"Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Қазыбек Нұржанов атындағы гимназия" КММ

Learning the Kazakh language

Таспен ұрғанды аспен ұр.
Бьют тебя камнем, ты бей хлебом.
Question answer
Всего ответов: 26
Новых вопросов: 10

Директор

«№9 гимназия» КММ  директоры

 

Бартош Светлана Николаевна

 

 

 

Бартош Светлана Николаевна 23.06.1962 жылы туылған.

 

 

1984ж. Қарағанды мемлекеттік университетінің физика факультетінде білім алған. Мамандығы – физика пәнінің оқытушысы. Оқуды аяқтаған соң, ЖОО жолдамасымен №9 ЖББОМ келді.

 

1994 ж. №9 эксперименталді гимназиясында ИТН директордың орынбасары болды.

 

1997ж. №9 гимназиясында НМР директордың орынбасары болды.

 

Педагогикалық  өтілі- 25 жыл.

 

 

Марапаттары:

Қарағанды қаласы, қалалық білім бөлімінің мадақтамасы,

Қарағанды облыстық білім департаментінің мадақтамасы,

1996ж. ҚР Білім Министрлігінің мадақтамасы,

2001ж. ҚР Президентінің алғыс хаты,

2009ж. «Қазақстан Республикасының құрметті қызметкері» төс белгі.

 

 

Бартош Светлана Николаевна гимназия мұғалімдері мен оқушыларының ғылыми-зерттеушілік жұмыстарын үйлестіреді және басқарады. «Үнемі дамып жатқан әлемдегі өзін-өзі дамыту, өзін-өзі анықтау, өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті, нәтижеге бағытталған білім жағдайында көп мәдениетті және әлеуметтендірілген тұлғаны дамыту»

мәселесі бойынша жұмыс істеді.

 

2006-2012 ж.гимназия әкімшілігімен бірлескен автор ретінде гимназияны дамыту бағдарламасын жасады. Бүгінгі күнде гимназияда Е.А.Букетов атындағы ҚарМУ,  ҚММУ,ҚарТУ   ғылым кандидаттары мен 7 профессормен тығыз байланыста жұмыс істейді.

 

Бартош С.Н. облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі іс-шараларға белсенді қатысады.

 

 2000ж. –ҚР білім министрлігінің «ҚР білім мәселесі» атты халықаралық конференциясы Шымкент қаласында өтті, Бартош С.Н.-тыңдаушы.

 

2001ж. – «Тұтынушылық білімдер  негізі»үйретушілерге арналған  республикалық тренингке қатысып келген соң,  гимназияда Қарағанды қаласының 23 мектебіне семинар өткізді.

 

2002ж. –«Нәтижеге бағытталған білім: мектеп пен мұғалімнің кәсіби дамуы үшін » ҚР білім Министрлігінің  республикалық  конференциясы,  Бартош С.Н. – спикер,

 

2003ж. –«Азаматтық қоғамның әлеуметтік институты ретіндегі демократиялық мектеп» ҚР Инновациялық мектептер Ассоциациясының  республикалық конференциясы, Бартош С.Н.  мектептің  тұсаукесері;

 

 2004ж.- Республикалық семинар: "НББ енгізу жағдайында ізденушілік әрекет»

 

2004ж. – Республикалық дебат: Бартош С.Н. - тренер/судья.

 

 

 - «Оралынған құрылымдар» арқылы ойлау әрекетін интериоризациялау үшін сабақтарда алгоритмдерді енгізу» мақала(1996);

 

 - Оқу көмекші құралының авторы

 

 «Гимназияның өткені мен болашағы»   (2000);

 

- мақалалар:

 

 «ОЗЖ  заманауи мектепте ұйымдастыру жолдары» (ҒТК2001),

 

 «Тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарын  ұйымдастыру жолдары» (ҒТК БАИ 2002),

 

 « Нәтижеге бағытталған оқытуды қолдану туралы мәселе»( ҒТК БАИ2004),

 

 «Білім мен ғылыми-зерттеушілік жұмыстарына жаңа бағыт» (ҒТК БАИ2006),

 

 

 «Жобалау - жаңа ұрпақ технологиясы» ( ҒТК2008),

 

 «Гимназияның оқу тәрбиелік үрдісін «Өзін-өзі тану» идеяларын ықпалдастыру  механизмі (бірлескен автор,2009).

 

 

Республикалық, облыстық және қалалық семинарларға қатысты:

 

 «Жобалау ісінің негізі» (2004),

 

 «Заманауи  мектептегі ғылыми-зерттеушілік жұмыстар» (2004),

 

 « Гимназияның оқу-тәрбиелік үрдесіндегі тұлғағабағытталған оқыту»  (2005),

 

 «Әрекетке бағытталған  гимназияның алғашқы қадамдары»(2006),

 

«Нәтижеге бағытталған білімге өтуді  ұйымдастыру» (2006),

 

«Жаңа мектеп» құрылымы мен моделі  (2006),

 

 «Гимназияның  оқу үдерісінде  АҚТ қолдану» (2007),

 

 «Тұлға және оның рухани-өнегелі дамуын әлеуметтеу»(2008)

 

 «Гимназияның ОТҮ «Өзін-өзі тану» идеяларын ықпалдастыру механизмі ретіндегі жобалық әрекет»(2009)

 

 Куәліктері:

 

 - қоғамдық дәріскер, ҚПФ  (1981),

 

 - есептегіш техника құралдары бойынша маман(1990)

 

- Эльконин- Давыдов  дамыта оқыту жүйе  мәселелері бойынша дәрістерді  тыңдау және емтихандарды тапсыру МБИ  (1996),

 

 - «Педагогикалық менеджмент» біліктілікті арттыру туралы, ҚарМУ(1997ж.)

 

- «Жаңа компьютерлік  технология» біліктілікті арттыру туралы, РБАИ(1998ж.),

 

 - «Гендерлік білім  мәселесі»,РБАИ  (2002ж.),

 

 

Растайтын сертификаттар:

 

 - Білімдік бағдарламалар шеңберіндегі бапкерлер үшін тренингтер, экономикалық білім бойынша ұлттық кеңес және білім дамыту орталығы (АҚШ)  (1999)

 

- «Тұтынушылық білімдер негіздері» пәні бойынша  бапкерлер үшін тренингтер (2001)

 

 - «Тиімді мектеп» тақырыбы бойынша білім беру мекеме басшыларына  арналған проблемалық курсын аяқтады. МҚББ БАИ(2002),

 

 -Заманауи білім беру технологиясы бойынша біліктілікті арттыру, ҚарМУ (2006) ,

 

- «MS Office және Интернетпен жұмыс негіздері » курсын аяқтады (2006).

 

- Кредиттік және қашықтық технологиялар әдістемесін пайдалану арқылы және дарынды балалармен жұмыс бойынша біліктілікті арттыру,ҚарМУ (2007) ,

 

- « Шығармашылық дарынды балалардың зерттеушілік жұмысына деген дағдыларын дамыту бойынша педагогтар мен мамандардың жұмыс әдістемесі» (Қазақстан Республикасының Кіші Академия ғылым негізінде жазылған ғылыми жобалар )толық курсын өтті.(2007)

 

 - Компьютерлік сауаттылық курсынан өтті( № 351011/00589 2008г.),

 

 - № 01430261 топтамасы  бойынша ММ басшыларына арналған біліктілікті арттыру туралы, МҚББ БАИ (2010) ,

 

 - «Педагогика құзырлығы. Заманауи сабақ»» тақырыбындағы семинар-тренинг арқылы біліктілікті арттыру , № 0186111, МҚББ БАИ  (2010)

 

-                     МҚББ БАИ  мен «Үзіксіз оқыту» Заманауи Педагогикалық Орталығы ұйымдастырған «Заманауи сабақ» тренингінен өтті(2010)

                                    

Сертификаттар:

 

 - «Салауатты өмір салтын насихаттау» бағдарламасы бойынша жалпы білім беру мектептерінің мұғалімдеріне арналған семинар:

 

 1.СПИД;

 

 2. Маскүнемдік пен нашақорлықтың алдын алу;

 

 3.Темекі тартудың алдын алу;

 

 4. Жыныстық тәрбие(1997)

 

 - «Сын тұрғысынан ойлауды оқылым мен жазылым  арқылы дамыту» жобасын МАЧ көмегімен ұйымдастырылған семинар (1999ж.)

 

 - «Білім беру үрдісінде балаларға тұлға ретінде қарау жүйесі» РАО құрметті академигі, психология ғылымының докторы, профессор  Ш.А.Амонашвилидің  авторлық семинары,  (2000)

 

 - «Ақпараттық және коммуникациялық технологиясымен  байланыста жобаға бағытталған оқыту»тренингі,  (2006ж.)

 

 

Өткенде  болашақ жоқ, бірақ болашақта бар.

Оның қандай болары, тек өзімізге байланысты.

 

 

Гимназияның   дамуынаәсер ететін стратегиялық бағыттар мыналар деп есептеймін:

 

•Оқушылардың әмбебап қабілеттері мен әрекет  белсенділігіне ие болуға қамтитын НБ және ӨДД бағытталған құзыреттілік білім негізінде гимназиялық білім мазмұнын дамыту.

 

 • Толық ақпараттандыру және құзыреттілік тәсіл жағдайында тәрбиелік жүйе ретінде гимназияның  басқару моделін жетілдіру.

 

Гимназияның мақсаты:

 

 - Гимназияның мәртебесін  тәрбиелік жүйе арқылы жоғарылату –біріншіден, ата-аналар,  оқушылар және персонал үшін.

 - Гимназияның тәрбиелік жүйесіне «Өзін-өзі тану»пәнін ықпалдастырып, оқушыларды әлеуметтендіру үрдісінің оқу-әдістемелік жоспарын құрастыру және оны жүзеге асыру

- Инновациялық әрекетке  білім беруге қатысушыларына қызығушылық  қалыптастыру.

- Гимназиялық ортаны ықпалдастырылған тәрбие жұмысының құрылымдық-мазмұндық компонеттерін түрлендіру.

- Тұтынушылар тапсырысы  негізінде жаңа білімдік қызметтерді  енгізу  үрдісін жеңілдету.

 - Мектеп ұжымында әлеуметтік-психологиялық климатты  жақсартуға себеп болу.

- Әлеуметтік және серіктестік байланыстарды дамыту.

 

Сенімдімін

 

 • Дарынсыз бала болмайды,

 

 • Егер бүгін жаңалық ашсаң, ертең өзіңді басқаша сезінесің.