"Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№21 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Дау даудан қорқады.
Спор спорящего боится.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 79
Жаңа сұрақтар: 0

2023-2024 оқу жылына арналған педагогикалық этика кеңесінің атқарылған жұмыстары туралы есеп "№21 негізгі орта мектеп" КММ

     Педагогикалық этика кеңесі 2023-2024 оқу жылы барысында қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру, кәсіби нормалар мен педагогикалық этика қағидаларын сақтау мақсатында белсенді жұмыс атқарды. Алты отырыс өткізіліп, онда мұғалімдердің оқушылармен, ата-аналармен және әріптестерімен өзара әрекеттесуі, сондай-ақ кәсіби мінез-құлық нормаларын сақтау мәселелері талқыланды.

 

Педагогикалық этика кеңесінде қаралған негізгі мәселелер

1. Педагогикалық қызметтегі кәсіби этиканы сақтау

Кеңестің бірінші отырысында мұғалімдердің оқушылардың өмірі, денсаулығы және дамуы үшін жауапкершілігін сезінуінің маңыздылығы талқыланды. Қатысушылар этикалық нормаларды қатаң сақтау, кәсіби даму және өзін-өзі жетілдіру қажеттілігі, сондай-ақ оқушылардың жеке деректерінің құпиялылығын қорғау туралы атап өтті. Мұғалімдердің өз қызметінде этика қағидаларын мүлтіксіз сақтауы міндеттелген шешім қабылданды.

2. Цифрлық ортадағы этика және ата-аналармен өзара әрекеттесу

Екінші отырыста білім беру процесінде ақпараттық технологияларды дұрыс пайдалану және ата-аналармен сенімді қарым-қатынас орнату мәселелері қаралды. Кеңес оқушылардың жеке деректерін қорғаудың, әлеуметтік желілерде жауапкершілікпен әрекет етудің және педагогтің цифрлық кеңістіктегі оң имиджін қалыптастырудың маңыздылығын атап өтті.

3. Еңбек тәртібі мен педагогикалық этика нормаларын бұзу

Кезектен тыс үшінші және бесінші отырыстар информатика пәні мұғалімі Жаханов К.Б.-ның жүйелі түрде сабақтарды себепсіз қалдыру жағдайларын қарастыруға арналды. Талқылау қорытындысы бойынша ескерту, қатаң сөгіс беру және мұғалімнің еңбек міндеттерін орындауын қатаң бақылау туралы шешім қабылданды.

4. Бағалаудағы әділдік және алғыс білдіру мәселелері

Төртінші отырыста бағалаудың әділдігі, субъективтіліктің алдын алу және бағалау критерийлерінің ашықтығы талқыланды. Оқушылардың үлгерімін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану және олардың прогресін тұрақты бақылау қажеттілігі туралы шешім қабылданды. Сонымен қатар, мұғалімдерге сыйлық беру мәселесі қозғалды: Кеңес алғысты этика нормалары шеңберінде білдіру қажет екенін және оның оқу процесіне ықпал етпеуі тиіс екенін белгіледі.

5. Қарым-қатынас этикасы және қақтығыстарды шешу

Алтыншы отырыста мұғалімдердің оқушылармен және ата-аналармен сыйластыққа негізделген қарым-қатынасы, цифрлық дәуірдегі кәсіби беделді сақтау және қақтығыстарды шешу әдістері қарастырылды. Кеңес педагогтерге конструктивті қарым-қатынас жасауға, эмоциялық қақтығыстардан аулақ болуға және кез келген жағдайда кәсібилік танытуға кеңес берді.

Қорытындылар мен ұсыныстар

Жыл қорытындысы бойынша  "№21 негізгі орта мектеп" КММ педагогтері кәсіби этика нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінетіні және қолайлы білім беру ортасын құруға ұмтылатыны атап өтілді. Дегенмен, этикалық қағидаларды нығайту бойынша жұмыс тұрақты назар мен жетілдіруді талап етеді.

 

Келесі оқу жылына педагогикалық этика кеңесіне келесі міндеттерді жүзеге асыру ұсынылады:

  • Цифрлық ортадағы этикалық мінез-құлыққа қатысты алдын алу жұмыстарын күшейту;
  • Ата-аналармен тиімді өзара әрекеттесу бойынша тренингтер мен семинарлар ұйымдастыру;
  • Педагогикалық этика нормаларының сақталуын қадағалауды жалғастыру және туындаған мәселелерге жедел әрекет ету;
  • Педагогтер арасында этикалық дилеммаларды ашық талқылау мәдениетін дамыту.

Педагогикалық ұжымның, мектеп әкімшілігінің және педагогикалық этика кеңесінің бірлескен күш-жігерінің арқасында біз кәсібиліктің жоғары деңгейін сақтап, оқушылар үшін қолайлы білім беру ортасын қалыптастыра аламыз.