«Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№8 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

Дау даудан қорқады.
Спор спорящего боится.
Question answer
Всего ответов: 160
Новых вопросов: 27

Дефектолог-логопед

№8 ЖББО мектебіндегі логопед жұмысының қорытындысы.

Логопедиялық  жұмыстың  негізгі  мақсаты – оқушылардың  мектепке  бейімделуіне  барынша  ыңғай  таныта  отырып,   тілдік  емес  функциялардың  кемістіктерін  және  тілдік  бұзылыстарды  дер  кезінде  анықтау,  негізгі  қасиеттерді  қалыптастыру  арқылы  барлық  сфераларды (қозғалыс, дем  алу, сенсорлық және т.б.)  дамыту,  тәрбиелеу  және  түзету,жеке  дара  ыңғай  жасау  жолдары  көмегімен  сөйлеу  тіліндегі  бұзылыстарды  түбегейлі  жою  болып  табылады.

    Аталмыш  мақсатқа  жету  жолында, логопед – мұғалім  ретінде,  төмендегідей  міндеттерді  алға  қоямын:

1.Ауызша  сөйлеу  тілінің  бұзылыстарын  түзету.Тілдік  моториканы  қалыптастыру  және  дамыту; просодикалық  элементтерді  дамыту; дыбыстау  бұзылыстарын  түзету; фонематикалық  қабылдауды  қалыптастыру  және  дамыту; сөйлеу  тілінің  кемшіліктерін  жою  және  лексико-грамматикалық  жағын жетілдіру.

2.Оқушылрдың  жазба  тіл  бұзылыстарының  алдын  алу.     Балалардың  психофизиологиялық  деңгейіне  сәйкес  тілдік  және  тілдік  емес  жаттығулар  арқылы  функционалдық  негіз  және  жағымды  орта  қалыптастыру.

3.Оқушылардың  жазба  тіліндегі  бұзылыстарды  түзету.   Сауат  ашуға  қажетті  тілдік  және  тілдік  емес  дағды  және  функцияларды  дамыту;  зияткерлікті  дамыту;  талдау  және  жинақтаудың  фонематикалық  дағдыларын  қалыптастыру.

Өз   жұмысымда,  логопедиялық  әсер  ету  үрдісінде,  ,көрнекі  құралдар  мен  ойын   элементтері  үйлескен  кешенді-тақырыптық  әдіс   қолданамын.  Сөйлеу  тілінің  лексико-грамматикалық  жағын  дамытуға  бағдарланған  әр  тапсырма  құрамында  балалардың  психофизикалық  сферасын  дамыту  жаттығулары  кіріктірілген.  Атап  өтсек,  ол  психогимнастика,  релаксация,  қолдың  ұсақ  және  жалпы  моторикасын  дамыту  ойындары,  тыныс  алу  жаттығулары. Аталмыш  әдіс  көмегімен  балаларға  таңдалынған  жаттығу  жұмыстары  тек  тілдік  дағдыларды  дамытып  қана  қоймай,  сонымен  қатар  ойлау  операциялары  мен  интелектуалдық  қабілеттерінің  дамуына  көп  септігін  тигізеді.  Логопедиялық  сабақтар  барысында  орындалатын  барлық  тапсырмалар  бір  лексикалық   тақырыпта  немесе  бір  ертегі  сюжетімен  жалғасып  отырып,  әңгіме  немесе  ертегі  соңын  балалардың  өзіндік  шығармашылық  танытып,  аяқтауына  мүмкіндік  беріледі.  Ерекше  аталып  өтілетін  жайт,  логопедиялық  сабақтар  құрылымы  әрдайым  әртүрлі  болып  келеді:  бірде  сабақ  ойын  түрінде  өтсе; бірде – оқушылар  кейіпкерлер   мен  көрермен  ретінде  бөлініп, театрланған  ертегі  түрінде  өтеді,  кейде – балалардың оқушы  емес  ұстаз  ретінде  әрекеті  түрінде  өтеді.Сабақ  құрылымының  мұндай  түрлілігі  түзету   сабақтарындағы  оқушылар  қызығушылығын  арттырып,  жағымды  көңіл-күй  мен  эмоционалды  еркіндікке  мұмкіндік  береді.

