Коммунальное государственное казённое предприятие «Ясли-сад…
Ясли-сад «Алпамыс»

Обратная связь-пульс перемен

2020-2022 жылдарына арналған "Алпамыс" бөбекжай

балабақшасын дамыту бағдарламасы

 

"Алпамыс" бөбекжай – бақшасы КМҚК даму бағдарламасының ПАСПОРТЫ

Бағдарламаның атауы

Қарағанды қ." Алпамыс " бөбекжай-балабақшасы КМҚК даму бағдарламасы (бұдан әрі-бағдарлама)

Бағдарламаның құрастырушылары

"Алпамыс" бөбекжай-бақшасы КМҚК директоры-Н.Е. Есімова, әдіскерлер-О. в. Шарафутдинова, С. Д. Үйсімбаева, педагогикалық ұжым, ата-аналар қоғамы

Бағдарламаның орындаушылары

"Алпамыс" бөбекжай  әкімшілігі және педагогикалық ұжымы, ата-аналар жұртшылығы

Ғылыми-әдістемелік

бағдарламаның  негізгі құрастырушылары

Бағдарламаны әзірлеу кезінде: - 1. "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2020 жылғы 27 тамыздағы №361-VI өзгерістермен және толықтырулармен); 2. "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі № 151 Заңы (2018 жылғы 24 мамырдағы №156-V өзгерістер мен толықтырулармен); 3. "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 заң (2020 жылғы 7 шілдедегі №361-VI өзгерістер мен толықтырулармен); 4. "Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі № 306 Заңы. 5. Қазақстан Республикасында білім мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 Өкімі). 6. "Білім берудің барлық деңгейлері үшін мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы №182 бұйрығымен бекітілген; 7. Қаза Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м. а.). 10.10.2018 ж. №556) "қазақ тілінде оқыту және оқыту" 1-қосымшасы, "орыс тілінде оқыту және оқыту" 2-қосымшасына өзгерістер енгізілді-2020 ж. 12 мамырдағы №195 бұйрықпен;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.08.2016 жылғы" Мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы". №499 бұйрықпен бекітілген (өзгерістер мен толықтырулармен 06.03.2020 №90); 9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы №479 бұйрығына 3-қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен мүмкіндігі шектеулі балаларға мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы. Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 12. "Мүгедек балаларды әлеуметтік, медициналық-педагогикалық түзету жолымен қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 2002.07.11.Заңы. №343 (02.07.2018 № 165-VI өзгерістерімен және толықтыруларымен); 13. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "тұлғаның үйлесімді дамуы" институтында әзірленген "өзін-өзі тану" пәні бойынша оқу бағдарламасы. Қазақстан Алматы, "Бөбек" 3 сәуір 2013 ж. №115 8 сәуірде енгізілді

14. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № 611 Бұйрығы 15. 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: әдістемелік нұсқаулар. С. Ұлттық білім академиясының Ғылыми кеңесінің шешімімен жариялау үшін енгізілді. Алтынсарин (2020 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттама)

16. "Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шараларының қолданылу кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдарда және мектепке дейінгі сыныптарда өткізілетін білім беру іс-шараларын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар" Қазақстан Республикасының білімі мен ғылымы

Бағдарламаны талқылау мен қабылдаудың негізгі кезеңдері мен формалары

1 кезең-бағдарлама құрылымын қалыптастыру (қыркүйек 2020) 2 кезең-жұмыс топтарымен талқылау (қазан-қараша 2020) 3 кезең - жобалар бойынша жұмыс (желтоқсан–қаңтар 2020-2021) 4 кезең – педагогикалық кеңесте бекіту (ақпан 2020) 5 кезең – бағдарлама бойынша жұмысты жалпылау;

Бағдарлама кімнен қабылданды

КМҚК «Алпамыс» бөбекжайы педагогикалық және қамқоршылық кеңестері

Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері

 

 

Мақсаты:

 -Мектепке дейінгі білім беру ұйымының қарқынды дамуы үшін жағдай жасау және алғышарттар жасау. –

- Балаларды мектепке дейінгі даярлау үшін жағдай жасау, зияткерлік және логикалық ойлауды, оның ішінде "шахмат және дойбы"жобасы арқылы дамыту.

 Дамушы пәндік-кеңістіктік ортаны құрудың инновациялық тәсілі.

-ОP бар балаларды бірлесіп тәрбиелеу және тәрбиелеу үшін жағдайларды қамтамасыз ету.

Тапсырмалар: - мектепке дейінгі білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, балалардың жеке жетістіктерінің өсуіне алғышарттар жасау; - қосымша білім беру қызметтерінің негізгі бағдарламалары мен бағдарламаларын жаңарту: жобалау қызметінің технологияларын енгізу; - білім беру және басқару процесіне ақпараттық технологияларды енгізу;

- білім беру процесінің барлық субъектілерінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру;

-ұсынылатын сауықтыру қызметтерінің спектрін кеңейту; - балабақшаның материалдық-техникалық базасын нығайту; - педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру; - білім беру процесін қамтамасыз етудің аса маңызды мәселелерін шешу кезінде ата-аналардың рөлін күшейту және оларға кеңесші дауыс беру құқығын іске асыру үшін жағдайлар жасау; -мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік-рухани тәрбиелеудің негізі ретінде "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясы. - Денсаулық сақтау және денсаулықты байыту, балабақшада педагогикалық процесті ұйымдастырудың басты шарты ретінде. - "ДО білім беру процесінде гидропоника арқылы өсімдіктерді өсіру"қалалық эксперименті шеңберінде мектеп жасына дейінгі балалардың техникалық шығармашылығы, зерттеу және рационализаторлық қызметі - "шахмат және дойбы" жобасы шеңберінде және Д. қызметіне инновациялық технологияларды енгізу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту

Бағдарламаның басым бағыттары

 

Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару Бағдарламалық қамтамасыз ету, әдістемелер, технологиялар Білім беруді ақпараттандыру Төзімділік Денсаулық сақтау технологиялары Білім беру процесінің қауіпсіздігі Кадр саясаты

Бағдарламаның қорытынды нәтижесі

 

  • Балабақша үшін-мектепке дейінгі ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру;
  • балалар үшін-әр баланың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес толыққанды сапалы білім алу;
  •  педагогикалық ұжым үшін-мамандыққа қызығушылықты арттыру және кәсіби құзыреттілікті дамыту;
  •  отбасы үшін-баланың денсаулығын сақтау және мектепке түсу кезінде баланың жетістігі;

Бағдарламаның негізгі іске асыру кезеңдері

I кезең – 2020 жж.

қолда бар ресурстарды диагностикалау, Бағдарламаны іске асыру үшін жағдай іздеу және іске асыруды бастау.

II кезең – 2020-2021 жж

Сараптамалық-іздестіру: - инновациялар мен қайта құруларды сынақтан өткізу-оларды бөбекжайдың ағымдағы жұмысына енгізу.

III кезең – 2021-2022 жж Қорытынды-жалпылау: - Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары бойынша қызмет нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен байланыстыру және қорытындылау.

 

Бағдарламаның іс-әрекет мерзімі

2020-2022жж

Бағдарламаның құрылымы

  1. Бағдарлама Паспорты
  2.   Мекеме туралы ақпараттық анықтама
  3.   Даму бағдарламасының тұжырымдамалық негіздері
  4.  Бағдарламаны іске асырудың басым бағыттары
  5.  Даму бағдарламасын іске асыру жөніндегі негізгі іс-шаралар
  6.  Бағдарламаны басқару  

 

Бағдарламаны қаржыландыру көздері

 

  Бюджеттік қаржыландыру

 

Бағдарламаны іске асыруды басқару тәртібі

Бағдарламаны басқаруды және түзетуді "Алпамыс"бөбекжай-бақшасы КМҚК педагогикалық және қамқоршылық кеңестері жүзеге асырады