2016-2019 жылдарға арналған
Қарағанды қаласы «№8 негізгі орта мектебі» КММ
Даму стратегиясы
Мектептің даму стратегиясының Паспорты
Мектептің даму стратегияларының атауы |
«Білім мазмұнының жаңару жағдайында оқушылардың білім сапасын көтеруге жағдай жасай отырып, функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған орта құру» |
МДС жасау негізі |
1.ҚР 2007 жылғы 27 шілде №319 «Білім туралы» заңы (өзгерістер мен толықтырулар) 2.Қазақстан РеспубликасыПрезидентінің 2016 жылғы 1 наурызындағы№ 205 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы 3.Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 Қаулысы. (ҚР Үкіметінің 25.04.2015 №327 қаулысымен өзгертілді). 4.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары 2012 жылғы 25 маусымдағы №832 қаулысымен бекітілген 5.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері» 6. «Білім беру ұйымдарының жарғыларын бекіту туралы» «Қарағанды қаласының қаржы бөлімі» ММ басшысының м.а. 2013 жылғы «01» шілдедегі №55 бұйрығымен бекітілген мектеп жарғысы. |
МДС жасауы мен жүзеге асыруы туралы қабылданған шешімнің күні мен негізі |
26.03.2016ж. Педагогикалық кеңес, хаттама №5
|
МДС тапсырыс беруші |
Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «№8 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі әкімшілігі |
МДС әзірлеушілер |
Қарағанды қаласы әкімдігінің «Қарағанды қаласының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «№8 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің шығармашылық тобы |
МДС мақсаты |
Білім беру мазмұнын жаңартуда сапалы орта білім беруге қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, функционалды сауатты, рухани дамыған табысты азамат қалыптастыру. |
МДС стратегиялары |
1. Мұғалім құзыреттілігі – мектеп дамуының кепілі. 2. Білім мазмұнын жаңарту – заман талабы. 3. Функционалды сауатты, бойында отаншылдық, көшбасшылық қасиеттері қалыптасқан ұрпақ – ұлт болашағы. |
МДС күтілетін нәтижелер |
Мұғалім құзыреттілігін көтеру нәтижесінде мектепті заманауи деңгейге жеткізу. Салауатты өмір салтын ұстанған функционалды сауатты, бойында отаншылдық, көшбасшылық қасиеттері қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеу. Білім беру мазмұнын жаңарту, білім сапасын арттыру. |
МДС жүзеге асыру кезеңдері мен мерзімдері |
2016 – 2019 жж. Бірінші кезең (2016 – 2017 жыл) – Дайындық Екінші кезең (2017 – 2018 жыл) – Практикалық Үшінші кезең ( 2018 – 2019 жыл) – Нәтижелік |
МДС орындауы ұйымдастыру және бақылау |
Мектеп әкімшілігі |
МДС жүзеге асыруды қаржыландыру көздері |
Қалалық білім бөлімі |
Ақпараттық анықтама
Оқушылардың саны– 595
Ауысымдар саны:2 ауысымда барлығы 28 сынып-комплект, мектепалды даярлық тобы – 4
І ауысымдағы сыныптар саны – 18, оқушы саны - 444
ІІ ауысымдағы сыныптар саны – 8, оқушы саны – 151
Кесте №1
Білім сатысы |
2013-2014 Оқу жылы |
2014-2015 Оқу жылы |
2015-2016 Оқу жылы |
|||
|
Сынып -комплект |
Оқушысаны |
Сынып -комплект |
Оқушы саны |
Сынып -комплект |
Оқушы саны |
1 |
3 |
64 |
4 |
76 |
4 |
101 |
2 |
3 |
64 |
4 |
75 |
4 |
78 |
3 |
3 |
71 |
3 |
65 |
4 |
72 |
4 |
3 |
62 |
3 |
65 |
3 |
60 |
1-4 |
12 |
261 |
14 |
281 |
15 |
311 |
5 |
2 |
45 |
3 |
65 |
3 |
65 |
6 |
2 |
40 |
2 |
43 |
3 |
60 |
7 |
3 |
56 |
2 |
42 |
2 |
49 |
8 |
2 |
50 |
3 |
54 |
2 |
46 |
9 |
2 |
47 |
2 |
54 |
3 |
57 |
5-9 |
11 |
238 |
12 |
258 |
13 |
277 |
Барлығы |
23 |
499 |
26 |
539 |
28 |
588 |
-бастауыш мектеп – 281/ 52%
-негізгі мектеп – 258/ 48%
Оқушылар құрамының үш жылғы салыстырмалы талдауынан оқушылар санының артқанын байқауға болады. Мектеп бойынша оқушы саны жылдан жылға өсіп келеді: бастауыш мектеп – 9,6%-ға, негізгі мектеп – 20,5%-ға өсті. (Қосымша. №1 кесте).
Кесте №2
сыныптар |
жалпы саны |
қазақ тілінде оқитыны |
орыс тілінде оқитыны |
0 класс |
4 |
2 |
2 |
1 сынып |
4 |
2 |
2 |
2 сынып |
4 |
2 |
2 |
3 сынып |
4 |
2 |
2 |
4 сынып |
3 |
2 |
1 |
1-4 |
15 |
8 |
7 |
5 сынып |
3 |
1 |
2 |
6 сынып |
3 |
1 |
2 |
7 сынып |
2 |
1 |
1 |
8 сынып |
2 |
1 |
1 |
9 сынып |
3 |
1 |
2 |
5-9 |
13 |
5 |
8 |
Барлығы |
32 |
15 |
17 |
Ата-аналардың талап-тілектерін ескеру нәтижесінде кейбір сыныптарда оқушылар саны 25-тен артық жинақталған. Демографиялық жағдайдың өсуіне байланысты бастауыш сатыдағы оқушылар саны негізгі сатыдағы оқушылар санынан артық. (Қосымша. № 2 кесте).
Қорытынды:
Оқушылардың міндетті білім алуы үшін барлық жағдайлардың жасалуы мектеп әкімшілігінің бақылауында, мектеп шағынауданымен қарым-қатынас орнықты. Оқушылар саны 7 %-ға артты.
Мұғалімдердің сапалық құрамы
Мектептегі оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін 60 педагог қызмет етеді. Оның ішінде директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары – 2, тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары – 2, ақпараттандыру жөніндегі орынбасары – 1.
Педагогтардың кәсіби деңгейін көтеру үшін жыл сайын курстық дайындықтан өтеді. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің саны жылдан жылға артуда.
Кесте №3
Оқу жылы |
Педа гогтар саны тар саны |
Білімі |
Санаты |
Педагогикалық өтілі |
Жынысы |
Жас мамандар |
Орташа жасы |
|||||||
Жоғары |
Орта кәсіптік |
жоғары |
бірінші |
екінші |
Санаты жоқ
|
1-10 жыл |
11-20 жыл |
20 жылдан жоғары |
ер |
әйел |
||||
2013-2014 |
57 |
46 (81%) |
11 (19%) |
6 (11%) |
15 (26%) |
12 (21%) |
21 (37%) |
27 (47%) |
17 (30%) |
13 (23%) |
5 (9%) |
52 (91%) |
9 (16%) |
33 |
2014-2015 |
59 |
48 (81%) |
11 (19%) |
6 (10%) |
17 (29%) |
10 (17%) |
26 (44%) |
28 (47%) |
13 (22%) |
18 (31%) |
5 (8%) |
54 (92%) |
10 (17%) |
35 |
2015-2016 |
60 |
49 (82%) |
11 (18%) |
6 (10%) |
18 (30%) |
21 (35%) |
15 (25%) |
31 (52%) |
14 (23%) |
15 (25%) |
5 (8%) |
55 (92%) |
11 (18%) |
35 |
Мұғалімдердің сандық және сапалық құрамы жоғары білімді мұғалім санының басым екенін көрсетеді. Біліктілік деңгейінің көрсеткіші бойынша жоғары және бірінші санатты педагогтардың үлесі 40%. (Қосымша. № 3 кесте).
Қорытынды:
-жоғары және бірінші санатты мұғалімдер санының аздығы.
-жас мамандардың жұмысқа орналасуы тұрақты артып келеді.
-мұғалімдердің өз жұмысына сенімсіздікпен қарауы санатын көтеруге кедергі келтіреді.
Шағын орталық мұғалімдері мен тәрбиешілерінің кадрлық құрамы
Кесте №4
Педагогтар саны |
Білімі |
Санаты |
Педагогикалық өтілі |
||||||
Жоғары |
Орта кәсіптік |
жоғары |
бірінші |
екінші |
Санаты жоқ |
1-10 жыл |
11-20 жыл |
20 жылдан жоғары |
|
20 |
14 (70%) |
6 (30%) |
0% |
4 (20%) |
9 (45%) |
7 (35%) |
15 (75%) |
5 (25%) |
0 % |
Шағын орталық педагогтарының жоғары білімдісі 70%-ды құрайды. Біліктілік деңгейінің көрсеткіші бойынша бірінші санатты педагогтардың үлесі 20%. (Қосымша № 4).
Проблема: шағын орталық педагогтарының сапалық құрамының төмендігі.
Шешу жолдары: педагогтардың кәсіби біліктілігін жоспар бойынша арттыру.
Педагогтардың біліктілік курстарына қатысу көрсеткіші
Кесте №5
Оқу жылы |
Қатысу пайызы |
2013-2014 |
10% |
2014-2015 |
9% |
2015-2016 |
10% |
Мектеп педагогтары жыл сайын біліктілікті арттыру курстарынан өтіп отырады. Сондай-ақ мектеп мұғалімдері қашықтықтан оқыту курстары арқылы кәсіптік деңгейін көтереді.
Қорытынды:
-ағылшын, орыс тілдері, музыка пәнінің мұғалімдеріне алдын-ала берілген сұраныстың қанағаттандырылмауы.
-2016-2017 оқу жылында 1 сыныпта жұмыс жасайтын мұғалімдердің білім мазмұнын жаңарту бойынша курстармен толық қамтылуы.
Педагогтардың деңгейлік курстарға қатысу көрсеткіші
Кесте №6
Оқу жылы |
Барлығы |
Білімі |
Санаты |
|||
жоғары |
орта арн |
жоғ. |
І |
ІІ |
||
2012-2013 |
1 |
1 |
|
|
|
1 |
2013-2014 |
1 |
1 |
|
1 |
|
|
2014-2015 |
2 |
1 |
1 |
|
2 |
|
2015-2016 |
2 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
Педагог қызметкерлердің деңгейлік курстарға қатысуы алдын-ала берілген сұранысқа байланысты жүзеге асады.
Мұғалімдердің зерттеу жұмыстары
Кесте №7
Критерийлер |
2012-2013 ж. |
2013-2014 ж. |
2014-2015 ж. |
|
Жыл бойы әдістемелік құралдар, оқу бағдарламаларын әзірлеу. |
3 |
2 |
2 |
|
Республикалық ғылыми-әдістемелік журналдар мен газеттердегіжарияланымдар. |
4 |
6 |
10 |
|
Педагогогтардың ғылыми-практикалық конференция, семинарлардағы баяндамалары ( семинар, конференция бағдарламалары) |
14 |
15 |
20 |
|
Семинарларды ұйымдастырушы мәртебесінде өткізу, семинарларға қатысу |
1 семинар |
2семинар |
1 семинар
|
Қорытынды:
- мектептегі мұғалімдердің сапалық құрамы 40%, шағын орталықтағы педагогтардың сапалық құрамы 20%;
- педагогтар 5 жыл сайын пән бойынша біліктілік курстарынан өтіп отырады;
- мектеп мұғалімдерінің 10%-ы деңгейлік курстан өтті;
- мұғалімдердің өз іс-тәжірибелерінен мақалалар мен әзірлемелерді жариялау үлесі артып келеді;
- жоғары білімді педагогтар үлесі 78%-ды құрайды;
- мұғалімдердің кәсіби конкурстарға қатысу деңгейі төмен.
Мектептің күн тәртібі:толық күн мектебі.
Сынып бойынша сабақтың ұзақтығы: 45 минут
Материалдық – техникалық базаның жағдайы
Мектептегі желілік орталыққа жалғанған компьютерлер «Білімал» сервері мен «e-learning» сервер орталығымен тікелей жұмыс атқарады. Мектеп бойынша 112 компьютер бар. Оның ішінде 10-ы интерактивті тақта: 7 интерактивті тақта, 2 жылжымалы экран, 1 мультимедиялы подиум. Принтерлердің саны 10, сканердің саны 1 және 1 ксерокс.
Барлық компьютерлер локальді сетьке қосылған. 80 компьютерді оқу үрдісінде қолданады. 1 оқушыға 5 компьютерден келеді.
Барлық компьютерлер WINDOWS XP амалдық жүйемен жабдықталып, барлығында MS Office бағдарламасы орнатылып, антивирустық, архивтық бағдарламалар қойылған.
Жаңа модификация бойынша жабдықталған кабиенттер саны – 2 (физика, биология кабинеттері).
Мектепте кітапхана және оқу залы жұмыс істейді. Негізгі кітап қоры- 43612, оның ішінде көркем әдебиеттер -27335, оқулықтар – 16277.
Медициналық кабинет пен ем-шара кабинеті талапқа сай жабдықталған.
Мектептегі кабинеттер саны:
Кесте №8
Кабинет атауы |
Саны |
Жиын залы |
1 |
Спорт залы |
2 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті |
2 |
Орыс тілі мен әдебиеті кабинеті |
2 |
Ағылшын тілі кабинеті |
2 |
Математика кабинеті |
2 |
Биология кабинеті |
1 |
Химия кабинеті |
1 |
География кабинтеі |
1 |
Тарих кабинеті |
1 |
Информатика кабинеті |
2 |
Физика кабинеті |
1 |
Технология кабинеті |
2 |
Бейнелеу өнері кабинеті |
1 |
Бастауыш сынып кабинеті |
7 |
Мектепалды даярлық тобы кабинеті |
2 |
Өзін-өзі тану кабинеті |
1 |
Кітапхана қоры:
Кесте №9
№ |
Атауы |
Саны |
1. |
Анықтамалық әдебиет |
70 |
2. |
Көркем әдебиет |
26865 |
3. |
Ғылыми әдебиет |
320 |
4. |
Әдістемелік оқу құралдары |
80 |
5. |
Оқулықтар |
16277 |
Оқушылар контингенті
Оқушылар саны – 588
Оның ішінде ұлы - 322, қызы – 266.
Қазақтар – 355, орыстар – 162, украиндар -10, белорустар – 3, өзбектер – 2, әзірбайжандар – 2, тәжіктер – 4, башқұрт – 1, ингуш – 1, татарлар – 15, грек – 1, кәрістер – 4, күрд – 1, түрік – 1, немістер - 10, ұйғырлар – 2, шешендер – 7, қытай – 1, болгар - 1, мордвалар – 3, литвалықтар – 1.
Социум сипаттамасы
Білім алушылардың әлеуметтік құрамы мектептің даму стратегиясын жүзеге асыруда мүмкіндіктің бар екендігін көрсетеді.
Кесте №10
|
2013-2014 о.ж. |
2014-2015 о.ж. |
2015-2016 о.ж. |
Оқушы саны |
499 |
539 |
588 |
Көп балалы отбасы баласы |
23 |
28 |
32 |
Аз қамтылған отбасы баласы |
67 |
34 |
39 |
Толық отбасы баласы |
452 |
486 |
536 |
Толық емес отбасы баласы |
19 |
25 |
28 |
Үйірмеге қатысатын оқушы |
198 |
217 |
253 |
Жатақханада тұратын оқушы саны |
0 |
0 |
0 |
Оралман оқушылар саны |
0 |
1 |
1 |
Мүгедек оқушылар саны |
1 |
0 |
1 |
Екінші әке, анамен тұратын оқушы саны |
28 |
37 |
39 |
Туысының үйінде уақытша тұрып оқитын оқушылар |
0 |
1 |
0 |
Кесте №11
Ата-ана саны |
387 |
|
Қызметкер ата-ана |
32 |
8,2 % |
Жұмыскер ата-ана |
279 |
72 % |
Кәсіпкер ата-ана |
21 |
5,4% |
Жұмыссыз ата-ана |
18 |
5% |
Мүгедек ата-ана |
16 |
4,1% |
Зейнеткер ата-ана |
21 |
5,4% |
Жоғары білімді ата-ана саны |
197 |
51% |
Арнаулы орта білімді ата-ана саны |
121 |
31% |
Орта білімді ата-ана саны |
69 |
18% |
Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы
Мектептің оқу жоспары мемлекеттік білім беру стандартымен анықталады. Оқу жоспары оқушылардың қабілеттілігін, сұраныстарын және ата-ана, психолог, педагогтардың пікірлерін ескере отырып жасалады.
Оқу жоспарының құрылымы 3 компоненттен тұрады:
- тұрақты бөлім (мемлекеттік базистік оқу жоспарына сәйкес)
- мектептің ерекшелігін көрсететін немесе айқындайтын жылжымалы бөлігі;
- оқушылардың және ата-аналардың жеке сұраныстарын ескере отырып қосымша білім беру;
Оқу жоспарын жасағанда келесі принциптер ескерілді:
- жүйелілік;
- кәсіби бағдар беру;
- үздіксіз білім беру;
Мемлекеттік стандартты сақтай отырып, бейінді оқыту жаратылыстану-математикалық бағытында жүреді.
Оқу жоспары мен бағдарламаларының жаңашылдығы
Жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрінің 2012 жылдың 8 қарашасындағы №500 бұйрығымен бекітілген базистік оқу жоспарының, Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрінің 2012 жылдың 8 қарашасындағы №500 «Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу жоспарын бекіту туралы» бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2013 жылдың 25 шілдесіндегі №296 бұйрығының, 2013 жылдың 27 қарашасындағы №471 «Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрінің бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» бұйрығының, 2012 жылдың 8 қарашасындағы №500 «Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің оқу жоспарын бекіту туралы» бұйрығының негізінде құрылды. Сонымен қатар «2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін оқу мекемелерінде ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік-нұсқаулық хатының негізінде құрастырылды. Базалық компонент толығымен сақталған, мектеп компоненті оқытудағы бейімділігі мен қызығушылықтарына сәйкес оқушылардың дамуына бағытталған.
Мектепалды даярлық.
Мектепалды даярлық сыныптарының оқу жоспары ҚР МЖМБС-ның 2012 жылғы 23 тамызындағы № 1080 барлық талаптарына, 2012 жылғы 20 желтоқсанындағы № 557 «Мектепке дейінгі білім берудің типтік оқу жоспарларын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес келеді.
Мектепалды даярлық сыныбында оқытуды ұйымдастыру білім беру бағдарламасы мен базистік оқу жоспарының негізінде жүзеге асырылады.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін мектепалды даярлық сыныптарының вариативтік компоненті
Кесте №12
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Вариативтік компонент |
||||
1. |
Сауатты сөйлеуге үйрету |
+ |
+ |
+ |
2. |
Сандар әлемінде |
+ |
+ |
+ |
3. |
Логикалық ойындар |
+ |
+ |
+ |
4. |
Туған өлкемізбен танысу |
+ |
+ |
+ |
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін мектепалды даярлық сыныптарының вариативтік компоненті
Кесте № 13
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Вариативтік компонент |
||||
1. |
Учимся говорить грамотно |
+ |
+ |
+ |
2. |
В мире чисел |
+ |
+ |
+ |
3. |
Логические игры |
+ |
+ |
+ |
4. |
Изучение родного края |
+ |
+ |
+ |
Білім берудің бастауыш сатысы.
Оқу жоспарының вариативтік бөлігі қазақ тілінде оқытылатын сыныптарда оқушылардың шығармашылық және зияткерлік қабілеттерінің дамуына бағытталып, келесі пәндер тізімімен берілді.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш сыныптардың вариативтік компоненті
Кесте №14
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Мектеп компоненті |
||||
1. |
Тіл дамыту |
+ |
+ |
+ |
2. |
Қызықты математика |
+ |
+ |
+ |
3. |
Мәнерлеп оқу |
+ |
- |
+ |
4. |
Жас лингвист (ағылшын тілі) |
+ |
+ |
+ |
5. |
Қолөнері |
+ |
+ |
- |
6. |
Зерттеу жұмысының негіздері |
- |
- |
+ |
Оқушы компоненті |
||||
1. |
Ағылшынша сөйлейік |
+ |
+ |
- |
2. |
Вокал өнері |
+ |
+ |
- |
3. |
Сандар әлемінде |
+ |
- |
- |
4. |
Қуыршақ театры |
- |
- |
+ |
5. |
Зерттеу жұмысының негіздері |
- |
- |
+ |
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін бастауыш сыныптарда «Тіл дамыту», «Қызықты математика», «Жас лингвист» курстары үш жыл қатарынан жүргізіліп келеді.
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін бастауыш сыныптардың вариативтік компоненті
Кесте №15
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Мектеп компоненті |
||||
1. |
Говорим – по английски |
+ |
- |
- |
2. |
Занимательная математика |
+ |
+ |
+ |
3. |
Юный лингвист (русский язык) |
+ |
+ |
+ |
4. |
Занимательная грамматика (каз.яз) |
+ |
- |
- |
Оқушы компоненті |
||||
1. |
Вокал |
+ |
+ |
+ |
2. |
Разноцветная палитра |
+ |
+ |
- |
3. |
Қазақша сөйлейміз |
- |
- |
+ |
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін бастауыш сыныптарда «Занимательная математика», «Юный лингвист», «Вокал» курстары үзбей жүргізіліп келеді.
Білім берудің негізгі сатысы.
Оқу жоспарының ІІ буынында қазақ тілінде оқытылатын сыныптарда вариативтік бөлікке келесі факультативтер мен таңдауы бойынша курстар енгізілді.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін 5-9 сыныптардың вариативтік компоненті
Кесте №16
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Мектеп компоненті |
||||
1. |
Қызықты математика |
+ |
+ |
- |
2. |
Шешендік өнер |
+ |
+ |
+ |
3. |
Ежелгі Қазақстанға саяхат |
+ |
+ |
+ |
4. |
Информатика |
+ |
- |
- |
5. |
Валеология |
+ |
- |
- |
6. |
Өлкетану |
+ |
+ |
+ |
7. |
Дінтану негіздері |
+ |
+ |
+ |
8. |
Абайтану |
+ |
+ |
+ |
9. |
Математикадан практикум |
+ |
- |
- |
10. |
Ағылшынша сөйлейік |
+ |
- |
- |
11. |
Салауатты өмір салты |
+ |
+ |
- |
12. |
Географиядан практикум |
- |
+ |
- |
13. |
Бояулар әлемінде |
- |
+ |
- |
14. |
Математикалық логика |
- |
- |
+ |
15. |
Оюлар сыры |
- |
- |
+ |
16. |
Адам және оның денсаулығы |
- |
- |
+ |
17. |
Компьютер және біз |
- |
- |
+ |
18. |
Тарихи тұлғалар |
- |
- |
+ |
19. |
Адам және табиғат |
- |
- |
+ |
Оқушы компоненті |
||||
1. |
Сандар әлемінде |
+ |
+ |
- |
2. |
Вокал өнері |
+ |
+ |
+ |
3. |
Алаштану |
+ |
- |
- |
4. |
Табиғаттың ұлы зертеушілері |
+ |
- |
- |
5. |
Саяхатшылар естелігінен |
- |
+ |
- |
6. |
Тарих тұлғасы |
- |
+ |
- |
7. |
Қоршаған орта және біз |
|
|
+ |
8. |
Химия біздің айналамызда |
|
|
+ |
Орыс тілінде оқытылатын сыныптарда вариативтік бөлік төмендегідей қолданылады.
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін 5-9 сыныптардың вариативтік компоненті
Кесте №17
№ |
Курс атауы |
2013-2014 |
2014-2015 |
2015-2016 |
Мектеп компоненті |
||||
1. |
Занимательная математика |
+ |
+ |
- |
2. |
Искусство вокала |
+ |
+ |
- |
3. |
Занимательная грамматика (каз.яз) |
+ |
- |
+ |
4. |
Информатика |
+ |
+ |
- |
5. |
Страны мира в древности |
+ |
- |
- |
6. |
Великие исследователи природы Казахстана |
+ |
- |
- |
7. |
Краеведение |
+ |
+ |
+ |
8. |
Практикум по математике |
+ |
- |
- |
9. |
Основы религиоведения |
+ |
+ |
+ |
10. |
Здоровый образ жизни |
+ |
- |
- |
11. |
Практикум по физике |
- |
+ |
- |
12. |
Математическая логика |
- |
- |
+ |
13. |
Культура речи |
- |
- |
+ |
Оқушы компоненті |
||||
1. |
В мире чисел |
+ |
+ |
- |
2. |
Говорим по –казахски |
+ |
- |
- |
3. |
Личность в истории |
+ |
- |
- |
4. |
Физика в природе |
+ |
- |
- |
5. |
Абайтану |
+ |
+ |
+ |
6. |
Природа и человек |
- |
+ |
- |
7. |
Практикум по географии |
- |
+ |
- |
8. |
Физика вокруг нас |
- |
- |
+ |
9. |
Вокал |
- |
- |
+ |
Оқушылардың сабақта және сабақтан тыс уақытта қосымша біліммен қамтылуы осы аталған пәндер бойынша іске асырылады.
Оқу жоспары сыныптық және сыныптан тыс (факультативтік, жеке және үйірмелік ) жұмыс жоспарын қоса алғанда оқушылардың апталық оқу жүктемесінің көлемінен аспайды және санитарлық ережелер мен нормаларының 29.12.2014 жылғы №179 талаптарына сәйкес келеді.
№8 атындағы ЖББОМ оқу жоспары ҚР Білім және ғылым Министрлігінің Жалпы орта білім беретін оқу орындарының базистік оқу жоспары негізінде жасалынады. Оқу жоспары оқушылар мен ата-аналардың сұранысына және мектептің мақсатын қанағаттандыруға бағытталған. Бастауыш сыныптарда оқушыларды тәрбиелеу және дамыту, оларға жазуды,оқуды, есептеуді, оқу әрекеттерінің негізгі дағдыларын, өзін ұстай білуді және тіл мәдениетін, логикалық ойлау қабілеті дамиды. Оқытудың негізгі сатысы оқушылардың жеке тұлға ретінде тәрбиеленуіне, қалыптасуына, олардың бейімділігінің, қызығушылығы мен қабілеттерінің дамуына бағытталған.
Вариативтік компоненттегі кейбір қосымша курстардың үш жыл қатарынан жүргізілуінен күтілетін нәтиже:
- практикаға бағытталған оқу-әдістемелік кешендер әзірленеді;
- білім нәтижелеріне мониторингтік зерттеулер жүргізіледі;
- тұлғаның бейімділігі мен қажеттілігі қанағаттандырылып, қызығушылығы мен қабілетінің дамуы ескеріледі;
- әр түрлі бағыттағы жобалар іске асады.
Мектептің дамуының сандық және сапалық көрсеткіштері
Мектеп 1989 жылдан жұмыс істейді. Ғимарат төрт қабаттан тұрады. Жалпы ауданы – 17,6 м2. Мектептің қабылдау мүмкіндігі - 1296 оқушы. Қазіргі оқушы саны – 592. Оқушылардың жан -жақты білім алуына толық жағдай жасалған. Мектептің оқу-материалдық базасы ҚР-ның жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартты орындауға мүмкіндік береді.
«№ 8 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 1989 жылы ашылды, мекен-жайы:100029, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы, Восток-3 шағын ауданы.
Мектеп ғимараты 1292 оқушыға жобаланған. Сынып бөлмелерінің саны – 32. Сыныптар саны – 32.
Мектеп 2 ауысымда (аптасына 6 күн) жұмыс істейді. Сабақтардың ұзақтығы – 45 минут, үзілістер ұзақтығы 10-15 минут.
Мектеп контингенті мектепалды даярлық топтарының тәрбиеленушілері мен 1-9 сынып оқушыларынан құралған.
Мектептегі оқушылар саны – 539. Мектепте 23 ұлт өкілі білім алады.
Мектеп екі ауысыммен жұмыс істейді: 1 ауысымда – 1,4-9 сыныптар, 2 ауысымда – 2-3 сыныптар оқиды. Оқыту тілі – қазақ, орыс тілдері. Сабақтың ұзақтығы – 45 минут.
Шағын орталықтағы тәрбиеленушілер саны:
3 топ-қазақ тобы
3 топ-орыс тобы
Барлығы-180 бала
Мектепке дейінгі тәрбие беру:
Шағын орталықта- 180 тәрбиеленуші.
Мектеп алды даярлықта- 86 тәрбиеленуші.
Мектепке дейінгі дайындық жүйесінде мектеп жанынан ашылған шағын орталық жұмыс істейді.
Мектепке дейінгі білім беруде «Балбөбек», «Қайнар», «Алғашқы қадам», «Зерек бала», «Біз мектепке барамыз», «Мектеп жағдайында 5-6 жастағы және балабақшажағдайында 5-7 жастағы балаларды мектепалды дайындаудың жалпы білім беру бағдарламасы» атты бағдарламалар пайдаланылады.
Шағын орталықтан шыққан тәрбиеленушілер мектепалды даярлық тобына қабылданып, даярлықты топты аяқтаған соң мектептің 1 сыныбына қабылданады.
Қорытынды:
- балалар мектепке дейінгі тәрбиемен қамтылған;
- шағын орталық пен мектептің арасында сабақтастық қалыптасқан.
Мектеп оқушыларының үлгерімі мен білім сапасы
Кесте №18
Білім сатысы |
2012-2013 |
2013-2014 |
2014-2015 |
|||
|
білім сапасы |
үлгерім |
білім сапасы |
үлгерім |
білім сапасы |
үлгерім |
1-4 |
41,7 |
100% |
50,1 |
100% |
39,8% |
100% |
5-9 |
24,2 |
100% |
23,2 |
100% |
21,3% |
100% |
жалпы |
36,6% |
100% |
37,3%(+0,7) |
100% |
38,1%(+0,8) |
100% |
Білім сапасы мен оқу үлгерімінің салыстырмалы көрсеткіші (кесте№3) соңғы үш жылда білім сапасының тұрақты өсуін көрсетеді.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптардағы пән бойынша білім сапасы
Кесте №19
Пән |
2012-2013 оқу жылы |
2013-2014 оқу жылы |
Динамика |
2014-2015 оқу жылы |
Динамика |
Қазақ тілі |
48% |
50 |
+2 |
56 |
+6 |
Орыс тілі |
49% |
51 |
+2 |
55 |
+4 |
Математика |
44% |
41 |
-3 |
46 |
+5 |
Алгебра |
37% |
45 |
+8 |
42 |
-3 |
Геометрия |
37% |
45 |
+8 |
42 |
-3 |
Физика |
39% |
48 |
+9 |
38 |
-10 |
Биология |
48% |
52 |
+4 |
54 |
+2 |
Қазақстан тарихы |
48% |
43 |
-5 |
54 |
+11 |
Оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптардағы пән бойынша білім сапасы
Кесте №20
Предмет |
2012-2013 учебный год |
2013-2014 учебный год |
Динамика |
2014-2015 оқу жылы |
Динамика |
Қазақ тілі |
39,1% |
38 |
-1,1 |
45 |
+7 |
Орыс тілі |
26% |
22 |
-4 |
44 |
+22 |
Математика |
49% |
38 |
-11 |
36 |
-2 |
Алгебра |
24% |
30 |
+6 |
37 |
+7 |
Геометрия |
25% |
27 |
+2 |
35 |
+8 |
Физика |
32% |
26 |
-6 |
34 |
+8 |
Биология |
58% |
43 |
-15 |
51 |
+8 |
Қазақстан тарихы |
33% |
38 |
+5 |
39 |
+1 |
Қорытынды:
1. Орта буында білім сапасы тұрақты емес.
2. Оның ішінде оқу орыс тілінде жүретін сыныптардағы орыс тілі пәнінен білім сапасының өсуінде алшақтық байқалады.
3. Оқу қазақ тілінде жүретін сыныптарда физика пәнінен білім сапасы төмендеген.
4. Психологиялық жұмыстың жеткілікті дәрежеде жүргізілмеуі.
5. Ата-аналардың бала тәрбиесіне немқұрайлы қарап, сабақ үлгерімін қадағаламауы.
Шешу жолдары:
1. Оқушыларды көркем шығарма оқуға деген қызығушылықтарын ояту.
2. Барлық ақпараттық ресурстарды қолдана отырып, оқушылардың бойынан компьютерлік тәуелділікті арылту.
3. Ата-аналардың аутсайдерлік көзқарасын инсайдерлік көзқарасқа өзгерту.
Оқушылардың пән олимпиадаларына қатысудағы 3 жылдық нәтижелерінің мониторингісі
Кесте№21
Оқу жылы |
2012-2013 оқу жылы |
2013-2014 оқу жылы |
2014-2015 оқу жылы |
||||
№ |
Олимпиадалар |
Қатысушылар саны |
Нәтиже |
Қатысушылар саны |
Нәтиже |
Қатысушылар саны |
Нәтиже |
1 |
Республикалықолимпиада, қалалық кезең |
9 |
0 |
8 |
0 |
7 |
0 |
2 |
КИОреспубликалық қашықтық олимпиадасы |
19 |
ІІ орын-1 |
13 |
І орын-1 , ІІ орын-1 |
2 |
ІІ орын-1 |
Барлығы |
28 |
І орын-1 |
21 |
І орын-1; ІІ орын-1 |
9 |
ІІ орын-1Мектеп оқушыларының пән олимпиадаларына қатысу көрсеткіші жылдан жылға төмендеуі байқалады. Басты себебі: оқушылардың пән бойынша дайындығының жеткіліксіздігі, пән мұғалімдері тарапынан дарынды оқушылармен жұмыстың өз дәрежесінде жүргізілмеуі. |
Интернет-олимпиада
Кесте №22
№ |
Пән атауы |
Қатысушылар саны |
Орын |
1 |
Физика |
7 |
1орын-4 2 орын -3 |
2 |
Математика |
2 |
2орын-1 3 орын -1 |
3 |
Блиц-турнир по математике |
1 |
1 орын-1 2орын -1 |
Оқушылардың ақпараттық және пән бойынша сауаттылығын дамыту мақсатында интернет – олимпиадаларға қатысуына жағдай жасалған. Олимпиадаға қатысушылар саны жылдан - жылға артып, жүлделі орындар саны да көбейіп келеді.
Интеллектуалды ойындарының нәтижелері
Кесте №23
№ |
Конкурс атауы |
2012-2013 оқу жылы |
2013-2014 оқу жылы |
2014-2015 оқу жылы |
|||
Қатысушы саны |
Нәтиже |
Қатысушы саны |
Нәтиже |
Қатысушы саны |
Нәтиже |
||
1 |
«Русский медвежонок» |
15 |
IIорын - 2
|
20 |
IIIорын - 6 |
12 |
IIIорын – 1 |
2 |
«Ақ бота» |
38 |
IIорын -4 |
36 |
IIIорын -2 |
44 |
0 |
3 |
«Золотое руно» |
25 |
IIIорын - 1 |
12 |
IIорын - 2 IIIорын - 1 |
16 |
IIорын –1 |
4 |
«British Bulldog» |
8 |
0 |
6 |
IIIорын -1 |
2 |
0 |
5 |
«Бастау» |
21 |
IIIорын - 2 |
21 |
IIIорын-1 |
17 |
0 |
6 |
«Кенгуру математика для всех» |
24 |
IIIорын -1 |
18 |
0 |
48 |
0 |
7 |
«Кенгуру-лингвист» |
13 |
IIIорын - 2 |
5 |
0 |
3 |
Iорын -1 |
8 |
«Сарыарқа дарыны» Парасат» |
26 |
IIIорын -2 |
20 |
IIорын- 1 |
39 |
3орын -5 |
9 |
«Бастау» |
17 |
IIорын -1 |
12 |
0 |
17 |
0 |
10 |
«ПОНИ» |
12 |
III орын -1 |
8 |
0 |
12 |
0 |
11 |
«Таным» |
10 |
0 |
8 |
IIIорын –1 |
2 |
0 |
12 |
«Зерде» |
21 |
0 |
18 |
IIIорын -1 |
66 |
IIорын -2 |
13 |
«Танымгер» |
12 |
IIIорын -1 |
5 |
IIIорын -1 |
4 |
IIIорын -1 |
14 |
«Достық» |
8 |
IIорын -1 IIIорын-1 |
6 |
IIIорын-2 |
5 |
IIорын - 2 |
|
Барлығы |
250 |
Iорын - IIорын - 6 IIIорын -11 |
195 |
Iорын - IIорын - IIIорын - |
287 |
Iорын - 1 IIорын - 5 IIIорын -7 |
Оқушылардың интеллектуалдық сайыстарға, ойындарға қатысу көрсеткіші өткен оқу жылдарына қарағанда біршама артты. Нәтижесінде жүлделі орындар саны да өсіп келеді. Алдағы уақытта оқушылардың интеллектуалды сайыстар мен олимпиадаларға қатысу деңгейін көтеру мақсатында жоспарлы түрде жұмыстар жүргізілетін болады.
Қорытынды:Оқушылар сабақтан тыс шараларға қатыса отырып, жүлделі орындарға иеленген. Дегенмен, көрсеткіштері жеткіліксіз.
Шешу жолдары:
- оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын сыныптан тыс шараларға қатысуын арттыру;
- оқушымен жеке жұмыс жүргізуін жүйелеу;
- дарынды оқушылардың деңгейін көтеру мақсатында түрлі күрделі тапсырмаларды орындауына бейімдеу.
Тәрбие жұмысының талдауы
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы жүзеге асырылады.
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие;
2. Рухани-адамгершілік тәрбие;
3. Ұлттық тәрбие;
4. Отбасы тәрбиесі;
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты;
Бәсекеге қабілетті, өзін-өзі басқара білетін, зерттей білетін дағдылары дамыған, іс-әрекет жасай білетін, интеллектуалдық жұмыс істей білу мәдениеті дамыған тұлға тәрбиелеу үшін, мектепте тек білім сапасына ғана емес, тәрбиелік жұмысқа да көп көңіл бөлу қажет. Себебі, қазіргі қоғам жан-жақты үйлесімді жетілген жаңа ұрпақты – жаңа адамды тәрбиелеуді талап етеді. Қоғам талабы – заман талабы.
Қазіргі таңда мектебіміздің оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігінің бірі - сыныптан тыс жұмыстар. Оның мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеті мен дербестіктерін жан-жақты дамыту, бос уақыттарын ұтымды ұйымдастыруға, мұғалімдердің шығармашылық қызметін шыңдауға жол ашады. Мектептегі оқу үлгерім сапасы оқушылардың пәнге қалай қызыққанына тікелей байланысты.
Қазіргі оқу үрдісінде жеке тұлғаны қалыптастырудағы үйірменің рөлі зор. Бұл жұмыс түрін ұйымдастыру жүргізу үстінде мұғалімің шығармашылық дербестігі айқын көрінеді.
Мектеп базасында 7 спорттық секция жұмыс атқарады. Оның үшеуі: футбол, волейбол, баскетбол - дене шынықтыру мұғалімдерімен жүзеге асуда. 4 секцияны бапкерлер өткізеді: дзюдо, қазақша күрес, таэквандо, Президенттік көпсайыс.
Сонымен қатар, әр оқушының бос уақытын дұрыс ұйымдастыру мақсатында, мектебімізде би, домбыра, домбыра-прима, қобыз, қобыз-прима, вокал, сольфеджио, гитара классы үйірмелері жұмыс жасайды. Мектеп бойынша балаларды үйірмелермен қамту 43 % құрайды. Біздің мектебімізде жылдар бойы қалыптасқан өзіндік дәстүрлеріміз бар. Олар:
·Қазан - Қарттар күні;
·Қазан - өзін-өзі басқару күні;
·Қазан – қайырымдылық акциясы;
·Қаңтар – мектепішілік ғылыми жоба қорғау;
·Сәуір - Отбасы күні;
·Мамыр – сапта тұрып ән айту байқауы;
·Мамыр – үздіктер шеруі.
Оқушылардың әлеуметтік жағдайы:
Мектебімізде 1-9 сыныптарда 598 оқушы білім алады. Оның ішінде толық емес отбасы саны – 18, көпбалалы отбасы – 21, аз қамтылған отбасы – 9, сәтсіз отбасы – 0, қамқорлықтағы балалар саны – 6, мектепішілік және кәмелет жасқа толмағандар бақылауында тұрған оқушылар саны – 0.
Тәрбие жұмысының тиімді көрсеткіші - нәтижелілік, яғни қалалық, аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық байқаулар мен жарыстарға қатысқан біздің оқушылардың алған орындары болып табылады.
Кесте № 24
Байқаулар мен жарыстар деңгейі |
2013-2014 оқу жылы |
2014-2015 оқу жылы |
2015-2016 оқу жылы |
||||||
І орын |
ІІ орын |
ІІІ орын |
І орын |
ІІ орын |
ІІІ орын |
І орын |
ІІ орын |
ІІІ орын |
|
Халықаралық |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
4 |
Республикалық |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
Облыстық |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
Қалалық |
2 |
2 |
3 |
2 |
3 |
4 |
3 |
4 |
5 |
Мектептің проблемалық - бағытталған талдауы басымдықтар мен әлсіз жақтарды анықтауға мүмкіндік береді.
Мықты жақтар:
1. Үш деңгейлі курсты аяқтаған мұғалімдер санының өсуі. 2. Мектепке дейінгі тәрбие мен бастауыш және негізгі мектептің арасындағы сабақтастықтың болуы. 3. Бастауыш сыныпты аяқтаған дарынды оқушылардың инновациялық мектептерде білім алуды жалғастыра алуы. 4. Мектеп үйірмелері мен мектептен тыс үйірмелерде балаларды қамту үлесінің артуы. 5. Мұғалімдердің өз еңбектерін жариялау белсенділігінің өсуі. 6. «Сарыарқа дарыны» аймақтық-ғылыми – практикалық орталығының ұйымдастыруымен өтетін конкурстарға қатысу үлесінің артуы. |
Әлсіз жақтар:
1. Олимпиада, интеллектуалдық байқаулардан жүлделі орын санының аздығы. 2. Оқушыларды олимпиадаларға дайындауда кейбір мұғалімдердің салғырттығы. 3. Білікті кадрлардың жетіспеуі. 4. Пән мұғалімдерінің пәндік құзыреттілігін жетілдіруде, жаңа оқу технологияларын тәжірибеге енгізуде дайындығының жеткіліксіздігі. 5. Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылық деңгейінің төмендігі. 6. Мұғалімдердің біліктілігін арттыруға ұмтылыс деңгейінің төмендігі.