Оқу-танымдық  үрдіс – бұл  оқушының  өзіндік  танымдық  әрекеті  мен  нақты  қоршаған  ортадағы  танымдық  обьектілер  арасындағы  байланысты  логикалық,  ғылымилық  тұрғыда  сәйкестендіру. Бұл  үрдістің  ішіне  мақсат  қою,  жоспарлау,  талдау-жинақтау,  рефлексия,  өзінің  танымдық  әрекетін  бағалау  кіреді.  Оқушы  өнімді  әрекет  жасау  кезінде  шығармашылыққа,  креативке,  өзіндік  мақсат  қою  қызыға  араласады.Сондықтан  да  мен  логопедиялық  сабақтарда  оқушылардың  оқу-танымдық  әрекеттерін  қалыптастыруды  аталмыш  технология  бойынша  жүргізуді  шештім.Мұндай  оқыту  технологиясының  мақсаты  болып  оқушылардың  танымдық  белсенділігін  қалыптастыру  табылады.

Оқу-танымдық  қызығушылықты  қалыптастыру  бойынша  көптеген  әдебиеттерге  шолу  жасап,  мен  логопедиялық  сабақтарға  біршама  үйлесімді  жаттығуларды  жинақтадым. Ол  жаттығуларды  мен  тілдің  жалпы  дамымауымен  және  фонетико-фонематикалық  тіл  бұзылысымен  байланысқан  оқу  мен  жазу  бұзылысы  бар  оқушылармен  жүргізілетін  сабақтарда  қолданамын.

         Логопат  балалардың  психологиялық  даму  жылдамдығының  төмендігіне  байланысты  бірінші  сынып  бойына  сабақ  ойын  түрінде  өткізіледі. Сондықтан  да  сабақ  барысында  тілдік  және  тілдік  емес  жаттығулар,  логоритмикалық  тәсілдер  сапалы  нәтижелер  береді.

2017-2018 оқу  жылында  қабылданған  32  оқушының  шығарылғаны:

ауызша  және  жазбаша  сөйлей  тілі  қалыпты  24  оқушы;  75%;

сөйлеу  тілінде  біршама  өзгерісі  бар  3  оқушы;  10%;

 сөйлеу  тілінде  аздаған  өзгерісі  бар  2  оқушы;   5%;

 келесі  жылға  қалдырылғаны  3  оқушы;   10%.

Дайындаған: Жолдасова Н.Е            

№8 ЖББ орта мектебінің

мектепішілік  логопедиялық  пункт  жұмысының

2018-2019  оқу  жылына арналған жоспары

МАҚСАТЫ: Ауызекі сөйлеуын дамыту, дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету, байланыстырып сөйлеуын дамыту.

МІНДЕТТЕРІ: Сөйлеу тілін дағдыландырып, ойлау мен сөйлеу мәдениетін негізге алу. Логикалық ойлауы мен сөйлеудің дәл және түсінікті түрде айтылуына себепкер болу. Сөйлеу дағдысын қалыптастыра отырып, оның грамматикалық тұрғыда дұрыс қалыптасуын қадағалау. Тілінің даму кезеңін бақылауға ала отырып, назардан тыс қалдырмау. Мұғалімдер мен ата – аналар арасында тығыз байланыста болу.

1.Мұғалімдердің  сапалық  құрамы:

Мұғалімнің  аты-жөні, тегі

Пәні

Диплом  бойынша  мамандығы

Оқыту  тілі

Пед. еңбек өтілі

Санаты

Курстар

Қандай  сыныптарда  жұмыс  жүргізеді

1.

Жолдасова Назира Ерниязқызы

Логопедия

Дефектология

қазақша

4 жыл

-

«Развитие профессиональных компетентностей педагогов в условиях специального (коррекционного) образования Республики Казахстан» НЦПК «Өрлеу»

04.04 – 15.04.2016 г

Бастауыш  сыныптар

2.Мұғалімнің  өзіндік  білім  арттыру:

Мұғалімнің  аты-жөні, тегі

Мұғалім  жұмыс  жасап  жатқан әдістемелік  тақырып

Тақырып  бойынша  қанша  жыл  жұмыс  жасауда

Аталмыш  тақырып  бойынша  жұмыстың  нәтижелі-лігі

Аталмыш тақырып бойынша  қалалық  әдістемелік  ұжым  жұмысына  қатысуы

1

Жолдасова Назира Ерниязқызы

«Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қабілетінің тежелуі»

05.04.2016 ж

Қарагандинский колледж актуального образования «Болашақ» Международная научно практическая конференция.

Қараганда 2016 г

 

3.Мұғалімнің  түрлі  деңгейлердегі  жетістіктері:

Мүғалімнің  аты-жөні,  тегі

Іс-шара  атауы

Іс-шара  тақырыбы

Деңгейі

Жүлделі  орын

Жолдасова Назира Ерниязқызы

«Әдістемелік идеялар – 2016 » байқауы

 

«Шеберлік сатылары»

«Т – Д » дыбыстарын ажырату

«Т – Д » дыбыстарын ажырату.(Слайд)

Қалалық

 

 

Облыстық

Сертификат

 

 

 

 

Жүргізілетін жұмыстар

Өткізу уақыты

І

1.Психологиялық – педагогикалық тексеріс

2.Тексерістің құжаттарын толтыру

3.Дидактикалық құралдар дайындау

02.09.2018

 

15.09.2018

ІІ

1.Өзінің логопедиялық, психологиялық, педагогикалық біліктілігін арттыру мақсатында қажетті әдебиеттермен танысып жұмыс жасау. Логопедиялық сабақтарға қажет дидактикалық және әдістемелік оқулықтарды алу.

2.Өзінің біліктілігін арттыруда әр түрлі біліктілікті көтеру курстарына және семинарларға белсенді қатысу.

3.Ғылыми конференцияларға қатысып мақалаларды жариялау.

4.Басқа да арнайы мекемелердің логопедтерімен тәжірибе алмасу.

Оқу жылы барысында

ІІІ

Ата-аналармен сұхбат: «Балаңыз мектепке дайын ба?»

Бастауыш ұстаздармен жұмыс

1.Баяндама: Балалардың сөздік қорын байытуға, грамматикалық құрылымдарын бекітуге, тіл белсенділігін арттыруға арналған дидактикалық ойындар.

2.Ұсыныс: «Тіл дамыту оқыту әрекеті жөнінде».

3.Логопедиялық түзету жұмыстарындағы гимнастиканың рөлі.

4.Логопедтің кеңесі: Ата – аналар, назар аударайық!

Қыркүйек

Қазан

 

Қараша

 

Желтоқсан

 

Қаңтар

ІҮ

Ата – аналармен жұмыс:

1.Ата-аналар жиналысы: «Сіз балаңызға қажетінше көңіл бөлесіз бе?»

2.Ақыл-кеңес: «Артикуляциялық жаттығулардың пайдасы»

3.Сұхбат: «Бала және отбасы»

4.Ақыл-кеңес: «Тіл дамыту оқу-әрекеті жайында»

Ақпан

 

Наурыз

 

Сәуір

Мамыр

Ү

Әдістемелік түзету жұмысы:

1.Бала тіліне дыбыс пен грамматиканың дұрыстығына жүйелі түрде бақылау жасау.

2.Ұсақ және жалпы моторикасын дамыту.

3.Сөздік логикалық ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.

4.Фонематикалық қабылдау және фонематикалық елестетуді дамыту.

Оқу жылы барысында

ҮІ

Қорытынды: Балаларды түзете-дамыта оқыту нәтижесіне бір жылдық талдама есеп

Мамыр