2020-2021 оқу жылында "№21 негізгі орта мектеп" КММ педагогикалық этика кеңесі бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес қызмет атқарды. Кеңес өз жұмысында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 190 бұйрығымен бекітілген педагогикалық этика қағидаларын басшылыққа алды. Кеңестің негізгі мақсаты – педагогтердің мәдени деңгейін көтеру, тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және кәсіби қызметтегі этикалық нормаларды сақтау.
Кеңестің негізгі жұмыс бағыттары:
-
Педагогикалық этика кеңесінің 2020-2023 жылдарға арналған қызмет жоспарын әзірлеу және бекіту.
- Кеңестің алғашқы отырысында қызмет жоспары бекітілді, оған негізгі бағыттар, мақсаттар мен міндеттер енгізілді.
- Кеңес төрайымы К.Ш. Темиреева кеңес мүшелерінің ұсыныстарын ескере отырып, жоспарды толықтыру тапсырмасын алды.
- Этика мәдениетін дамыту, педагогтердің кәсіби мінез-құлқын жетілдіру және олардың психологиялық денсаулығын қолдау бойынша негізгі жұмыс бағыттары бекітілді.
-
Қарым-қатынас этикасы және құпиялылық.
- Оқушылармен, ата-аналармен, әріптестермен және әкімшілікпен қарым-қатынас этикасы мәселелері қарастырылған отырыстар өткізілді.
- Педагогикалық қызметтегі тұлғаға құрмет, эмпатия және құпиялылық қағидаттары талқыланды.
-
Этика нормаларын сақтау бойынша ұсыныстар бекітілді, оның ішінде:
- Әңгімелесушінің тұлғасына құрмет көрсету;
- Эмпатия таныту;
- Оқушылардың жеке деректерін қорғау.
-
Білім беру мекемесінде этикалық мәдениетті дамыту.
- Мұғалімдер мен оқушылар арасында этикалық мәдениетті қалыптастыруға ықпал ететін әдістер мен бағдарламалар қарастырылды.
-
Келесі бағыттар бекітілді:
- Тәрбие іс-шараларын өткізу: мейірімділік сабақтары, сынып сағаттары, тақырыптық іс-шаралар.
- Біліктілікті арттыру курстарын, семинарлар мен вебинарларды ұйымдастыру.
- Диалог пен ынтымақтастық мәдениетін дамыту арқылы мектепте жағымды ахуал қалыптастыру.
-
Педагогикадағы этика және моральдық дилеммалар.
- Педагогтердің жұмысында кездесетін этикалық жағдайлар талқыланды, оларды шешу бойынша ұсыныстар әзірленді.
- Кеңес мүшелері кез келген жағдайда барлық тараптардың мүдделерін ескеріп, этикалық қағидаларға сай әрекет ету қажет деген қорытындыға келді.
- Күрделі жағдайларда әріптестерден, психологтардан немесе басқа мамандардан көмек сұрау ұсынылды.
-
Педагогтердің психологиялық денсаулығын қолдау.
- Педагогтердің психологиялық саулығын нығайту стратегиялары талқыланды.
-
Келесі ұсыныстар бекітілді:
- Мектепте қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыру.
- Кәсіби даму мен өзін-өзі жетілдіру мүмкіндіктерін қамтамасыз ету.
- Мұғалімдердің демалуы мен күш жинауына уақыт бөлу.
Жұмыстың қорытындылары:
- Педагогикалық этика, кәсіби мінез-құлық және мұғалімдердің психологиялық денсаулығы мәселелері қарастырылған бірнеше отырыс өткізілді.
- Педагогикалық мәдениетті көтеру және қолайлы білім беру ортасын құруға бағытталған жоспарлар мен ұсыныстар бекітілді.
- Мұғалімдер кеңес жұмысына белсенді қатысып, өз идеялары мен шешімдерін ұсынды, бұл кеңестің нәтижелі жұмысына ықпал етті.
Қорытынды:
2020-2021 оқу жылында педагогикалық этика кеңесінің жұмысы мұғалімдердің кәсіби қызметіндегі этикалық нормаларды нығайтуға, қарым-қатынас мәдениетін дамытуға және психологиялық саулықты қолдауға бағытталды. Қабылданған шешімдер мен ұсыныстар білім беру процесінің сапасын арттыруға және мектептегі қолайлы атмосфераны қалыптастыруға ықпал етеді.