Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес
"Педагог мәртебесі туралы" - Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің
жұмысты ұйымдастыру туралы
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес
ЕРЕЖЕСІ
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің жұмысын ұйымдастыру туралы ереже
1. Жалпы ережелер.
1.1 кеңес өз қызметін Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы" Заңдарына, осы Қағидаларға, өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырады және объективтілік пен әділеттілік, әдептілік, қоғамдық пікір мен жариялылықты ескеру қағидаттарын басшылыққа алады.
1.2 осы ереже педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің қызметін ұйымдастыруды айқындайды. Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес (бұдан әрі-Кеңес) білім беру ұйымдарында құрылатын, педагогтердің педагогикалық әдепті сақтауы мәселелерін қарайтын алқалы орган болып табылады.
1.3 білім беру ұйымдарының педагогикалық әдеп жөніндегі кеңесіне педагогтердің педагогикалық әдепті сақтауы мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалар жүгіне алады.
1.4 кеңес өз қызметінде заңдылық, объективтілік және әділдік қағидаттарын басшылыққаалады
2. Кеңестің негізгі міндеттері, функциялары мен өкілеттіктері
2.1 кеңестің негізгі міндеттері:
1) педагогикалық этиканың бұзылуының мониторингі, алдын алу және ескерту;
2) білім беру ұйымдарында педагогикалық әдептің сақталуын қамтамасыз ету;
3) педагогикалық этиканың бұзылуына ықпал еткен себептер мен жағдайларды талдау;
4) педагогтердің тәртіптік жауаптылығы туралы мәселені дұрыс қарау үшін қажетті және жеткілікті мән-жайларды жан-жақты, толық және объективті зерттеу.
2.2 педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес өз құзыреті шегінде:
1) өз отырыстарында педагогтерді және білім беру ұйымдарының өзге де адамдарын тыңдауға;
2) білім беру ұйымының алдында тұрған міндеттерді орындау үшін қажетті құжаттарды, материалдар мен ақпаратты сұратуға;;
3) педагогтерден және білім беру ұйымының өзге де адамдарынан түсініктемелер және (немесе) түсініктемелер талап етуге құқылы;
4) білім беру ұйымының басшысына педагогикалық этиканы бұзу фактілеріне тексеру жүргізу туралы ұсыныстар енгізуге; ;
5) білім беру ұйымының басшысына еңбек тәртібін нығайту, педагогикалық этиканы бұзудың профилактикасы жөнінде ұсынымдар енгізуге міндетті;
6) білім беру ұйымы басшысының қарауына педагогтерді педагогикалық этиканы бұзғаны үшін тәртіптік жауаптылыққа тарту туралы ұсынымдар енгізуге құқылы;
7) құзыретті мемлекеттік органдарға немесе білім беру ұйымының құрылтайшыларына педагогтік Әдеп жөніндегі кеңестің ұсынымдарын орындау бойынша тиісті шаралар қабылдамаған лауазымды адамдардың жауапкершілігін қарау туралы ұсыныстармен жүгінуге құқылы;
8) тараптарды татуластыру жөнінде жұмыс жүргізеді.
3. Кеңес қызметін ұйымдастыру
3.1 Кеңес төрағадан, хатшыдан және кеңес мүшелерінен тұрады. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы және жеті адамнан кем болмауы тиіс.
3.2 кеңеске келесі тұлғалар кіреді:
1) кеңес білім беру саласындағы қызметті жүзеге асыратын кәсіподақтардың және (немесе) үкіметтік емес ұйымдардың және (немесе) қоғамдық бірлестіктердің өкілдерінен тұруға тиіс;
2) кемінде екі педагог;
3) құрметті демалысқа шыққан педагогтер.
3.3 білім беру ұйымының басшысы, білім беру ұйымының басқарушы, әкімшілік, қосалқы персоналының қызметкерлері, осы білім беру ұйымының білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің ата-аналары Кеңестің құрамына оның мүшелері ретінде енгізіле алмайды. Бұл ретте кеңестің хатшысы ретінде білім беру ұйымының басқарушы, әкімшілік, көмекші персоналының қызметкерлері жіберіледі.
3.4 Кеңес білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінде сайланады:
1) кеңесті қалыптастыру кезінде заңнама талаптарының сақталуын қамтамасыз етеді;
2) кеңесті уақтылы сайлау үшін қажетті рәсімдердің жүргізілуін қамтамасыз етеді;
3) Кеңес жұмысына жағдай жасайды және жәрдем көрсетеді.
3.5 Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
3.6 кеңестің төрағасы мен хатшысы бірінші отырыста Кеңес құрамының көпшілік дауысымен сайланады.
3.7 Кеңес мүшесі тәртіптік іс бойынша талқылауға және дауыс беруге қатыса алмайды, егер ол не онымен бірге тұратын жақын туыстары өзіне қатысты тәртіптік іс қозғалған адаммен туыстық қатынаста болса не аталған адамға қызметтік немесе өзге де тәуелділікте болса. Кеңес мүшесі тиісті іс бойынша кеңестің талқылауына және дауыс беруіне дейін осы мән-жайлар туралы кеңес мүшелеріне хабарлайды.
3.8 кеңес отырысқа қатысып отырған Кеңес мүшелері санының қарапайым көпшілік дауысымен шешімдер қабылдайды. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етушінің дауысы шешуші болып табылады. Әдеп жөніндегі кеңестің мүшелері дауыс беру кезінде қалыс қала алмайды.
3.9 кеңес төрағасы болмаған кезде оның тапсырмасы бойынша кеңес мүшелерінің бірі төрағаның міндетін атқарады.
3.10 кеңес отырысы кеңес төрағасы мен хатшысы қол қоятын хаттама түрінде ресімделеді
4. Кеңес құрамына тұлғалар кірмейді:
4.1 сот әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп таныған;
4.2 сот белгілі бір мерзім ішінде мемлекеттік лауазымдарды атқару құқығынан айырған;
4.3 Мемлекеттік қызметке кір келтіретін тәртіптік теріс қылығы үшін жұмыстан шығарылғандар;
4.4 бұрын сотталғандар немесе қылмыс жасағаны үшін қылмыстық жауаптылықтан тармақтар негізінде босатылғандар 3), 4), 9), 10) және 12) Қазақстан Республикасы Қылмыстық-процестік кодексінің 35-бабы бірінші бөлігінің немесе 36-бабының;
4.5 адамды дәлелсіз себеппен қатарынан үш және одан да көп сағат бойы жұмыста (қызметте) болмауы негізінде жұмыстан шығару жағдайларын қоспағанда, құқық қорғау органдарынан, арнаулы мемлекеттік органдардан және соттардан, әскери қызметтен теріс себептер бойынша шығарылғандар.
5. Кеңес төрағасы мен мүшелерінің құқықтары мен міндеттері
5.1 Кеңестің жұмыс жоспары және отырыстардың күн тәртібі бойынша ұсыныстар енгізу;
5.2 Кеңес отырыстарына материалдар мен оның шешімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;
5.3 кеңесте қаралатын мәселелерді талқылауға қатысу.
6. Педагогтің педагогикалық әдепті сақтау туралы мәселені қарау кезіндегі құқықтары
6.1 қаралатын мәселе туралы жазбаша түрде ақпарат алу;
6.2 қаралатын мәселе бойынша барлық материалдармен танысу;
6.3 Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін заңға қайшы келмейтін барлық тәсілдермен жеке өзі немесе өкілі арқылы қорғау;
6.4 шешімді жазбаша түрде алу;
6.5 қабылданған шешімге Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасау.
7. Педагогке қатысты тәртіптік іс осы кезеңге тоқтатыла тұрады:
7.1 уақытша еңбекке жарамсыздық;
7.2 демалыста немесе іссапарда болу;
7.3 мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерді орындау уақытында өзінің лауазымдық міндеттерін орындаудан босату;
7.4 даярлауда, қайта даярлауда, біліктілікті арттыру курстарында және тағылымдамада болу;
7.5 хатшы тәртіптік жауаптылыққа тартылатын тұлғаларды Кеңес отырысының өтетін орны мен уақыты туралы хабардар ету бойынша шаралар қабылдайды.
7.6 тәртіптік істі кеңес отырысында қарау, егер тәртіптік жауаптылыққа тартылатын адамдар отырыс өткізілгенге дейін кемінде үш күн бұрын Кеңес отырысының уақыты мен орны туралы тиісінше хабардар етілсе, олардың қатысуынсыз өтуі мүмкін.
8. Кеңес отырысында қаралатын педагогтің тәртіптік жауапкершілігі мәселелері
8.1 педагогтің тәртіптік жауапкершілігін қарау үшін негіз болып табылатын нақты іс-әрекет (әрекетсіздік) орын алды ма;
8.2 бұл әрекет (әрекетсіздік) тәртіптік теріс қылық болып табыла ма және ол заңнаманың қандай нормаларын бұза отырып жасалды ма;
8.3 педагог этиканы бұзды ма;
8.4 педагогтің осы теріс қылықты жасаудағы кінәсі байқала ма;
8.5 істі қарау қорытындысы бойынша кеңес білім беру ұйымының басшысына педагогке тиісті жаза қолдануға және (немесе) қолданбауға кеңес береді.
8.6 Кеңес шешімі ұсынымдық сипатта болады.
9. Кеңестің тәртіптік істі қарау қорытындылары бойынша ұсынымдар
9.1 Білім беру ұйымының басшысы кеңестің ұсынымдарын қарау кезінде еңбек және өзге де заңнама талаптарына сәйкес шешім қабылдайды.
9.2 білім беру ұйымының басшысына педагогке тиісті тәртіптік жаза қолдану және (немесе) қолданбау ұсынылсын;
9.3 педагогқа қандай жаза түрін қолдану ұсынылады
9.4 тәртіптік істі тоқтату.
9.5 педагогке қатысты талқылау және олардың негізінде қабылданған шешімдер оның жазбаша келісімімен ғана жария етілуі мүмкін.
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес
2021-2022 оқу жылына
№ п\п
|
Негізгі іс-шаралар
|
Мерзімі
|
Жауаптылар
|
Натиже
|
1
|
Педагогикалық кеңесте педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің құрамын бекіту.
|
Тамыз
|
Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
|
Педагогикалық кеңестің хаттамасы
|
2
|
Педагогикалық этика бойынша кеңес құру туралы бұйрық шығару.
Педагогикалық әдеп жөніндегі Кеңестің жұмыс жоспарын бекіту.
|
Қыркүйек
|
Директор
|
Бұйрық
|
3
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған жоспарын әзірлеу.
|
Қыркүйек
|
Этика кеңесінің төрағасы мен мүшелері
|
Жоспар
|
4
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі Кеңестің №1 отырысы:
1.Педагогикалық этика Кеңесінің типтік ережелерімен танысу.
2.Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы мен хатшысын сайлау.
|
Тамыз
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы мен мүшелері, педагогтер
|
Отырыс хаттамасы
|
5
|
Педагогикалық этика ережелері бойынша педагогикалық ұжымның жиналысын өткізу.
|
Тоқсанына 1 рет, өтініштердің түсуіне қарай
|
Директор, мектептің кәсіподақ комитетінің төрағасы, педагогикалық әдеп жөніндегі Кеңестің Төрағасы мен мүшелері
|
баяндамаматериалдары,
жиналы Хаттамасы
.
|
6
|
Педагогикалық этиканы сақтау мәселесі бойынша мектепке қабылданған жас мамандармен әңгімелесу
|
Жыл бойы
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы, педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің мүшелері
|
Педагогтің Нормативтік - құқықтық құжаттарын «педагогикалық этика ережелерімен» толықтыру
|
7
|
Педагогикалық этика ережелері мен педагогикалық этика кеңесінің жұмысын ұйымдастырудың типтік ережелері туралы материалдарды мектеп сайтына орналастыру.
|
Жыл бойы
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің хатшысы
|
Сайт
|
8
|
Педагогикалық ұжым мүшелерінің педагогикалық әдепті сақтауы мәселесі бойынша әлеуметтік желілерге Мониторинг жүргізу
|
Жыл бойы
|
Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
|
Анализ
|
9
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің №2 отырысы:
1.«Педагог мәртебесі туралы» Заңды, ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №190 «педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы» бұйрығын іске асыру бойынша бақылауды жүзеге асыру.
|
Қаңтар
|
Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
|
Хаттама
|
10
|
Педагогикалық кеңес аясында педагогикалық этика мәселесін қарастыру«қазіргі мұғалім»қандай кәсіби қасиеттерге ие болуы керек?
|
Сәуір
|
Директор, Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
|
педагогикалықкеңестің хаттамасы
|
11
|
Педагогикалық ұжымда педагогикалық әдепті сақтау мәселелері бойынша сауалнама жүргізу.
|
Мамыр
|
Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
.
|
Сауалнама нәтижелерін талдау
|
12
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің № 3 отырысы:
1.Педагогикалық ұжымда педагогикалық этиканы сақтау мәселесі бойынша сауалнама қорытындысы.
2. Мектеп педагог қызметкерлерінің педагогикалық этиканы сақтауы мәселесі бойынша әлеуметтік желілер мониторингінің қорытындылары.
|
Сәуір
|
Педагогикалық этика кеңесінің төрағасы
, хатшы
|
Хаттама
|
13
|
Өтініштер бойынша педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес өткізу.
|
Жыл бойы
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы мен мүшелері, хатшы
|
Отырыс хаттамасы
|
14
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің №4 отырысы:
1.Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің 2021-2022 оқу жылындағы жұмысын талдау.
2.Мектеп педагог қызметкерлерінің 2021 - 2022 оқу жылындағы педагогикалық этика ережелерін сақтауына Мониторинг жүргізу.
|
Тамыз
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы мен мүшелері, хатшы
|
Отырыс хаттамасы
|
Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің құрамы
Кеңес төрайымы-Темиреева Күлшархан Шәріпханқызы 87053180169
Кәсіподақ комитетінің төрайымы-Гвоздикова Татьяна Васильевна 87053341110
Зейнет жасына жеткен қызметкер-Жұмабаева Гүлнара Мәкішева 87027896603
Қосымша білім беру педагогы-Никкель Нина Анатольевна 87053146909
Химия пәнінің мұғалімі-Абишева Гульдана Толеубековна 87015074028