|
Мүмкіндіктер: 1. Оқушылардың сабақтан тыс уақытын дұрыс пайдалану нәтижесінде түрлі деңгейдегі сайыстар мен олимпиадалардан жүлделі орындар санын арттыру. 2. Оқытудың инновациялық технологияларын толық көлемде қолдану. 3. Мектептің рейтингтік көрсеткішін арттыру. 4. Ата-аналардың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру, мектеппен байланысын нығайту. 5. Мұғалімдерді проблемалық курстарға жіберуге жағдай жасау. |
Қауіптер: 1. Оқушылардың оқуға деген ынтасының төмендігі, ата-аналардың балалардың білімін өз деңгейінде қадағалай алмауы . 2. қоғамда сәтсіз отбасылардың көбеюі. 3. Білімді жас мамандардың мұғалім мамандығы бойынша жұмысқа келмеуі. 4. Педагог еңбегін ынталандырудың төмендігі |
Стратегияны іске асырудың мақсаттары, міндеттері, нысаналы индикаторлары және нәтижелерінің көрсеткіштері
Басты мақсаты:сапалы орта білім беруге қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, функционалды сауатты, салауатты өмір салтын ұстанған, рухани дамыған, табысты азамат қалыптастыру
№ |
Нәтижелер көрсеткіштері |
2016-2017(аналитикалық-жобалаушылық) |
2017-2018 (практикалық) |
2018-2019 (нәтижелік кезең) |
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру |
||||
1. |
Шағын орталық педагогтары сапалық құрамының үлесі |
20% |
22% |
24% |
2. |
Мектеп мұғалімдері сапалық құрамының үлесі |
40% |
43% |
46% |
3. |
Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің тәжірибесін енгізу |
20% |
25% |
30% |
4. |
Педагогтардың жалпы санынан жас педагогтердің үлесі |
10% |
15% |
20% |
Оқушыларды қосымша білім берумен қамту |
||||
1. |
Ментальды арифметикамен қамтылған оқушылар үлесі |
3% |
5% |
7% |
2. |
Шет тілі үйірмесімен қамтылған оқушылар саны |
10% |
15% |
20% |
3. |
Волейбол, баскетбол, футбол үйірмелерімен қамтылған оқушылар үлесі |
15% |
18% |
22% |
4. |
Шаңғы спортымен қамтылған оқушылар үлесі |
8% |
12% |
15% |
5. |
Қазақша күреске қатысатындар үлесі |
3% |
6% |
10% |
6. |
Дзюдомен қамтылған оқушылар үлесі |
8% |
12% |
15% |
7. |
Ұлттық спорт ойындарымен қамтылғандар үлесі |
9% |
13% |
16% |
Сапалы орта білім беруге тең қол жеткізуді қамтамасыз ету, зияткер, дене бітімі және рухани жағынан дамыған, табысты азаматты қалыптастыру. |
||||
1. |
Функционалды сауатты оқушылар үлесі |
20% |
25% |
30% |
2. |
Үлгерімі «жақсы» және «үздік» (оқытудың сапасы) оқушылардың үлесі |
40% |
42% |
44% |
3. |
Балалар мен жасөспірімдер қозғалыстарымен, оның ішінде «Жас ұлан», «Жас қыран» қозғалыстарымен қамтылған оқушылардың үлесі |
20% |
25% |
30% |
Орта білім берудің мазмұнын жаңарту |
||||
1. |
АКТ-ны қолданатын мұғалімдер үлесі |
20% |
30% |
40% |
2. |
Компьютерлік және ақпаратты сауатты оқушылар үлесі |
40% |
50% |
60% |
3. |
Білім беру бағдарламаларын әзірлеу үлесі |
20% |
30% |
40% |
Материалдық – техникалық базаны нығайту |
||||
|
заманауи оқыту жабдығымен жарақтандырылған оқу-өндірістік шеберханаларының, зертханаларының және арнайы пәндер кабинеттерінің үлесі |
20% |
25% |
30% |
Мектеп тұжырымдамасы
Мектеп тұжырымдамасы – мектеп жүйесінің мақсаты, міндеттері, ұйымдастыру ұстанымдары мен бағыттары бейнеленетін негізгі құжат болып табылады. Мектептің тұжырымдамасын жасағанда мектепте білім беруді модернизациялауды және педагогикалық үдеріске қатысушылардың: оқушылардың, педагогтардың, ата-аналардың сұранысын қанағаттандыру қажеттілігін басшылыққа алдық.
Мектептің даму үдерісі оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, өзгелерге ұқсамайтын өз бейнесін жасауға септігін тигізу керек.
Қоғамдағы өзекті мәселелердің бірі — өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын ғана емес, айналасындағы шынайы өмірге белсенді қатынасын байқатып, оны жақсартуға ықпал ете алатын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Осыған байланысты жеке тұлғаға қойылатын мынадай талаптар алдыңғы орынға шығады: креативтілік, белсенділік, әлеуметтілік жауапкершілік, ой-өрісінің кеңдігі, жоғары кәсіби деңгейлі сауаттылык, танымдық әрекетке қызығушылығының басымдығы.
Қазақстандық жалпы орта білім мазмұны оқушының өмірдегі құзыреттілігі үшін жеткіліксіз болып отырған әрбір оқу пәні бойынша білімі, білігі және дағдысын алу тәртібімен ғана сипатталады. Білім мазмұнының артық ақпараттылығы оқушының оқуға ынтасының төмендеуіне және денсаулығының нашарлауына себепші болады.
Мектеп бітірушінің әлеуметтік және қоғамдық өмірдегі тұрақты өзгерістерді ескере отырып, қоғам өміріне еркін енуіне дайындығын камтамасыз ететін жалпы орта білімді дамытудың қарқынын арттыру қажеттілігін әлемдік тәжірибе көрсетіп отыр.
Оқушыны тұлғалық дамыту міндеттерін іске асырудағы, оның психикалық және физиологиялық денсаулығын сақтаудағы, әлеуметтендірудегі мектеп білімінің рөлін күшейтудің маңызы зор.
Мектептің миссиясы– сапалы білім беру, бәсекеге қабілетті, функционалды сауатты, салауатты өмір салтын ұстанған табысты тұлға тәрбиелеу саясатын жүзеге асыруға ықпал ету.
Тұжырымдаманың мақсаты мен міндеттері
Мақсаты: Сапалы орта білім беруге қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, функционалды сауатты, салауатты өмір салтын ұстанған, рухани дамыған, табысты азамат қалыптастыру.
