"Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№21 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Бірінші, алғашқы
первый.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 79
Жаңа сұрақтар: 0
КОУЧИНГ

2016 жылы 21 қазан күні «Оқушылардың білім жетістіктерін бағалауда критериалдық жүйені қолдану» тақырыбында қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Базарбаева Карлыгаш Еренгайповна мұғалімдерге критериалды бағалауды үйрету мақсатында  коучинг өтткізді.

Коучингке 30 мұғалім қатысты.

Коучингтың мақсаты: Тыңдаушыларды критериалды бағалау жолдарымен  таныстыру және критерий құрастыру жолдарын талдау.  

Критериалды бағалау– мұғалім үшін: әрбір оқушының өзгешелігін ескере отырып жеке білім алушының қабілетін ескеру, оқушы үшін: берілген бағалау критерийлерін түсіну, қолдану, жұмысын бағалай білу, ата-ана үшін: баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалау, алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы, айқындылығы, бағаның әділдігі, өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Осы жайында көп деректерді мұғалімдер семинар барысында талқылап, оқушылардың оқу-білімге деген қызығушылығын арттыра отырып, әрбір оқушының оқудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізудегі жеткен табыстарын жан-жақты және әділ бағалай білу, оқу материалын меңгерте отырып, мәліметтерді өздігінше жинауға итермелеу, қызығушылығын ояту, жеке тұлғаның интелектуалдық дамуын қамтамасыз ету, әрбір оқушының нәтижеге жетуге деген талпынысын дамыту керектігін білді.

Авторство: