Қазіргізаманымыздамектептүлектерінежоғарыталаптарқояды. Жасадамдарбілімненбасқа, ұтқырлық, қарым-қатынасдағдылары, тәуелсіздіксияқтықасиеттергеиеболуыкерек, сондай-ақпроблемаларды тез шешеалады, өздеріүшінжаңатанымдардыөзбетіншемеңгеріп, таңдаужасайды. Біздіңпрофессорлық-оқытушыларқұрамыныңбасымбағыттарыныңбіріғылыми, оқу, ғылыми-зерттеужәнежобалыққызметболыптабылады
Бұлқызметтіңнегізгімақсаты-ғылымишығармашылықтыңәдіснамасынаие, сондай-ақзаманауиақпараттықтехнологияларменжәнеғылымиақпараттардыалу, өңдеужәнесақтауәдістеріментанысқаніргеліғылымибазасы бар оқушынытәрбиелеу.
Жоғарыдааталғанқызметтіжүзегеасыруданегізгірөл«Гелиуске» тиесілі.Қоғамдастық мақсаты - назарға дара сипаттамаларынжәнекөлбеуотырып,оқушылардыңөздікшығармашылығын өз интеллектін дамытуғамүмкіндік беру.
Қоғамдастық мыналардықамтиды:
Ғылымижәнеұйымдастырушылықкеңес (ҒҰК)
Кіші гимназия кеңесі (КГК)
ҒПО(ғылыми-практикалықорталығы). Олэтнографиялықбірлестікті, алтыклубтыжәнежетіпәндіксекциялардықамтиды.
оқушылардыңтиімдідамуынжәнеөзін-өзідамытудықамтамасызетуоқытужәнезерттеуүшінүлкенназараударады, олклубтар мен топтарарқылыжүзегеасырылады.
ҒҚОҰжұмысыныңмазмұны мен формалары
ҒҚОжұмысыныңнегізгінысаны - бұлбөлім. Бөлімбірнемесебірнешесаладаортақмүдделері бар жігіттердібіріктіреді.
ҒҚОҰ-ніңнормативтік-ұйымдастырушылықбазасыныңнегізі:
ҒҚОтуралыереже
Бөлімдер, клубтаржұмысынтақырыптықжоспарлау
Оқужылыбойынша ҒҚОжұмысынжоспарлау.
Ғылыми-зерттеу қызметі ұйымдастырушылық, еңбек және осы қызметтің басқару үшін шығармашылық процестерін, оқушылардың ғылыми жобалар, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін іске асыру ұйымдастыруды қамтиды.
Зерттеу жұмысы оқушының және бірқатар пән мұғалімдерінің, сынып мұғалімдерінің тығыз ынтымақтастықта жүзеге асырылады. (: Биология, химия, экология, т.б. мысалы) сыныпта студенттер ғылыми-зерттеу жобасын әзірлеу үшін тиісті міндеттер пәнаралық, соның ішінде тәжірибелік топтар құрылуы тиіс.
Мұғалімдер мен оқытушылар өзара іс-қимыл шығармашылық тапсырмаларды орындауға және оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін неғұрлым перспективалы құралдарының бірі болып табылады тақырыбы, дамуына ықпал етеді. өз материал, оның талдау, синтез, қорытынды жинау, тақырып бойынша ғылыми және танымал әдебиетпен танысу, зерттеу әдіснамасы шеберліктерін: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу негізгі кезеңдерін бақылау, ғылыми-зерттеуге тән пікірлер ұсынады.
Жұмыстарды ұйымдастыру түрлері:
* ЖТЖ-лардың әртүрлі кафедраларының профессор-оқытушылар құрамынан мұғалімдердің, сынып жетекшілерінің және кеңесшілердің басшылығымен студенттердің жеке, топтық жұмысы;
*Білімнің түрлі салаларында олимпиадалар;
Когнитивті қызығушылықтарды және шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін зияткерлік ойындар ұйымдастыру;
Конкурстарға және конференцияларға қатысуға дайындық кезінде оқушылардың ғылыми жұмыстарын қарау.
ҒҚО қызметінің нәтижелері мыналарды қамтиды: оқушылардың білімін меңгеру, оқу жоспарынан тыс, ғылыми зерттеу әдістері мен әдістерін меңгеру, жұмыс дағдыларын меңгеру және қосымша әдеби көздер.
Оқушылардың оқу-зерттеу жұмыстарымен қатар, гимназияның педагогикалық ұжымы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Атап айтқанда, осы бағытта гимназияны дамыту бағдарламасы әзірленіп, сәтті жүзеге асырылуда.Гимназияны дамыту бағдарламасының стратегиясына сәйкес команда мынадай жобаны іске асырады:
«Білім беру мазмұнын жаңарту аясында гимназияның оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолдану»
Бұл жобаның мәні оқушылардың интеллектуалды, шығармашылық және әлеуметтік қасиеттерін дамыту үшін қолайлы атмосфера мен білім беру ортасын құруға бағытталған. Слайдта оқушылардың әр түрлі деңгейдегі олимпиадаларға және интеллектуалды жарыстарға қатысу нәтижелері көрсетілген.
Әр мұғалім жеке ғылыми немесе әдістемелік зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс істейді. басқару үшін, жұмыс бақылау және талдау ақпараттық деректер базасын құру. жыл сайын өткізіледі гимназия ҒПК ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелері негізінде ғылыми-әдістемелік тақырыбы командасымен сәйкес. ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру, мұғалімнің тұлғасын дамуына әсер етеді өздігінен білім алуға және өзін-өзі дамыту қажеттілігін іске асыру үшін жағдай жасайды, белсенді қала және облыс педагогикалық білім беру кеңістігіне қатысады. Сондықтан соңғы үш жылда, оқытушылар тәжірибесі жалпы енгізілп көрсетеді:
ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижесі білім берудің мазмұнын жаңарту үшін инновациялық қызмет болды:
* Өткен жылдың ішінде олардың жобалау және іске асыру бойынша элективті пәндер 5 сыныптан 19 оқушы жергілікті жердің тарихы туралы материалдар жинады.Оқыту гимназияның барлық оқытушылар құрамын көздейді, 7-ші сынып оқушылары үшін жергілікті жердің тарихы бойынша білім алуды қалалық бөлімінің әдістемелік кеңесі ұсынады;
* Алдыңғы жылдар бойы әртүрлі ғылыми және ғылыми-әдістемелік басылымдар мен әр түрлі деңгейдегі ғылыми-практикалық конференциялар жалпы жинау 40-тан астам мақалалар өндірді;
* ҒПО оқытушылар гимназияның әртүрлі деңгейлердегі оқушыларын қатыстырды;
* Гимназиясының негізінде 8 қалалық және 6 аймақтық семинарлар өткізілді;
30 адам марапатталды. Олар конференциялар, шығармашылық конкурстарға қатысушы анықтамалар мен алғыс хаттар жарыстардың жеңімпаздары, конкурстар, зияткерлік марафондар үшін марапатталды.
vЖелілік қоғамдастық қызметі
_kz