Міндеттері:
ü мұғалім құзыреттілігін арттыру;
ü жаңа білім мазмұнына көшу;
ü оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту;
ü мектептің деңгейлік курстан өткен мұғалімдерінің мектеп ұжымымен коучингтерді жүйелі өткізу;
ü мектептермен желілік қоғамдастық жұмысының жандануын жолға қою;
ü құзіреттілігі дамыған педагог мамандардың жұмысына мониторинг жасау;
üмектеп жанындағы шағын орталық тәрбиеленушілерінің ата-аналарымен бірлесе отырып, қарапайым дағдыларды қалыптастыру;
üбастауыш сынып оқушыларының сезім, ерік, ойлау қабілеттерін дамыту;
üорта буын оқушыларының бойына сенім, үміт, махаббат қасиеттерін дарыту;
ü бойында отансүйгіштік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасқан бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеу;
ü мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша шараларды іске асыру;
ü білім мазмұнын жаңғыртуды қамтамасыз ету: стандарттар, оқу жоспарлары мен бағдарламалар;
ü мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру жұмысына ата-аналарды тарту;
ü оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерделей отырып, болашақ мамандыққа бейімдеу, тұлғаның танымдық және іскерлік әрекеттерін дамыту.
Білім берудің деңгейлері мен мазмұны
Білім беру деңгейлері мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш білім беру, орта білім беру деңгейлерінен тұрады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту – баланың жасын және өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, оның толыққанды қалыптасуы үшін даму ортасын құратын үздіксіз білім берудің бастапқы деңгейі. Балалардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқуға деген құқығын мектепке дейінгі ұйымдардың, жалпы білім беретін мектептердің мектепалды сыныптары мен шағын орталық топтары қамтамасыз етеді.
Мақсаты– мектепке дейінгі білім беру, сауықтыру және түзеу бағдарламаларымен қамтуды дәйекті түрде ұлғайту жолымен балалардың білім алуына бірдей бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету.
Міндеттері: - бес жастағы балаларды мектепалды даярлығымен толық қамтуды қамтамасыз ету;
- мектепалды даярлығының мазмұнын мектеп жасына дейінгі балаларға тән қызмет түрлерін, жасына жәнедаралығына сай тәсілдерді ескере отырып қайта қарау және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде заттық кеңістік ортасын жасау; - мектепке дейінгі және бастауыш білімнің оқыту бағдарламаларының үйлесімділігі, баланы шаршаудан қорғау мақсатында оны оңтайлы жүктемемен қамтамасыз ету, салауатты өмір салтының құндылықтарына баулу арқылы денсаулығын нығайту;
-баланың бойында оқу қызметін меңгеруге қажетті жеке қасиеттерді тәрбиелеу. Тәрбие мен оқыту мазмұны бірінші деңгейде қызметтің өзіндік түрлерін және баланың даму бағытын, оның кейінгі мектеп жағдайына бейімделуін қамтамасыз етуге тиісті.
Орта білім берудің мақсаты – жылдам өзгеріп отыратын дүние жағдайларында алынған терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі іске асыруға, өзін-өзі дамытуға және өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.
Міндеттері: -азаматтыққа, адамның құқықтары мен бостандықтарына құрметпен қарауға, елжандылыққа, өз Отанын сүюге тәрбиелеу;
-оқушылардың сапалы білім алуға, функционалдық сауаттылыққа, ал мұғалімдердің біліктілігі менпедагогикалық шеберлігін ұдайы арттыруға деген уәждемелерін арттыру;
- денсаулық сақтайтын және ақпараттық технологияларды енгізу.
Қойылған міндеттерді іске асыру үшін мыналар қажет:
-білім берудің мазмұнын орталық білімнен біліктілік мазмұнына қарай (нәтижеге бағдарланған білім беру)өзгерту;
-білім берудің мазмұнын дүниені тұтастай қабылдауды қамтамасыз ететін: тіл мен әдебиет, адамтану, қоғамтану, математика, информатика, жаратылыстану, өнер, технология, дене тәрбиесі сияқты білім берусалалары арқылы іске асыру.
Орта білім берудің құрылымы мен мазмұнын өзгерту педагогикалық кадрларды даярлау мен біліктілігінарттыру жүйесін едәуір жаңартуды қажет етеді. Пәнді оқытушы, білім беруші педагогтың орнына жаңа педагогикалық технологияларды, оқытудың ақпараттық құралдарын, тәрбиенің қазіргі нысандарын меңгерген кәсіби білікті педагог келуге тиісті.
Тұжырымдаманы іске асырудан күтілетін нәтижелер Тұжырымдаманы іске асырудың нәтижесінде мектептің білім беру жүйесі: • “ғұмыр бойғы білім” принципінен “ғұмыр бойғы баршаға арналған білім” приципіне көшуді; • білім берудің барлық деңгейінің қол жетімділігін және сабақтастығын; • нәтижеге бағдарланған толыққанды, сапалы, бәсекеге қабілетті білім беруді қамтамасыз етеді;
• білім беру мазмұны жаңарады;
• қоршаған ортаға деген сенімі мен үміті, Отанға деген махаббаты басым тұлға тәрбиеленеді;
• оқушылардың бойындағы бейімділік қасиеттері ашылады, негізгі мектеп түлектері нақты кәсіптік бағыт алады;
• бойында отансүйгіштік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасқан бәсекеге қабілетті тұлға қалыптасады;
• білім сапасы көтеріледі, оқу үдерісі жаңа мазмұнға ие болады.
№8 НОМ педагогикалық кеңесі хаттамасынан
КӨШІРМЕ
№5 26.03.2016ж.
Қатысқаны: 57 адам
Қатыспағаны: жоқ
Күн тәртібі:
1.«№8 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2016-2019 жылдарға арналған Даму стратегиясын талқылау.
Тыңдалды: Мустафин Ы.К., мектеп директоры.Мектептің даму Стратегиясы ҚР «Білім туралы» Заңы, Қазақстан Республикасында білімді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы, орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс-қимыл жоспары негізінде құрастырылды.
Стратегияның негізгі мақсаты: сапалы орта білім беруге қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, функционалды сауатты, салауатты өмір салтын ұстанған, рухани дамыған, табысты азамат қалыптастыру.
Мектептің миссиясы: сапалы білім беру, бәсекеге қабілетті, функционалды сауатты, салауатты өмір салтын ұстанған табысты тұлға тәрбиелеу саясатын жүзеге асыруға ықпал ету.
Аталған құжатта мектептің даму стратегияларының Паспорты, ақпараттық анықтама, проблемалық-бағытталған талдау (SWOT-талдау), мектептің даму тұжырымдамасы, басқарушы нысанның сипаттамасы, МДС жүзеге асыру жоспары толық берілді.
Даму Стратегиясы мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыруға, салауатты өмір салтын ұстанған функционалды сауатты, бойында отаншылдық, көшбасшылық қасиеттері қалыптасқан ұрпақ тәрбиелеуге, жаңартылған білім мазмұнына сай мұғалімдердің кәсіби шеберлігін дамытуға бағытталған.
МДС-н жүзеге асырудан күтілетін нәтижелер: мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі артып, білім сапасы көтеріледі, білім берудің барлық деңгейінің қол жетімділігі және сабақтастығы қамтамасыз етіледі, қоршаған ортаға деген сенімі мен үміті, Отанға деген махаббаты басым тұлға тәрбиеленеді.
Мектептің даму Стратегиясы педагогикалық кеңесте талқыланып, мақұлданды.
Шешімі: «№8 негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2016-2019 жылдарға арналған Даму стратегиясы Қарағанды қаласы білім бөлімінің Әдістемелік кабинетімен және Қарағанды облысында білім беруді дамытудың оқу-әдістемелік орталығымен келісіліп, бекітілсін.
Хатшы: Р.И.Ли