Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"Мартбек Мамыраев атындағы МИ" КММ

Learning the Kazakh language

Ерте
рано
Question answer
Всего ответов: 80
Новых вопросов: 1

Мектеп телестудиясы

«Мектеп телестудиясы» жобасы
 
Телестудия мектеп аумағын толық қамтиды. Үйірменің нәтижесінде балалар уақытын тиімді пайдаланып, шығармашылық қабілетін шыңдай алады. Сөздік қорын молайтып, эфир тізгінінде өздерін нағыз дикторлердей сезініп, мектеп ішіне хабар таратады. Үйірмеге қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Аманбек Ағжан жетекшілік етеді. Бүгінде 15 оқушы тұрақты қатысады.
 
Таңертең микрофонды қосып, оған алғашқы сөздерді айту қандай тамаша: «Мектеп телестудиясы хабарлайды. Біз жаңалықтарымызды бастаймыз ... ». Жас диктордың дауысын бүкіл мектеп тыңдайды. Мұғалімдер, оқушылар, қосымша қызметкерлер, тіпті директордың өзі. Барлығы диктордың ары қарай не айтатынын, қандай маңызды жаңалық жариялайтынын, қандай қызықты бағдарламаның көңілінен шығатынын күтуде... Бұл үйірме мектепте жаңалықтарды таратуды қалай жолға қою туралы ақпарат береді.
Мектептің қарқынды өмірі, соңғы мектеп жаңалықтарынан хабардар болғысы келетін оқушылардың белсенді өмірлік ұстанымы, сыныптастарының барлық жетістіктері туралы білуге және өздерінің жеке жетістіктері туралы айтуды қажет етеді. Мектеп телестудиясы аудиторияның кең ауқымын қамту үшін қолжетімді ақпараттық және білім беру арнасы ретінде қызмет етеді. Мектеп радиосы негізгі ақпараттық ойын-сауық орталығына айналып, шығармашыл жастардың басын біріктіріп, олардың бағдарламаларын құрастыру кезінде кеңірек ашылуына мүмкіндік береді.
 
Мақсаттары:
➢ Білім беру үдерісіне қатысушылардың хабардарлығын арттыру;
➢ Мектеп оқушыларын мектепте және қоғамда болып жатқан оқиғаларды көрсету үшін радиожүргізуші рөлінде белсенді қоғамдық жұмысқа тарту;
➢ Мектеп өмірі туралы, өзін-өзі басқару органының қызметі туралы ақпараттарды (хабарландырулар, есептер, баяндамалар, сұхбаттар) бүкіл мектеп бойынша жинауды және таратуды қамтамасыз ету;
➢ Өзекті мәселелер бойынша тақырыптық радиобағдарламалар шығару;
➢ Оқушылардың сабақтан тыс жұмысы үшін қолайлы микроклиматты қамтамасыз ету;
➢ Мектеп оқушыларының радио жұмысына қатысуы арқылы олардың шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
➢ Оқушылардың кәсіп негіздерімен (радиожүргізуші, дыбыс инженері), БАҚ жұмысымен таныстыру.
 
Міндеттері: 
➢ Радиобағдарлама әзірлеу;
➢ Оқушыларды мектеп радиосына тарту;
➢ Оқушыларды журналист ретіндегі шығармашылық мүмкіндіктерін жаңаша ашу;
➢ Оқушылардың мектептегі және мектептен тыс өмірін объективті түрде көрсету (олардың қызығушылықтары, хоббилері, мәселелері);
➢ Ұсынылған оқиғаларды түсіндіруге жауапты, тыңдаушыны қызықтыра білетін сауатты радиожүргізуші тәрбиелеу;
➢ Мектеп радиосының көмегімен сөйлеу арқылы оқушылардың коммуникативті дағдыларын, сыни тұрғыдан ойлауын, өз ойын жеткізуін дамытуға ықпал ету;
➢ Оқушыларды мамандық таңдауға дайындау және аудиотехникамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
Күтілетін нәтижелер:
1. Мектеп радиосының мақсатты, жүйелі жұмысы арқылы оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту.
2. Үнемі өзгеретін әлеуметтік-мәдени жағдайларда өзін-өзі басқара алуға қабілетті тұлғаны дамыту;
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру;
4. Қоршаған әлемге рухани-адамгершілік қатынасты қалыптастыру;
5. Шығармашылық ойлауды және сөйлеу мәдениетін дамыту;
6. Оқушаларды мамандық таңдауға дайындау.
 
Бұл жұмыста мектеп оқушыларының білім берудегі заманауи талаптарына сай сыныптан тыс іс-шараны ұйымдастырудың бір жолы көрсетілген. Жұмыста «Мектеп телестудиясы» жобасы жаңа форма негізінде жүзеге асырылады оқу қызметі – ортақ мақсатқа, келісілген әдіс-тәсілдерге, ортақ нәтижеге қол жеткізуге бағытталған іс-әрекет тәсілдеріне ие бірлескен оқушылардың оқу-танымдық, зерттеушілік, шығармашылық қызметі ретінде қарастыруға болатын оқу жобасы.
Жұмыста сипатталған барлық сабақтарда проблемалық оқыту элементтері бар. Проблемалық оқыту логикалық ойлауға қабілетті үйлесімді дамыған шығармашылық тұлғаны қалыптастыратыны жалпыға белгілі, жоғары қарым-қатынасқа қабілетті, білімді жүйелеуге және жинақтауға қабілетті әртүрлі проблемалық жағдайларда шешімдер табу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі түзету.