Қарағанды қаласы әкімдінің «Қарағанды қаласының…
"№137 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ақ
белый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 29
Жаңа сұрақтар: 6

Сынып жетекшілердің лауазымдық міндеттері

1. Жалпы ережелер. 1.1. Сынып жетекшісі мұғалім болып табылады, ол балалар өмірін ұйымдастырушы, тұлғааралық қарым-қатынастарды түзетуші және мектептің өміріндегі күрделі бизнес пен психологиялық қақтығыстарда өз сыныптарының оқушыларын қорғаушы болып табылады. 1.2. Сынып жетекшісінің жоғары немесе орта арнайы педагогикалық білімі бар. 1.3. Сынып жетекшілерінің қызметін басқаруды тәрбие жұмысы жөніндегі директордың орынбасары жүзеге асырады. 1.4. Сынып жетекшісі өз жұмысының қорытындысы туралы мұғалімдер кеңесіне, мектеп директорының тәрбие жұмысы жөніндегі директорына және директордың орынбасарына дейін белгіленген тәртіпте баяндайды.

2. Сыныптағы мұғалімнің негізгі міндеттері мен мазмұны (бағыттары). 2.1. Баланың тұлғаның интеллектуалдық, физикалық және рухани дамуы үшін қолайлы психологиялық-педагогикалық жағдай жасауға жағдай жасайды. Не үшін: 2.1.1. Психологиялық-педагогикалық картадағы барлық деректерді көрсететін әрбір баланың даму ерекшеліктерін, денсаулық жағдайын, эмоционалдық әл-ауқатын зерттейді. 2.1.2. Баланың талантын, қызығушылығын, таланты саласын зерделеу, әр қызметтің белгілі бір түрін таңдап алуы мүмкін, онда ол табысқа жетуі мүмкін. 2.1.3. Сыныптағы әрбір жеке оқушы үшін қолайлы атмосфера мен моральдық-психологиялық ахуалды құруға ықпал етеді. 2.1.4. Балалардың жас ерекшеліктеріне және сыныптық өмір талаптарына сәйкес сыныптың өмірін ұйымдастырады. 2.1.5. Балаларды өзін-өзі басқаруды, жауапкершілікті, дайындықты және өмірлік шешімдерді қабылдай білуді үйренеді. 2.1.6. Оқушылар мұғалімдермен, жолдастармен, ата-аналармен қарым-қатынаста туындайтын проблемаларды шешуге, топқа бейімделуге, танымға ие болуына, құрдастар арасында қанағаттанарлық әлеуметтік мәртебе алуға көмектеседі. 2.1.7. Ол баланың өзін-өзі тәрбиелеуіне және өзін-өзі дамытуға бағыттайды. Мектеп психологымен бірге студенттердің психологиялық білімін ұйымдастырады, Ресей азаматының құқықтары мен бостандықтарын таныстырады. 2.2. Оқушыларға білім беру қызметінде көмек көрсетеді. 2.3. Педагогикалық кеңестерді (шағын мұғалімдер кеңестерін) өз сыныптарындағы студенттердің проблемалары бойынша ұйымдастырады және қатысады, қажет болған жағдайда пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысады. 2.4. Студенттердің мектептегі және тұрғылықты жердегі үйірмелер, клубтар, секциялар, қауымдастықтар жүйесі арқылы қосымша білім алуын қамтамасыз етеді. 2.5. Түлектердің кәсіби өзін-өзі анықтауына ықпал етеді, мамандықты саналы түрде таңдауға жол ашады. 2.6. Мектеп оқушыларының құқықтары мен бостандықтарын қорғайды, олардың өміріне, мектептегі және ауылшаруашылық жұмыстарында мектептегі сағаттарда денсаулық пен қауіпсіздікке жауап береді. 2.7. Ата-аналарға кеңес береді. Ата-аналар кездесулерін өткізеді, ата-аналарын мектепке көмектеседі. 2.8. Мектепті тамақтандыруды, борышты, ұжымдық тазалауды ұйымдастырады, балаларды мектепке жөндеуге көмектеседі, журналды толтырады, сабаққа қатысады, дереу әкімшілік пен ата-аналарға балалардың өмірі мен денсаулығына байланысты барлық төтенше жағдай туралы дереу хабарлайды. 2.9. Педагогикалық кеңестердің, семинарлардың, әкімшілік және әдістемелік кездесулердің жұмысына қатысады.

3. Сынып жетекшісінің жұмыс тәртібі. 3.1. Мектептің және профессорлық-оқытушылар құрамының жұмысын ұйымдастырудың жалпы ережелері Ресей Федерациясының Еңбек туралы заңдарының Кодексінен келтірілген. 130. 3.2. Сынып жетекшісінің жұмыс уақыты, ол аптасына бір рет балаларға арнауға міндетті, 4 сағат (мұғалімнің 20% -ы). 3.3. Сынып жетекшісінің бір сағаты (байланыс сағаты) - аптасына бір рет сабақ кестесінде, сынып журналында жазба жасайды. 3.4. Оқу оқиғаларының саны - айына кемінде екі оқиға, оның ішінде жалпы орта мектеп болуы мүмкін. 3.5. Сыныптағы ата-ана жиналыстарының саны төрттен біреуден кем болмауы керек. 3.6. Жүргізілген жұмыстар туралы есептер бекітілген рәсімге сәйкес мерзім аяқталғаннан кейін әкімшілікке ұсынылады. 3.7. Жазғы және жаз мезгілінде мектептің жұмыс тәртібі қосымша жоспарға сәйкес белгіленеді.

4. Сынып жетекшісінің құқықтары. Сынып жетекшісі: 4.1. Мектеп өзін-өзі басқару құрылымдарына: мұғалімдер кеңесіне, мектеп кеңесіне, кәсіподаққа және мектептің басқа да мемлекеттік органдарына қатысу. 4.2. Бастаманы көтеру, мектептің қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау және іскерлік, сындарлы сынға түсу. 4.3. Өзінің білім беру жүйелері мен бағдарламаларын жасаңыз, жаңа әдістерді, білім беру нысандары мен әдістерін шығарасыз, «ешқандай зиян келтірмеудің» жалғыз қағидасын басшылыққа алыңыз. 4.4. Мектептің билік орындарында өзіңіздің ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғауға, егер мүмкін болса - мемлекеттік органдар мен соттарға қорғау.