Мектепке дейінгі тәрбие мазмұнын іске асыру мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында айқындалған міндеттерді орындауды талап етеді.
Балабақшаның педагогикалық ұжымы жұмысының басты мақсаты-мектепте оқуға дайын, тез өзгеретін өмір сүру жағдайында қоғамға сәтті бейімделе алатын баланың дені сау, жан-жақты дамыған және білімді тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу.
2010 жылдан бастап балабақша базасында «Мектеп жасына дейінгі балаларды Көпмәдениетті тәрбиелеу» облыстық эксперименттік бағдарламасы іске асырылуда. Осы бағдарлама аясында жүзеге асырылған этнопедагогика бағдарламасы мектеп жасына дейінгі балаларды Қазақстан, Ресей, Өзбекстан, Беларусь, Корея, Германия, Ұлыбританияның ұлттық мәдениетімен таныстырады. Бұл бағдарлама үшін Достық залы ашылды, ол 2017 жылы облыстағы алғашқы «Достық» мектепке дейінгі мұражайы - облыстық тарихи-өлкетану мұражайының филиалы болды.
Сондай-ақ, егде жастағы балаларды сапалы даярлау аясында мектепте информатика және робототехника бойынша сабақтар өткізіледі. Ол үшін балабақшада интерактивті жабдықтармен жабдықталған ақпараттық технологиялар кабинеті бар.
Балабақшада дайындық топтарының мектеп жасына дейінгі балаларына арналған іс-шаралар өткізіледі. Сабақтар мольберттер, сурет салуға арналған үстелдер, әдістемелік және иллюстрациялық материалдар жабдықталған изостудияда өткізіледі.
2016 жылдың қаңтар айынан бастап балабақша «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру негізінде тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің бағыттарын іске асыру, оқыту мен тәрбиелеуді интеграциялау, тәрбие мазмұны мен құрылымының әдіснамасын жаңарту бойынша «Айбар» азаматтық-патриоттық тәрбие орталығы» облыстық жобасына кіреді.
2018 жылы бөбекжай «ЭкоChallenge» Республикалық байқауына, 2020 жылы «Эко Асар» экологиялық жобасына қатысты, оның мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру, табиғатқа деген сүйіспеншілік пен ұқыптылыққа тәрбиелеу болды.
2019-2020 оқу жылынан бастап балабақшада «ӨРЛЕУ» БАҰО ФАО-мен бірлескен жоба «Балаларды іске асыру кеңістігі» қолданбалы ғылыми-зерттеу жобасы іске асырылуда. Жобаның мақсаты-баланың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайтын, мектепке дейінгі білім берудің заманауи талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі баланың білім сапасын арттыратын ойын білім беру кеңістігінің моделін іске асыруды қамтамасыз ету. Біріншіден, оқытуды ұйымдастырудың мектеп формаларын көшіруден бас тарту. Бұл білім беру қызметі, баланың балалардың танымдық белсенділігін ынталандыратын ортаны дамытуға деген тұрақты қызығушылығы, шешім қабылдауда баланың тәуелсіздігін және өзін-өзі тәрбиелеу тәсілдерін, қайда және кіммен оңтайлы таңдауды талап етеді. Екіншіден, бұл балалардың қызығушылықтары, қалауы және кеңістікті таңдауы бойынша ойын әрекеті, бұл мектеп жасына дейінгі балалардың моторикасын, ақыл-ой және сөйлеу дағдыларын дамытуды, баланың шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз етеді.
2015-2016 оқу жылынан бастап балабақшада әртүрлі зерттеу бағыттары бойынша жұмыс істейтін 15«ГНОМ»– Данышпан Балалар Ғылыми Қоғамы зертханасы бар:
жобалау және робототехника зертханасы;
«Оқийық»кітап зертханасы;
қазақ тілі бойынша тілдік зертхана;
«Ерте-ерте-ертеде»театр-ертегі зертханасы;
«Сиқырлы таяқтар»зертханасы («Кюизенер таяқшалары»технологиясы);
сән зертханасы;
табиғат зертханасы «Неденжәне неге?»;
«Тамшы» су зертханасы;
«Ойлау мектебі»зертханасы;
халықтық қолөнер зертханасы;
астрономиялық обсерватория;
музыка зертханасы;
спорт зертханасы;
экологиялық зертхана.
Бұл жоба Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу қызметін дамытуға және мектепте одан әрі оқуға деген ынтаның пайда болуына ықпал етеді. Педагогтардың зертханалар жұмысында инновациялық технологияларды қолдануға, шығармашылықты көрсетуге және өз шеберліктерін жетілдіруге мүмкіндігі бар. ГНОМ-ның бірегейлігі-білім берудің барлық субъектілерін қамту: тәрбиешілер, педагогтар, мамандар, ата-аналар.
Тәсілдің негізгі компоненттері-зерттеулер мен жобалар. Балалар-жобалардың басты бастамашылары. Ересек адамның міндеті-балаға әлем туралы өз идеяларын білдіруге және сол кезде бастан кешкендерін есте сақтауға көмектесу. Біздің мұғалімдер оқытпайды, балаға дайын білім бермейді, сұрақтарға тікелей жауап бермейді, ол жауаптарға жол ашады, осылайша тәуелсіз оқу мен дамуға жағдай жасайды.
Қарағанды облысы бойынша облыстық ортопедиялық орталықпен және ПШО-мен бірлесіп құрылған «Жалпақ табанның алдын алу және түзету» қолданбалы жобасы мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын нығайтуға бағытталған. Әзірленген жаттығулар кешені, қатайту процедуралары, арнайы массаж төсеніштері баланың жүруіне әсер ететін жалпақ табанды түзетуге және қалыпты теңестіруге көмектеседі.
