Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"Қаныш Сәтбаев ат. гимназиясы" КММ

Көптілді білім беру

ҚР БҒМ 2015 жылғы 5 қарашадағы "білім беру жүйесіне үштілділікті іске асыру және енгізу туралы" № 622 хатының, Қарағанды облысының білім басқармасының 13 қарашадағы № 306 Бұйрығының, Қарағанды қаласының білім бөлімінің 2016 жылғы 26 ақпандағы бұйрығының негізінде," № 38 Гимназия "КММ Үш тілді білім беруді оқу процесіне іске асыру бойынша пилоттық режимде жұмыс істейді. 

Жобаның мақсаты-түлектің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және адами капиталды дамыту үшін №38 гимназияның ІСБ-не үш тілде оқытуды кезең-кезеңмен енгізуді қамтамасыз ету. 
Жобаны бастау үшін Қарағанды облысы білім басқармасының 13.11. №306 бұйрығы негіз болып табылады. 2015 және қалалық білім басқармасының 25.02.2016 №123 бұйрығы
Жобаны іске асыру мерзімі 5 жыл (2015-2020жж.)
Жобаны іске асыру аясында 2019-2020 жылдары тілдік курстардан өткен мұғалімдер саны артты.  Е.л. Вафина "Ustaz"оқу орталығында оқудан өтіп, В2 деңгейіндегі сертификатқа ие болды. 
Жобаны іске асыру шеңберінде информатика бойынша "it Terminology in English", химия бойынша "World of Chemistry", "Multifaced Chemistry"оқу бағдарламалары әзірленді. Бұл курстар вариативті компонент аясында 8, 9 және 10 сыныптардың оқу жоспарына енгізілген. Барлық курстарда толассыз бағдарламалар бар және 8-ден 11-сыныпқа дейін оқуға арналған.
"IT terminology in English" курсын оқыту кезінде Астана-Кітап баспасының 8-сыныбына арналған информатиканың екі тілді оқулығы пайдаланылады. Авторлар-Шаниев Е., Гесен и., Айдарбаев Н., Ахметов Н., Ержанов Э. мұғалімдер өз жұмыстарында ақпараттық-білім беру порталдарының ресурстарын пайдаланады". Білімал.kz", "Білімland.kz", сондай-ақ CLIL (Content and Language Integrated Learning. Ағылшын тілін үйрену бірден мотивацияға айналады, өйткені тіл практикалық бағдарлау және функционалды сауаттылық тұрғысынан қолданылады. Мұндай сабақтар студенттердің бірден екі пәнге қызығушылығын арттырады: информатика және ағылшын тілі. Техникалық терминология белгілі бір әдебиеттерді оқуға және бағдарламалауға көмектеседі.
"World of Chemistry" курсын оқытуда Астана-Кітап баспасының 8-9 сыныптарына арналған "Chemistry" білгір оқулығы пайдаланылады. Авторлар: К.Байкенов, Т.Хасен, Н. Жұмағұлов, Д. Қалиев, О. Юсупов, А. Саматов, А. Сел, А. Тор. Мұғалім жұмыста сайттың дидактикалық және әдістемелік материалдарын қолданады smk.edu.
Сабақта пәндік-тілдік оқыту процесінде химия мұғалімінің қызметі мыналарды қамтиды:
* Оқушылар алдында пәндік-тілдік кіріктірілген оқытудағы олардың қызметінің алгоритмін ашу.
* Ағылшын тілінде тақырыптық ақпаратты ұсыну (ауызша әңгіме, әңгіме, жазбаша мәтін, бейнематериал және т.б.).
* Оқушының толыққанды жұмыс істеуі үшін химияны пәндік-тілдік оқытудың әртүрлі құралдарын ұсыну: сөздіктер, дидактикалық карталар, салыстырмалы схемалар, визуалды қолдау карталары және т. б.
* CLIL әдісін қолдана отырып, жұмыс барысында оқушыларға көмек көрсету.
* Оқушылардың пәндік-тілдік жұмысының нәтижелерін тексеру.
Бұл тәсіл ынталандырады оқушыларды химияны зерттеуге көмегімен коммуникативтік мүмкіндіктерін ағылшын тілі және күшейтуге қызығушылығын мотивациясын зерделеу химия.
 Осылайша, химияны, информатиканы пәндік-тілдік оқыту процесін ұйымдастыру үшін мұғалімдер оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін, әдістемелік тәсілдерін, құралдары мен формаларын қолданады, оларды таңдау сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, зерттелетін тақырыптық материалдың мазмұнына және қазіргі сабақта оқушылардың пәндік және тілдік дайындық деңгейіне байланысты болады. Ағылшын тілімен интеграция жағдайында пәндерді оқу оқушылардың екі тілді ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін арттыруды қамтамасыз етеді, бұл билингвалды-интегративті білімді меңгерудің жеткілікті жоғары деңгейінде, ақпараттық-коммуникативтік дағдыларды қалыптастырудың жоғары деңгейінде; билингвалды қарым-қатынас тәжірибесінде көрінеді.
 
Вариативтік бөлімде пәндік тіл саласын кеңейту бойынша курстар қаралды:
* "Орыс тілінің білгірлері»;
* "Қазақша сөйлеймін»;
«Colourful World of English»;
• "Салт-дәстүр халықтың".