2020-2022 жылдарына арналған "Алпамыс" бөбекжай
балабақшасын дамыту бағдарламасы
"Алпамыс" бөбекжай – бақшасы КМҚК даму бағдарламасының ПАСПОРТЫ
Бағдарламаның атауы |
Қарағанды қ." Алпамыс " бөбекжай-балабақшасы КМҚК даму бағдарламасы (бұдан әрі-бағдарлама) |
Бағдарламаның құрастырушылары |
"Алпамыс" бөбекжай-бақшасы КМҚК директоры-Н.Е. Есімова, әдіскерлер-О. в. Шарафутдинова, С. Д. Үйсімбаева, педагогикалық ұжым, ата-аналар қоғамы |
Бағдарламаның орындаушылары |
"Алпамыс" бөбекжай әкімшілігі және педагогикалық ұжымы, ата-аналар жұртшылығы |
Ғылыми-әдістемелік бағдарламаның негізгі құрастырушылары |
Бағдарламаны әзірлеу кезінде: - 1. "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2020 жылғы 27 тамыздағы №361-VI өзгерістермен және толықтырулармен); 2. "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі № 151 Заңы (2018 жылғы 24 мамырдағы №156-V өзгерістер мен толықтырулармен); 3. "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 заң (2020 жылғы 7 шілдедегі №361-VI өзгерістер мен толықтырулармен); 4. "Ойыншықтардың қауіпсіздігі туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 21 шілдедегі № 306 Заңы. 5. Қазақстан Республикасында білім мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 Өкімі). 6. "Білім берудің барлық деңгейлері үшін мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 5 мамырдағы №182 бұйрығымен бекітілген; 7. Қаза Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м. а.). 10.10.2018 ж. №556) "қазақ тілінде оқыту және оқыту" 1-қосымшасы, "орыс тілінде оқыту және оқыту" 2-қосымшасына өзгерістер енгізілді-2020 ж. 12 мамырдағы №195 бұйрықпен; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 12.08.2016 жылғы" Мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы". №499 бұйрықпен бекітілген (өзгерістер мен толықтырулармен 06.03.2020 №90); 9. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 19 қарашадағы №479 бұйрығына 3-қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен мүмкіндігі шектеулі балаларға мектепке дейінгі білім беру мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы. Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 22 маусымдағы №391 12. "Мүгедек балаларды әлеуметтік, медициналық-педагогикалық түзету жолымен қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 2002.07.11.Заңы. №343 (02.07.2018 № 165-VI өзгерістерімен және толықтыруларымен); 13. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "тұлғаның үйлесімді дамуы" институтында әзірленген "өзін-өзі тану" пәні бойынша оқу бағдарламасы. Қазақстан Алматы, "Бөбек" 3 сәуір 2013 ж. №115 8 сәуірде енгізілді 14. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № 611 Бұйрығы 15. 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: әдістемелік нұсқаулар. С. Ұлттық білім академиясының Ғылыми кеңесінің шешімімен жариялау үшін енгізілді. Алтынсарин (2020 жылғы 15 маусымдағы №7 хаттама) 16. "Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шараларының қолданылу кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдарда және мектепке дейінгі сыныптарда өткізілетін білім беру іс-шараларын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар" Қазақстан Республикасының білімі мен ғылымы |
Бағдарламаны талқылау мен қабылдаудың негізгі кезеңдері мен формалары |
1 кезең-бағдарлама құрылымын қалыптастыру (қыркүйек 2020) 2 кезең-жұмыс топтарымен талқылау (қазан-қараша 2020) 3 кезең - жобалар бойынша жұмыс (желтоқсан–қаңтар 2020-2021) 4 кезең – педагогикалық кеңесте бекіту (ақпан 2020) 5 кезең – бағдарлама бойынша жұмысты жалпылау; |
Бағдарлама кімнен қабылданды |
КМҚК «Алпамыс» бөбекжайы педагогикалық және қамқоршылық кеңестері |
Бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері
|
Мақсаты: -Мектепке дейінгі білім беру ұйымының қарқынды дамуы үшін жағдай жасау және алғышарттар жасау. – - Балаларды мектепке дейінгі даярлау үшін жағдай жасау, зияткерлік және логикалық ойлауды, оның ішінде "шахмат және дойбы"жобасы арқылы дамыту. Дамушы пәндік-кеңістіктік ортаны құрудың инновациялық тәсілі. -ОP бар балаларды бірлесіп тәрбиелеу және тәрбиелеу үшін жағдайларды қамтамасыз ету. Тапсырмалар: - мектепке дейінгі білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету, балалардың жеке жетістіктерінің өсуіне алғышарттар жасау; - қосымша білім беру қызметтерінің негізгі бағдарламалары мен бағдарламаларын жаңарту: жобалау қызметінің технологияларын енгізу; - білім беру және басқару процесіне ақпараттық технологияларды енгізу; - білім беру процесінің барлық субъектілерінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру; -ұсынылатын сауықтыру қызметтерінің спектрін кеңейту; - балабақшаның материалдық-техникалық базасын нығайту; - педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру; - білім беру процесін қамтамасыз етудің аса маңызды мәселелерін шешу кезінде ата-аналардың рөлін күшейту және оларға кеңесші дауыс беру құқығын іске асыру үшін жағдайлар жасау; -мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілік-рухани тәрбиелеудің негізі ретінде "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясы. - Денсаулық сақтау және денсаулықты байыту, балабақшада педагогикалық процесті ұйымдастырудың басты шарты ретінде. - "ДО білім беру процесінде гидропоника арқылы өсімдіктерді өсіру"қалалық эксперименті шеңберінде мектеп жасына дейінгі балалардың техникалық шығармашылығы, зерттеу және рационализаторлық қызметі - "шахмат және дойбы" жобасы шеңберінде және Д. қызметіне инновациялық технологияларды енгізу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту |
Бағдарламаның басым бағыттары
|
Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару Бағдарламалық қамтамасыз ету, әдістемелер, технологиялар Білім беруді ақпараттандыру Төзімділік Денсаулық сақтау технологиялары Білім беру процесінің қауіпсіздігі Кадр саясаты |
Бағдарламаның қорытынды нәтижесі
|
|
Бағдарламаның негізгі іске асыру кезеңдері |
I кезең – 2020 жж. қолда бар ресурстарды диагностикалау, Бағдарламаны іске асыру үшін жағдай іздеу және іске асыруды бастау. II кезең – 2020-2021 жж Сараптамалық-іздестіру: - инновациялар мен қайта құруларды сынақтан өткізу-оларды бөбекжайдың ағымдағы жұмысына енгізу. III кезең – 2021-2022 жж Қорытынды-жалпылау: - Бағдарламаны іске асырудың негізгі бағыттары бойынша қызмет нәтижелерін мақсаттар мен міндеттермен байланыстыру және қорытындылау.
|
Бағдарламаның іс-әрекет мерзімі |
2020-2022жж |
Бағдарламаның құрылымы |
|
Бағдарламаны қаржыландыру көздері |
Бюджеттік қаржыландыру
|
Бағдарламаны іске асыруды басқару тәртібі |
Бағдарламаны басқаруды және түзетуді "Алпамыс"бөбекжай-бақшасы КМҚК педагогикалық және қамқоршылық кеңестері жүзеге асырады |