Қарағанды қаласы әкімдінің «Қарағанды қаласының…
"№137 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Зейін, назар
способность, внимание.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 29
Жаңа сұрақтар: 6

Қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ

Мектептің бағыты:

«Оқыту үдерісінде  жеке тұрғыдан қарау – оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытудағы мәнді жайт».

Мектептің мақсаты:

«Сапалы оқыту мен тәрбиелеу арқылы рухани, бай, ел болашағын ойлайтын, өмір талабына тез бейімделетін, парасатты жеке тұлға қалыптастыру».

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні әдістемелік бірлестігінің  тақырыбы:

« Мемлекеттік тілде алған білімдерін өмірде қолдана алатын , танымдық қабілеті қалыптасқан жеке тұлғаны оқытып, тәрбиелеу».

Әдістемелік бірлестіктің  мақсаты:

«Қатысымдық негізде сөйлесім әрекеттері арқылы жеке тұлғаның ауызекі сөйлеу тілін, сауатты жазу қабілетін қалыптастыру».

Әдістемелік бірлестіктің  міндеттері:

1.    Қазақ тілін үйренуге деген қызығушылықтарын ояту, ынталарын арттыру.

2.    Сабақ барысында сөйлесім әрекеттерін (оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым, сөйлесім) қалыптастырып, дамыту.

3.    Оқыту  барысында ақпараттық және жаңа технологиялардың элементтерін  пайдаланып, оқушылардың білім сапасын арттыру;

4.    Қатысымдық негізде  ауызекі сөйлеу тілдерін, сөздік қорларын толықтыру, оларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру;

5.    Қазақ тілін қатысымдық тұрғыдан деңгейлі меңгертуді оқушы құзіреттілігіне бағыттау.

6.    Оқушыларды қазақ тілінде  сауатты жазуға, айтқанды түсіне білуге, сөйлеуге және өз ойларын еркін түрде жеткізе алуға  жаттықтыру;

7.    Оқушының тілдік, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру;

8.    Кабинет жабдықтарына көңіл бөлу, дидактикалық материалдарды, көрнекі құралдарды  сабақ барысында  оқушылардың білім алуында тиімді пайдалану.

Күтілетін нәтиже:

1.    Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылықтары, ынталары  артады;

2.    Коммуникативтік қарым-қатынасқа түсе біледі;

3.    Оқушылардың ауызекі сөйлеу стилі  қалыптасады;

4.    Бақылау жұмыстарын сауатты жазуға, шығарма, мазмұндама жаза білуге үйренеді;

5.    Іс-қағаздарының жазылу нормаларын меңгереді;

6.    Оқу жылдамдықтарын нормаға сай оқуға жаттығады;

7.    Мемлекеттік тілден алған білімдерін өмірде қолдана алатын, өзі тұжырым жасай алатын жеке тұлға болып шығуға тәрбиеленеді.

Маякина Назым Тлеухановна

Бірінші санатты қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі,

жалпы педагогикалық өтілі - 14 жыл.

 

Оқушыларды қазақ тіліне үйретудегі проблемалық тақырыбы – қазақ тілі  мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың коммуникативтік қарым-қатынаста сөйлеу тілдерін дамыту.

Базылова Аксауле Сламкаировна

Бірінші санатты қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі,

жалпы педагогикалық өтілі – 10 жыл.

Оқушыларды қазақ тіліне  үйретудегі проблемалық тақырыбы – сабақ барысында сын тұрғысынан ойлау, ақпараттық технологияны қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейін көтеру.

Ташмагамбетова Асел Тоганбаевна

 Бірінші санатты қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі,

жалпы  педагогикалық өтілі - 16 жыл

 

Оқушыларды қазақ тіліне үйретудегі проблемалық тақырыбы–  қазақ тілі сабақтарында жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру