«Алмагүл»бөбекжайындағы инклюзивті білім беруді сәтті енгізді.
1 инклюзивті топ және 9 түзету топтары жұмыс істейді.
Бөбекжайда:
- қалыпты дамып келе жатқан және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп тәрбиелеу және оқыту үшін қажетті жағдайлар жасалған;
- балаларды бөбекжайдың инклюзивті топтарына қосу модельдері енгізілді (нүктелі, қосылу, толық);
психологиялық-педагогикалық жұмыстарды жүргізе отырып, ЕБҚ (педагог-психолог, мұғалім-дефектолог, тифлопедагог, логопед) қызметінің мамандары жүзеге асырады;
- мектепке дейінгі ұйымның ЕБҚ мамандары дамудың негізгі бағыттарын ескере отырып, баланы кешенді психологиялық-педагогикалық тексеруді (топтық бағалауды) жүргізіп және ЖДБ құрайды.
- балалардың әртүрлі санаттары үшін апробацияланған және бейімделген авторлық диагностикалық әдістемелердің картотекасы, мектепке дейінгі ұйым мамандарының топтасуымен балаларды тексеру бойынша қосымша әдістемелік ұсынымдар жасалады;
- ЕБҚ бар балалармен оқу жұмысында дәстүрлі емес әдістер мен әдістер, бейнелеу іс-әрекетінің бейімделу бағдарламалары, музыкалық қабілеттерді дамыту бағдарламалары, тестопластика мен пластилинографияны қолдану бойынша әдістемелік құралдар, Ttmso Ж .Караев, М. Монтессори авторлық әдістемелерінің элементтері арқылы жұмыс түрлері жүргізіледі.
- ата-аналармен кеңес жұмыстарының әртүрлі нысандарын (электрондық КП, мастер-кластар, семинар-практикумдар) пайдалану арқылы мектепке дейінгі ұйым мен отбасының ынтымақтастығы мен өзара іс-қимыл жүйесі құрылды);
- бірлескен жұмыс жоспарына сәйкес мектеппен сабақтастық орнатылды. Бөбекжай түлектерінің одан әрі дамуын және қоғамға кірігуін қадағалау бойынша жұмыс жүргізілуде сондай –ақ ЕБҚ балаларымен бірлескен мерекелер мен акциялар өткізіледі;