Педагогтердің біліктілігін арттыру мақсатында Қарағанды облысының білім басқармасы, Қарағанды облысының білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығы балаларды ерте дамыту институтымен бірлесіп Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізді.
"Балақай" бөбекжайында курс тыңдаушылары үшін практикалық күн өткізілді.
Тәрбиешілер Абдикаликова М.Т. және Белоус Н.Г. мектепалды топ балаларымен ұйымдастырылған іс-әрекетте ойындар мен жаттығулардың әртүрлі нұсқаларын ұсына отырып, балалар "Кюизенер таяқшалары" дидактикалық құралының көмегімен қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру мәселелерін шешу бойынша білімді қалай игеретінін көрсетті. Бұл дидактикалық материалдың негізгі ерекшеліктері – абстрактілік, әмбебаптық, жоғары тиімділікті. Нұсқаулықты өз бетінше және басқа дидактикалық ойындармен бірге қолданады.
Этнопедагог Абдраемова Г.Ж. проблемалық жағдайды талдау және шешу негізінде (мінсіз тәрбиеленушіні құру) Animation Maker бағдарламасын қолдана отырып, кәсіби қызмет аясында "Саѕе-технология" түрінде, ұлттық үлгідегі 3D қаламмен орындау бойынша тапсырмалар ұсынды, 3D басқатырғыштар мен киіз басу үшін иірілген жіптерді жинауды ұсынды. Тыңдаушылар өздерінің ерекше текеметін жасады.
Балалар қазақ тілі мұғалімі Д. М. Ахметовамен бірлесіп сахналауда өскелең ұрпақ Қазақстанның өткенінен болашағына қадам басатын отбасылық дәстүрлерді, құндылықтарды сақтаудың маңыздылығын көрсетті.
Құрастырғыштармен модельдеу, кеңістікте бағдарлау қабілетін дамыту мақсатында информатика пәнінің мұғалімі А. К. Абдрахманова Робот тышқан мен LEGO конструкторының көмегімен бөбекжай тәрбиеленушілерімен бірге "Отанымыздың болашақ қаласы" (эко жоба) құрды.
Шығармашылық ойлауды, тыңдаушылардың қиялын дамыту мақсатында тәрбиеші Ш.К. Аринбаева және изо мұғалімі Л. О. Камнева сурет салудың дәстүрден тыс техникасымен - Эбру шығармашылық іс-әрекетінде қатысушылардың жемісті қарым – қатынасы үшін жағдай жасады.
Психологтар Искакова Ж.Р. және Беседина В. А. тыңдаушылармен практикалық жаттығуларда жарты шар аралық тақтаны, сегіздікті, тепе-теңдікті, кинезеологиялық шарларды қолдана отырып, балалардың жарты шар аралық байланыстарды дамыту үшін танымдық қабілеттерін қалай жақсартуға болатындығын көрсетті.
Педагогтар тәрбие-білім беру процесін жүргізу және бөбекжайдың заттық-кеңістік дамыту ортасын ұйымдастыру бойынша тәжірибе алмасу кезінде көптеген қызықты және танымдық білді.
Авторство: