Балаларды құрдастарына соншалықты қатал және агрессивті етуге не мәжбүр етеді? Көптеген себептер бар. Біз оларды бірнеше топқа бөлеміз: Педагогикалық. Мұнда мұғалімнің позициясы маңызды рөл атқарады.
психологиялық;
әлеуметтік;
отбасы (ата-ана махаббаты мен назарының болмауы, ата-аналардың физикалық және ауызша агрессиясы, шамадан тыс бақылау).
Қорқытудың себептері:
қызғаныш;
кек алу (қудалау құрбаны өзін-өзі қорқытып, қылмыскерлерді келтірілген азап үшін жазалауға тырысқан кезде);
ұжымда өзін-өзі растау;
назарда болуға, "биік" көрінуге ұмтылу»;
қарсыласты қорлау арқылы бейтараптандыруға деген ұмтылыс.
Ата-аналар үшін баланың қорлаудың құрбаны болғанын уақытында тану маңызды. Бұл келесі белгілермен көрсетілуі мүмкін:
бала мектепке теріс қарайды, ол жерге бармау үшін барлық мүмкіндікті пайдаланады;
жиі айқын себепсіз жылайды;
сыныптастар мен мектеп өмірі туралы ештеңе айтпайды;
ұйқының және тәбеттің бұзылуы;
бетіндегі немесе денесіндегі көгерулер , жыртылған киім.
Ықтимал буллер-бұл адам:
өзін-өзі төмен бағалайтын, басқаларды қорлау арқылы өзің көтеруге тырысады;
кез-келген жағдайда назарда болуға ұмтылу;
агрессивті, қатал, үстемдік пен манипуляцияға бейім;
көбінесе отбасылық және ата-аналық қатынастардағы проблемалармен.
Құрметпен, әлеуметтік педагог.
Авторство: