Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Алпамыс» бөбекжайы

Балалардың білім деңгейінің мониторингі

МдҰ-ның өткен жылғы тәрбие-білім беру жұмысын талдау

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі бойынша білім беру салаларын мониторингтеу

Әрбір жас тобында балалардың жетістіктерін объективті қадағалауға, мектепке дейінгі жастағы баланы тәрбиелеу мен дамытуда жеке тәсілді қамтамасыз етуге, педагогтердің түзету іс-шаралары негізінде білім беру процесін жетілдіруге және баланың білім беру салаларының әрқайсысының мазмұнын және жалпы үлгілік бағдарламаны меңгеру деңгейін айқындауға мүмкіндік беретін мониторинг (аралық) жүргізілді.

"Денсаулық" білім беру саласы

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы жиынтық есебі

  

  

Күшті жақтары.

Денсаулық сақтау технологияларын пайдалану: салауатты өмір салтын оқыту технологиялары (стретчинг, дене шынықтыру бойынша ҰОҚ өткізу кезінде ұлттық жылжымалы, спорттық ойындар), салауатты өмір салтын сақтау және ынталандыру технологиялары (таңертеңгілік гимнастиканың түрлері, дене шынықтыру бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі) – 1 деңгей – 10,5%, 2 деңгей – 69,5%, 3 деңгей – 20 %; мектепалды даярлық топтарында ұйымдастырылған оқу қызметі арқылы қауіпсіз жүріс – тұрыс негіздері бойынша жұмыстар – 2 – деңгей-44%, 3-деңгей-56%, жоғары және орта топтарда өрт қауіпсіздігі, жол жүрісі қағидалары және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша іс-шаралар арқылы.

Аралық мониторинг нәтижелері бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі – 1 – деңгейді – 31 баланың – 10,5%, 2 – деңгейді-205 баланың-69,5%, 3-деңгейді-59 баланың-20% құрайды.

Әлсіз жақтары.

1. Мониторинг нәтижелері бойынша балалардың ұлттық ашық ойындар ережелері мен спорттық ойындардың элементтерін білуі, спорттық жаттығуларды орындау техникасын меңгеруі басқалардан әлдеқайда төмен екендігі, балалардың таңертеңгілік гимнастикаға деген қызығушылығы бар екендігі байқалады, бірақ таңертеңгілік гимнастикаға қатысу төмен. 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың үйде, көшеде және қоғамдық орындарда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері туралы білімі орта деңгейде қалыптасқан.

Шешу жолдары.

Орта және жоғары топтарда серуендеуге ұлттық қозғалмалы ойындар, спорттық ойындар элементтері мен спорттық жаттығулар кіреді.

1. Балалардың денсаулығын нығайту үшін таңертеңгілік гимнастиканы өткізудің маңыздылығы туралы ата-аналарға жеке кеңес беруді жүзеге асыру, салауатты өмір салтын жүргізу бойынша отбасымен жұмысты сапалы жүргізу.

2. Ұйымдастырылған оқу қызметі, түрлі тәрбиелік іс-шаралар, ата-аналармен жұмыс арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың үйде, көшеде және қоғамдық орындарда қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері туралы білімдерін қалыптастыру.

"Қатынас" білім беру саласы

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы бойынша жиынтық есебі

  

Күшті жақтары.

"Қатынас" білім беру саласында ұйымдастырылған оқу қызметін өткізу кезінде оқу жылы ішінде әрбір бөлім бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес коммуникативтік - тілдік дағдыларды қалыптастыру міндеттері жоспарлы түрде шешілді. Заманауи инновациялық технологиялар қолданылды: ТРИЗ, ақпараттық – коммуникативтік, компьютерлік технологиялар, ынтымақтастық технологиясы, мнемотехника, дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістер мен тәсілдер. "Қатынас" білім беру саласындағы аралық мониторинг нәтижелері бойынша 295 балада мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі 38 балада 13% - ды, екінші деңгей 196 балада - 66% - ды, 64 балада-21% - ды құрайды, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгерудің бірінші деңгейі.

Әлсіз жақтары.

1. Сауат ашу негіздері бойынша дидактикалық материал (сөздерді дыбыстық талдауға арналған карта – схемалар, чиптер), сөйлеуді дамыту (сюжеттік және тақырыптық суреттер) эстетикалық емес, жаңартуды қажет етеді.

2. Балалардың жеке даму карталарын зерделеу кезінде мектеп жасына дейінгі балаларға байланысты монологиялық мәлімдемелерді құруда, сюжеттік және тақырыптық суреттер, ойыншықтар, жеке тәжірибелерден қысқаша сипаттамалық әңгімелер құрастыруда қиындықтар туындағаны анықталды.

Шешу жолдары.

1. Сауат ашу  негіздері (сөздерді дыбыстық талдауға арналған карта – схемалар, чиптер), сөйлеуді дамыту (сюжеттік және тақырыптық суреттер) бойынша дидактикалық материалды жаңарту.

2. Жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін мұғалімдер жеке тәжірибесінен сюжеттік және тақырыптық суреттер бойынша сипаттамалық әңгімелер құрастыруда балалардың монологиялық және үйлесімді сөйлеуін дамыту үшін ойын, коммуникациялық технологияларды, мнемотехниканы қолдана отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жеке жұмыс жасайды.

3. Ата-аналар үшін сипаттамалық сипаттағы әңгімелер құрастыруда үйлесімді сөйлеуді дамыту туралы жадынамалар жасаңыз.

«Таным» білім беру саласы

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы бойынша жиынтық есебі

  

Күшті жақтары.

Зерттеу қызметінің технологиясын, компьютерлік технологияларды, логикалық ойлауды дамытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану "таным"білім беру саласында ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрлері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін арттыруға ықпал етті.

Аралық мониторинг нәтижелері бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі оқу жылының ортасында 295 баланың – 8% – ның жоғары деңгейі, орташа-216 баланың-73%, төмен деңгей 55 баланың-19% екенін көрсетті.

Әлсіз жақтары.

Мониторинг нәтижелері бойынша "Таным" білім беру саласындағы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі №3 "Талапкер" мектепалды даярлық тобында жеткілікті жоғары емес бірінші деңгей 70% (7 бала), екінші деңгей -30% (10 бала), яғни бірінші деңгей басым, Диагностика нәтижелерін бақылау парақтарына жүргізілген талдау "жаратылыстану" ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі бойынша бағдарламалық материалды меңгеру деңгейі: бірінші деңгей 70% (7 бала) – екінші деңгей 30% (3)

Шешу жолдары.

1. Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық технологиялармен мұғалімдерді таныстыруды жалғастыру.

2. Топ тәрбиешілері жұмыста компьютерлік технологияларды қолданады, жеке жұмыс арқылы балалардың білімін бекітеді.

3. №3 "Талапкер" тобының тәрбиешілеріне ұйымдастырылған оқу іс – әрекетін өткізу кезінде ойын технологияларын, режимдік сәттерде-дидактикалық және дамытушылық ойындарды кеңінен қолдану.

«Шығармашылық» білім беру саласы

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы бойынша жиынтық есебі

  

Күшті жақтары.

Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және "шығармашылық" білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін әр топта қолайлы даму ортасы құрылды.

Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тек ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде және Көркемөнерпаздар мен музыкалық тәрбие бойынша жеке жұмыс формаларында ғана емес, бұл сурет салу бойынша бағдарламалық материалды жақсы меңгеруге және мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық конкурстарға белсенді қатысуына ықпал етті.

Диагностика нәтижелерін талдау №4 "Құлпынай", №1 "Бақытгүл", №7 "Зерек бала" топтарында ұйымдастырылған оқу қызметінің барлық түрлері бойынша "шығармашылық" білім беру саласындағы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгерудің ең жоғары деңгейін көрсетті; №11"Көбелек" топтарында сурет салу, мүсіндеу бойынша»

"Шығармашылық" білім беру саласы бойынша аралық мониторинг нәтижелері: 15,5% (46 бала) -1 деңгей, 69%(203 бала) -2 деңгей, 15,5% (46 бала) - 3 деңгей. Әлсіз жақтары. №5"Күнбас", №2 "Сандуғаш" топтарында, №10 "Нұрсәуле", №6 "Сәбилер" топтарында аппликация бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгерудің орташа деңгейі», №11 "Көбелек" тобында "шығармашылық" білім беру саласындағы барлық қызмет түрлері бойынша сурет салу, мүсіндеу, аппликациялар»

Шешу жолдары.

1. №5"Күнбагыс", №2 "Сандуғаш", №10 "Нұрсәуле", №6 "Сәбилер" топтарындағы музыка жетекшілеріне және тәрбиешілеріне балалардың техникалық дағдылары мен ептіліктерін жеке жұмыс арқылы жетілдіру, олардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

2. Балабақша педагогтары білім беру қызметінде қолдану үшін әртүрлі дәстүрлі емес әдістерді қолданады.

«Әлеумет» білім беру саласы

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы бойынша жиынтық есебі

  Күшті жақтары.

Жыл бойы осы сала бойынша міндеттерді шеше отырып, тәрбиешілер мектеп жасына дейінгі балалардың бойында патриотизм, Отанға деген сүйіспеншілік, ұйымдастырылған оқу қызметі, ойындар, адамгершілік сипаттағы әңгімелер арқылы Қазақстан Республикасында тұратын барлық халықтарға құрмет сезімін қалыптастырды, әр балаға өзін, айналасындағы адамдарды, өз қаласын, өз елін, өз планетасын, яғни әлеуметтік әлемді және ондағы өзін тануға көмектесуге тырысты.

Балаларда қарапайым экологиялық сананы қалыптастыру, тірі және жансыз табиғат объектілеріне дұрыс қатынасты тәрбиелеу мақсатты түрде жүргізілді.

Мектепалды даярлық топтарында№1, №9 №10, №12 "Өзін-өзі тану" пәні арқылы балалар адамның сезімдері, қарым-қатынастары туралы көп нәрсе білді, мейірімді болды, жақын адамдарына қамқорлық көрсетті, көрген әсерлерімен бөлісті, ересектермен және құрдастарымен оңай байланысқа түседі.

Аралық мониторинг нәтижелері бойынша "Әлеумет" білім беру саласындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі: 9% (26 бала) – 3 деңгей, 67% (198 бала) – 2 деңгей, 24% (71 бала)- 1 деңгейге тең.

Әлсіз жақтары.

"Әлеумет " білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-шараларын, тәрбиелік сипаттағы іс-шараларды өткізу кезінде балаларды туған өлкесімен, оның тарихымен, табиғатымен, көрікті жерлерімен таныстыруға аз көңіл бөлінді.

Қызмет түрі бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру деңгейі "Қоршаған ортамен танысу": 2 деңгей - 9% (26 бала) – 3 деңгей, 67% (198 бала) – 2 деңгей, 24% (71 бала)- 1 деңгей.) бұл осы саладағы басқа қызмет түрлеріне қарағанда айтарлықтай төмен.

Шешу жолдары.

Келесі оқу жылының міндеттерінің бірі - "Рухани жаңғыру" бағдарламасы, "Туған жер" кіші бағдарламасы негізінде балаларды жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға баулу (мектеп жасына дейінгі балаларды кіші отанымен, оның тарихымен, табиғатымен, көрікті жерлерімен таныстыру).

Жиынтық есеп

2019-2020 оқу жылындағы балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау бойынша аралық мониторинг нәтижелері туралы

Күшті жақтары.

Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалау бойынша аралық мониторингтің жиынтық есебінің нәтижелері бойынша мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы: үшінші (жоғары) деңгейде - 14%, екінші (орта) - 68%, бірінші (төмен) деңгейде -18%

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып:

Жұмыстың одан арғы кезеңіне арналған міндеттер МЖМБС талаптарына сәйкес әр білім беру саласы бойынша балалардың құзыреттілігін дамытуға ықпал етуді жалғастыру.

Білім беру салаларына сәйкес 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың дамуына қойылатын талаптарды ескеру; • жұмыстың тиімділігін талдау мақсатында МЖМБС қарастырылған индикаторлар жүйесін пайдалана отырып, балалардың құзыреттілігін дамыту диагностикасының әдістерін енгізуді жалғастыру; • әр баланың құзыреттілігін дамыту деңгейін диагностикалау арқылы педагогтер қызметінің тиімділігіне мониторинг жүргізу.

Балалармен жұмысты ұйымдастыруда әр баланың жеке дамуының білім беру траекториясының өсу динамикасын қамтамасыз ете отырып, тәрбие мен оқыту процесін дараландыруды қамтамасыз етіңіз.

Келесі жылға арналған педагогикалық процесті ұйымдастырудың басты шарты-мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын сақтау және денсаулықты сақтау.

Мектепке дейінгі жастағы балаларды қазіргі заманғы тәрбиелеу мен білім беруді жан-жақты дамытуға ықпал ете отырып,"МДҰ-ның білім беру процесінде гидропоника арқылы өсімдіктер өсіру" жобасы бойынша жұмысты жалғастыру.

Шахмат бойынша жобаны бөбекжайдың білім беру процесіне қосу, бұл балалардың зияткерлік мүмкіндіктерін дамытуды кеңейтуге мүмкіндік береді. Патриоттық және адамгершілік – рухани тәрбиеге ерекше назар аудару керек, ол барлық қызмет түрлерінен өтуі керек.