Вариативті білім беру бағдарламасы: «Музей педагогикасы-қосымша білім берудің жаңа векторы»(мектепалды даярлық топтары үшін).
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі мұражай педагогикасы – бұл эстетикалық, адамгершілік, рухани, патриоттық тәрбиенің міндеттерін интеграцияланған түрде шешетін бүкіл педагогикалық ұжымның шығармашылық қызметінің симбиозы. Мақсаты: әр баланың әлеуетін және толыққанды дамуын ашу оның мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтардың негізінде.
Музейпедагогикасы баланы заттарды өзі басқаруға, олардан ақпарат алуға, қорытынды жасауға шақырады. Іс жүзінде бала белсенді танымдық процеске қатысады, "қолдар арқылы білім"алу процесі жүреді. Алынған білім әр баланың жеке игеруіне айналады. Музейде бала бұрын кездестірмеген жаңа, бейтаныс заттармен танысады. Бұл оның көкжиегін, айналасындағы әлем туралы түсініктерін кеңейтеді. Әрі қарай, бұл қызығушылық артып, күшейе түседі. Осы сәтте көмекке келуге дайын, қажетті біліммен және дағдылармен қаруланған, пайда болған қызығушылықты қолдай алатын, кішкентай философты мәңгілік сұрақтармен таң қалдыратын адамдар болуы өте маңызды: «Өнер дегеніміз не, ол қалай және неге пайда болды?», «Сұлулықтың құпиясы неде?», «Неліктен Жер планетасындағы барлық адамдар мен халықтар әртүрлі?» және т. б.
Вариативті білім беру бағдарламасы:«Цифрлық сауаттылық»
«Цифрлық сауаттылық» вариативтік білім беру бағдарламасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде әзірленді және мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және зияткерлік дағдыларын дамытуға және ғылыми-техникалық шығармашылыққа тартуға бағытталған. Цифрландыру адамның психикалық дамуына әсер ете алмайды, өйткені тез өзгеретін әлем шешім қабылдаудың жоғары жылдамдығын, ақпаратты өңдеуді, реакциялардың жылдамдығын талап етеді.
№ 2 «Ерте эстетикалық даму орталығы» өнер мектебінің филиалы, «Таэквон-до» секциясы, «Мажорет-спорт» секциясы, «Чатуранга» шахмат орталығы, «Ағылшын тілінде сөйлейміз» үйірмесі арқылы мектепке дейінгі балабақшаны қосымша білім берумен қамту.
2015 жылдан бастап қосымша ақылы білім беруді дамыту шеңберінде ата аналардың сұрауы бойынша мынадай бағдарламалар іске асырылуда:
- балабақша базасында Қарағанды қаласының №2 өнер мектебінің «Эстетикалық тәрбие орталығы» мектепке дейінгі алғашқы филиалы ашылды. Мектеп жасына дейінгі балалар шығармашылық және қолданбалы шығармашылық, ритақ, би, вокал сабақтарында өздерінің шығармашылық қабілеттері мен қабілеттерін дамытады. Сабаққа барлық мектеп жасына дейінгі балалар қатысады – 94%.
2017 жылдан бастап бөбекжайда «Таэквондо» ИТФ-мен бірлесіп «Азиялық жолбарыстар» салауатты өмір салты бойынша авторлық бағдарлама іске асырылуда. Жыл сайынғы қамту – 34%.
2020 жылдан бастап 21% қамтылған ағылшын тілі үйірмесі жұмыс істейді.
Мажорет-спорт - бұл тәуелсіз би спорты, онда шеруге заттармен (пампондар, батондар, барабандар мен жалаулар) жұмыс қосылады, сонымен қатар гимнастика, акробатика, аэробика және чирлидинг элементтері кіреді.
Мажорет-спорт өз қызметінің барлық түрлерінде баланың жеке басының жан-жақты дамуына, оның денесін жалпы сауықтыруға, физикалық және рухани күштерді қалыптастыруға және нығайтуға, эстетикалық талғамға тәрбиелеуге, тәуелсіз іс-әрекет дағдыларын игеруге, салауатты өмір салтына қызығушылықты қалыптастыруға ықпал етеді.
Дәстүрлі емес сурет салу техникасы «Эбру».Эбру сызба анық және біркелкі болуы керек деп есептемейді: бүкіл техника абстракцияға және ерікті үлгіге негізделген. Сұйық бояулар бетіне жақсы таралады, балалар жіңішке таяқшалар мен тарақтардың көмегімен суда суретке оғаш пішіндер береді. Балабақшада балалармен жұмыс істеудің дәстүрлі емес әдістерінің 30-дан астам түрі қамтылған әдістемелік құрал әзірленді.
«Кюизенер таяқшалары»
Мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде технологияны қолдану ғылыми жобасы «Кюизенер таяқтары» ойын технологиясын балабақша тәрбиешілері сөйлеу тілін дамытуға, математика негіздерінде, құрастыруға арналған кіріктірілген іс-әрекеттер ойынында мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастырудың әдісі мен түрі ретінде кеңінен пайдаланды. Ойын әрекетінде ойлаудың логикалық құрылымын қалыптастыруға және сабақта алған білімдерін бекітуге арналған сызбалар мен дамытушылық тапсырмаларды құрастыру үшін «Күйзенер таяқшалары» қолданылды.
https://www.instagram.com/p/CXwEwXnKF7Y/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/Carm_LLKSDg/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/p/CamGIY3KZOV/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/p/CZbdYghqh3N/?igshid=YmMyMTA2M2Y=