеңес. (сұраныс бойынша) |
педагогтар |
Жыл бойы |
|
|
4 |
Ата – аналар жиналысы «психологиялық қызметпен таныстыру, оқушының даму мәселелерітуралы кеңес беру. |
Мектеп ішілік |
қыркүйек |
|
|
5 |
Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сұранысы бойынша кеңес беру. |
педагогтар |
Желтоқсан |
|
7 |
Ата – аналарға топтық және жеке дара кеңес |
1 – 5 сыныптар |
Жыл бойы |
|
|
8 |
Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша). Сұраныс бойынша |
1 – 9 сыныптар |
Жыл бойы |
|
|
9 |
«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз- өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру . |
7-8-9сыныптар |
Жыл бойы |
|
|
Алдын алу және ағарту бағыты |
ескертпе |
||||
1 |
«Өз балаңа үлгі бол» - 1-сынып ата-аналарына арналған конференция |
1 сынып ата-аналарына |
Қыркүйек |
|
|
2 |
Мектептегі жас мамандармен тренинг. Тақырыбы: «Өз-өзіне қалай сенімді болу керек?» Мақсаты:ұстаздық еңбек жолын бастаған жас мамандарға бағыт-бағдар беру. |
Пед.ұжым |
қараша |
|
|
3 |
Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша). Сұраныс бойынша |
1 – 9 сыныптар |
Жыл бойы |
|
|
4 |
Психологиялық сағат: Оқушылар арасында суицидтің алдын алу әр сыныпқа жеке тақырып бойынша. |
|
|||
5 |
Психологиялық сағат: Құқық бұзушылықтың алдын алу (әр сыныпқа жеке тақырып бойынша) |
2 – 9 сыныптар |
желтоқсан |
|
|
6 |
Психологиялық сағат: Мамандық әлеміне саяхат |
5-9сыныптар |
қаңтар |
|
|
7 |
Сынып жетекшілердің ӘБ: «Әлімжеттілік түрлері, оларды анықтау және алдын алу. Адам құқығы» баяндама |
Сынып жетекшілер |
Наурыз |
|
|
8 |
Сынып жетекшілердің ӘБ: «Оқушылар арасында өз өзіне қол жұмсауды алдын алу мәселелері» баяндама |
Сынып жетекшілер |
желтоқсан |
|
|
9 |
Педагогикалық кеңесте «Бірінші сыныптың бейімделуі» |
Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог, мамандар |
Қараша |
|
|
10 |
Педагогикалық кеңесте «Бесінші сыныптың бейімделуі» |
Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог. |
желтоқсан |
|
|
11 |
Педагогикалық кеңесте «Төртінші сыныптың орта буынға дайындығы» |
Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог, мамандар |
сәуір |
|
|
12 |
Педагогикалық кеңес және директор жанындағы кеңес отырысында баяндама . ( сұраныс бойынша) |
психолог |
Жыл бойы |
|
|
13 |
Даму мониторинг карталарын толтыру |
Психолог |
Жыл бойы |
|
|
14 |
Оқу жылына жылдық талдау жасау |
психолог |
мамыр |
|
|
15 |
Ғылыми – әдістемелік талдау, статистикалық есеп, мониторинг толтыру |
психолог |
Мамыр |
|
|
16 |
Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру |
психолог |
Жыл бойы |
|
|
17 |
Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру, мектеп сайтын толықтыру |
психолог |
Жыл бойы |
|
|
18 |
«Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті (дарынды) оқушыларға арналған жаднамалар әзірлеу (сұраныс бойынша) |
психолог |
Жыл бойы |
|
|
Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт |
||||
1 |
Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу (ЖҚТБ,ПБЗ, алкоголизм, темекі, есірткі) |
6-7-8-9 сыныптар |
Нарколог дәрісі |
қараша |
2 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу |
5-9 сыныптар үшін |
Инспектор әңгімесі |
желтоқсан |
3 |
Отбасының «Ата-ана және бала», «әлімжеттіліктен қорғау» (ата-аналар жиналысында дөңгелек стол, диспут) |
5-9 сыныптар үшін |
ТІМ,әлеуметтік педагог, психолог, инспектор |
наурыз |
Педагог-психолог: Кульмаганбетова З.Р